back to top
17.9 C
Athens
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

Η τεχνολογία λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστά

 

[starbox]

- Advertisement -

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφαλιστικής αγοράς και όχι υποκατάσταση της ασφαλιστικής αγοράς , είναι το συμπέρασμα του (πρώτου και τελευταίου) θεματικού πάνελ από το 17ο συνέδριο της Ύδρας.  Εξαιρετικές και αρκετά προσεκτικές οι παρουσιάσεις του συνεδρίου κατέδειξαν ότι πάνω απ’ όλα είναι ο ίδιος ο άνθρωπος-ασφαλιστής.  Η τεχνολογία ουσιαστικά λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως λειτουργεί ο Η/Υ για τον δημοσιογράφο. Διευκολύνει αλλά δεν αντικαθιστά.  Δίνει πληροφορίες αλλά δεν βγάζει συμπεράσματα ούτε προτείνει λύσεις.  Αυτά θα πρέπει να τα κάνει ο ασφαλιστής.  Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές διευκολύνουν τους επαγγελματίες ασφαλιστές , δεν τους ακυρώνουν. Με το SΚΥPE ή με το OOVOO  μπορεί να επικοινωνήσετε με τον πελάτη σας σε όποιο μέρος βρίσκεται αυτός ή εσείς. Μπορείτε να κερδίσετε εκατοντάδες εργατοώρες μέσα στο μήνα. Μπορείτε να κάνετε διακοπές δουλεύοντας.  Mπορείτε να έχετε πρόσβαση σε δεκάδες πληροφορίες και περιστατικά. Αλλά την τελική απόφαση για την καταλληλότητα του προιόντος που θα προσφέρετε θα την πάρετε εσείς και θα την αποδεχθεί αυτόςEύλογα θα ρωτήσει το δίκτυο : “Τι γίνεται στην περίπτωση των συμβολαίων αυτοκινήτου; Εμείς δεν μετέχουμε καθόλου εκεί”.

Σωστό μεν αλλά ανοικτό δε , το επιχείρημα. Η αυτοματοποίηση και η τυποποίηση της επικοινωνίας στερεί από τους παλαιότερους πηγές εσόδων αλλά τους επιτρέπει και τους ανοίγει προσβάσεις για πωλήσεις σε άλλα προιόντα ή για παροχή after sales υπηρεσιών.  Τα sites των επιχειρήσεων, διευρύνονται και δίνουν προσβάσεις επικοινωνίας σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές. Η κοινωνική δικτύωση επιτρέπει πωλήσεις και επικοινωνία με νέους πελάτες σε όλη τη χώρα. Αν χάσατε κάτι από την αυτοποιημένη πώληση, θα το κερδίσετε πολλαπλάσια κάπου αλλού. Σκεφτείτε άλλωστε τι έγινε με τους καροτσέρηδες στις αρχές του 20ου αιώνα. Κήρυξαν τον πόλεμο στο αυτοκίνητο που  σταμάτησε  τις άμαξες και τελικά έγιναν οι περισσότεροι ταξιτζήδες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

Σε εγρήγορση οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταπολέμηση της απάτης

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, εξειδικευμένα συστήματα ανάλυσης δεδομένων και μηχανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οδική ασφάλεια και ασφαλιστική αγορά: Από τη διαχείριση ζημιών στην πρόληψη

Η ασφαλιστική αγορά καλείται συνεχώς να καλύπτει συνέπειες, τη στιγμή που θα μπορούσε –και οφείλει– να συνδιαμορφώνει τις λύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Black Friday και ασφαλιστική κάλυψη

Eυκαιρία για την ασφαλιστική αγορά να αναδείξει τον ρόλο της στην προστασία επιχειρήσεων και καταναλωτών

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

100 Χρόνια Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος – Ένας αιώνας προσφοράς στην ελληνική κοινωνία

Οι εορτασμοί για τα 100 χρόνια του ΠΙΣ θα κορυφωθούν στις 13 Δεκεμβρίου

Eurohold: Σημαντική αύξηση εσόδων και κερδοφορίας στο εννεάμηνο του 2025

Αύξηση εσόδων 12% και EBITDA 23,1% για τη μητρική της Euroins

Health4Crew: Μια ελληνική startup για την υγεία των ναυτικών

Το μοντέλο της νεοφυούς επιχείρησης στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: πρόληψη, άμεση υποστήριξη και συνεχή παρακολούθηση

Η Humanity Greece χαρτογραφεί για πρώτη φορά τον εθελοντισμό στην Ελλάδα – Βίντεο

Και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού φωταγωγεί εμβληματικά σημεία της χώρας