back to top
18.3 C
Athens
Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2024

Χρήστος Γ. Αχής/Ορίζων: Αγαπάμε τα παραδοσιακά μέσα αλλά ακολουθούμε και νέες τάσεις

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος β΄)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

Με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, η Ορίζων Ασφαλιστική, στοχεύοντας στη διεύρυνση του πελατολογίου της, μελετά τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, σεβόμενη πάντα τον πελάτη και το δίκτυό της. Επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσα από τα παραδοσιακά μέσα, συγχρόνως εκσυγχρονίζεται, πρωτοπορεί και επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο.

Έχει αναπτύξει ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης, που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ενώ σταθερά στις προτεραιότητές της βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Γ. Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης της εταιρείας μίλησε στο περιοδικό IW εφ’ όλης της ύλης και για όλα τα παραπάνω:

– Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Χ.Α.: Ο ανταγωνιστικός κλάδος των ασφαλίσεων, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς αλλά και η ανάγκη για προσαρμογή στα νέα κανάλια επικοινωνίας συνιστούν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον δράσης για τον διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Βασική του ευθύνη αποτελεί να αναγνωρίζει πρώτος τις ανάγκες της αγοράς αλλά και να επικοινωνεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα διαθέσιμα προϊόντα στο σωστό κοινό και μέσω των σωστών, κάθε φορά, καναλιών.

– Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική, με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στον κλάδο περιουσίας και μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας μας.
Με στόχο όμως την ανάπτυξή της και τη διεύρυνση του πελατολογίου της, αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και το όφελος των συνεργατών της.

– Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια ελληνική εταιρεία που αγαπά τα παραδοσιακά μέσα αλλά φροντίζει να εκσυγχρονίζεται διαρκώς, να πρωτοπορεί και να ακολουθεί τις νέες τάσεις. Κύριο μέλημά της είναι να βρίσκεται πάντα δίπλα στον πελάτη και στον συνεργάτη της, όπου κι αν αυτός βρίσκεται. Για τον λόγο αυτό, επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο. Μέσα από αυτήν την παρουσία της στόχο έχει όχι μόνο να επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, αλλά και να παρουσιάζει το πρόσωπο της εταιρείας, να ακούει τον καταναλωτή, να επικοινωνεί με το διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυό της και τέλος να καλλιεργεί στο κοινό τη λεγόμενη «ασφαλιστική κουλτούρα», η οποία είναι γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα στη χώρα μας.

– Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Χ.Α.: Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό της. Αυτό το πέτυχε χάρη στα ανταγωνιστικά προϊόντα της αλλά και σε νέα πακέτα, που διατηρούν το υπάρχον πελατολόγιο και προσελκύουν νέο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα νέα προγράμματα αυτοκινήτου που παρουσιάστηκαν το τελευταίο διάστημα από την εταιρεία. Πρόκειται για ολοκληρωμένες λύσεις, που έχουν δημιουργηθεί πάνω σε πραγματικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και ύστερα από μελέτη πραγματικών περιπτώσεων.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι στις βασικές προτεραιότητες της Ορίζων Ασφαλιστικής να δημιουργεί και να βελτιώνει διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, αλλά και σεβόμενη το δίκτυο συνεργατών της, το οποίο επίσης διαρκώς αναπτύσσεται.

– Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Χ.Α.: Υπάρχει διαρκής στατιστική παρακολούθηση των στόχων που έχουν τεθεί τόσο σε επίπεδο τεχνικής κερδοφορίας όσο και σε επίπεδο επίτευξης παραγωγικών μεγεθών. Επειδή η αγορά μας τα τελευταία χρόνια είναι ευμετάβλητη και αβέβαιη, μόνο με μηχανισμούς καθημερινής παρακολούθησης όλων των μεταβλητών και επανακαθορισμού των στόχων με βάση τα νέα δεδομένα μπορεί μια εταιρεία να ακολουθήσει τις εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα (προϊοντικά, τιμολογιακά, μεταβολές στα κανάλια πώλησης κ.λπ.). Και αυτό είναι κάτι που η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει να το πετυχαίνει.

– Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Χ.Α.: Με τα ηνία της εταιρείας να βρίσκονται πλέον στα χέρια της τρίτης γενιάς της οικογένειας Αχή, η Ορίζων Ασφαλιστική παρακολουθεί τις εξελίξεις και δίνει μεγάλη σημασία στις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει μια λειτουργική πλατφόρμα, όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα https://www.orizonins.gr/, ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά τους. Επιπλέον, σταθερά στις προτεραιότητες της εταιρείας βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες, να γίνεται εξοικονόμηση του πολύτιμου χρόνου των υπαλλήλων και να αξιοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Τέλος, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει επιλέξει, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, να παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα στα κοινωνικά δίκτυα (https://www.facebook.com/orizonins), μέσω των οποίων συστήνεται σε νέο κοινό, επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ακούει τις επιθυμίες του δικτύου της και αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

ΝΝ Group: Πουλά τις Τουρκικές επιχειρήσεις στην Zurich Türkiye

Η ολοκλήρωση των συναλλαγών τελεί υπό την αίρεση των εποπτικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Πώς ασφαλίζονται οι κατοικίες για φυσικές καταστροφές, τι αλλάζει

Δύο σημαντικά κίνητρα δίνει το νέο σχέδιο νόμου για την ασφάλιση κατοικιών έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Η αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου D&O γίνεται ακόμη πιο επιτακτική

Όσο μεγαλύτερος είναι ο Οργανισμός εκ μέρους του οποίου λαμβάνουμε αποφάσεις τόσο μεγαλύτερος είναι και ο επιχειρηματικός και κοινωνικός αντίκτυπος

Γ. Χατζηθεοδοσίου, βλέπει αυτό που δεν βλέπουν άλλοι

Τον νέο δρόμο με το όνομα «ΕΙΚΑ-ΖΩ» φωτίζει σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στο «ΣΕΡΑΦΕΙΟ». Είναι το πρώτο Επιμελητήριο που εναποθέτει βάρος στον πολιτισμό και εισάγει στο επιχειρηματικό του μοντέλο την έννοια της συσχέτισης του πολιτισμού με το επιχειρείν.

Δημιουργία ευέλικτων και χαμηλού κόστους προγραμμάτων

Οι εξελίξεις στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά κινούνται προς θετική κατεύθυνση μετά και τις πρόσφατες εξαγγελίες του Πρωθυπουργού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

  Συνεχίζεται και το 2025 το πρόγραμμα επιχορήγησης για την...

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από τις πιο καταστροφικές πλημμύρες στην Ισπανία

Ο αριθμός των νεκρών από τις φονικές πλημμύρες που έπληξαν την ανατολική Ισπανία αυτή την εβδομάδα αυξήθηκε σήμερα σε τουλάχιστον 202 μόνο στην περιφέρεια της Βαλένθια