Ηρ. Δασκαλόπουλος, βραδιά Επιθεώρησης Χρυσoλόγου: Οι μεγάλες ευκαιρίες είναι μπροστά μας

Τον δρόμο προς την επιτυχία και τους λόγους που η Εθνική Ασφαλιστική έχει κτίσει το πιο δυνατό brand name της αγοράς απαρίθμησε ο κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος, Γενικός διευθυντής Ασφαλίσεων, Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο της βραδιάς Βραβεύσεων και Απολογισμού της Επιθεώρησης Χρυσολόγου που διοργανώθηκε την Τρίτη στο ξενοδοχείο Athens Marriott.

Ο κ. Δασκαλόπουλος απένειμε εύσημα στους “πιο παραγωγικούς συνεργάτες” της εταιρείας κυρίως για το γεγονός ότι βρίσκονται δίπλα στους πελάτες τους 24/7. Παράλληλα τόνισε την ανάγκη “να καλύψουμε ΌΛΕΣ τις ανάγκες του πελάτη” και την ανάγκη σωστής γνώσης και ενημέρωσης για όλους τους κλάδους.

Αναλυτικά όσα είπε ο κ. Δασκαλόπουλος:

“Είναι πολύ μεγάλη χαρά που είμαι εδώ στη γιορτή της Επιθεώρησής σας, μιας Επιθεώρησης πολύ παραγωγικής και ποιοτικής, με μερικούς από τους πιο παραγωγικούς συνεργάτες της εταιρείας που όλα αυτά τα χρόνια πρωταγωνιστούν και βοηθούν την εταιρεία να μεγαλώσει, να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της και το όνομά της στην αγορά. Ένας λόγος που αξίζουν διαφορετικά συγχαρητήρια σε σάς είναι όχι μόνο οι παραγωγικές σας επιδόσεις αλλά και το γεγονός ότι είστε κοντά στους πελάτες σας και προσπαθείτε να τους διευκολύνετε τη ζωή.

Όλα αυτά είναι εκείνα που στηρίζουν το όνομα της εταιρείας. Και αν η εταιρεία μας έχει χτίσει το ισχυρότερο brand name στην ασφαλιστική αγορά μακράν από τις υπόλοιπες εταιρείες, ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας οφείλεται και σε εσάς.

Γιατί βεβαίως η εταιρεία είναι πραγματικά πελατοκεντρική, γιατί εμείς σκεφτόμαστε τον πελάτη μας, είναι άλλο να σκέφτεσαι τον πελάτη, όταν σκέφτεσαι τον πελάτη φαίνεται στην αποζημίωση, στις υπηρεσίες σου, στο πώς θα αντιμετωπίσεις την μικρή περίπτωση που θα πάει στραβά. Όλα αυτά τα κάνει η εταιρεία μας και ο πελάτης έχει εσάς δίπλα του 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό είναι που χτίζει το όνομα της εταιρείας.

Θέλω να αρχίσω να βλέπω τα πράγματα από την πλευρά του πελάτη και όχι από την ασφαλιστική, την τεχνοκρατική οπτική. Ο πελάτης έχει ανάγκη και δουλειά μας είναι να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες του. Εμείς πρέπει να προσφέρουμε την κατάλληλη λύση. Κάτι που δεν κάναμε καλά ήταν ότι ήμασταν στραμμένοι περισσότερο στον κλάδο Υγείας και δεν στρεφόμασταν σε άλλες καλύψεις.

Η εμπειρία μας έδειξε ότι πρέπει να πατάμε σε πολλά πόδια, να καλύπτουμε ΟΛΕΣ τις ανάγκες του πελάτη μας, χωρίς να ανοίξουμε πόρτα σε άλλη εταιρεία, χωρίς να ανοίξουμε πόρτα σε άλλα δίκτυα να έρθουν στα πόδια μας. Για να γίνει αυτό, πρέπει να μάθουμε. Να μάθουμε την ασφάλιση κατοικίας, επιχείρησης, την αστική ευθύνη, αυτοί είναι κλάδοι που τρέχουν. Για να μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις των πελατών μας, για να μπορούμε να τους εξηγήσουμε τις ανάγκες που αυτές οι λύσεις καλύπτουν. Στον κλάδο Ζωής, δεν νοείται να φεύγουμε από το σπίτι μιας οικογένειας χωρίς να έχουμε διασφαλίσει ότι η οικογένεια αυτή θα εξακολουθεί να έχει εισόδημα αν ο κομβικός της αιμοδότης πεθάνει. Δεν νοείται να φύγουμε αν δεν εξασφαλίσουμε ότι ο οικογενειάρχης θα έχει εισόδημα ακόμη κι αν κάτι σοβαρό συμβεί. Πρέπει να σκεφτόμαστε για όλα και αυτή είναι η δουλειά μας. Και όσο περνάει ο χρόνος αυτό θα γίνεται εντονότερο. Και αυτό θα μας δώσει τη δυνατότητα τα 40 εκατ. σε παραγωγή να γίνουν 80. Γιατί οι ευκαιρίες που ανοίγονται μπροστά μας είναι πολύ σοβαρές. Εσείς ως μια ομάδα παραγωγική κι έμπειρη θα μπορέσετε να κάνετε το επόμενο βήμα και να κατακτήσετε τους πόμενους στόχους της”.