Πλαίσιο: Ενίσχυση των brands και επενδύσεις το 2015

Ενίσχυση της θέσης των brands του, βελτίωση της θέσης του στα Consumer Electronics και ην Τηλεφωνία, επένδυση σε καινοτόμες τεχνολογίες που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, ήταν από τις βασικές στρατηγικές που είχε το Πλαίσιο για το 2014. Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από παρουσίαση των αποτελεσμάτων αλλά και των προοπτικών του Πλαισίου στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών. Με αύξηση κερδοφορίας προ φόρων κατά 14,5% και πωλήσεις αυξημένες κατά 5,2%, το Πλαίσιο πέτυχε εκτός από την αύξηση κερδοφορίας, για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια και ανάπτυξη πωλήσεων.

Ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, ανέλυσε τη στρατηγική για το 2014, η οποία είχε τους παρακάτω άξονες:

• Ενίσχυση της θέσης των brands του Πλαισίου,

• Βελτίωση της θέσης του Πλαισίου στα Consumer Electronics και στην Τηλεφωνία,

• Επένδυση σε καινοτόμες τεχνολογίες που θα βελτιώσουν την παραγωγικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών

Βασισμένο σε αυτούς τους άξονες, το Πλαίσιο ισχυροποίησε το Turbo-X στην κατηγορία των tablet που κατέχει πλέον την πρώτη θέση στην Ελλάδα, πέτυχε τριψήφια ανάπτυξη στην κατηγορία των Turbo-X τηλεοράσεων, επίσης τριψήφια ανάπτυξη στα Turbo-X κινητά, αλλά και διπλασιασμό πωλήσεων των προϊόντων goomby στην τελευταία σχολική περίοδο.