back to top
25.7 C
Athens
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1500

«Εξυπηρετήστε τους δύσκολους πελάτες σας με μια μυστική τεχνική!»

0

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες την δυνατότητα να επαναπροσδιορίσουν τις γνώσεις τους και να κατανοήσουν την αξία της επίγνωσης του χαρακτήρα των εν δυνάμει πελατών τους δίνει το νέο διαδικτυακό σεμινάριο του insuranceforum.gr (Insurance Innovation). Στόχος επίσης  είναι να αντιληφθούν πως η θετική προσέγγιση συμβάλλει την εξεύρεση αποτελεσματικών επιχειρημάτων που οδηγούν σε πωλήσεις ακόμη και στους πιο δύσκολους ανθρώπους.

-Τρίτη 25 Απριλίου 2017, ώρα: 17.00 -19.00

-Εισηγητής: Ρούλα Κωτούδη,

-Σύμβουλος Επικοινωνίας & Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Θεματολογία

-Η εφαρμογή βασικών αρχών της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
– Μάθετε να αφουγκράζεστε τα συναισθήματα του πελάτη & κωδικοποιείστε το προφίλ τους
– Χειρισμός αδιεξόδων & δύσκολων ανθρώπων με ελιγμούς & διπλωματικά διαλείμματα
– Το παιχνίδι των ανοιχτών ερωτήσεων & η δημιουργία κινήτρων θετικής απόφασης
– Η ανάδειξη του κοινού συμφέροντος (win to win)
– Οι αντιρρήσεων του Πελάτη ισοδυναμούν πάντα με περαιτέρω επιχειρήματα
– Οι πρώτες 10 λέξεις σας είναι σημαντικότερες από τις επόμενες 1.000.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Η κ. Ρούλα Κωτούδη είναι Οικονομολόγος, Πτυχ. Παν. Μακεδονία, ΜΒΑ University of LINCOLN U.K., Σύμβουλος Επικοινωνίας & Διευθύνων Σύμβουλος της KPR Consulting Συμβουλευτικής Εταιρίας Εκπαίδευσης Ανθρώπινου Δυναμικού. Διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία εκπαίδευσης Στελεχών Οργανισμών, Δημ. Υπηρεσιών & Επιχειρήσεων, Βιομηχανιών, Ασφαλιστικών & Φαρμακευτικών Εταιριών, Ξενοδοχείων & Χώρων Υγείας σε εξειδικευμένα προγράμματα Management, Time & Stress Management, Eπικοινωνίας, Team Building, Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Πωλήσεων, Προσωπικής Aνάπτυξης κλπ. Είναι πιστοποιημένη εισηγήτρια από τον Ε.Ο.Π.Ε.Π.Π. σε πιστοποιημένες δομές κατάρτισης. Δραστηριοποιείται σε θέματα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας ως τακτική ομιλήτρια σε συνέδρια Ελλάδα & Εξωτερικό (Κύπρο, Ιταλία, Βέλγιο, Φινλανδία κλπ). Διετέλεσε συνεργάτης Ε-BusinessWoman.gr, αρθρογράφος στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος & Αρχισυντάκτρια σε εκπομπή της ΕΡΤ3. Η συμμετοχή της σε επαγγελματικές ενώσεις, επιμελητήρια & σωματεία είναι αθρόα.

Για εγγραφές μέχρι την Παρασκευή 21/04/2017,
κόστος webinar από 40€, μόνο 25€!
Δηλώστε τώρα συμμετοχή για μία από τις 20 θέσεις και προλάβετε την προνομιακή τιμή!

Η ΜеtLife προχωράει το 2017 με όπλα την Παγκόσμια Τεχνογνωσία, Ευελιξία, Ποιότητα, Ετοιμότητα

0

Η MetLIfe πραγματοποίησε πριν από λίγες ημέρες με επιτυχία την ετήσια εταιρική της εκδήλωση, παρουσία όλων των συνεργατών του Agency απ’ όλη την Ελλάδα στην οποία το IW ήταν παρόν έχοντας γράψει: Δ. Μαζαράκης: H MetLife είναι η καλύτερη ασφαλιστική Ζωής στην Ελλάδα

Πιστή στη δέσμευσή της να είναι δίπλα στους ανθρώπους της, η MetLife βράβευσε τους συνεργάτες της που διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους το 2016 και παρουσίασε την ολοκληρωμένη στρατηγική και τους στόχους της εταιρείας για το 2017.

Ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της MetLIfe στην εναρκτήρια ομιλία του τόνισε μεταξύ άλλων: «Το 2016 ήταν, για εμάς, μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά όπου καταφέραμε να πετύχουμε και να ξεπεράσουμε όλους τους στόχους που είχαμε προγραμματίσει.

Για την 4ετία 2012-2016, η αύξηση των πωλήσεων ήταν της τάξης του 54%, ενώ η αύξηση μέσου εισοδήματος στο Agency άγγιξε το 30%.

Το 2016, έκλεισε για την MetLife με 6 συνολικές διακρίσεις. Οι καιροί όμως είναι δύσκολοι. Οι πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες αστάθμητοι. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα συμβεί αύριο. Σε αυτό το ρευστό περιβάλλον, εμείς συνεχίζουμε να είμαστε σε διαρκή εγρήγορση.»

Στη συνέχεια, ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, επικεφαλής Face to Face Distribution Ελλάδας παρότρυνε τους ανθρώπους του να συνεχίσουν στην ίδια πορεία τονίζοντας: «Στο Agency της MetLife δεν επιτρέπουμε σε καμία δυσκολία να θέσει υπό αμφισβήτηση την κατάκτηση των επαγγελματικών μας στόχων.

Η κρίση διαμορφώνει μία νέα ασφαλιστική πραγματικότητα. Γεννά Ευκαιρίες. Και εμείς βρισκόμαστε στο σωστό μέρος, έχουμε τα σωστά εργαλεία είμαστε «έτοιμοι, πρόθυμοι και ικανοί» να τις αξιοποιήσουμε. Σας καλώ να συνεχίσουμε, με την ίδια ένταση, το ίδιο πάθος και αγάπη για την ασφαλιστική ιδέα, την ίδια προσήλωση στις ανάγκες των πελατών μας, με περηφάνια και αισιοδοξία!»

Ταυτόχρονα, η παρουσία του κ. Eric Clurfain, επικεφαλής της Περιφέρειας Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης της MetLife, απέδειξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη σημασία της ελληνικής αγοράς και επιβεβαίωσε την πρόθεση της εταιρείας να στηρίξει με τα πιο σύγχρονα και δοκιμασμένα, στις πιο απαιτητικές αγορές, εργαλεία την ελληνική ομάδα.

Η MetLife, αποδεικνύει για μια ακόμη χρονιά, πως το κλειδί για την συνεχή επιτυχία της είναι ο πελατοκεντρικός της χαρακτήρας και υπογραμμίζει με κάθε ευκαιρία ότι καθοριστικό ρόλο σε αυτή την επιτυχία κατέχουν οι έμπειροι, αφοσιωμένοι και δυναμικοί άνθρωποί της.

Eurobank: Νέα υπηρεσία για να «χτίσεις» το αφορολόγητο

0

Άμεση και εύκολη ενημέρωση για το χτίσιμο του αφορολόγητου με βάση τις δαπάνες τους θα μπορούν να έχουν οι πελάτες της Eurobank, μέσω μια νέας πρωτοποριακής υπηρεσίας υπολογισμού του αφορολόγητου – διαθέσιμη μέσω του Eurobank Mobile App και του e-Banking.

Συγκεκριμένα, ο υπολογιστής αφορολόγητου μετράει το αφορολόγητο που «χτίζει» κάθε πελάτης:

-από τις αγορές του με κάρτες Eurobank και

-από τις ηλεκτρονικές πληρωμές του, μέσω των συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών της Eurobank.

Η νέα υπηρεσία αποτελεί μια ακόμη πρωτοποριακή απάντηση της Eurobank στις αυξημένες ανάγκες των πελατών της, οι οποίοι θα μπορούν να βλέπουν ανά πάσα στιγμή από το κινητό τους ή μέσω του e-banking τoυς πώς οι καθημερινές τους συναλλαγές και αγορές μέσω καρτών Eurobank «μετράνε» για το χτίσιμο του αφορολόγητο.

Συγκεκριμένα ο πελάτης θα ενημερώνεται για τις κατηγορίες δαπανών που έχει πραγματοποιήσει συνολικά από τις αρχές του τρέχοντος έτους και ανά μήνα καθώς και για τις αγορές και πληρωμές που έχει πραγματοποιήσει αναλυτικά, αποκτώντας μια πλήρη εικόνα των δαπανών του που εξοφλήθηκαν με κάρτες και ηλεκτρονικά μέσα.

Επιπλέον, οι κάτοχοι καρτών Eurobank, πραγματοποιώντας τις αγορές τους με τις χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες Eurobank, παράλληλα με το χτίσιμο του αφορολόγητου, κερδίζουν ευρώ «Επιστροφή» σε πάνω από 7.500 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

N. Kανελλόπουλος – Χρ. Αδαμαντιάδης Α.Ε: Φέρνουν προϊόντα υγείας Cigna στην Ελλάδα

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Η Cigna είναι μία από τις μεγαλύτερες και γνωστότερες αμερικανικές ασφαλιστικές εταιρείες παροχής προϊόντων υγείας και τα προϊόντα της φέρνει πλέον στην Ελλάδα σε μία πιο οργανωμένη προώθηση, και η «Ν. Κανελλόπουλος-Χ. Αδαμαντιάδης Α.Ε».

Πρόκειται για προϊόντα υγείας που μέχρι σήμερα προωθούνταν από μεμονωμένους διαμεσολαβητές σε Αμερικανούς πολίτες στην Ελλάδα (expatriates) και από φέτος η εταιρεία Κανελλόπουλου-Αδαμαντιάδη τα προσθέτει μέσα στη λίστα των δικών της προϊόντων.

«Στόχος μας είναι να προσθέσουμε τα συγκεκριμένα προϊόντα υγείας με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και καλύψεων, μέσα στα προϊόντα υγείας που ήδη διαθέτουμε έτσι ώστε να μπορούμε να δώσουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες δυνατές επιλογές σε προϊόντα υγείας με ξεχωριστές καλύψεις » δηλώνει στο I.W ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κ. Γεώργιος Κωνιός.

Χαρακτηριστικό είναι ότι αρκετά προϊόντα Cigna , παρέχουν με τις καλύψεις τους τη δυνατότητα επίσκεψης και εξέτασης του ασφαλισμένου στις ΗΠΑ (σε νοσοκομεία και γιατρούς) γεγονός που είναι πολύ δύσκολο και αποτρεπτικό για άλλα προϊόντα υγείας όπως για παράδειγμα ασφαλίσεις άνω των 70 ετών, ψυχολογικές υποβοηθήσεις κά.

Σήμερα η Cigna είναι συμβεβλημένη με πάνω από 1 εκατ. ιδιωτικές κλινικές υγείας παγκοσμίως και τα όρια καλύψεων που έχουν τα προϊόντα της ξεκινούν από 800 χιλ. ευρώ.

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για το Cross Selling & Up Selling, μυστικά επιτυχίας

0
ΕΙΑΣ, σεμινάριο, ασφαλίσεις
Το Σεμινάριο είναι διάρκειας έξι (6) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την
Παρασκευή 12 Μαΐου 2017, 15:00 – 20:00.
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου,  Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Θεματολογία Σεμιναρίου:
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
·                    Τι σημαίνει Πελατοκεντρικός Πακτωλός
·                    6 μυστικά του cross – selling
·                    Κατηγοριοποίηση Πελατών
·                    Πελατοκεντρική συνεχής εξυπηρέτηση
·                    Αξιοποίηση Social Media
·                    Διαχείριση πελατών
·                    Τρόποι προσέγγισης για Cross Selling
·                    10 παράγοντες που επενεργούν στην διατηρησιμότητα του χαρτοφυλακίου
Εργαλεία
·                    Δείγμα μικρού Εντύπου «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Αναγκών» για αποτελεσματικό Cross Selling
·                    Υποδείγματα – Υποβολείς προσέγγισης και κίνησης ενδιαφέροντος.
Workshop
·                    Άσκηση : «Ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου Cross Selling»
·                    Role playing για Cross-Selling με συγκεκριμένο Case Study
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
είναι να καταφέρουν οι συμμετέχοντες, μέσα από την ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου για cross selling και την αποτελεσματική διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους με συνεχή πελατοκεντρική εξυπηρέτηση, την ποσοτική και ποιοτική αύξηση των πελατών τους (περισσότεροι πελάτες & πελάτες όσο το δυνατόν περισσότερων προϊόντων).
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλες τις κατηγορίες των εν ενεργεία διαμεσολαβητών (ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές, μεσίτες, πράκτορες) αλλά και υπαλλήλων διαμεσολαβητών, που έχουν αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο αλλά και γενικότερα σε όλους όσους συναλλάσσονται και έρχονται σε επαφή  με το κοινό.
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 5 Μαΐου 2017.
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
·                    60€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
·                    70€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 50€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 60€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για το Cross Selling & Up Selling, μυστικά επιτυχίας

0
ΕΙΑΣ, σεμινάριο, ασφαλίσεις
Το Σεμινάριο είναι διάρκειας έξι (6) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την
Παρασκευή 12 Μαΐου 2017, 15:00 – 20:00.
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου,  Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Θεματολογία Σεμιναρίου:
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου:
·                    Τι σημαίνει Πελατοκεντρικός Πακτωλός
·                    6 μυστικά του cross – selling
·                    Κατηγοριοποίηση Πελατών
·                    Πελατοκεντρική συνεχής εξυπηρέτηση
·                    Αξιοποίηση Social Media
·                    Διαχείριση πελατών
·                    Τρόποι προσέγγισης για Cross Selling
·                    10 παράγοντες που επενεργούν στην διατηρησιμότητα του χαρτοφυλακίου
Εργαλεία
·                    Δείγμα μικρού Εντύπου «Ερωτηματολόγιο Διερεύνησης Αναγκών» για αποτελεσματικό Cross Selling
·                    Υποδείγματα – Υποβολείς προσέγγισης και κίνησης ενδιαφέροντος.
Workshop
·                    Άσκηση : «Ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου Cross Selling»
·                    Role playing για Cross-Selling με συγκεκριμένο Case Study
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
είναι να καταφέρουν οι συμμετέχοντες, μέσα από την ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου για cross selling και την αποτελεσματική διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους με συνεχή πελατοκεντρική εξυπηρέτηση, την ποσοτική και ποιοτική αύξηση των πελατών τους (περισσότεροι πελάτες & πελάτες όσο το δυνατόν περισσότερων προϊόντων).
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε όλες τις κατηγορίες των εν ενεργεία διαμεσολαβητών (ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές, μεσίτες, πράκτορες) αλλά και υπαλλήλων διαμεσολαβητών, που έχουν αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο αλλά και γενικότερα σε όλους όσους συναλλάσσονται και έρχονται σε επαφή  με το κοινό.
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 5 Μαΐου 2017.
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
·                    60€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
·                    70€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ
Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 50€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 60€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Η Interamerican στο διεθνές προσκήνιο της Ψηφιακής Υγείας

0
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Στην αιχμή της πρωτοπορίας και στον τομέα της υγείας κινείται η Interamerican. Η εταιρεία, με μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα υγείας από ατομικά συμβόλαια -δηλαδή, χωρίς τα ασφάλιστρα των ομαδικών ασφαλίσεων- 84 εκατ. ευρώ κατά το 2016, η μοναδική στην ελληνική ασφαλιστική αγορά με ιδιόκτητες υποδομές πρωτοβάθμιας φροντίδας και νοσηλείας, επιβεβαιώνει την ηγετική παρουσία της στον κλάδο και μέσω της διεθνούς αναγνώρισης και συμμετοχής της σε κέντρα εξελίξεων, όπως είναι η μεγάλη ευρωπαϊκή κοινοπραξία EURAPCO.

Η Interamerican, ως μέλος της κοινοπραξίας -όπως άλλωστε και η μητρική εταιρεία ACHMEA– συμμετείχε στη διεθνή συνάντηση υγείας της EURAPCO, που οργανώθηκε στις 23 και 24 Μαρτίου στη Γερμανία, με κεντρικό θέμα την «Ψηφιακή Υγεία».

Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν από τους εκπροσώπους των οκτώ μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιρειών, που απαρτίζουν τη συμμαχία, οι σύγχρονες εφαρμογές και καινοτομίες της ψηφιακής τεχνολογίας, που αλλάζουν το «τοπίο» και τις παραμέτρους πρόληψης και θεραπείας, καθορίζοντας μια νέα κατάσταση πραγμάτων και στην ασφάλιση υγείας. Κατά το διήμερο της συνάντησης, έξι νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) παρουσίασαν λύσεις υψηλής τεχνολογίας που έχουν αναπτύξει για την αποτελεσματικότερη και αμεσότερη αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας, εξασφαλίζοντας καλύτερη ποιότητα ζωής και θετικές προσδοκίες στην καθημερινότητα των ασθενών.

Ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων ζωής και υγείας της Interamerican, εκπροσωπώντας την εταιρεία και ως πρόεδρος του EURAPCO Health Group, είχε την ευκαιρία να διασταυρώσει τις συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ευρώπη με την ελληνική πραγματικότητα στη βάση της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας.

Η Interamerican εναρμονίζεται με τις σύγχρονες εξελίξεις και, πέρα από τι σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές, σχεδιάζει τη λειτουργική του κλάδου υγείας -από τα προϊόντα μέχρι την ανάληψη του κινδύνου, τον έλεγχο και τις διαδικασίες αυτοματοποίησης (εφαρμογές «Genius», «i-CARE» κ.ά.)- επάνω στη στρατηγική της απόλυτης ψηφιοποίησης και της καινοτομίας, επιζητώντας το βέλτιστο αποτέλεσμα και τη συγκράτηση του κόστους, που αποτελεί την κύρια προτεραιότητα στην υγεία.

«Με ξεκάθαρη πελατοκεντρική πολιτική, η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα σταθερό βηματισμό προς την Ψηφιακή Υγεία, παρακολουθώντας και συνδιαμορφώνοντας τις νέες ιδέες, μέσω και της συμμετοχής της στην EURAPCO και υιοθετώντας καινοτόμες πρακτικές, προς όφελος των ασφαλισμένων» υπογραμμίζει ο κ. Βελιώτης.

Επισημαίνεται ότι η Interamerican δίνει έμφαση στον τομέα της πρόληψης, έχοντας αναπτύξει ένα πρωτοπόρο στην Ελλάδα Σύστημα Υγείας που βασίζεται στο πανελλαδικό δίκτυο υγείας, με 1.417 συμβεβλημένους ιατρούς όλως των ειδικοτήτων, 540 ειδικούς συνεργάτες-χειρουργούς που αμείβονται απευθείας από την εταιρεία για επεμβάσεις, 250 διαγνωστικά κέντρα και 32 κλινικές.

Τα προγράμματά της είναι τύπου Medisystem (εξετάσεων – νοσοκομειακής κάλυψης), Medihospital (νοσοκομειακής κάλυψης) και Medicash (επιδοματικά) και διαβαθμίζονται σε τρία επίπεδα καλύψεων: «Freedom», «Optimum» και «Benefit», στη λογική των ετησίως ανανεούμενων συμβολαίων που η Interamerican εισήγαγε πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, με προστιθέμενη αξία τις υπηρεσίες Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας και την παροχή, για ορισμένα προγράμματα, δεύτερης ιατρικής γνώμης από το παγκόσμιο δίκτυο κορυφαίων ιατρών «Best Doctors».

American Hellenic Hull Insurance: Επενδύει στην Κύπρο και μετατρέπεται σε παγκόσμια δύναμη

0

της Ελενας Ερμείδου

Εναν ακόμα ναυτασφαλιστή με ελληνικές ρίζες απέκτησε η Κυπριακή ναυτιλία. Η American Hellenic Hull Insurance (AHHIC) έλαβε άδεια λειτουργίας μόλις πριν εννέα μήνες στην Κύπρο ως η πρώτη SolvencyII ναυτασφαλιστική εταιρία. Σήμερα παρουσιάζει θεαματική αύξηση εργασιών, έχοντας ασφαλίσει σε μόλις εννέα μήνες 1.500 ποντοπόρα πλοία. Βάσει του Solvency II οι ασφαλιστικές εταιρίες πρέπει να έχουν τα κεφάλαια για να καλύπτουν κατά 99,5% τους ασφαλιστικούς κινδύνους που αναλαμβάνουν – η AHHIC είναι στο 133%. Ισχυρή και διαφανής διακυβέρνηση: ο εξωτερικός έλεγχος γίνεται από τη Moore Stephens, ο εσωτερικός έλεγχος από τη KPMG, ο αναλογιστής είναι η LUX actuaries.

Αυτά δήλωσαν από κοινού οι κ.κ. Vincent Solarino Πρόεδρος ΔΣ της νέας εταιρίας American Hellenic Hull Insurance και Πρόεδρος του American P&I Club και Ηλίας Τσακίρης, Διευθύνων Σύμβουλος της American Hellenic Hull Insurance στην πρώτη Εταιρική παρουσίαση της American Hellenic Hull Insurance στην Κυπριακή ναυτιλιακή και ασφαλιστική αγορά στην Λεμεσό της Κύπρου. Η εταιρεία συνεργάζεται ήδη με 100 σημαντικούς μεσίτες ασφαλειών από 7 μεγάλους ναυτιλιακούς προορισμούς ενώ, η παρουσίαση της έχει γίνει ήδη στις 4 μεγάλες ναυτιλιακές αγορές της Ασίας, Αμερικής, Λονδίνου, Γερμανίας.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο ηεταιρεία  ένα ισχυρό  Διοικητικό Συμβούλιο για εταιρική διακυβέρνηση υπό το καθεστώς της Ευρωπαϊκής οδηγίας Solvency-II, με ένα μίγμα στελεχών από την παγκόσμια και Κυπριακή αγορά (Ανδρέας Γεωρκάτζης της LLC law firm, Δήμος Δήμου της Fidelius Management Services, Μανώλης Χατζημανώλης της Qualified Business Services, και από το American P&I Club οι κ.κ. Joe Hughes, CEO – Δωροθέα Ιωάννου, Global Business Development Director – James Corcoran, Chairman της H2 Holdings Inc. NY). H AHHIC, ο ίδιος συμπλήρωσε, αποτελεί στρατηγική και οικονομική επένδυση του American P&I Club που έγινε στην Κύπρο, επιλέγοντας αποκλειστικούς διαχειριστές και managers της νέας εταιρίας τον Ηλία Τσακίρη και την ομάδα της Hellenic Hull Management.

 Ο κος Vincent Solarino, εξηγώντας τους λόγους της επένδυσης  δήλωσε ότι η Κύπρος είναι μία Ευρωπαϊκή χώρα η οποία παρέχει Ευρωπαϊκό διαβατήριο. Αποτελεί μία χώρα φιλική στις επενδύσεις,  χωρίς γραφειοκρατία και καθυστερήσεις. Παρέχει εξαιρετικού επιπέδου δημόσιες αρχές, που βοηθούν, ενημερώνουν, καθοδηγούν τις επιχειρήσεις για να πετύχουν και όχι για να αποτύχουν. Τέλος ,τόνισε ότι παρέχει τεχνογνωσία υψηλού επιπέδου στα πρότυπα της Αγγλικής ναυατασφαλιστικής αγοράς και πρόκειται για μία αγορά  με διεθνείς διασυνδέσεις

Από την πλευρά του ο κος Ηλίας Τσακίρης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας επεσήμανε ότι μέσα στους 9 μήνες «μας ζητήθηκαν ασφαλιστικές προσφορές για 5.000 πλοία, αλλά ασφαλίσαμε το 1/3 με επιλεκτικά κριτήρια ποιότητας και μοντέλα ανάλυσης κινδύνων».

Στόχος για τηνAmerican Hellenic Hull Insurance  τα 4.000 ασφαλισμένα πλοία έως το 2020.

Η AHHIC, προσέθεσε «είναι τυπικά ένα startup στην αγορά των ναυτασφαλειών, κάνουμε  ‘scale-up’ με την υποστήριξη του American P&I Club».

Κλείνοντας την ομιλία του μεταξύ άλλων υπογράμμισε «πώς έχουμε την ιστορία και την εμπειρία 22 ετών, από τον πρώτο Αλληλοασφαλιστικό Σύνδεσμο που δημιουργήσαμε για την Ελληνική και Κυπριακή ναυτιλία, έχοντας διαχρονικά ασφαλίσει το 25% του Ελληνόκτητου στόλου πλοίων».

Προφίλ American P&I Club

  • Ιδρύθηκε: 1917 στη Νέα Υόρκη (φέτος εορτάζει τα 100 χρόνια ιστορίας του)
  • Γραφεία: NY, Houston, London, Piraeus, Hong Kong and Shanghai.
  • Εξυπηρετεί πολλές χώρες, επικοινωνεί σε 11 διαφορετικές γλώσσες
  • Μέλος του International Group of P&I Clubs (τα 13 club ναυτικής προστασίας έναντι αστικών ευθυνών ασφαλίζουν το 90% του παγκόσμιου τονάζ)
  • Το International Group αγοράζει αντασφάλειες από 100 εκατ. δολλάρια έως και 3,1 δις. δολλάρια

 

 

Μπορεί να εκμεταλλευτεί η ελληνική ασφαλιστική αγορά την πολιτική αβεβαιότητα στην Τουρκία;

0
Ανασφάλιστος cover image

Άγνωστες είναι οι πτυχές για την ασφαλιστική αγορά από τις πολιτικές εξελίξεις στην Τουρκία καθώς κάποιοι στην Ελλάδα θεωρούν ότι η ασφαλιστική αγορά της Τουρκίας θα υποστεί αρκετές ‘επιχειρηματικές μεταναστεύσεις’ άμεσες ή έμμεσες.

Η Τουρκία αποτελεί για τις περισσότερες πολυεθνικές ασφαλιστικές ένα hub που συνδέει την Ευρώπη με την Ανατολή και την Ασία. Με πληθυσμό άνω των 80 εκ. κατοίκων και αυξανόμενα επί μία δεκαετία τα εισοδήματα, η Τουρκία φιλοξένησε τις έδρες πολλών ασφαλιστικών εταιρειών σε ότι αφορά την δραστηριοποίησή τους στην Ν.Α Ευρώπη και τα Βαλκάνια αλλά και τις δραστηριότητες στη Μέση Ανατολή.

Με την έκρυθμη πολιτική κατάσταση, πολλοί ξένοι παράγοντες θεωρούν ότι μπορεί να μεταφέρουν τις έδρες τους για τις περιοχές αυτές σε άλλα κράτη με μικρότερο γεωπολιτικό κίνδυνο. Υποψήφιες είναι η Ιταλία, η Ισπανία και η Κύπρος. Το ερώτημα είναι εάν μπορέσει η Ελλάδα να σταθεί σοβαρή και να διεκδικήσει κάποιες έδρες πολυεθνικών ασφαλιστικών εταιρειών.

Εταιρείες με σοβαρότητα και σωστή οργάνωση υπάρχουν αλλά το θέμα σκοντάφτει στην οικονομική καχεξία της χώρας και στην πολιτική αβεβαιότητα. Εάν κάποιες ξένες πολυεθνικές ή ενδεχομένως και τουρκικών συμφερόντων μεταφέρουν την έδρα (για την ευρύτερη περιόχή) στην Ελλάδα, η ελληνική ασφαλιστική αγορά θα μεγαλώσει όχι μόνο σε παραγωγή αλλά και σε σημασία για τους ξένους ομίλους

Θα αυξηθούν τα Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εις βάρος των τραπεζικών καταθέσεων

0

του Νίκου Σακελλαρίου

H πτώση της ασφαλιστικής  παραγωγής τον Φεβρουάριο, δυστυχώς επίβεβαίωσε αυτά που είχαμε γράψει πριν από ένα μήνα.  Το 2017 θα είναι μία εξαιρετικά δύσκολη χρονιά κόντρα στις προβλέψεις που είχαν γίνει  για  μία δυναμική χρονιά.  Η επιδείνωση των συνθηκών στο Ασφαλιστικό, νομοτελειακά θα επιφέρει, όχι αύξηση των Συνταξιοδοτικών προγραμμάτων αλλά ίσως μία μικρή συρρίκνωσή τους,  ειδικά σε ότι αφορά τα προγράμματα περιοδικών καταβολών.  Η μοναδική ελπίδα για την αύξηση των Συνταξιοδοτικών προγραμμάτων είναι να απορροφήσουν μέρος από τις προθεσμιακές καταθέσεις των τραπεζών.  Αυτή τη στιγμή ένα Συνταξιοδοτικό  πρόγραμμα – στις περισσότερες εταιρείες- είναι απολύτως καλύτερο από μία προθεσμιακή κατάθεση.  Πρώτον, γιατί έχει καλύτερες ετησιοποιημένες αποδόσεις  και θα έχει για τα επόμενα 2-3 χρόνια, αν κρίνουμε από την πορεία των επενδύσεων και την πορεία των επιτοκίων.

Ενδεικτικά μόνο στο διάστημα 2015-2017 ,  η μέση απόδοση των τραπεζικών προθεσμιακών καταθέσεων ήταν μόλις 0,6%,  ενώ των συνταξιοδοτικών  ξεπερνούσε το 2,5% και σε αρκετές περιπτώσεις το 4%.  Βάσει αυτών των στοιχείων, ένα απλό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα 10ετούς διάρκειας  θα έχει τριπλάσιες αποδόσεις  κεφαλαίων στο ίδιο χρονικό διάστημα.   Επιπλέον, τα συνταξιοδοτικά προγράμματα δεν υπόκεινται ούτε στις φθορές του πληθωρισμού, τις συναλλαγματικές αναπροσαρμογές και βεβαίως δεν υπόκεινται σε ‘ κούρεμα’ σε περιπτώσεις bail in.

Σε ότι αφορά το συσχετισμό  κοινωνικών συντάξεων /  ιδιωτικών συντάξεων και εδώ τα πράγματα δεν είναι βολικά αφού εάν συνεχιστεί η συρρίκνωση του ΑΕΠ, η εργασιακή απορύθμιση και τα αυξημένα φορολογικά και ασφαλιστικά χαράτσια  τότε το διαθέσιμο προς επένδυση εισόδημα θα συνεχίσει να συρρικνώνεται κάτι που σημαίνει μικρότερες κοινωνικές συντάξεις αλλά και μικρότερη παραγωγή στα ιδιωτικά συνταξιοδοτικά προγράμματα.  Η ανάπτυξη και η δημιουργία πλούτου θα ευνοήσει άμεσα την αύξηση των ιδιωτικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων.