Γ. Σπυρόπουλος, Octane: Πρέπει να βελτιωθεί το customer experience  των καταναλωτών

Χρήσιμα στοιχεία για τον μετασχηματισμό στην αγορά των servicers παρέθεσε ο κ. Γιάννης Σπυρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Octane Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, στην τοποθέτησή του στο NPL SUMMIT 2021.

“Οι servicers πέρασαν μία περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης την τελευταία διετία και ο ρόλος τους έχει παγιωθεί. Απασχολούν περί τους 4.000 εργαζόμενους και δεν είναι αμελητέο. Το περιβάλλον αλλάζει. Πάρα πολλοί λόγοι όμως επιτάσσουν τον μετασχηματισμό” τόνισε.

Ως Octane, απαρίθμησε τρεις εξωτερικούς παράγοντες και τρεις ενδογενείς.

-Υπάρχει μία σημαντική -μη ισοβαρής- επίδραση του κορωνοϊού στην γενικότερη οικονομική κατάσταση. Δημιουργεί NPL assets που θα προκύψουν ως input για τους servicers.

-Αυξάνεται η πολυπλοκότητα του διαχειριστικού πλαισίου, τόσο με παρεμβάσεις όπως το πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ, ο νέος πτωχευτικός κώδικας, μορατόρια για τα δάνεια.

-Τρίτος παράγοντας είναι η πιθανότητα, η διαχείριση απαιτήσεων να μην περιοριστεί στα τραπεζικά δάνεια. ΕΦΚΑ, ΑΑΔΕ, ΔΗΜΟΙ μπορεί να στραφούν στους servicers.

 

-Όσον αφορά την εσωτερική λειτουργία, η επίδραση του κορωνοϊού έχει προκαλέσει μία διαφορετική δομή και μοντέλο εργασίας. Επέφερε μία πολυπλοκότητα π.χ. με την εκπαίδευση των εργαζομένων.

-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός εφαρμόζεται σε όλα τα επίπεδα, με πρώτο και καλύτερο τον δημόσιο τομέα. 

-Τρίτο και σημαντικότερο είναι η σημαντική ανάγκη να βελτιωθεί το customer experience των καταναλωτών, καθώς η εκτίμηση της Octane είναι ότι η καλή επικοινωνία και η καλή σχέση επηρεάζει θετικά τους δείκτες επιθυμίας των οφειλετών για να βρουν μία κατάλληλη λύση.

“Θεωρούμε ότι είναι η μεγάλη αλλαγή που χρειάζεται” τόνισε ο κ. Αγγελίδης.

 

Διαβάστε επίσης:

Γ. Ζαββός στο NPL Summit: Αυτός είναι ο τελικός στόχος του ΗΡΑΚΛΗ 2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*