Giuseppe Zorgno: Η AIG διεκδικεί υψηλότερη θέση στην αγορά

[starbox]

Η AIG «ό,τι πει το κάνει». Είναι εταιρεία που καινοτομεί, πρωτοπορεί και δίνει άλλη διάσταση στην ασφάλιση. Δεν σταματά να δημιουργεί νέα προγράμματα, να εξελίσσεται και να γίνεται καλύτερη, προσφέροντας λύσεις σε σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες. Σε επίπεδο τόσο retail όσο και corporate προσφέρει υψηλής ποιότητας προγράμματα, πρωτοποριακά από κάθε άποψη.

Με αυτήν την επισήμανση ο κύριος Giuseppe Zorgno, Country Manager Greece and Cyprus της AIG, δηλώνει βέβαιος για τη συνέχεια της παγκοσμίου κύρους εταιρείας που εκπροσωπεί, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι:

 

  • Η AIG θέλει και μπορεί να ξεχωρίζει, γι’ αυτό και διεκδικεί διαρκώς μια υψηλότερη θέση στην ελληνική αγορά.
  • Πιστεύουμε στις σταυροειδείς πωλήσεις και αξιοποιούμε τη μέθοδο αυτή για να αναπτυχθούμε.
  • Η κερδοφορία που αδιάκοπα επιτυγχάνεται για σχεδόν δέκα συνεχόμενα έτη έχει κάνει την Ελλάδα να ξεχωρίζει στον όμιλο της AIG.
  • Θα συνεχίσουμε και το 2015 την ανοδική πορεία σε όλους τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε.
  • Στις γενικές ασφαλίσεις, βρισκόμαστε σταθερά στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των εταιρειών, και αυτό αποδεικνύει την ανταπόκριση που βρίσκουμε σε συνεργάτες και ασφαλισμένους, την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση με τις οποίες μας περιβάλλουν.
  • Είμαστε απολύτως συνεπείς στους συνεργάτες μας και στους πελάτες τους.
  • Έχουμε καλά ασφαλιστικά προϊόντα, ακολουθούμε πειθαρχημένη πολιτική, σεβόμαστε την αυτονομία του συνεργάτη και εξυπηρετούμε άμεσα τις ζημιές.

 

Για την ασφαλιστική αγορά, ο κύριος Zorgno υποστηρίζει πως από το 2016 θα ακολουθήσει ανοδική πορεία, στην οποία η AIG είναι αποφασισμένη όχι μόνο να βρίσκεται μπροστά αλλά και να διεκδικήσει πρωταγωνιστική θέση.

 

iw? Πείτε μας λίγα λόγια για την AIG και για τη θέση της στην αγορά.

 

Giuseppe Zorgno: Αν και το περιβάλλον της οικονομίας είναι δύσκολο, εμείς παραμένουμε υψηλά σε παραγωγή. Η κερδοφορία μας, που μετρά σχεδόν δέκα συνεχόμενα χρόνια, έχει κάνει την Ελλάδα να ξεχωρίσει στον όμιλο της AIG. Θα συνεχίσουμε αυτήν την πορεία σε όλους τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε και το 2015, παρά την κάμψη που παρατηρείται. Στόχος μας είναι να προχωρήσουμε ανοδικά. Να τονίσω ότι στις γενικές ασφαλίσεις βρισκόμαστε σταθερά στις πρώτες θέσεις της κατάταξης των εταιρειών, και αυτό αποδεικνύει την ανταπόκριση που βρίσκουμε σε συνεργάτες και ασφαλισμένους, την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση με τις οποίες μας περιβάλλουν.

 

iw? Πραγματοποιήσατε μια μεγάλη καμπάνια στον κλάδο αυτοκινήτου. Πείτε μας, πέτυχε, απέδωσε; Συνεχίζει να σας ενδιαφέρει ο κλάδος;

 

G.Z.: Ναι, απέδωσε η προσπάθειά μας, καθώς δείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί. Αυξήθηκε περισσότερο από 25% η καθημερινή ροή εργασιών την περίοδο που έτρεχε η διαφημιστική προβολή. Είμαστε ικανοποιημένοι και θα συνεχίσουμε να εμμένουμε στο αυτοκίνητο. Μετράμε τις δυνατότητές μας και πράττουμε ανάλογα, προς όφελος του πελάτη. Στους ασφαλισμένους του κλάδου αυτοκινήτου μπορούμε να προσφέρουμε περισσότερα, εστιάζοντας εκεί που είμαστε ανταγωνιστικοί, με ουσιαστικές καλύψεις και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

 

iw? Αναφέρεστε σε σταυροειδείς πωλήσεις;

 

G.Z.: Ναι, γιατί πιστεύουμε σε αυτές και γιατί μπορούμε να προσφέρουμε μια σειρά προϊόντων που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών ιδιωτών και επιχειρήσεων. Παράλληλα, βλέπουμε και το ενδιαφέρον των πελατών μας, καθώς έχουμε ανταποκριθεί με συνέπεια και σταθερότητα απέναντί τους. Για παράδειγμα, μπορούμε να στοχεύσουμε σε περίπου 27 χιλιάδες σπίτια-οικογένειες. Σε αυτήν την κατεύθυνση, καταλαβαίνετε, έχουμε μεγάλο πεδίο για να αναπτυχθούμε.

 

iw? Πού πιστεύετε ότι ξεχωρίζετε στην αγορά; Πού εκτιμάτε ότι έχετε την πρωτιά;

 

G.Z.: Εκτός από το αυτοκίνητο, είμαστε πολύ ανεπτυγμένοι στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων. Οι επιχειρηματίες μάς έχουν ξεχωρίσει ως εταιρεία και έχουν εμπιστευθεί σε εμάς τη δραστηριότητά τους. Είμαστε μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στην αγορά, έχοντας δημιουργήσει πρώτοι στην Ελλάδα προϊόντα όπως η ασφάλιση Ευθύνης Στελεχών Διοίκησης, Περιβαλλοντικής Ευθύνης, Ανάκλησης Προϊόντων, αλλά και το πιο πρόσφατο CyberEdge, το προϊόν ασφάλισης έναντι ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων. Μπορώ να πω ότι η αγορά γνωρίζει τι προσφέρουμε. Οι ασφαλίσεις επιχειρήσεων είναι ένας μεγάλος κλάδος για εμάς και συμβάλλουν τόσο στη συνεχή κερδοφορία μας όσο και στην ενίσχυση της υπεραξίας μας.

 

iw? Σε ποιους άλλους τομείς ασφάλισης δίνετε έμφαση; Πού εστιάζεστε και πώς θα αναπτυχθείτε;

 

G.Z.: Όπως προαναφέραμε, μας ενδιαφέρει ο τομέας του αυτοκινήτου. Επίσης, στις προτεραιότητές μας είναι ο κλάδος ασφάλισης κατοικιών, η ασφάλιση προσωπικού ατυχήματος και η ασφάλιση ταξιδιού. Ακόμη, έχουμε στοχευμένη δραστηριότητα σε πελάτες με περιουσιακά στοιχεία υψηλής αξίας, στους οποίους προσφέρουμε καλύψεις και υπηρεσίες που ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες της αγοράς. Όλα αυτά είναι ένα στοιχείο διαφοροποίησης της εταιρείας μας. Είναι εταιρική άποψη το να θέλουμε να ξεχωρίζουμε με αυτά που προσφέρουμε και απαιτεί πολλή εργασία, ομαδικό πνεύμα και επιμονή για να το πετυχαίνουμε. Εμείς το καταφέρνουμε στην AIG, και αυτό μας διαφοροποιεί.

 

iw? Πείτε μας πώς βλέπετε το μέλλον της αγοράς;

 

G.Z.: Το 2015 θα είναι ακόμη μία χρονιά με δυσκολίες, που εκτιμώ όμως πως θα είναι λιγότερες από το παρελθόν. Δεν μπορεί –και δεν πρέπει– να υποχωρήσει κι άλλο η ελληνική ασφαλιστική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, νομίζω πως από το 2016 η αγορά και οι εταιρείες θα ξεκινήσουν ανοδική πορεία. Αυτό βέβαια που πρέπει να προσδιοριστεί είναι με ποιον τρόπο, ποια εργαλεία και στόχευση κάθε εταιρεία θα διεκδικήσει το μερίδιό της.

 

iw? Εσείς ενδιαφέρεστε να διεκδικήσετε μερίδια και με ποιον τρόπο θα το πετύχετε;

 

G.Z.: Φυσικά και θέλουμε να κερδίσουμε μία ακόμη καλύτερη θέση στην αγορά και να παίξουμε ρόλο στην αναμενόμενη ανάκαμψη. Έχουμε θέσει στόχο να διπλασιάσουμε τα μεγέθη μας στην πενταετία και, μαζί με την αγορά της Κύπρου, να ανέβουμε σε παραγωγή από τα 138 εκατ. ευρώ στα περίπου 250 εκατ. ευρώ.

 

iw? Πώς θα διεκδικήσετε την άνοδό σας;

 

G.Z.: Συνεχίζοντας τη μέχρι σήμερα πορεία μας και την προσφορά μας στην ιδιωτική ασφάλιση. Η AIG είναι εταιρεία που καινοτομεί, πρωτοπορεί και δίνει άλλη διάσταση στην ασφάλιση. Δεν έχουμε σταματήσει να φέρνουμε νέα προγράμματα, να εξελίσσουμε στο μέγιστο την προσφορά μας, να απαντάμε σε σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες. Σε επίπεδο τόσο retail όσο και corporate προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προγράμματα, πρωτοποριακά από κάθε άποψη. Έχουμε ενδιαφέρον και προσήλωση στην καινοτομία, αλλά και στην εξυπηρέτηση που πελάτη. Δεν είναι τυχαίος ο αριθμός των προϊόντων που πρώτοι παρουσιάσαμε στην ελληνική αγορά, όπως σας ανέφερα παραπάνω. Αυτό επιβεβαιώνει ότι είμαστε ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

iw? Πείτε μας για τους συνεργάτες της AIG.

 

G.Z.: Έχουμε περίπου 1.500 συνεργάτες και η ανάπτυξή μας οφείλεται σε αυτούς. Πιστεύουμε σε αυτούς, έχουμε συνέπεια απέναντί τους και απέναντι στους ασφαλισμένους πελάτες μας. Όλοι γνωρίζουν ότι η AIG «ό,τι πει το κάνει». Αυτό τηρούμε εμείς στην εταιρεία και οι συνεργάτες μας στους πελάτες τους. Έχουμε καλά ασφαλιστικά προϊόντα, ακολουθούμε πειθαρχημένη πολιτική, σεβόμαστε την αυτονομία του συνεργάτη και εξυπηρετούμε άμεσα τις ζημιές. Όλα αυτά συνιστούν τη σταθερότητα που διαθέτει η AIG.

 

iw? Ποια είναι η άποψή σας για την επιστημονική προσέγγιση της ασφαλιστικής εργασίας; Χρειάζεται; Επιβάλλεται; Είναι πλεονασμός;

 

G.Z.: Είναι αναγκαίο να αποκτήσει η ασφαλιστική εργασία αυτή τη χροιά της επιστημονικής προσέγγισης. Υπάρχει ανάγκη να προσδιοριστούν με όλο και μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένα, παράμετροι, εκτιμήσεις και πολλά άλλα, τα οποία μόνο όταν τα προσεγγίσεις επιστημονικά μπορούν να μετρηθούν σωστά και να αποτελέσουν τη βάση για ένα επόμενο βήμα. Η επιστήμη δίνει εργαλεία και σε εμάς τους ασφαλιστές, σε όποιο επίπεδο εργασίας και να βρισκόμαστε, με τα οποία μπορούμε να προάγουμε τη δουλειά μας. Μέσω της απόδοσης περισσότερων επιστημονικών στοιχείων στην ασφάλιση μπορούμε να πετύχουμε και καλύτερα αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Μπορούμε να δημιουργήσουμε περισσότερο σωστές αλλά και ορθολογικές παροχές προς τους καταναλωτές. Πάντως, η AIG κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση και βρίσκεται σε συνεργασία με επιστημονικές ειδικότητες, ώστε να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική την εργασία μας και την ασφαλιστική προσφορά μας στους πελάτες μας.

 

iw? Τι ακριβώς έχετε κάνει;

 

G.Z.: Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, δημιουργήσαμε έναν νέο ρόλο στην εταιρεία, με τίτλο “Head of Customer Insights”, με στόχο την έρευνα των αναγκών του καταναλωτή, την καταγραφή και ανάλυση της συμπεριφοράς του. Μέσα από την ανάλυση των αναγκών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών θα μπορέσουμε εμείς ως εταιρεία να χαράξουμε τη στρατηγική μας και να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες αξίας. Έτσι γινόμαστε καλύτεροι και μπορούμε να καινοτομούμε, να πρωτοπορούμε και να προσφέρουμε πάντα αυτό που χρειάζεται κάθε πολίτης για να καλυφθεί πραγματικά. Δίνουμε στη δουλειά μας τον επιστημονικό χαρακτήρα που προαναφέραμε.

 

iw? Δώστε μας ένα στίγμα προοπτικής. Μια άποψη για την ασφάλιση.

 

G.Z.: Το ζητούμενο στην εργασία μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες αξίας για τους συνεργάτες και τους πελάτες μας και να είμαστε συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις μας. Οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να έρθουν πιο κοντά στον τελικό πελάτη και αυτό θα το καταφέρουν μόνο μέσω της άριστης εξυπηρέτησης. Το πώς θα φτάσουν σε αυτό το υψηλό επίπεδο είναι φυσικά το ζητούμενο. Εμείς στην AIG, σε παγκόσμιο επίπεδο, επενδύουμε στα Shared Services, κέντρα που λειτουργούν σε διάφορα σημεία ανά τον κόσμο και αναλαμβάνουν να εκτελέσουν παρόμοιας φύσης διεκπεραιωτικές εργασίες, για λογαριασμό των χωρών στις οποίες λειτουργεί η AIG, με πολλαπλά οφέλη για την εταιρεία και τους ασφαλισμένους: αφενός οι ασφαλισμένοι απολαμβάνουν μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά και εξειδίκευση στην εξυπηρέτησή τους και αφετέρου τα στελέχη στις διάφορες χώρες μπορούν να εστιάσουν το ενδιαφέρον τους στις πιο σύνθετες εργασίες, για τις οποίες απαιτείται γνώση της τοπικής αγοράς και σχέσεις με τους συνεργάτες και τους πελάτες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*