back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Ανοίγει ο “φάκελος” της Eurolife: Ενδιαφέρον από Fairfax και άλλες εταιρείες

[starbox]

Η έναρξη της διαδικασίας due diligence από  την Eurobank  συνέπεσε με την διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης της τράπεζας, επιβεβαιώνοντας αυτό που είχαμε γράψει παλαιότερα στο IW  σχετικά με τη σύνδεση των δύο κινήσεων (ανακεφαλαιοποίησης τραπεζών και πώλησης θυγατρικών ασφαλιστικών).  Η περίπτωση της Eurolife αποτελεί μία ειδική περίπτωση που μπορεί να εξαγοραστεί από βασικό μέτοχο της μητρικής τράπεζας τη Fairfax ακολουθώντας τη διαδικασία της απόσχισης (spin off).  Ωστόσο, διαδικασίες ενημέρωσης έχουν ξεκινήσει και άλλες εταιρείες καθώς και Funds  που έχουν επίσης εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Eurolife.

- Advertisement -

Όσον αφορά την Fairfax γνωρίζει τη δυναμική της εταιρείας , τις καλές πωλήσεις , τα χαμηλά λειτουργικά κόστη , την κερδοφορία της και την ισχυρή συνεργασία  με την τράπεζα στο Bancassurance.  Η τράπεζα με τη σειρά της βασίζεται στην καλή συνεργασία με τον μέτοχο (Fairfax) .   Μπορούν να τα βρουν αρκεί κάποια πλευρά να μην θελήσει να επιβάλλει τους δικούς της όρους.

Σε δύο φάσεις θα γίνει η πώληση της Eurolife μετά τις τελευταίες εξελίξεις και το άνοιγμα της διαδικασίας ελέγχου στοιχείων (due diligence) της εταιρείας.  Η πρώτη φάση είναι ότι η κατά 100% θυγατρική του ομίλου Eurobank θα αποσπάσει όλα τις ξεχωριστές εργασίες (ασφαλίσεις ζωής και ζημιών καθώς και bancassurance) και σε δεύτερη φάση θα πουλήσει κάποιες απ’ αυτές τις δραστηριότητες ξεχωριστά.  Με μέση ετήσια κερδοφορία κατά την τελευταία 5ετία (το λεγόμενο CAGR) της τάξης των 70 εκατ. ευρώ , η εταιρεία τιμολογείται από τον όμιλο τουλάχιστον 250 εκατ. ευρώ.  Την τιμολόγηση αυτή εξετάζουν σε συνδυασμό με τις προοπτικές και το country risk,  αμερικανικά hedge funds  βάζουν χαμηλότερα τον πήχη και εξετάζουν αναλυτικά και ξεχωριστά τις αποδοτικότητες και παραγωγικότητες του ασφαλιστικού ομίλου.

- Advertisement -

Η Eurolife ERB είναι ο τρίτος μεγαλύτερος ασφαλιστικός όμιλος στη χώρα, αναπτύσσοντας ένα αποτελεσματικό μοντέλο πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων τόσο μέσα από το τραπεζικό όσο και μέσα από το ασφαλιστικό δίκτυο. Με βάση τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2015, τα μεικτά ασφάλιστρα του κλάδου ζωής ανήλθαν στα 156 εκατ. ευρώ και του κλάδου γενικών ασφαλίσεων στα 26 εκατ. ευρώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Στην Κάσο ο 6ος παιδικός σταθμός που εγκαινιάζει η Eurolife FFH

Το πλάνο υλοποίησης συνολικά 12 σταθμών σε συνεργασία με τη HOPEgenesis έχει διανύσει επιτυχώς το μισό της διαδρομής του

H BlueByte διαψεύδει τις φήμες εξαγοράς της

Με ανακοίνωσή της, η εταιρεία ασφαλιστικού λογισμικού διαψεύδει τις φήμες περί πώλησής της σε επιχειρηματία του ασφαλιστικού χώρου

Η ισχύς της συλλογικότητας στο επίκεντρο του 1oυ Sofos Insurance Summit

Με το σύνθημα «Embrace Collaboration», το συνέδριο ανέδειξε για τη διαμεσολάβηση ένα μέλλον βασισμένο στην ανθρώπινη επαφή, χωρίς φόβο για την τεχνολογία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί