σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο
Ένα εξαιρετικά επίκαιρο σεμινάριο, με θέμα το Crisis Management και την επιχειρηματικότητα στην Covid-19 εποχή πραγματοποιούν από κοινού η TÜV HELLAS (TÜV NORD) και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.
Το σεμινάριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στις 7 Δεκεμβρίου, από τις 10 π.μ. μέχρι τις 4 μ.μ. ιχνηλατεί το νέο τοπίο που έχει προκαλέσει η πανδημία για τις επιχειρήσεις, τα στελέχη και τους εργαζομένους, δίνοντας εφόδια για την αντιμετώπιση των κρίσεων που ανακύπτουν στην εταιρική λειτουργία.
Η διενέργεια του σεμιναρίου έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης συνεργασίας μεταξύ του φορέα πιστοποίησης και εκπαίδευσης και του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και ακολουθεί το σεμινάριο για τους Δείκτες Απόδοσης (KPI’s), που διοργάνωσαν από κοινού η ΤÜV HELLAS (TÜV NORD) με το Επιμελητήριο.
Αναλυτικά, οι βασικοί άξονες που περιλαμβάνονται στο σεμινάριο είναι οι ακόλουθοι:
- Είδη Κρίσεων (Λειτουργικές, Περιβαλλοντικές, Οικονομικές, Ανθρώπινοι Πόροι, Εργατικά Ατυχήματα, Προσβολή Εταιρικής Φήμης, Κακόβουλες Ενέργειες, Τρομοκρατία κ.α.)
- Επίπεδα Κρίσεων (Levels 1-2-3)
- Στάδια της Κρίσης (προ κρίσης – ανταπόκριση στην κρίση – μετά την κρίση)
- Ο κύκλος της επικοινωνίας (προ κρίσης – αρχική φάση – φάση εξέλιξης -φάση ύφεσης – φάση αξιολόγησης)
- Η κατανόηση του ακροατηρίου (τρόπος πρόσληψης / επίπεδο κατανόησης των μηνυμάτων που αποστέλλει η εταιρία και η δημιουργία δεδομένων από το ακροατήριο)
- Ο Εκπρόσωπος-Spokesperson (ο ρόλος του, η συνεργασία του με τα ΜΜΕ κι οι αναγκαίες δεξιότητες που πρέπει να έχει ο εκπρόσωπος τύπου)
- Οι απαιτήσεις του χώρου επικοινωνίας
- Περιεχόμενα ενός Εγχειριδίου Επικοινωνίας κατά την Κρίση (Crisis Communication Manual)
- Κατηγοριοποίηση επικοινωνιών
- Τρόποι απόδοσης μηνυμάτων ανάλογα με τους αποδέκτες
- Η διαχείριση των Social Media κατά τη διάρκεια της κρίσης
Επιπλέον, λόγω της εξαιρετικής συγκυρίας, στο σεμινάριο έχει προστεθεί ξεχωριστή ενότητα για τις νέες προσεγγίσεις του Crisis Management Framework συνεπεία του COVID-19. Συγκεκριμένα αναλύονται τα παρακάτω θέματα:
- Τα είδη των κρίσεων που επιφέρει ο COVID-19 στις επιχειρήσεις
- Δυνατότητες επικοινωνιακής αντίδρασης. Για ποια θέματα ενημερώνω τους stakeholders;
- Καλές πρακτικές που ακολουθήθηκαν από Ελληνικές επιχειρήσεις
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες, στελέχη επιχειρήσεων αλλά και εργαζόμενους που θέλουν να ενημερωθούν για τα σύγχρονα εργαλεία διαχείρισης κρίσεων, την αντιμετώπιση των νέων προκλήσεων που φέρνει ο κορωνοϊός καθώς και τις προοπτικές του επιχειρείν στην μετά-Covid εποχή. Σημειώνεται ότι τα μέλη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου απολαμβάνουν έκπτωση 15% στο κόστος του σεμιναρίου.
Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο παρακάτω Link.
Ο κ. Νέστορας Παπαρούπας, Εισηγητής του σεμιναρίου και Product Manager της ΤÜV HELLAS (TÜV NORD) τόνισε σχετικά: Η ψύχραιμη και επιτυχημένη διαχείριση κρίσεων είναι εξαιρετικά σημαντική στην τρέχουσα συγκυρία. Καθώς οι επιχειρήσεις κινούνται σε αχαρτογράφητα νερά, το σεμινάριο που συνδιοργανώνουμε με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο αποτελεί μια «πυξίδα» για τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στην πρωτοφανή συγκυρία. Η σύμπραξη του Φορέα μας με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο είναι ακόμη μια απτή απόδειξη της σημασίας αλλά και της αξίας της ποιοτικής εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στην εποχή της πανδημίας.
Η κ. Σαρίνα Τίλε, Διευθύντρια του Τμήματος Εκπαίδευσης του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου δήλωσε σχετικά: «Σκοπός του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου είναι η υποστήριξη και επιμόρφωση των σύγχρονων στελεχών στα πλέον επίκαιρα θέματα. Το σεμινάριο που προσφέρουμε σε συνεργασία με την Εταιρεία-Μέλος ΤÜV HELLAS (TÜV NORD) με θέμα τη διαχείριση κρίσεων μπορεί να παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για τις αλλαγές που έχουν προκύψει κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τις νέες προκλήσεις που μπορεί να έρθουν στο μέλλον. Τα στελέχη τόσο των μικρών, όσο και των μεγάλων επιχειρήσεων είναι πλέον απαραίτητο να γνωρίζουν τις τεχνικές για την αντιμετώπιση εξαιρετικών καταστάσεων».