back to top
28.8 C
Athens
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025

Digital Marketing: Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

Το insurancewebinars.gr, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διοργανώνει το νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με τίτλο «Digital Marketing: Μια λύση στο κλασικό πρόβλημα εξεύρεσης και προσέγγισης υποψήφιων πελατών».

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, ώρα: 17.00-19.00, με εισηγητή τον Γιώργο Χανό, σύμβουλο επιχειρήσεων και ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού.

- Advertisement -

HANOS GEORGE PROMOCARD

Περιγραφή και σκοπός του webinar

- Advertisement -

Να αποκτήσουν οι συμμετέχοντες ολοκληρωμένη αντίληψη για την έννοια του ψηφιακού marketing και για τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ώστε να βελτιστοποιήσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, είτε στο πλαίσιο του after sales είτε στο πλαίσιο της εξεύρεσης νέων υποψήφιων πελατών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς συμβούλους και σε διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη νέα τεχνολογία και να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικοί.

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει digital marketing και πώς μπορεί να εφαρμοστεί από έναν μεμονωμένο παραγωγό ασφαλίσεων;
  • Ποια είναι τα εργαλεία του digital marketing και ποιες οι νέες πηγές εξεύρεσης υποψήφιων πελατών;
  • SEO: Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στη δική μας περίπτωση;
  • Social media και blog σε περιβάλλον web2 και web
  • Εργαλεία του Facebook και του LinkedIn. Μέτρηση της απόδοσης των social media
  • Η χρήση των hashtags
  • Ποιοι είναι οι millennials και πώς συμπεριφέρονται καταναλωτικά;
  • Τι είναι τα testimonials; Πώς ενσωματώνονται στα social media;
  • Πώς θα πρέπει να γίνει η προσέγγιση υποψήφιων πελατών που προκύπτουν από τις νέες πηγές; Τι είναι το teasing;
  • Πώς να χτίσετε το δικό σας, προσωπικό brand

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 €  και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurancewebinars.gr

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο WEBINAR INFORMATION – Digital Marketing Γ. Χανός_21.03.2016

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

To Allianz Group στο τοπ 30 των πολυτιμότερων brands παγκοσμίως

Tα brands διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αξίας των μετόχων, ωστόσο ο προσδιορισμός της αξίας μιας επωνυμίας αποτελεί ένα δύσκολο έργο.

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα»

Νο1 Brand στην Ελλάδα η SENATUS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

Κατακτώντας την 1η θέση στο βάθρο των Ελληνικών επιχειρήσεων, η SENATUS για ακόμα μια φορά καταξιώθηκε σε όλη την Ελλάδα, στην εκδήλωση απονομής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

CSR School 2025: Έναρξη τον Οκτώβριο με έμφαση στο ESG και ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό τομέα

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσφέρει στα στελέχη του insurance sector πρόσθετες γνώσεις για τα σχετικά πρότυπα, αλλά και ευκαιρίες δικτύωσης

Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης ασφαλιστικού πράκτορα

Το πρόγραμμα θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως 2-11 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει συνολικά 30 διδακτικές ώρες

Τα παιδιά μαθαίνουν και τη νέα σχολική χρονιά πώς να χαίρονται με ασφάλεια το νερό

Συνεχίζεται τη νέα σχολική χρονιά το καινοτόμο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ του ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενισχύει τις υπηρεσίες ταξιδιωτικής κάλυψης

Οι καλύψεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ατυχήματα, απώλεια αποσκευών και καθυστερήσεις, ενώ έμφαση δίνεται στην αστική ευθύνη των ταξιδιωτών

Πώς οι κυβερνοεγκληματίες αντλούν βιομετρικά δεδομένα μέσω AI, deepfakes και δημοφιλών apps

Η εξέλιξη του phishing με τη βοήθεια της ΤΝ θέτει σε κίνδυνο ιδιώτες και επιχειρήσεις, προειδοποιεί η Kaspersky

Διαθέσιμη και προσιτή ασφάλιση: Η οπτική της GFIA

Ο πρόεδρος S. Frank εξηγεί πώς συνεργασίες και καινοτομίες όπως η παραμετρική ασφάλιση, η τηλεματική και η μικροασφάλιση γεφυρώνουν το κενό προστασίας

Η νέα εργατική μεταρρύθμιση και οι προκλήσεις για την ιδιωτική ασφάλιση

Θα αξιοποιήσει η αγορά την ευκαιρία μιας μεταρρύθμισης που ενδυναμώνει τη σύνδεση μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ασφάλισης;

CSR School 2025: Έναρξη τον Οκτώβριο με έμφαση στο ESG και ενδιαφέρον για τον ασφαλιστικό τομέα

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προσφέρει στα στελέχη του insurance sector πρόσθετες γνώσεις για τα σχετικά πρότυπα, αλλά και ευκαιρίες δικτύωσης