back to top
19.3 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Όλοι ίσοι στην επικοινωνία: Το 1555 μιλάει ελληνική νοηματική

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προχώρησε πρόσφατα σε ένα σημαντικό βήμα προς την ισότιμη εξυπηρέτηση των πολιτών, παρουσιάζοντας τη νέα υπηρεσία βιντεοκλήσης στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 1555.

Η νέα υπηρεσία στοχεύει να διευκολύνει την επικοινωνία των ατόμων με προβλήματα ακοής με τις υπηρεσίες του Υπουργείου, εξασφαλίζοντας ότι όλοι οι πολίτες έχουν ίση πρόσβαση στην πληροφόρηση και στην υποστήριξη που παρέχει το κράτος.

- Advertisement -

«Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι», αναφέρει το Υπουργείο, επισημαίνοντας τη σημασία της προσβασιμότητας και της κοινωνικής ένταξης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθημερινά και προσφέρει άμεση επικοινωνία με εκπαιδευμένους διερμηνείς νοηματικής γλώσσας, εξασφαλίζοντας γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ξεκινά ο διάλογος του ΥΕΚΑ με την αντιπολίτευση για το εργασιακό νομοσχέδιο

«Είμαστε πάντα ανοικτοί σε ρεαλιστικές προτάσεις» δήλωσε μεταξύ άλλων η υπουργός Νίκη Κεραμέως

Να αποσυρθεί ο Νόμος Κεραμέως ζητά η ΟΑΣΕ

Η ομοσπονδία διεκδικεί την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων και διαπραγματεύσεων, καθώς και της μονομερούς προσφυγής στον ΟΜΕΔ

Αυξημένες κατά 80% οι καταγεγραμμένες υπερωρίες το 7μηνο

Περισσότερες από 3,5 εκατ. υπερωρίες έχουν καταγραφεί εντός του 2025 - Ποιοι κλάδοι ένταξης της ΨΚΕ πρωτοστατούν

Νέα υπηρεσία του 1555: Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα για θέματα ΥΕΚΑ

Το 1555 εξυπηρετεί πλέον και πολίτες με προβλήματα ακοής, με διερμηνείς καταρτισμένους σε εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο επίδομα ασθενείας στους ελεύθερους επαγγελματίες

Πότε αναμένεται να ξεκινήσει η καταβολή του και πώς θα υπολογίζεται

Νέα μελέτη των ΚΕΦΙΜ και ELF για την ανάγκη μετάβασης από διανεμητικά σε κεφαλαιοποιητικά συνταξιοδοτικά συστήματα

Βασική προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα των δημόσιων οικονομικών και την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ανταγωνιστικότητας

O γ.γ. Εργασιακών Σχέσεων Ν. Μηλαπίδης στη Σύνοδο του ΟΟΣΑ για την Απασχόληση, την Εργασία και τις Κοινωνικές Υποθέσεις

«Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» επισήμανε «η δημογραφική γήρανση και η τεχνολογική αλλαγή αποτελούν συγκλίνουσες δυνάμεις»

Ν. Κεραμέως στο 5ο Συνέδριο Cyber Greece: Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στην κοινωνική ασφάλιση

Μελετάται ήδη πώς θα επιδράσει η τεχνητή νοημοσύνη σε ζητήματα βιωσιμότητας και ασφαλιστικών συστημάτων, είπε μεταξύ άλλων η υπουργός

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Coface Ελλάδος γιόρτασε 7 χρόνια δυναμικής παρουσίας – Εγκαίνια νέων γραφείων και παρουσίαση της δυνατής ομάδας!

H βραδιά, με σημαντικές παρουσίες και ευχάριστες εκπλήξεις, ανέδειξε την ανοδική πορεία και τη στρατηγική εδραίωση της εταιρείας στην Ελλάδα

Ο Θοδωρής Παπαλουκάς έδωσε μαθήματα ζωής και συνεργασίας στο 4ο Συνέδριο του Συνεταιρισμού ΠΑΝΟΡΜΟΣ

Ο θρύλος του μπάσκετ συνέδεσε άμεσα την πορεία του με τη φιλοσοφία του ΠΑΝΟΡΜΟΥ, καταδεικνύοντας την αξία της ομάδας και της συνεργασίας

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance...