Με στόχο την εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) του Τμήματος Μακεδονίας της ΕΕΔΕ πραγματοποίησε Marketing MasterClass στο αμφιθέατρο της INTERLIFE με θέμα «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη της INTERLIFE Ασφαλιστικής στο αμφιθέατρο της Εταιρίας στη Θεσσαλονίκη, και τη συμμετοχή Μελών του Ινστιτούτου, Στελεχών Επιχειρήσεων, Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και εργαζομένων στον Όμιλο Εταιριών INTERLIFE. Ανοίγοντας την εκδήλωση, η Πρόεδρος της Ομάδας Διοίκησης του ΕΙΜ του Τμήματος Μακεδονίας της ΕΕΔΕ, Μαρία Διαλυνά, επεσήμανε ότι η Δια Βίου Μάθηση αποτελεί κρίσιμο θέμα στο οποίο θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι επιχειρήσεις, ενώ ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Τμήματος Μακεδονίας της ΕΕΔΕ, Δρ. Απόστολος Αιγυπτιάδης περιέγραψε την ιδέα, το χαρακτήρα και τους στόχους της εκδήλωσης.
Η εισηγήτρια Ράνια Σεμερτζιάν: Communications Consultant & Trainer με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Εταιρικής Επικοινωνίας, του Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων, παρουσίασε τις βασικές αρχές της Αποτελεσματικής Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσα από μια διαδραστική και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση που κέντρισε το ενδιαφέρον του κοινού. Μετά την εκδήλωση ακολούθησε συζήτηση όπου και απαντήθηκαν καίρια ερωτήματα των παρευρισκομένων. Η INTERLIFE επενδύει στην εκπαίδευση συνεργατών και εργαζομένων προωθώντας τη Δια Βίου Μάθηση, με στόχο τη βελτίωση υπαρχουσών ικανοτήτων, της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας καθώς και την ανάπτυξη νέων ικανοτήτων.
(Αναδημοσίευση από το νέο τεύχος της περιοδικής ηλεκτρονικής έκδοσης του Ομίλου Εταιριών INTERLIFE, INTERLIFE Magazine #46).