Μία Ασφαλιστική στην Ελλάδα με άριστη προσέγγιση στην επικοινωνία είναι ο τίτλος του Editorial αυτήν την εβοδμάδα.
Είναι ένας διαφορετικός τίτλος για όποιον διαβάζει συστηματικά τα Editorial του IW.gr, αυτό γιατί θα θέλαμε πραγματικά να σας τραβήξουμε το ενδιαφέρον όχι τόσο από αυτά που γράφουμε εμείς σήμερα, αλλά όσο γιατί θα θέλαμε να μας μιλήσετε από την εμπειρία σας, ίσως και σε ένα επόμενο τεύχος του περιοδικού ή ακόμα και στην ιστοσελίδα, για το πως εσείς θεωρείτε την άριστη επικοινωνία μίας ασφαλιστικής. Και είμαστε σίγουροι ότι όλοι εσείς καταλαβαίνετε για το πόση σημασία έχει η σωστή επικοινωνία με τον έξω κόσμο, όποιος και αν είναι ο κόσμος αυτός.
Θα θέλαμε να μάθουμε τι μπορείτε να κερδίσετε από μία σωστή επικοινωνία ή ακόμα και τι μπορείτε χάσετε, γιατί σίγουρα σε μία επικοινωνία μπορεί και κάτι να κάνεις λάθος από αμέλεια και να χάσεις. Το θέμα είναι ένα λάθος να αναγνωρίζεται και να βελτιώνεται.
Θα θέλαμε επίσης να μάθουμε πως η σωστή επικοινωνία ή ας πούμε μία επικοινωνία με χαρακτηριστικά συνέπειας μπορεί να ωφελήσει στην πώληση ενός ασφαλιστικού προϊόντος.
Και τι άλλο ακόμα…. το αν η κουλτούρα του οργανισμού καθορίζει τον τρόπο επικοινωνίας ή οι τακτικές επικοινωνίας διαμορφώνουν τελικά το πρόσωπο του οργανισμού. Μπορεί άραγε μία κακή επικοινωνία να αλλοιώσει το πρόσωπο ή την κουλτούρα ενός οργανισμού;
Σίγουρα, ο τρόπος που επικοινωνούμε καθρεφτίζει και τον οργανισμό μας / την εταιρείας μας και αυτό είναι πολύ ωραίο για αυτό και θα θέλαμε τις απόψεις σας πάνω στο θέμα αυτό. Το να μαθαίνεις είναι πολύ ωραίο.