back to top
16.6 C
Athens
Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024

Β.Χρηστίδης, CEO Allianz: Θα εκπληρώσουμε τους στόχους μας, θα είμαστε νικητές

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι, από τις 26 Ιουλίου έως τις 11 Αυγούστου, αποτελούν πόλο έλξης για κάθε φίλαθλο στον κόσμο.

Ένας από τους ισχυρούς partner του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος είναι και η Allianz.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο αυτό η Allianz διοργάνωσε στην Ελλάδα την παρουσία για την Olympic Day με εκλεκτούς καλεσμένους, στηρίζοντας ένθερμα τους αθλητές των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2024.

Ο CEO της Allianz, κ. Βασίλης Χρηστίδης, μίλησε από το βήμα της Olympic Day για την εταιρεία που έχει ως στόχους τη βελτίωση της επικοινωνίας εσωτερικά και εξωτερικά, όπως και την ολοκλήρωση της ενοποίησης-μετασχηματισμού (με την Ευρωπαϊκή Πίστη).

- Advertisement -

“Θα τα καταφέρουμε Έχουμε την εμπειρία και τη γνώση, αλλά πάνω από όλα έχουμε τη θέληση.

Για να είμαστε νικητές πρέπει να έχουμε δεξιότητες για το δικό μας… άθλημα πρέπει να έχουμε: συνεργασία και ομαδικότητα, αποφασιστικότητα στην εξεύρεση λύσεων, προσαρμοστικότητα, ολοκλήρωση πλάνου της συγχώνευσης.

Αν τα κάνουμε όλα αυτά θα συνεχίσουμε να είμαστε νικητές.

Ο ρόλος του CEO είναι μεν μοναχικός, αλλά το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η ομάδα με τη οποία πλαισιώνεται. 

Εγώ προσωπικά πιστεύω στην νοοτροπία της ομάδας και εκτιμώ ότι είναι ο βασικός πυρήνας κάθε οργανισμού. Όσο πιο ενωμένη είναι η ομάδα, όσο πιο ξεκάθαροι οι στόχοι, τόσο  πιο επιτυχημένη θα είναι η ομάδα και κατ’ επέκταση και ο οργανισμός.

Οπότε, αν είμαστε προσηλωμένοι στους στόχους μας και χρησιμοποιήσουμε τις δεξιότητες που αναφέραμε θα είμαστε νικητές όλοι μαζί”.

συντονίστρια της Olympic Day η Δώρα Παντέλη

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz ζητά μεγαλύτερη ασφάλεια για τους ευάλωτους οδηγούς και τους πεζούς στις αστικές περιοχές

Στο πλαίσιο του 12ου Allianz Motor Day, η Allianz τόνισε την ανάγκη για καλύτερη προστασία των πεζών

Έρευνα ΕΥ: 7 στους 10 CEOs αισθάνονται αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας

Αισιόδοξοι για τις προοπτικές της παγκόσμιας οικονομίας αισθάνονται οι 7 στους 10 διευθύνοντες συμβούλους (CEO’s)  στην παγκόσμια έρευνα της EY

«Ζούμε τα θέλω μας και το τώρα»

Η Allianz, κορυφαίος ασφαλιστικός πάροχος, παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να διαμορφώνει μια κοινωνία όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημιουργούν

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Eκδρομή στα Καλάβρυτα για τους ανθρώπους της Sofos Insurance Agency

Την Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε μονοήμερη εκδρομή για το εταιρικό δυναμικό των κεντρικών γραφείων της Sofos Insurance Agency

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» του Kariera.gr στην Τεχνόπολη Αθηνών

Η Carglass® έδωσε δυναμικά το "παρών" στις «Ημέρες Καριέρας» που διοργανώθηκαν από το Kariera.gr στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Συνέδριο και Βραβεύσεις Συνεργατών στη Θεσσαλονίκη

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική εγκαινίασε τον φετινό κύκλο των συνεδρίων της από τη Θεσσαλονίκη, όπου διοργανώθηκε μια μεγάλη εκδήλωση

FINANCIAL PLANNERS: Μεγάλη συμμετοχή και ενδιαφέρον για το 1ο Financial Planning Forum 

Eξετάστηκαν στο Forum, όλα τα θέματα των επενδύσεων, από την πλευρά των ασφαλιστών, των συμβούλων, των προιόντων και των πελατών  

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αποτελέσματα 9μηνου και αντασφαλίσεις, θα διαμορφώσουν τις τάσεις στα ασφάλιστρα και τις προμήθειες για το 2025 

Oι αντασφαλιστικές συμβάσεις και τα αποτελέσματα 9μηνου των ασφαλιστικών (λογιστικές καταστάσεις) θα κρίνουν τις αυξήσεις ασφαλίστρων του 2025

Επιβεβαιώνει το Α3 με σταθερή προοπτική για την Generali η Moody’s

Στο Α3 με σταθερή προοπτική επιβεβαιώνει η Moody’s Ratings, αναδεικνύοντας την αξιολόγηση χρηματοοικονομικής ευρωστίας του Ομίλου Generali (IFSR).

Ποιοι κίνδυνοι αυξήθηκαν και ποιοι μειώθηκαν στις ασφαλιστικές Ζημιών

Τρεις κίνδυνοι αυξήθηκαν για τις ασφαλιστικές κατά Ζημιών, ωστόσο υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ των ασφαλιστικών όπου παρατηρείται ανομοιογένεια στο προφίλ κινδύνου

Η Affidea λανσάρει σειρά vidcast με στόχο την ενημέρωση και πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού

Αυτόν τον Οκτώβριο, ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea και το #1 γυναικείο site queen.gr συνεργάζονται και αφιερώνουν την vidcast series

Η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων 2024-25 ΣΕΒ – Alba «Μαζί στη Γνώση»

Η τεχνογνωσία της Google συνδυάζεται με την εφαρμοσμένη θεωρητική γνώση που παρέχεται από το τμήμα Executive Development του Alba Graduate Business