Καινοτομίες στην εξυπηρέτηση πελατών από την International Life

Καινοτομία, ταχύτητα και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του συστήματος ONE, με το οποίο η International Life εξυπηρετεί σε πραγματικό χρόνο όλους τους συνεργάτες της 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα

Το σύστημα ΟΝΕ επιταχύνει και απλοποιεί τη ροή εργασιών των συνεργατών της εταιρείας παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να προσφέρουν άμεση εξυπηρέτηση στους πελάτες τους με κυριότερα εργαλεία:
• Την άμεση τιμολόγηση, τη δημιουργία προσφοράς και την άμεση αποστολή της στον πελάτη
• Την έκδοση και αποστολή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου
• Την παρακολούθηση της εξέλιξης των αιτημάτων τους (αιτήσεις, αποζημιώσεις)
• Στατιστικά στοιχεία χαρτοφυλακίου, προμηθειών και αμοιβών, loss ratio κλπ

Σημειώνεται ότι η International Life είναι μια από τις πρώτες ασφαλιστικές εταιρίες που από το 2001 έχει δώσει τη δυνατότητα στους συνεργάτες της να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την παρακολούθηση και διαχείριση των εργασιών τους.

Όπως σημειώνει και ο Διευθυντής Πληροφορικής κ. Γιώργος Παπασαράντος «Η International Life αποτελεί μια από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά εταιρείες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η οποία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη των συστημάτων της και στην απλοποίηση των διαδικασιών της. Το ΟΝΕ αποτελεί μια καινοτομία της εταιρείας μας, που δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους συνεργάτες μας και, κατ’ επέκταση, στους ασφαλισμένους μας».