back to top
37.7 C
Athens
Σάββατο 26 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 112

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

0

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία παρουσιάζει η έρευνα “The RSM Board Diversity Survey” της RSM Ελλάδος.

Στο πλαίσιο της έρευνας, έγινε ανάλυση των 142 Ελληνικών εισηγμένων επιχειρήσεων και οι 30 εταιρείες που διακρίθηκαν παρουσιάζονται με αλφαβητική σειρά και ανά κλάδο, ενώ βάσει της μεθοδολογίας της έρευνας, οι επιχειρήσεις βαθμολογήθηκαν σύμφωνα με τις 10 κατηγορίες κριτηρίων αξιολόγησης της πολυμορφίας και συμπερίληψης.

Παράγοντες αξιολόγησης ήταν η συμμετοχή ανά φύλο, η διαφοροποίηση ως προς τις δεξιότητες των μελών, ο αριθμός μελών του μειοψηφούντος φύλου σε ηγετικές θέσεις, η συμμετοχή αλλοδαπών μελών στα Διοικητικά Συμβούλια, η συμμετοχή ή μη μελών της ίδιας οικογένειας, το ποσοστό των εκτελεστικών μελών στο σύνολο του Διοικητικού Συμβούλιο καθώς και η διαφοροποίηση ως προς τις ηλικίες των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου. Τα κριτήρια βαθμολόγησης συμπληρώνουν το επίπεδο εκπαίδευσης των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, η εμπειρία τους σε διαφορετικούς κλάδος σε σχέση με αυτόν που δραστηριοποιείται η εκάστοτε εταιρεία και η συμμετοχή ανά φύλο στις επιτροπές του Διοικητικού Συμβουλίου.

Οι 30 εισηγμένες ελληνικές εταιρείες με Διοικητικά Συμβούλια με τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία που συγκέντρωσαν τις υψηλότερες βαθμολογίες σε αλφαβητική σειρά και ανά κλάδο δραστηριοποίησης διαμορφώνονται ως εξής:

ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

  • BRIQ PROPERTIES Α.Ε.Ε.Α.Π.
  • INTERCONTINENTAL INTERNATIONAL Α.Ε.Ε.Α.Π.
  • LAMDA DEVELOPMENT Α.Ε.
  • ORILINA PROPERTIES Α.Ε.Ε.Α.Π.
  • REDS Α.Ε. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • TRADE ESTATES Α.Ε.Ε.Α.Π.

ΤΡΑΠΕΖΕΣ

  • ALPHA ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ATTICA BANK Α.Τ.Ε.
  • EUROBANK ERGASIAS ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ FINANCIAL HOLDINGS Α.Ε.

ΤΑΞΙΔΙΑ & ΑΝΑΨΥΧΗ

  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε.
  • ΙΝΤΡΑΛΟΤ Α.Ε.
  • ΛΑΜΨΑ Α.Ε. ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • CENERGY HOLDINGS Α.Ε.
  • METLEN ENERGY & METALS Α.Ε.
  • ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ

  • ΑΔΜΗΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.
  • ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.
  • Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • IDEAL HOLDINGS A.E.
  • QUEST ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε.

ΕΜΠΟΡΙΟ

  • JUMBO ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
  • ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΤΡΟΦΙΜΑ, ΠΟΤΑ & ΚΑΠΝΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ

  • COCA-COLA HBC AG

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ & ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ

  • TITAN CEMENT INTERNATIONAL S.A.

ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ

  • VIOHALCO SA/NV

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ – ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ

  • ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ Α.Α.Ε.Γ.Α.

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

  • ΟΤΕ Α.Ε.

Σημειώνεται ότι το 2021, η RSM Ελλάδος για πρώτη φορά εκπόνησε και δημοσίευσε την έρευνα “The RSM Board Diversity Survey” έχοντας ως έναυσμα την αλλαγή της δυναμικής στα Διοικητικά Συμβούλια των ελληνικών εισηγμένων εταιρειών, σύμφωνα και με τις απαιτήσεις του σχετικού ν. 4706/2020.

Φέτος, για πρώτη φορά, σε συνέχεια της δημοσίευσης της τέταρτης έκδοσης της έρευνας, παρουσιάζονται οι 30 κορυφαίες ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν για τη προσέγγισή τους ως προς την πολυμορφία και τη διαφορετικότητα της διάρθρωσης των Διοικητικών τους Συμβουλίων.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε με απόλυτη αντικειμενικότητα, στηριζόμενη σε 10 ειδικά κριτήρια που αντανακλούν την πολυδιάστατη φύση της πολυμορφίας, τον αντίκτυπο και τη σημασία στη Διοίκηση των εταιρειών και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

Οι επικρατέστεροι κλάδοι μεταξύ των 30 εταιρειών που διακρίθηκαν είναι αυτοί της Ακίνητης Περιουσίας, των Τραπεζών, των Ταξιδιών & Αναψυχής, των Βιομηχανικών Προϊόντων & Υπηρεσιών και των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας.

Μερικά σημεία για τα οποία ξεχωρίζουν οι συγκεκριμένες εταιρείες ως προς την ίση εκπροσώπηση και ποικιλόμορφη διάρθρωση των Διοικητικών Συμβουλίων τους είναι:

  • Φύλο: Εκπροσώπηση κάθε φύλου τουλάχιστον 33%, έναντι 26% στις υπόλοιπες 112 εταιρείες, υπερβαίνοντας το 25% που ορίζει ο ν. 4706/2020.
  • Ανεξαρτησία: Το 77% των μελών είναι μη εκτελεστικά, με το 43% ανεξάρτητα, έναντι 63% και 36% αντίστοιχα στις υπόλοιπες εταιρείες.
  • Δεξιότητες: Εξειδίκευση σε τομείς όπως HR, ESG και IT, με ποσοστό 7% επί των συνολικών δεξιοτήτων έναντι 3% στις υπόλοιπες εταιρείες.
  • Οικογενειακές σχέσεις: Μέλη της ίδιας οικογένειας αποτελούν λιγότερο από 6% των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων.
  • Ηγετικές θέσεις: 10 από τις 30 εταιρείες διαθέτουν γυναίκες σε ηγετικές θέσεις, με 4 Διευθύνουσες Συμβούλους, έναντι 5 στις υπόλοιπες 112 εταιρείες.
  • Εμπειρία σε διαφορετικούς κλάδους: Το 57% των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων διαθέτουν εμπειρία σε διαφορετικούς κλάδους, έναντι 43% στις υπόλοιπες εισηγμένες.

Ο Βασίλης Πετίνης, Managing Partner της RSM Greece τόνισε χαρακτηριστικά: «Η δημοσίευση αυτής της λίστας είναι ένα κάλεσμα για υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών εταιρικής διακυβέρνησης. Φιλοδοξούμε να κινητοποιήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να δουν την πολυμορφία όχι ως μια τυπική υποχρέωση αλλά ως βασικό πυλώνα της ανάπτυξης και της βιωσιμότητας τους. Η ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών λειτουργεί ως οδηγός, δείχνοντας ότι η πολυμορφία στα διοικητικά συμβούλια δεν είναι απλώς μια ηθική επιλογή, αλλά μια στρατηγική αναγκαιότητα που οδηγεί σε καλύτερη λήψη αποφάσεων, μεγαλύτερη καινοτομία και μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία. Με αυτόν τον τρόπο, θέλουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην αναμόρφωση της ελληνικής επιχειρηματικής κουλτούρας, προωθώντας ένα πιο ανοιχτό και συμπεριληπτικό περιβάλλον για όλους».

40 δις δολάρια το κόστος των πυρκαγιών στο L.A.

0

Στα 40 δις δολάρια ανέρχεται  το κόστος των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες, σύμφωνα με αναλυτές της Keefe Bruyette & Woods.

Οι πάροχοι ασφάλισης κατοικίας θα επωμιστούν το μεγαλύτερο κόστος.

Οι Allstate Corp., Chubb Ltd., American International Group και Travelers Cos είναι οι πιο εκτεθειμένες μεταξύ των εταιρειών, σύμφωνα με την Wells Fargo.

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

0

Aπό την Τρίτη 21/01 είναι διαθέσιμος ένας χρηστικός και συνοπτικός οδηγός για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας για όλες τις επιχειρήσεις που υπόκεινται στην εφαρμογή της.

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, παρέχοντας στοχευμένη και εξειδικευμένη πληροφόρηση ανά κλάδο επιχειρήσεων (τράπεζες, supermarkets, εταιρίες φύλαξης, εταιρίες ιδιωτικής ασφάλισης, φορείς του δημοσίου, βιομηχανία, λιανεμπόριο, τουρισμός και εστίαση), με ρητή αναφορά και στο προβλεπόμενο κυρωτικό πλαίσιο.

Ο νέος ηλεκτρονικός αυτός οδηγός για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας αποσκοπεί στη συστηματοποίηση της ισχύουσας νομοθεσίας και στην κάλυψη όλων των κρίσιμων ερωτημάτων, που τίθενται από τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους για τον θεσμό της Ψηφιακής Κάρτας.

Εκτός από την επίλυση πρακτικών θεμάτων, όπως η εγκατάσταση και ενεργοποίηση της εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στον οδηγό, για να διευκρινίσουν θέματα που αφορούν τις προβλέψεις του θεσμικού πλαισίου για ζητήματα, όπως η ευέλικτη προσέλευση και το απολογιστικό σύστημα, οι ειδικοί κανόνες οριζόντιας εφαρμογής και οι οριζόντιες εξαιρέσεις.

Ο οδηγός για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, που είναι διαθέσιμος στο psifiakikarta.gov.gr, θα επικαιροποιείται κάθε φορά που ένας νέος κλάδος εντάσσεται στην εφαρμογή της και κάθε φορά που υπάρχει αλλαγή στη νομοθεσία ή εκδίδεται σχετική Υπουργική Απόφαση ή/και διευκρινιστική εγκύκλιος.

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

0

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service). Η συγκεκριμένη μορφή απειλής αποσκοπεί στην επιβράδυνση ή ακόμη και στην πλήρη διακοπή της λειτουργίας ενός server. Οι οικονομικές συνέπειες για τις επιχειρήσεις είναι συχνά καταστροφικές, καθώς μελέτες αποκαλύπτουν ότι το κόστος μιας τέτοιας επίθεσης μπορεί να ξεπεράσει τα 1,6 εκατομμύρια δολάρια – ένα υπέρογκο ποσό που μπορεί να επιβαρύνει σοβαρά οποιαδήποτε εταιρεία. Επιπλέον, οι επιθέσεις DDoS συχνά χρησιμοποιούνται ως μέσο αντιπερισπασμού, παρέχοντας στους επιτιθέμενους την ευκαιρία να κλέψουν δεδομένα ή να διαταράξουν κρίσιμες λειτουργίες ανενόχλητοι ενώ το σύστημα κατακλύζεται από υπερβολικό όγκο κίνησης.

Παρά τις βελτιώσεις στα συστήματα ασφαλείας και την αυξημένη ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ψηφιακές απειλές, οι επιθέσεις DDoS παραμένουν ένας σοβαρός κίνδυνος για επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το γεγονός αυτό τονίζει την ανάγκη για επένδυση σε μέτρα προστασίας, προκειμένου να αποτραπούν σοβαρές οικονομικές και λειτουργικές επιπτώσεις.  

Η λειτουργία των επιθέσεων DDoS  

Ο κύριος στόχος μιας επίθεσης DDoS είναι να προκαλέσει διακοπή της πρόσβασης σε έναν server ή έναν πόρο δικτύου, πλημμυρίζοντάς τον με έναν τεράστιο όγκο κίνησης. Σε αντίθεση με τις απλές επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας που προέρχονται από μία μεμονωμένη πηγή, οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS) χρησιμοποιούν ένα δίκτυο υπολογιστών που έχουν παραβιαστεί, γνωστό ως “botnet“, για να εξαπολύσουν την επίθεση ταυτόχρονα από πολλές πηγές.

Το botnet δημιουργείται από έναν κακόβουλο παράγοντα, συχνά αποκαλούμενο “botmaster“, ο οποίος εκμεταλλεύεται ευπάθειες σε συστήματα υπολογιστών για να εγκαταστήσει κακόβουλο λογισμικό, συνήθως Trojan. Οι υπολογιστές που μολύνονται από αυτό το λογισμικό ενσωματώνονται στο botnet και ελέγχονται εξ αποστάσεως από τον botmaster για να πραγματοποιούν κακόβουλες δραστηριότητες, όπως επιθέσεις DDoS.

Οι επιθέσεις DDoS διακρίνονται σε διάφορες κατηγορίες, καθεμία από τις οποίες στοχεύει διαφορετικά τρωτά σημεία:

  • Επιθέσεις που βασίζονται στον όγκο (VolumeBased Attacks): Εστιάζουν στην υπερφόρτωση του στόχου με τεράστιες ποσότητες κίνησης, όπως UDP floods και ICMP floods. Στόχος τους είναι η κατανάλωση του εύρους ζώνης και η εξάντληση των πόρων του server. Ο αντίκτυπος αυτών των επιθέσεων μετράται σε bits ανά δευτερόλεπτο (Bps), και όσο μεγαλύτερη είναι η κίνηση τόσο μεγαλύτερη είναι η ζημιά.
  • Επιθέσεις Πρωτοκόλλου (Protocol Attacks): Επικεντρώνονται στην εκμετάλλευση ευπαθειών συγκεκριμένων πρωτοκόλλων επικοινωνίας, όπως το TCP. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τις επιθέσεις Smurf και SYN floods, οι οποίες στοχεύουν να διαταράξουν τη φυσιολογική λειτουργία των διακομιστών μέσω κακόβουλης χρήσης των πρωτοκόλλων τους.
  • Επιθέσεις στο επίπεδο εφαρμογών, όπως το Zero-day DDoS ή το Slowloris: Εκμεταλλεύονται τις ευπάθειες των εφαρμογών, κατακλύζοντάς τες με έναν τεράστιο όγκο αιτημάτων. Τα συγκεκριμένα αιτήματα, αν και φαίνονται νόμιμα, είναι σχεδιασμένα να καταναλώσουν όλους τους διαθέσιμους πόρους του server, οδηγώντας τον σε αδυναμία εξυπηρέτησης των πραγματικών χρηστών.

Ο αντίκτυπος των επιθέσεων DDoS

Οι επιθέσεις DDoS μπορούν να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στις επιχειρήσεις, τόσο σε οικονομικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο. Κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης, οι οικονομικές απώλειες μπορεί να ξεπερνούν τα 20.000 δολάρια ανά ώρα, ενώ οι διαταραχές στις λειτουργίες μπορούν να διαρκέσουν από λίγες ώρες έως ημέρες και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και εβδομάδες. Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky, το 20% των επιθέσεων DDoS μπορεί να παραμένουν ενεργές για παρατεταμένες περιόδους, αναδεικνύοντας τη σύνθετη φύση αυτών των επιθέσεων.

Κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας επίθεσης, οι εργαζόμενοι στερούνται πρόσβασης σε βασικούς πόρους δικτύου, γεγονός που μειώνει την παραγωγικότητα και προκαλεί σημαντικές διακοπές στις επιχειρησιακές ροές. Για εταιρείες που βασίζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο αντίκτυπος είναι ακόμα πιο έντονος, καθώς οι πελάτες αδυνατούν να πραγματοποιήσουν συναλλαγές, οδηγώντας σε άμεσες απώλειες πωλήσεων και εσόδων. Επιπλέον, η φήμη της επιχείρησης μπορεί να υποστεί πλήγμα, καθώς η απογοήτευση των πελατών συχνά τους οδηγεί σε ανταγωνιστικές επιλογές.

Οι επιθέσεις DDoS δεν επηρεάζουν μόνο τους στόχους τους αλλά και τους παραβιασμένους υπολογιστές που χρησιμοποιούνται ως «bot» για την επίθεση, προκαλώντας προβλήματα απόδοσης και πρόσβασης χωρίς τη γνώση των ιδιοκτητών τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη απόδοση συστήματος, σφάλματα ή δυσκολία πρόσβασης σε νόμιμες υπηρεσίες για τους χρήστες αυτών των συσκευών. Οι αιτίες αυτών των παραβιάσεων ποικίλλουν. Συχνά οφείλονται σε ευπάθειες στα εταιρικά δίκτυα ή σε ανθρώπινα λάθη, όπως το άνοιγμα κακόβουλων συνημμένων.

Οργανώνοντας την άμυνα απέναντι στις επιθέσεις DDoS

Η άμυνα έναντι επιθέσεων DDoS απαιτεί τη χρήση πολυεπίπεδων στρατηγικών που περιλαμβάνουν προληπτικά και αντιδραστικά μέτρα. Σύμφωνα με το Carnegie Mellon Software Engineering Institute, μια από αυτές είναι ο περιορισμός των προσπαθειών σύνδεσης για την αποτροπή επιθέσεων. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας επίθεσης DDoS, αυτό το μέτρο μπορεί να αποκλείσει ακούσια νόμιμους χρήστες, καθιστώντας απαραίτητη την εφαρμογή μηχανισμών πρόσβασης έκτακτης ανάγκης.

Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να υπάρχουν διαρκώς ενεργοποιημένες εξειδικευμένες λύσεις anti-DDoS για την προστασία από αυτές τις επιθέσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους μέσω των εξής ενεργειών:

  1. Διαμόρφωση διακομιστών Ιστού: Εξοπλίστε τους servers ώστε να αντέχουν στις επιθέσεις.
  2. Προσαρμογή τειχών προστασίας ISP: Φιλτράρετε την ανεπιθύμητη κίνηση.
  3. Βελτιστοποίηση τειχών προστασίας: Μετριάστε τις επιθέσεις SYN flood.
  4. Αλλαγή διευθύνσεων IP: Μεταφέρετε δημόσιους πόρους σε εναλλακτικές διευθύνσεις IP.
  5. Μεταφορά κρίσιμων εφαρμογών: Χρησιμοποιήστε το cloud ή ξεχωριστά δημόσια υποδίκτυα για ευαίσθητες εφαρμογές.

Επιπλέον, η απενεργοποίηση περιττών υπηρεσιών δικτύου μειώνει τα πιθανά σημεία εισόδου για εισβολείς, ενώ η εφαρμογή ορίων δεδομένων και η κατάτμηση δίσκου συμβάλλει στον περιορισμό των συνεπειών μιας επίθεσης. Η δημιουργία βασικής γραμμής για την κανονική απόδοση του δικτύου και την κυκλοφορία διακομιστή είναι, επίσης, ζωτικής σημασίας. Ασυνήθιστες αιχμές στην κίνηση, χωρίς προφανή εξήγηση, μπορεί να υποδηλώνουν επικείμενη επίθεση.

Πέραν των παραπάνω, η επένδυση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες antiDDoS με αυτοματοποιημένες δυνατότητες σάρωσης και εντοπισμού επιθέσεων είναι απαραίτητη. Οι υπηρεσίες αυτές θα πρέπει να ενημερώνονται τακτικά προκειμένου να εξασφαλίζεται αποτελεσματική αντιμετώπιση νέων μορφών απειλών. Οι επιθέσεις DDoS έχουν τη δυνατότητα να διαταράξουν τις επιχειρησιακές λειτουργίες, να προκαλέσουν οικονομικές απώλειες και να αυξήσουν την πίεση στις ομάδες IT. Ένας συνδυασμός προληπτικών στρατηγικών, προηγμένων τεχνολογιών ανίχνευσης και μετριασμού, καθώς και τακτικής παρακολούθησης, μπορεί να ελαχιστοποιήσει αποτελεσματικά τον αντίκτυπο των επιθέσεων, διασφαλίζοντας τη σταθερότητα της λειτουργίας ενός οργανισμού ή μιας επιχείρησης.

 

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

0

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS, με χαρά ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα επιβράβευσης ανακύκλωσης THE GREEN CITY, συμβάλλοντας ενεργά στη βιώσιμη ανάπτυξη και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.

Το πρόγραμμα, που υλοποιείται με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Αττικής, αποσκοπεί στην επιβράβευση των πολιτών για τη συμμετοχή τους στην ανακύκλωση, ενώ παράλληλα συμβάλλει στη μετάβαση της Ελλάδας σε ένα βιώσιμο μοντέλο κυκλικής οικονομίας.

Η υποστήριξη της Carglass® στο THE GREEN CITY εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, ενισχύοντας τη δέσμευσή της για προστασία του περιβάλλοντος. Οι πολίτες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβραβεύονται για τα ανακυκλώσιμα υλικά που παραδίδουν, κερδίζοντας πόντους επιβράβευσης (greencoins), τους οποίους μπορούν πλέον να εξαργυρώσουν σε προσφορές για τις υπηρεσίες της Carglass®.

  • 2.500 greencoins: Κερδίστε έκπτωση 5€ σε αντικατάσταση εμπρόσθιου σετ υαλοκαθαριστήρων.
  • 2.500 greencoins: Αποκτήστε έκπτωση 5€ για ξεθάμπωμα εμπρόσθινων φαναριών.Με αυτή τη συνεργασία, η Carglass® Ελλάδος επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν την αειφορία και ενισχύουν την περιβαλλοντική συνείδηση. Μέσα από το πρόγραμμα THE GREEN CITY, προσκαλεί τους πολίτες να γίνουν μέρος αυτής της κοινής προσπάθειας για τη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος.

    Η δράση αυτή αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας “Giving Back”, που χαρακτηρίζει την Carglass® και αντικατοπτρίζει την επιθυμία της να ανταποδίδει στην κοινωνία και στο περιβάλλον.

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

0

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος της ασφαλιστικής αγοράς άκουσε ότι ο πολυσυζητημένος μηχανισμός διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων που τόσος λόγος έγινε για τις ψηφιακές του ικανότητες και άλλες πολλές ‘δεξιότητες’: για την συλλογή στοιχείων και τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, δεν έχει πάρει μπρος ούτε για μία στιγμή και ότι είναι σαν να ξεχάστηκε, ή και μπορεί να ξεχάστηκε!

Ο Ανασφάλιστος κρατούσε από την αρχή μικρό καλάθι, και το είχε δηλώσει, αλλά δεν περίμενε ότι μετά από τόσες ανακοινώσεις, διαβεβαιώσεις, ο περιζήτητος αυτός ψηφιακός μηχανισμός τελευταίας τεχνολογίας θα είχε κολλήσει και θα ήταν άγνωστο, αν θα δούλευε.

Τριακόσιες πενήντα με τετρακόσιες χιλιάδες υπολογίζονται οι οδηγοί οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστοι στους δρόμους είπαν σήμερα τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς  στον Ανασφάλιστο. Κανείς δεν γνωρίζει επακριβώς τον ακριβή αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων, εκτιμήσεις κάνουν όλοι. Αυτό, διότι δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από όσα ανακοινώθηκαν. Και έτσι και σήμερα, όπως κάθε χρόνο αρχές του έτους, βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν.

Όμως για του κόσμου τα μάτια ..όπως κάθε χρόνο.. εμ  τι άλλο..γίνονται έλεγχοι από την τροχαία και μάλιστα όπως όλοι που δεν γνωρίζουν τι γίνεται.. αυστηροί έλεγχοι.

Όπως κάθε χρόνο, στις αρχές του έτους, έτσι ακριβώς και φέτος.  Η τροχαία βγήκε στους δρόμους κάνει ελέγχους, ρίχνει τσουχτερά πρόστιμα, τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα ανάλογα με την κατηγορία είναι τόσα.. τόσα.. και τόσα. Τα ίδια επί δεκαπέντε χρόνια.

Ο Ανασφάλιστος τώρα και πάλι διερωτάται, αν θα έπρεπε να ξαναγράψει κάτι για αυτό, παρά μόνο όταν υπάρξει αποτέλεσμα και δει με τα μάτια του ότι ο μηχανισμός μπήκε σε λειτουργία.

 

 

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

0

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα, όσοι είχαμε την ευκαιρία να την παρακολουθήσουμε από κοντά ακούσαμε να επαναλαμβάνεται από τα χείλη δύο Ελλήνων κορυφαίων CEO στην Ελλάδα, με πλούσια εμπειρία από το εξωτερικό, η φράση ότι το επάγγελμα του ασφαλιστή «δεν είναι sexy», θέλοντας ασφαλώς να επισημάνουν –σε μια γενικότερη τοποθέτηση για τις προοπτικές του κλάδου– ότι οι νέοι και οι νέες δεν βρίσκουν «ελκυστικό» το ενδεχόμενο να ασχοληθούν με αυτό το επάγγελμα.

Η συζήτηση γινόταν μεταξύ του συντονιστή κ. Φίλιππου Κάσσου, Partner, Audit, Insurance Services της KPMG στην Ελλάδα, και των κυρίων Δημήτρη Μαζαράκη, CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, και Βασίλειου Χριστίδη, CEO της Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη.

Η κουβέντα τους, στο σύνολό της, περιστράφηκε γύρω από την εφαρμογή των νέων λογιστικών προτύπων, τον ασφαλιστικό και ψηφιακό μετασχηματισμό, τα κίνητρα για την κάλυψη φυσικών φαινομένων και το κόστος της υγείας, ποιες είναι οι προτεραιότητές τους, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.

Η παραδοχή αυτή, δηλαδή το γεγονός ότι νέα πρόσωπα δύσκολα «μένουν» στην ασφαλιστική αγορά, είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός, με την αγορά να συζητά πολύ έντονα το ζήτημα της στρατολόγησης νέων προσώπων που θα στελεχώσουν το σύνολο του κλάδου μέσα από την «αναβάθμιση» της εικόνας του ασφαλιστή.

Ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, μεταξύ άλλων, αναγνώρισε το γεγονός ότι «ο κόσμος θεωρεί ότι το επάγγελμα του ασφαλιστή δεν είναι ελκυστικό, οπότε χρειάζεται επαναπροσδιορισμό». Ο κ. Βασίλειος Χριστίδης, από την πλευρά του, σχολιάζοντας επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας του CEO outlook της KPMG και αναφερόμενος στον ασφαλιστικό κλάδο γενικότερα, επισήμανε την περιορισμένη ορατότητα και τη μικρή παρουσία νέων ασφαλιστών, όπως και το πρόβλημα έλλειψης ταλέντων, σχολιάζοντας χαρακτηριστικά: «Η ασφάλιση είναι το πιο σοσιαλιστικό εργαλείο του καπιταλισμού. Ωστόσο, εμείς, στην Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, προσπαθούμε να δίνουμε εναλλακτικές παροχές στους εργαζομένους, όπως, για παράδειγμα, το transfer mobility».

Κοινή παραδοχή ήταν επίσης ότι τα νέα κυβερνητικά μέτρα για τα κίνητρα ασφάλισης «θα βοηθήσουν, αλλά χρειάζεται πρωτίστως καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών», κατά τον κ. Μαζαράκη, ενώ, κατά τον κ. Χριστίδη, τα κίνητρα που αφορούν την ασφάλιση για φυσικά φαινόμενα «είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και σίγουρα θα βοηθήσουν την παραγωγή».

Πεδίο δόξης λαμπρό, αλλά θέλει και «νέο αίμα» η αγορά!

Aπό το περιοδικό Insurance World

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

0
Η πυροβολημένη κεφαλή της Υγείας της Τεγέας (από χυτό ορείχαλκο επιζωγραφισμένη με ακρυλικό - έργο του Κώστα Πανιάρα, από τη συλλογή έργων τέχνης της Interamerican)

Το άρθρο που ακολουθεί, δημοσιεύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 στην ιστοσελίδα μας. Το αναδημοσιεύουμε, καθώς η αναζωπυρωμένη συζήτηση για τα ασφάλιστρα Υγείας – τις αναπροσαρμογές και τη σχετική παρέμβαση της Κυβέρνησης καθιστούν το περιεχόμενό του εύστοχα επίκαιρο.
—————————————————————————–
«Υγεία πάνω απ’ όλα» εύχονταν οι παλαιότεροι και σχεδόν τους λοιδωρούσαμε (για κλισέ των ηλικιωμένων), μέχρι που η πανδημία της covid19 έδωσε νέο περιεχόμενο και νόημα στη φράση. Έχουμε, μάλλον, εμπεδώσει πλέον πως η υγεία αποτελεί το βασικό αγαθό για ποιότητα ζωής, με διάρκεια.
Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα ακόμη και στις διαφημιστικές τοποθετήσεις των brands (marketing trend), ξαναθυμούμαστε την υγεία. Και είναι κρίσιμο να την κατανοήσουμε ως κορυφαία προτεραιότητα για διασφάλιση της ατομικής και κοινωνικής ευημερίας.
Στο εικαστικό θέμα του άρθρου, η πυροβολημένη κεφαλή της Υγείας της Τεγέας (από χυτό ορείχαλκο επιζωγραφισμένη με ακρυλικό – έργο του Κώστα Πανιάρα, από τη συλλογή έργων τέχνης της Interamerican) φέρει έναν ισχυρό συμβολισμό. Ενώ φαίνεται, λοιπόν, πως οι κρατικοί μηχανισμοί κοινωνικής πρόνοιας αδυνατούν και φθίνουν, τίθενται εύλογα μερικά σημεία προβληματισμού:

 

– Δικαίωμα στην Υγεία, το μείζον: μπορεί να επιτευχθεί ισοκατανομή του ενδιαφέροντος και της φροντίδας για την υγεία όλων των ανθρώπων, σε όλον τον πλανήτη και χωρίς διακρίσεις;

– Επί της ουσίας, ποιά είναι η παρεμβατική αποτελεσματικότητα των διεθνών Θεσμικών Κέντρων Υγείας -που ερευνούν, βλέπουν και δείκτες- στη βελτίωση της παγκόσμιας υγείας;

Και στα ειδικότερα:

– Προωθούνται λύσεις μεγάλων συνεργειών (και τοπικά, μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα) για την υγεία, σε κάθε βαθμίδα;

– Πώς και για πόσους μπορεί να είναι λειτουργική η συμπληρωματικότητα κρατικής και ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και η ασφαλισιμότητα, με διαχειρίσιμο κόστος;

– Πώς αντιμετωπίζεται η στρέβλωση της αγοράς από εμπορικά ολιγοπώλια της ιδιωτικής υγείας που εκτοξεύουν το κόστος, αλλά και πόσο ελέγχεται το πλαίσιο του ανταγωνισμού στην παροχή υπηρεσιών;

– Ποιές είναι οι προοπτικές για ευρύτατα προσιτή χρήση (προσβασιμότητα, χαμηλό κόστος) της τεχνολογίας της υγείας (τεχνητή νοημοσύνη, ρομποτική)  αλλά και για τη μετάβαση στην ευρύτερη εξωνοσοκομειακή αντιμετώπιση περιστατικών που τώρα αντιμετωπίζονται με νοσηλεία σχετικού κόστους;

– Ποιά είναι η δυναμική εφαρμογής -και πόσο ισορροπημένη ποιοτικά- για πρωτοβάθμια υγεία και πρόληψη, κυρίως για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες;

– Σε ποιό βαθμό έχει αναγνωσθεί η σύνδεση της υγείας με τις σύγχρονες συνθήκες ζωής (τρόπο ζωής, εργασία, κλιματική αλλαγή, πληθυσμιακές μετακινήσεις), αλλά και σε σχέση με την κοινωνική ειρήνη και συνοχή;

Πρόκληση αποτελούν οι πειστικές απαντήσεις που χρειάζεται να δοθούν στην πράξη γι’ αυτά και για πολλά άλλα ζητήματα διαχείρισης και φροντίδας της υγείας.

Η κοινωνική ευθύνη όλων των σχετικών φορέων, άλλωστε, για «καλή υγεία» είναι βασικός Στόχος στα Sustainable Development Goals του ΟΗΕ (SDG 3), συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών εταιρειών.

Η ψυχική υγεία

Πρόκειται για ένα ραγδαία εξελισσόμενο φαινόμενο της σύγχρονης εποχής. Τα θέματα ψυχικής υγείας, που σήμερα δοκιμάζεται ποικιλότροπα, θα τα βρίσκουμε μπροστά μας ως διογκούμενο συνεχώς πρόβλημα και σε κάθε ηλικία (ενεργών και μη ενεργών πολιτών). Οι ψυχολόγοι – σύμβουλοι ψυχικής υγείας, διαπιστευμένοι και δήθεν, κάνουν ήδη χρυσές δουλειές. Όπως επίσης θα βρίσκουμε και νέες ασθένειες, αλλά και χρόνιες νόσους καθώς το προσδόκιμο της ζωής αυξάνεται (π.χ., η άνοια καλπάζει, κατεβαίνοντας συνεχώς ηλικιακά).

Σύμφωνα με την επταετή έκθεση του Employee Benefit Research Institute (EBRI) για τις Ηνωμένες Πολιτείες, οι δαπάνες για την ψυχική υγεία και τον εθισμό αυξάνονται συνεχώς: από το 6,8%του συνολικού κόστους υγειονομικής περίθαλψης το 2013, ανήλθαν στο 8,2% το 2020. Και το πιο ανησυχητικό: οι μικρές ηλικίες (μέχρι 25 ετών) προπορεύονται, αντιπροσωπεύοντας το 42% των δαπανών για θεραπεία ψυχικής υγείας και κατάχρησης ουσιών (ΗΠΑ, 2020).

Η ασφάλιση υγείας

Στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας στην Ελλάδα, η ψυχική υγεία δεν έχει παραμετροποιηθεί ακόμη. Γενικότερα, για την ελληνική ασφαλιστική αγορά παραμένουν τα ερωτηματικά ισορροπημένης σχέσης ποιότητας και τιμών στις προσφερόμενες υπηρεσίες των παρόχων υγείας. Πάντα, σε συνάρτηση φυσικά με τα ασφαλιστικά πακέτα και (όπως επισημάνθηκε πιο πάνω για ολιγοπώλια) σε συνάρτηση με το περιθώριο ικανής διαπραγμάτευσης με τους παρόχους, οι οποίοι χρηματοδοτούνται από την ιδιωτική ασφάλιση.

Ταυτόχρονα, το θέμα της ετήσιας αναπροσαρμογής ασφαλίστρων (με πρόχειρη εκτίμηση μέσου όρου από τις ανακοινώσεις αυξήσεων των εταιρειών, βρίσκεται πάνω από το 6%) κινείται επί «ξυρού ακμής» και βέβαια, συνδέεται με τη δυνατότητα ασφάλισης υγείας κάθε πολίτη και με τη διατηρησιμότητα των συμβολαίων για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Πόσοι πελάτες δύνανται να ανανεώνουν ετησίως τα αναπροσαρμοζόμενα συμβόλαιά τους; Και τελικά, αυτή η «ακροβασία» συνδέεται με την ίδια τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού κλάδου υγείας, καθώς στο τέλος της ημέρας υπάρχει ένα πρόσημο στο combined ratio, που πρέπει να είναι θετικό.

Παράλληλα, αγνοείται η πρόοδος -αν έχει επιτευχθεί- για τη δημιουργία των πρωτοκόλλων DRG (Diagnosis Related Group) στην Ελλάδα, που είχε δρομολογηθεί από το 2020 με τη συνεργασία Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών και Κέντρου Τεκμηρίωσης και Κοστολόγησης Νοσοκομειακών Υπηρεσιών. Έχουν γίνει βήματα εκεί, προκειμένου να επιτευχθεί έλεγχος του κόστους και για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας στην παροχή υπηρεσιών και πότε αναμένεται η εφαρμογή τους;

Το ερώτημα-ομπρέλα που τίθεται, υπό τις παρούσες συνθήκες, είναι: πόσες εταιρείες μπορούν να δημιουργούν τον απαιτούμενο «όγκο» πελατολογίου, ώστε να δραστηριοποιούνται (εννοείται με επαρκείς καλύψεις και υπηρεσίες προς τους ασφαλισμένους) με σχετική ευελιξία και χωρίς ζημιές στην υγεία – προσβλέποντας, μάλιστα, σε ανάπτυξη…
Είναι, προφανώς ζήτημα αντοχών και ρεαλιστικού σχεδιασμού, με απόλυτη αντίληψη της πραγματικότητας. Ο τομέας της υγείας και στην Ελλάδα έχει δύσκολο δρόμο μπροστά του, συνολικά αλλά και ειδικότερα στην ιδιωτική ασφάλιση.

(*) Ο Γιάννης Ρούντος διετέλεσε στέλεχος επί 40ετία στην επιχειρηματική κοινότητα σε θέσεις διευθυντικής ευθύνης, με αξιοσημείωτο διοικητικό και δημιουργικό έργο στους τομείς για τις Εταιρικές Υποθέσεις, την Επικοινωνία & Δημόσια Εικόνα και την Εταιρική Ευθύνη & Βιώσιμη Ανάπτυξη (1994-2021 στην Interamerican). Μετά την ολοκλήρωση της επαγγελματικής διαδρομής του δραστηριοποιείται σε θέματα για τον Πολιτισμό και τη Βιωσιμότητα.

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

0

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη σε μία νέα θέση που δημιούργησε ο Όμιλος, αυτή του Τεχνικού Διευθυντή P&C και Marine. Η ενσωμάτωσή του ενισχύει την ηγετική θέση της εταιρείας στην ασφαλιστική αγορά και τονίζει τη δέσμευσή της στην παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών και καινοτόμων λύσεων για τους πελάτες της.

Ο Βαγγέλης Μπακάλης διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας σε κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες, με εξειδίκευση στο Underwriting. Έχει διατελέσει Claim Manager στην Phoenix ενώ από το 2000 κατείχε τη θέση του Senior Underwriter στην Groupama μέχρι και σήμερα. Η βαθιά γνώση της ασφαλιστικής αγοράς στον τομέα της ανάλυσης κινδύνων και της διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων, αποτελεί εχέγγυο για την περαιτέρω ανάπτυξη της Howden.

Όπως αναφέρει ο ίδιος: «Χαίρομαι πολύ γι αυτό το νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική μου πορεία. Στόχος μου είναι να ενισχύσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας και να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις στους πελάτες μας. Η ομάδα της Howden έχει όλες τις προϋποθέσεις και τα εχέγγυα ώστε να θέσει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά στον τομέα της ασφάλισης και από την πλευρά μου θα συμβάλλω ενεργά για την επίτευξη αυτού του σκοπού».

H Ντίνα Καπετανάκη, CEO της Howden Hellas, δήλωσε: «Η προσθήκη του Βαγγέλη Μπακάλη στην ομάδα μας αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τη Howden και ενισχύει τη δέσμευσή μας για συνεχιζόμενη βελτίωση και καινοτομία στον τομέα των ασφαλίσεων.  Στόχος μας είναι να επιτύχουμε  ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη και να  ανταποκριθούμε στις εξελισσόμενες ανάγκες του κλάδου, διατηρώντας πάντα την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας.»

Tι θα συζητηθεί στην ΓΣ της ΣΕΣΑΕ

0

Σύμφωνα από σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Σ Ε Σ Α Ε, καλούνται τα μέλη του Συνδέσμου σε πρώτη ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2025 και ώρα 4.00′ μ.μ. στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Ε.Α.Ε.Ε. (Ξενοφώντος 10, 3ος όροφος, 105 57 Αθήνα) για συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των εξής θεμάτων:

(1) Έγκριση πεπραγμένων.

(2) Υποβολή απολογισμού οικονομικής διαχείρισης έτους 2024 με την επ΄ αυτού έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής, έγκριση αυτού και απαλλαγή του Διοικητικού Συμβουλίου από κάθε ευθύνη.

  1. Έγκριση προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων έτους 2025.

(4) Ανακοινώσεις.

(5) Αρχαιρεσίες

(α) Εκλογή Τριμελούς Εφορευτικής Επιτροπής (άρθρο 11 παρ. 6 του Καταστατικού).

(β) Εκλογή Διοικητικού Συμβουλίου.

(γ) Εκλογή διμελούς Εξελεγκτικής Επιτροπής για τον έλεγχο της οικονομικής διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου (άρθρο 10 του Καταστατικού).

Εάν δεν υπάρξει απαρτία, η Συνέλευση θα συνέλθει χωρίς άλλες διατυπώσεις, την ίδια ημέρα και ώρα της αμέσως προσεχούς εβδομάδας, δηλαδή στις 05 Φεβρουαρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 4 μ.μ. στον ίδιο χώρο, με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης.