Aπό την ασφαλιστική αγορά ο νέος παίκτης στην αγορά (1,32 δισ.) νερού

Η δρομολογούμενη είσοδος του Μελά Γιαννιώτη (της ασφαλιστικής εταιρείας Ιντερσαλόνικα) στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού επιβεβαιώνει την έντονη κινητικότητα που χαρακτηρίζει έναν εξαιρετικά δυναμικό κλάδο που συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον και στη σκιά σημαντικών προκλήσεων.

Ίδρυσε από τα τέλη του 2022 εταιρεία με την επωνυμία Νερά Βλάστης ΑΕ και έδρα την Κοινότητα Βλάστης του Δήμου Εορδαίας στην Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης

Ο χάρτης δε της βιομηχανίας εμφιαλωμένου νερού στη χώρα μας γράφεται και ξαναγράφεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εξελίξεις δείχνουν να μην στερεύουν ποτέ. Η επενδυτική σκακιέρα στο εμφιαλωμένο νερό έχει… από όλα και δη στρατηγικές συμφωνίες, εισόδους νέων παικτών, επενδύσεις και νέα προϊόντα.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη μελέτη που εκπόνησε το ΙΟΒΕ, ο κλάδος εμφιάλωσης νερού διαθέτει ισχυρό αποτύπωμα στην ελληνική οικονομία. Στη χώρα μας υπάρχουν 50 εγκεκριμένες πηγές φυσικού μεταλλικού νερού, ενώ με βάση τα στοιχεία της περιόδου 2010-2020, εκτιμάται ότι στον κλάδο δραστηριοποιούνται περισσότερες από 25-30 επιχειρήσεις, οι οποίες εμφιαλώνουν φυσικό μεταλλικό νερό, νερό πηγής, επιτραπέζιο και ανθρακούχο. Το 2022, υπολογίζεται ότι στη χώρα μας η κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού ελληνικών εταιρειών ανήλθε σε 2,25 δισεκατομμύρια λίτρα. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 1,32 δισ. ευρώ το 2022, από 1,2 δισ. ευρώ το 2021.

Όπως επισημαίνεται άλλωστε σε πρόσφατη έκθεση του Πανεπιστημίου του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, η Ελλάδα κατέχει την 36η θέση στην κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού (κατανάλωση λίτρων κατά κεφαλήν) σε παγκόσμιο επίπεδο. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι κάθε λεπτό… που περνάει, πωλούνται σε ολόκληρο τον κόσμο πάνω από ένα εκατομμύριο μπουκάλια νερό!

Πηγή: insider