Προγράμματα ασφαλιστικού λογισμικού από την IBM

Εκ παραδρομής ανακοινώθηκε λάθος Δελτίο Τύπου της ΙΒΜ. Παρακάτω παρατίθεται μια παλαιότερη θέση της εταιρείας για τις λύσεις που προσφέρει στον ασφαλιστικό τομέα

Οι λύσεις της ΙΒΜ για τον ασφαλιστικό τομέα είναι οι ακόλουθες:

Business Process Management for Insurance: Οι ασφαλιστικές εταιρείες παγκοσμίως, πρωτοπόρησαν στη χρήση προσανατολισμένης σε υπηρεσίες αρχιτεκτονικής (SOA) με δυνατότητες Business Process Management. To BPM επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να αυτοματοποιήσουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες σε ότι αφορά στις ασφαλίσεις και στις αιτήσεις αποζημιώσεων, με στόχο τη βελτιστοποίηση του κόστους.  Οι ενοποιημένες διαδικασίες επιτρέπουν στις εταιρείες να εισάγουν γρήγορα  στις αγορές  νέα προϊόντα, ώστε να ανταποκριθούν άμεσα στις ανάγκες των πελατών επιτυγχγάνοντας  μεγαλύτερη συνέργεια ανάμεσα στους στόχους της επιχείρησης και της πληροφορικής υποδομής. Η ΙΒΜ έχει συνεργαστεί με αρκετές επιχειρήσεις του κλάδου για την υλοποίηση παρόμοιων λύσεων. 

ΙBM Cognos: Για τη μεγιστοποίηση της επιχειρησιακής κερδοφορίας και απόδοσης, η ΙΒΜ διαθέτει το λογισμικό IBM Cognos  το οποίο προσφέρει μια ενιαία και πλήρη εικόνα των κρίσιμων πληροφοριών σε μια επιχείρηση για την ανάπτυξη των κατάλληλων επιπέδων ελέγχου για όλα τα τμήματα και διαδικασίες: από τις αιτήσεις αποζημίωσης, την εξυπηρέτηση πελατών, τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και της  απόδοσής του, με στόχο τη λήψη ταχύτερων και καίριων αποφάσεων. Το IBM Cognos προσφέρει  προστιθέμενη αξία στις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου, καθώς τις βοηθά να να συγκεντρώνουν δεδομένα από ολόκληρο τον οργανισμό, μέσω αναφορών, αναλύσεων, δελτίων επιδόσεων, σχεδίων, προϋπολογισμών για τη βελτίωση της επιχειρησιακής απόδοσης και την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών στις επιχειρησιακές τους διαδικασίες.

IBM Enterprise Content Management (ECM): To συγκεκριμένο λογισμικό είναι εγκατεστημένο σε 24 από τις 25 κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες, καθιστώντας την IBM κορυφαίο προμηθευτή λύσεων διαχείρισης επιχειρηματικού περιεχομένου για τον ασφαλιστικό κλάδο. Με μια πλήρως ενοποιημένη πλατφόρμα διαχείρισης επιχειρηματικού περιεχομένου, οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να διαχειρίζονται καλύτερα το περιεχόμενο και τις επιχειρησιακές διαδικασίες. Επιπλεόν, μπορούν να αυτοματοποιήσουν τις  κύριες  ασφαλιστικές διαδικασίες, όπως είναι η ασφάλιση, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, η επεξεργασία αιτήσεων αποζημίωσης και η έκδοση ασφαλιστήριων συμβολαίων. Μέσω δε του Business Process Management (BPM) εξαλείφουν περιττές διαδικασίες, βελτιώνουν την ακρίβεια,  εντοπίζουν τα  σημεία συμφόρησης, εξισορροπώντας τον φόρτο εργασίας των υπαλλήλων και μετασχηματίζοντας τις λειτουργίες με γνώμονα την επιχειρηματική αξία.

ΙΒΜ ILOG: Tο λογισμικό IBM ILOG βοηθά την επιχείρηση στην ανάπτυξη εφαρμογών αιχμής για βασικές ασφαλιστικές λειτουργίες, όπως η διαμόρφωση και πρόταση προσαρμοσμένων πακέτων προγραμμάτων υγείας και προϊόντων ασφάλισης ζωής, ο εντοπισμός της απάτης, οι ηλεκτρονικές αιτήσεις αποζημίωσης και η online παροχή τιμών ασφάλισης. Παράλληλα, ασφαλιστικές εταιρείες όλων των τύπων και μεγεθών βασίζονται στο IBM Websphere ILOG Business Rule Management System (ILOG BRMS) για την ανάπτυξη ευέλικτων εφαρμογών που βελτιώνουν τη λειτουργική απόδοση, βελτιστοποιούν τις διαδικασίες  και βοηθούν στη διατήρηση των υφιστάμενων αλλά και την απόκτηση νέων πελατών.

ΙΒΜ SPSS: Οι τεχνολογίες SPSS επιτρέπουν την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών των πελατών για περικοπή του κόστους, μείωση του επιχειρησιακού κινδύνου και αύξηση της κερδοφορίας μέσω της δυνατότητας ανάλυσης  προβλέψεων, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν εξελιγμένη συλλογή δεδομένων, εξόρυξη δεδομένων και στατιστική ανάλυση. Αυτές οι δυνατότητες βοηθούν τους ασφαλιστικούς οργανισμούς να αναλύουν τάσεις και μοτίβα που εντοπίζονται σε ιστορικά και τρέχοντα δεδομένα, και να αναπτύσσουν νέες μορφές ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων μέσω της πρόβλεψης πιθανών μελλοντικών αποτελεσμάτων με αποτέλεσμα την έγκαιρη βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών για πελάτες.