Target marketing: Η στρατηγική των «δυνατών παικτών» της αγοράς

Η στόχευση μιας ασφαλιστικής εταιρείας σε συγκεκριμένες κατηγορίες καταναλωτών μέσα από ειδικά γι αυτές προγράμματα και στοχευμένες ενέργειες marketing είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορεί να ακολουθήσει μια ασφαλιστική εταιρεία προκειμένου να αντεπεξέλθει σε ένα έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Η ανάπτυξη του target marketing στο μέλλον θα έχει σημαντική και ουσιαστική βαρύτητα στα πλάνα και τις στρατηγικές των «δυνατών παιχτών» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Για την ώρα δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα. Η κατηγοριοποίηση όμως μπορεί να προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα και να αποτελέσει ένα πολύτιμο όπλο για τις ασφαλιστικές που θα την εφαρμόσουν «επιστημονικά». 

Μέσα από την σωστή τμηματοποίηση μια ασφαλιστική μπορεί να προεπιλέξει ποιους πραγματικά θέλει ως πελάτες της αλλά  μπορεί να την εφαρμόσει στο υπάρχον πελατολόγιό της αναλύοντας συγκεκριμένα στοιχεία  των πελατών της και λαμβάνοντας συγκεκριμένες «πολιτικές» σε αυτές τις ομάδες που την ενδιαφέρουν.

Η Interamerican διαθέτοντας μια πολυετή ασφαλιστική εμπειρία, βαθιά γνώση και σύγχρονες τεχνολογικές υποδομές είναι από τις λίγες εταιρίες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που έχει την δυνατότητα να αναπτύξει προγράμματα σε στοχευόμενες ειδικές αγορές. Αρχή της δυνατότητας της αυτής είναι το «Family Life».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*