Generali: Το μέλλον της ασφάλισης, εκεί όπου η κάλυψη νοείται ως ένας ολιστικός τρόπος προστασίας

του Σωτήρη Γουγούση, Independent Agents & Brokers Sales Manager, Generali Hellas

Η ασφάλιση αυτοκινήτου υπήρξε ανέκαθεν μια δύσκολη εξίσωση για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι, παρά τη νομική υποχρεωτικότητα της ασφάλισης των οχημάτων, ένας μεγάλος αριθμός εξ αυτών παραμένουν χωρίς κάλυψη. 

Κατά το πρόσφατο παρελθόν, μια σειρά από αναπάντεχες συγκυρίες, όπως η πανδημική κρίση, το ξέσπασμα του πολέμου στην Ουκρανία και η απότοκη κρίση στον τομέα της ενέργειας και της οικονομίας, οδήγησαν τον ασφαλιστικό κλάδο σε συνεχείς επανασχεδιασμούς, με σκοπό τη συγκράτηση των ασφαλίστρων προς όφελος των ασφαλισμένων. 

Ωστόσο, το γεγονός ότι οι πολεμικές συγκρούσεις διαρκούν έως σήμερα έχει ως αποτέλεσμα την επέκταση μιας συνεχιζόμενης ενεργειακής κρίσης, η οποία με τη σειρά της έχει επιφέρει μεγάλες πληθωριστικές πιέσεις στις οικονομίες των κρατών, επιβαρύνοντας κατ’ επέκταση τα ιδιωτικά εισοδήματα. 

Οι επιχειρήσεις, από την πλευρά τους, καταβάλλουν σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να απορροφήσουν αυτές τις μεταβολές, σε κάθε περίπτωση όμως δεν μπορούν να τις εξαφανίσουν. 

Η Generali, ως ένας παγκόσμιος ασφαλιστικός ηγέτης με εμπειρία και τεχνογνωσία δύο αιώνων, κατανοεί ότι οι σύγχρονες ανθρώπινες ανάγκες δημιουργούν νέες απαιτήσεις. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Οργανισμός, που επιδιώκει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητας των ασφαλισμένων του μέσα από την ανθρωποκεντρική στρατηγική του Lifetime Partner, αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία με στόχο την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτησή τους. 

Ειδικά στον τομέα της ασφάλισης του αυτοκινήτου, η Generali προσφέρει μέσα από το ασφαλιστικό οικοσύστημα των προγραμμάτων Speed On μια σειρά προσωποποιημένων λύσεων που δίνουν στον ενδιαφερόμενο τη δυνατότητα να αποκτήσει την ασφάλιση που του ταιριάζει. 

Ταυτόχρονα, θέτοντας στην υπηρεσία των πολιτών μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες, εφαρμογές και εργαλεία, η εταιρεία δίνει στους ασφαλισμένους της πρόσβαση από όπου κι αν βρίσκονται, μειώνει τους χρόνους ανταπόκρισης των αιτημάτων και αναβαθμίζει την οδηγική τους εμπειρία. 

Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι ασφαλισμένοι της Generali έχουν δυνατότητα πρόσβασης στην πολυδιάστατη πλατφόρμα εξυπηρέτησης MyGenerali, μέσω της οποίας μπορούν κάθε στιγμή να αναζητήσουν τη συνολική εικόνα της ασφαλιστικής τους σχέσης. Η πλατφόρμα προσφέρει δυνατότητες πληρωμής ασφαλίστρων, υποβολής και παρακολούθησης αιτημάτων (αναβάθμισης, αποζημίωσης, πραγματογνωμοσύνης), εξ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνης, κλήσης Οδικής Βοήθειας και αναζήτησης ασφαλιστικού συμβούλου. 

Ειδικότερα για τους κατόχους προγραμμάτων αυτοκινήτου προσφέρεται ακόμη ενσωματωμένη στην πλατφόρμα MyGenerali η εφαρμογή My Drive, η οποία, καταγράφοντας τις διαδρομές του χρήστη, συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής του συμπεριφοράς, προσφέροντάς του χρήσιμες συμβουλές για άνετες και ασφαλείς διαδρομές. Με τη συνεχή χρήση της εφαρμογής, κάθε οδηγός διαμορφώνει το προσωπικό του Σκορ Ασφαλούς Οδήγησης και παράλληλα απολαμβάνει μηνιαίες επιβραβεύσεις και εκπτώσεις στα ασφάλιστρά του. 

Το My Drive συνδυάζει τη σύγχρονη τεχνολογία της τηλεματικής και της ανάλυσης οδηγικής συμπεριφοράς, στοχεύoντας στην παροχή μιας σειράς προνομίων στους χρήστες με έναν έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο, κατευθύνοντάς τους, ταυτόχρονα, στην υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών μέσα από την αξιολόγηση της απόδοσης συγκεκριμένων παραγόντων, όπως η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, το φρενάρισμα, η χρήση κινητού τηλεφώνου και η επιτάχυνση. Η υψηλή συνδυαστική επίδοση των στοιχείων αυτών δημιουργεί ασφαλέστερες συνθήκες οδήγησης, μειώνοντας έτσι σημαντικά τον κίνδυνο ενός τροχαίου, καθώς και τη βέλτιστη κατανάλωση καυσίμων, ενώ οι χρήστες που επιδεικνύουν υπεύθυνη οδηγική συμπεριφορά και κάνουν σταθερή χρήση της εφαρμογής απολαμβάνουν μια σειρά μοναδικών προνομίων ως επιβράβευση από την Generali. 

Το μέλλον της ασφάλισης, επομένως, βρίσκεται εκεί όπου η κάλυψη γίνεται αντιληπτή όχι ως χρηματική αποζημίωση, αλλά ως ένας ολιστικός τρόπος προστασίας, που συνδέει την ενημέρωση, την πρόληψη, την πρόβλεψη και, βεβαίως, τον σχεδιασμό προσωποποιημένων ασφαλιστικών λύσεων έναντι των κινδύνων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*