Swiss Re: Mια πολυδιάστατη έρευνα για το motor risk και οι προκλήσεις για τους ασφαλιστές

Από τις παρατεταμένες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας μέχρι τις παγκόσμιες ελλείψεις τροφίμων και την ενεργειακή κρίση, το οικονομικό τοπίο που διαμορφώθηκε ήταν εξαιρετικά ρευστό και οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο έπρεπε να προσαρμοστούν σε αυτό το περίπλοκο νέο περιβάλλον.

Σε αυτό το πλαίσιο, κυβερνήσεις και εταιρείες  παγκοσμίως έθεσαν στο προσκήνιο ένα κοινό όραμα να φτάσουμε στο Net Zero έως το 2050, καταπολεμώντας την κλιματική αλλαγή για να αποτρέψουμε πιο επιζήμιες συνέπειες. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν ήδη θέσει φιλόδοξους στόχους να καταργήσουν σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICEs) μέχρι το τέλος της δεκαετίας ενώ τα EVs και τα αυτόνομα οχήματα (AVs) είναι βέβαιο ότι θα χρησιμοποιηθούν μέσα στα επόμενα 15 χρόνια. Στην πραγματικότητα, οι τεχνολογικές εξελίξεις, όπως τα Advanced Driver Assistance Systems (ADAS), έχουν ήδη σημαντικό αντίκτυπο στην ασφάλεια της οδήγησης σήμερα. Η κατανόηση και η ποσοτικοποίηση του τρέχοντος και του μελλοντικού αντίκτυπου των νέων τεχνολογιών θα είναι ζωτικής σημασίας για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί οι ασφαλιστές σε ένα ταχέως εξελισσόμενο περιβάλλον.

Η μηχανοκίνηση αποτελεί βασικό τμήμα της ασφάλισης Περιουσίας και Ατυχημάτων για πολλές δεκαετίες. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των ασφαλιστών είναι επομένως δικαίως σκληρός και κάθε καινοτομία που επηρεάζει τις μετρήσεις απόδοσης των χαρτοφυλακίων τους, έστω και ελαφρά, είναι ένα θέμα που χρήζει διερεύνησης. Η Swiss Re δημοσίευσε πρόσφατα μια έρευνα με τίτλο «Ο οδηγός σήμερα, ο επόμενος επιβάτης», στην οποία ειδικοί στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινητικότητας διερευνούν τις διάφορες διαστάσεις της ολιστικής τους άποψης για το motor risk.

Motor Risk είναι ο κίνδυνος που σχετίζεται με έναν συγκεκριμένο οδηγό που χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο όχημα σε ένα δεδομένο πλαίσιο. Ένας ασφαλιστής πρέπει να είναι σε θέση να εκτιμήσει αυτούς τους παράγοντες κινδύνου όταν αναλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο και, για να το επιτύχει αυτό, πρέπει να καταφύγει σε μεταβλητές που τους περιγράφουν όσο το δυνατόν περισσότερο:

    Κίνδυνος οδηγού: αφορά ένα σύνολο μεταβλητών που περιγράφουν την οδηγική συμπεριφορά του ατόμου πίσω από το τιμόνι

    Κίνδυνος οχήματος: αποτελεί ένα σύνολο μεταβλητών που περιγράφει την ικανότητα ενός οχήματος να μετριάσει τον κίνδυνο ατυχημάτων

    Κίνδυνος με βάση άλλους παράγοντες: αφορά ένα σύνολο μεταβλητών που περιγράφουν τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος που μπορούν να επηρεάσουν τον κίνδυνο που προκύπτει από ατυχήματα (π.χ. συνθήκες δρόμου, καιρός, τοποθεσία)

Η φύση των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για τέτοιες εκτιμήσεις είναι είτε στατική είτε δυναμική, είτε συνδυασμός και των δύο:

Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, η μελέτη είναι διαθέσιμη εδώ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*