Στέφανος Μαλαχιάς, Αllianz: Οι μακροοικονομικές προκλήσεις μπορούν να αποτελέσουν ευκαιρία ανάπτυξης και όχι εμπόδιο

Στον Βάιο Κρόκο

Το δεύτερο ημίχρονο για την Allianz Ελλάδος τώρα ξεκινά! Η εταιρεία καταγράφει πωλήσεις υψηλότερες από τους μέσους όρους της αγοράς στο πρώτο μισό του έτους και παραμένει αφοσιωμένη, με αισιοδοξία, στην επίτευξη των ετήσιων στόχων. 

Σταθερά προσηλωμένη είναι όμως η διοίκηση και στο δεκαετές στρατηγικό πλάνο, που αποτελεί βασικό «οδηγό» για την ανάπτυξη της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα. 

Τα παραπάνω τόνισε, μεταξύ άλλων, ο εμπορικός διευθυντής της Allianz Ελλάδος, κ. Στέφανος Μαλαχιάς, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή του στο iw, μιλώντας για τις τρέχουσες προκλήσεις, τους επιμέρους στόχους και το μέλλον της εταιρείας.

Ο τελευταίος μιλά, επίσης, για τις εμπειρίες που έχει αποκομίσει στην ασφαλιστική αγορά σε σχέση με άλλους κλάδους, υπογραμμίζοντας τη σπουδαιότητα των ανθρώπινων σχέσεων ως ειδοποιό διαφορά.

Τονίζει πως οι σύγχρονες μακροοικονομικές προκλήσεις πρέπει να αποτελούν –με τις κατάλληλες προσαρμογές– ευκαιρία ανάπτυξης και όχι εμπόδιο.

Περιγράφει, τέλος, αναλυτικά, τους άξονες στρατηγικής τόσο στα δίκτυα πώλησης όσο και σε επίπεδο κλάδων ασφάλισης, προϊόντων, μάρκετινγκ και επικοινωνίας. 

Κατά τον κ. Μαλαχιά –και δεδομένης της χαμηλής ασφαλιστικής συνείδησης στην Ελλάδα–, τα περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο είναι πολύ μεγάλα. Η Allianz είναι εδώ για να πρωταγωνιστήσει.

«Θεωρούμε τα φυσικά κανάλια πωλήσεων ως τον κύριο μοχλό ανάπτυξης της εταιρείας»

iw? Έχοντας συμπληρώσει τέσσερα χρόνια στο τιμόνι της Εμπορικής Διεύθυνσης της Allianz Ελλάδος, πείτε μας δυο λόγια για τις εντυπώσεις και την πορεία σας ως τώρα. Τι έχετε αποκομίσει επαγγελματικά και προσωπικά;

απ. Χαίρομαι πάρα πολύ για αυτήν την ερώτηση. Ακούγεται κοινότυπο, αλλά, ξέρετε, οι πωλήσεις, τα δίκτυα διανομής, καθώς και η προσήλωση στις ανάγκες των πελατών μέσω μιας ολοκληρωμένης Marketing και CRM στρατηγικής, αν το δει κανείς με τη μεγάλη εικόνα, δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ διαφορετικών κλάδων. Το πλαίσιο που πρέπει να θέσει και να κινηθεί κανείς είναι πανομοιότυπο, με ανάγκη φυσικά για προσαρμοστικότητα, μιας και το πλαίσιο αυτό έχει, όπως είναι λογικό, σε κάθε κλάδο, και στον ασφαλιστικό, και ιδιαιτερότητες.

 Ο κόσμος της ασφαλιστικής βιομηχανίας, κοιτώντας πίσω, έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες μου. Γνωρίστηκα με έναν κλάδο ο οποίος είναι πραγματικά δίπλα σε κάθε έκφανση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Αγγίζει το όριο του «μαγικού», αν σκεφτεί κανείς ότι από τη μια, ουσιαστικά, η ανάπτυξη για τη χώρα και το ασφαλιστικό industry κινούνται μαζί και είναι αλληλένδετα δεμένα (εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μεγάλα και μικρά τεχνικά έργα, εξαγωγές, ναυτιλία). 

Από την άλλη, το τεράστιο εύρος προϊόντων ζωής και υγείας δίνει σε κάθε συμπολίτη μας τη δυνατότητα να σχεδιάσει με νηφαλιότητα και προσεκτικότητα το μέλλον τόσο του ίδιου όσο και των κοντινών του ανθρώπων. 

Η διαφορά όμως του ασφαλιστικού κλάδου σε σχέση με τους υπόλοιπους είναι ότι δένει με μοναδικό τρόπο την τεχνολογία με τις ανθρώπινες σχέσεις. Η τεχνολογία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός προμηθεύει τις εταιρείες και τα δίκτυα με τα εργαλεία μέσω των οποίων η καθημερινότητα γίνεται πιο απλή, οι διαδικασίες λιγότερο χρονοβόρες και, τελικά, η εξυπηρέτηση και η εμπειρία των πελατών καλύτερη. Οι ανθρώπινες σχέσεις όμως με τους συνεργάτες και τους ανθρώπους του χώρου είναι η ειδοποιός διαφορά, αυτό που ξεχωρίζει τον κλάδο και αυτό που, εν τέλει, μετά από τέσσερα χρόνια, αποκομίζω. 

Κι αν θέλετε, αυτή η συνεχής επαφή με όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστές, με τους οποίους μιλώ καθημερινά, είναι και τελικά αυτό που με ενθουσιάζει και με έχει διαμορφώσει, εν γένει, αυτά τα χρόνια, επαγγελματικά και προσωπικά.

iw? Γνωστοί και αναδυόμενοι κίνδυνοι βρίσκονται στο επίκεντρο του προβληματισμού. Σήμερα, μας απασχολούν επίσης ζητήματα όπως ο πληθωρισμός, ο πόλεμος, το γεωπολιτικό ρίσκο, η ενεργειακή κρίση. Τι εκτιμάτε για όλα αυτά και ποια είναι η στόχευση της Allianz; Αλλάζει κάτι στη στρατηγική σας;

απ. Βρισκόμαστε όντως σε μια ιδιαίτερη περίοδο σε σχέση με το μακροοικονομικό περιβάλλον. Είναι, πρώτα από όλα, χρήσιμο να επισημάνω ότι για την Allianz, στα πλαίσια της στρατηγικής μας, όλοι οι μακροοικονομικοί δείκτες, όπως ο πληθωρισμός, η ανάπτυξη, το διαθέσιμο εισόδημα κ.λπ., παρακολουθούνται σε συνεχή βάση και οδηγούν σε τακτικές προσαρμογές των πλάνων μας, αν και όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. 

Είμαστε άλλωστε, αν το σκεφτείτε, οι ειδικοί στο κομμάτι της διαχείρισης ρίσκου και, αν μη τι άλλο, γνωρίζουμε ίσως περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο κλάδο πώς να το κάνουμε με τον βέλτιστο τρόπο.

 Παρότι όμως παρακολουθούμε τα μακροοικονομικά και γεωπολιτικά δεδομένα προσεκτικά, η στρατηγική μας και το δεκαετές πλάνο, που δημιουργήθηκε ουσιαστικά το 2020, εν μέσω της πρώτης χρονιάς πανδημίας, δεν αλλάζει και προχωράει σε επίπεδο υλοποίησης κανονικά, με βάση τον σχεδιασμό. 

Η στρατηγική αυτή επικεντρώθηκε αρχικά σε όλους τους κλάδους των γενικών ασφαλειών (εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και στον εμπλουτισμό των προτάσεών μας στο κομμάτι της λιανικής, κυρίαρχα στο αυτοκίνητο και την κατοικία). Στη συνέχεια, η στόχευση της στρατηγικής επικεντρώθηκε στη Ζωή και την Υγεία τόσο σε όλο το οικοσύστημα της Υγείας (κλάδους ατομικών και ομαδικών) όσο και στα συνταξιοδοτικά/επενδυτικά προϊόντα U/L (επίσης κλάδους ατομικών και ομαδικών). 

Και, φυσικά, σε περίοπτη θέση σε όλη αυτήν τη στρατηγική ήταν και παραμένει η ενίσχυση των συνεργατών μας σε όλα τα δίκτυα μέσω ενός επενδυτικού πλάνου ψηφιοποίησης και διάθεσης εργαλείων που σκοπό έχουν τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, καθώς και την ενίσχυση των ομάδων πωλήσεων και εκπαίδευσης, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή υποστήριξη και εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

«Τα αποτελέσματα της Allianz, με το 2021 να αποτελεί για εμάς χρονιά-ορόσημο, με εξαιρετικές παραγωγικές επιδόσεις, είναι ακριβώς παράδειγμα για το πώς μακροοικονομικές δυσκολίες μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρία ανάπτυξης»

Αναφέρομαι σε αυτήν τη στρατηγική και την ευλαβική της, θα έλεγα, υλοποίηση γιατί ακράδαντα πιστεύω ότι προβληματισμοί που προέρχονται από το μακροοικονομικό περιβάλλον πρέπει να μην αποτελούν λόγο για στασιμότητα, αλλά αντίθετα να εκλαμβάνονται ως ευκαιρία. 

Τα αποτελέσματα της Allianz, με ένα 2021 να αποτελεί για εμάς χρονιά-ορόσημο αναφορικά με τις εξαιρετικές παραγωγικές μας επιδόσεις, είναι ακριβώς παράδειγμα για το πώς δυσκολίες μακροοικονομικές (πανδημία) μπορούν με υπομονή και στόχευση να μετατραπούν σε ευκαιρία ανάπτυξης. Και στο τωρινό περιβάλλον, λοιπόν, όχι μόνο δεν αλλάζουμε τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής μας, αλλά συνεχώς επεξεργαζόμαστε και τρόπους να την εμπλουτίσουμε με περαιτέρω αναπτυξιακές ενέργειες. 

Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι οι δείκτες ασφαλιστικής διείσδυσης είναι ακόμα ιδιαίτερα χαμηλοί σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, που σημαίνει ότι υπάρχει πεδίο ανάπτυξης στην αγορά που δεν πρέπει να μας αφήνει να χαλαρώνουμε.

iw? Αλλάζει ίσως η στρατηγική σε επίπεδο δικτύων πώλησης ή σε προϊόντα στα οποία θα δώσετε μεγαλύτερη έμφαση;

απ. Αναφέρθηκα συνοπτικά ήδη στο γεγονός ότι για εμάς η στρατηγική δεν αλλάζει. Και όταν μιλάμε για στρατηγική, μιλάμε για μια συνολική ολιστική προσέγγιση με ένα εύρος ενεργειών που αγγίζει επενδύσεις και κατευθυντήριες αποφάσεις σε σχέση με προϊόντα, διαδικασίες, συστήματα και πλατφόρμες, ανθρώπους, μάρκετινγκ, ενίσχυση του brand, εξυπηρέτηση του συνεργάτη και του πελάτη. 

Και, φυσικά, στρατηγική σε επίπεδο δικτύων πώλησης, που είναι για εμάς ακρογωνιαίος λίθος όλων των υπολοίπων. Για να το θέσω διαφορετικά, στο πλαίσιο αυτού του στρατηγικού πλάνου, οι πωλήσεις και οι σχέσεις μας με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, άμεσα και έμμεσα, έχουν περίοπτη θέση και καθόρισαν εν μέρει και πολλές από τις στρατηγικές μας προτεραιότητες.

 Μπαίνοντας σε μεγαλύτερο βάθος όσον αφορά στα δίκτυα πωλήσεων, λοιπόν, θα έλεγα ότι η δεκαετής στρατηγική μας, ουσιαστικά, δεν αλλάζει, απλά προσαρμόζεται με μικρές κινήσεις ανάλογα με την εξέλιξη των συνθηκών της αγοράς. Παραμένουμε μια πολυκαναλική εταιρεία, με το επενδυτικό μας πλάνο στο πλαίσιο της στρατηγικής μας να αγγίζει όλα μας τα κανάλια.

 Ως Allianz, επιμένουμε να θεωρούμε τα φυσικά κανάλια πωλήσεων ως τον κύριο μοχλό ανάπτυξης της εταιρείας, δεδομένου ότι έχουμε πολλές μακροχρόνιες και επιτυχημένες συνεργασίες, αλλά και πολλές νέες, οι οποίες προέκυψαν μετά τις αναπτυξιακές μας ενέργειες το 2020 και το 2021, που μας βοήθησαν να διευρύνουμε σημαντικά τη βάση συνεργατών. 

Σίγουρα, βρισκόμαστε σε μια εποχή μετά την πανδημία που μας έχει φέρει όλους πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο, παρ’ όλα αυτά η απευθείας σχέση της εταιρείας με τον συνεργάτη παραμένει ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των εργασιών μας.

 Τα επόμενα χρόνια, με βάση τον σχεδιασμό, το πρακτορειακό μας δίκτυο θα παραμείνει ως ο σημαντικότερος φορέας εργασιών στο retail.

 Το ίδιο σημαντικό παραμένει το κανάλι των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η συνέχιση της συνεργασίας με την Allianz Automotive και η ιδιαίτερη σχέση με τους εισαγωγείς και τους εμπόρους αυτοκινητοβιομηχανιών, που πάντα παραμένει μια στρατηγική επιλογή μας, θα συνεχίσει να αποτελεί σημαντικότατο πυλώνα ανάπτυξης, ειδικά όταν ομαλοποιηθεί η ροή των παραδόσεων νέων οχημάτων.

 Στους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, αλλά και στον κλάδο των ομαδικών, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε επιλεγμένους μεσίτες της αγοράς. Ειδικά στους corporate κινδύνους, το ειδικό κανάλι που έχουμε δημιουργήσει τα τελευταία τρία χρόνια έχει φέρει εκπληκτικά αποτελέσματα, αποτελέσματα που είμαστε βέβαιοι ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω, αφού διαπιστώνουμε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον σε διάφορα Lines of Business, όπως Αστικές Ευθύνες και Financial Lines, και ποντάρουμε επιπλέον στον μεγάλο αριθμό τεχνικών έργων (CAR) που γεμίζουν την αγορά. 

Στην προσπάθειά μας αυτή η υποστήριξη σε capacity και τεχνογνωσία από το κέντρο εξειδίκευσης του ομίλου (AGCS) για τέτοιου είδους ρίσκα αποτελεί ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.

 Παράλληλα, η ενίσχυση του αποκλειστικού δικτύου αποτελεί προτεραιότητα μέσω της αυξανόμενης παρουσίας με νέα γραφεία ή ενίσχυσης των υπαρχόντων και της διαρκούς προσπάθειας βελτίωσης της παραγωγικότητας των υφιστάμενων συνεργατών. 

Η παραδοσιακή στόχευση στα προϊόντα ζωής/υγείας μέσω αυξημένης κατάρτισης και εξειδικευμένης γνώσης έχει, σταδιακά, αλλάξει σε ολιστική πωλησιακή προσέγγιση μέσω όλων των κλάδων, για τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη.

 Τέλος, το direct κανάλι μας συνεχίζει να καλύπτει ένα αναγκαίο κομμάτι της αγοράς, λαμβάνοντας υπόψη τις ισορροπίες με τα υπόλοιπα κανάλια, αφού σκοπός μας είναι η ανάπτυξη να είναι επωφελής για όλους. 

Στο σημείο αυτό, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αναφέρω την Κύπρο, που ως ξεχωριστή οντότητα, μέσω του υποκαταστήματος μας, αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής ανάπτυξης για εμάς τα επόμενα χρόνια, κυρίως στο corporate. 

Όσον αφορά τα κομμάτι των προϊόντων, να πω ότι ήδη έχουμε μια διευρυμένη γκάμα, που πιστεύουμε ότι καλύπτει, αν όχι το σύνολο, σίγουρα όλες τις σημαντικές ανάγκες των πωλήσεων. Και, βέβαια, ο όμιλός μας παρέχει συνεχή τεχνογνωσία όπου και όταν χρειάζεται. 

Στο αυτοκίνητο, εκτός των παραδοσιακών προϊόντων και καλύψεων, έχουμε, ακριβώς και λόγω της τεχνογνωσίας του ομίλου, πλήρη γκάμα εξειδικευμένων προϊόντων, όπως επέκταση εγγύησης και πολλές άλλες ειδικές καλύψεις. Γκάμα η οποία θα συνεχίσει να επεκτείνεται με βάση τις ανάγκες του –όχι και τόσο μακρινού– μέλλοντος (ηλεκτρικά αυτοκίνητα, micro mobility κ.λπ.). 

«Παραμένουμε μια πολυκαναλική εταιρεία, με το επενδυτικό μας πλάνο στο πλαίσιο της στρατηγικής μας να αγγίζει όλα μας τα κανάλια»

Πέρα από το κομμάτι του corporate, που δεν είναι φυσικά αυτό που ονομάζουμε προϊόντα, αλλά εξειδικευμένες μη τιμολογημένες λύσεις, στο στρατηγικό μας πλάνο στοχεύουμε στο οικοσύστημα της υγείας, στα προϊόντα προστασίας σε λογική lifecycle του πελάτη και στα συνταξιοδοτικά/επενδυτικά προϊόντα U/L (με την υποστήριξη και από το αντίστοιχο κέντρο εξειδίκευσης του Ομίλου-Allianz Global Life). 

Μέσα στον Ιούνιο, λανσάραμε την καινούργια μας βελτιωμένη πρόταση U/L στη βάση του προϊόντος που ήδη είχαμε, αλλά με ιδιαίτερα βελτιωμένα χαρακτηριστικά, και αναμένεται εντός του επόμενου διαστήματος το λανσάρισμα ενός ακόμα –μοναδικού θα τολμούσα να πω για την ελληνική αγορά– U/L proposition.

iw? Σε επίπεδο μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ποιες πρωτοβουλίες λαμβάνετε; Εκτιμάτε ότι κάτι πρέπει να αλλάξει γενικότερα στον κλάδο ώστε να αυξηθεί η πολυπόθητη ασφαλιστική συνείδηση;

απ. Είναι γεγονός, όπως ανέφερα και παραπάνω, ότι η ασφαλιστική συνείδηση των Ελλήνων πολιτών είναι χαμηλότερη ακόμα από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, κάτι που, πραγματικά, δείχνει ότι ο κλάδος αυτός έχει τεράστια περιθώρια ανάπτυξης. 

Εδώ όμως χρειάζεται να πάρουμε και τους πολίτες μαζί μας, να τους κάνουμε κομμάτι μας και να τους μεταλαμπαδεύσουμε τις αξίες της ασφάλισης. Για να γίνει αυτό πιστεύω ότι χρειάζεται να κινηθούμε σε δύο πυλώνες. Από τη μια, στη δημιουργία προς τον πελάτη μιας τέτοιας εξυπηρέτησης και εμπειρίας που να τον κάνει τον ίδιο ambassador και παράδειγμα ασφαλιστικής συνείδησης και από την άλλη, στόχευση στην υποστήριξη του επαγγελματία ασφαλιστή, που αποτελεί τον βασικό πυλώνα εκπαίδευσης της ασφάλισης σε όλη την κοινωνία.

 Για το πρώτο κομμάτι, που στοχεύει στον πελάτη, ως Marketing και Επικοινωνία στην Allianz έχουμε επικεντρωθεί σε διάφορες ενέργειες τα τελευταία δύο χρόνια, ξεκινώντας από τη δημιουργία μιας νέας Διεύθυνσης CRM, η οποία στελεχώθηκε με πολύ έμπειρους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους με εξειδίκευση στους τομείς των customer analytics, customer experience και customer service. 

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια νέα διαδικασία ανανέωσης συμβολαίων για τους πελάτες μας, δημιουργήσαμε νέα εφαρμογή επικαιροποίησης των στοιχείων και προτιμήσεων επικοινωνίας των πελατών μέσω της ιστοσελίδας της Allianz, κάναμε σταδιακή αντικατάσταση των μηνυμάτων sms με μηνύματα Viber (η Ελλάδα έχει μεγάλο πλήθος χρηστών Viber και μας προσφέρονται δυνατότητες για επικοινωνία με τους ασφαλισμένους με πιο customer-friendly τρόπο). 

Μετά από στατιστική επεξεργασία μέσω τεχνικών machine learning αναλύσαμε το πελατολόγιό μας με βάση την προϊοντική κατοχή και τη συμπεριφορά τους. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε περισσότερο τις ανάγκες τους και να τους επικοινωνούμε τις κατάλληλες λύσεις. 

Και, βέβαια, επιζητώντας την ανατροφοδότηση του πελάτη, υλοποιήσαμε το Voice of the Customer, μια πρωτοβουλία που μας δίνει τη δυνατότητα να ενημερωνόμαστε για την εμπειρία των πελατών μας σε κάθε τους αλληλεπίδραση με εμάς, επικοινωνώντας μαζί τους ηλεκτρονικά, real-time. Όλη αυτή η βελτιστοποίηση της εμπειρίας επικοινωνίας με τον πελάτη τον κάνει θετικό αρωγό της υπηρεσίας και, πολλαπλασιαστικά, βοηθάει μέσω της θετικής του εμπειρίας στο να περνάει αυτό το μήνυμα στους γύρω του.

 Επιπροσθέτως, και σε καθαρό κομμάτι επικοινωνίας και brand, επικεντρωνόμαστε σε πλατφόρμες στις οποίες μπορούμε να στηριχτούμε για να ενισχύσουμε το brand σε ευρύ κοινό και έμμεσα να αυξήσουμε την ασφαλιστική συνείδηση των συμπολιτών μας. Τέτοιες πλατφόρμες είναι και οι χορηγίες μας, με βασικό πυλώνα την πολυετή συνεργασία μας με το Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα, όντας μέχρι το 2028 ένας από τους παγκόσμιους χορηγούς των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων.

 Το δεύτερο κομμάτι είναι και το πιο σημαντικό και αφορά τους βασικούς εκπαιδευτές προς τον κόσμο της σημαντικότητας της ασφάλισης. Και αυτοί είναι, όπως προανέφερα, όλοι οι επαγγελματίες ασφαλιστές εκεί έξω. Συνεχίζουμε να δίνουμε τεράστια βάση στην εκπαίδευσή τους και τους εξοπλίζουμε έτσι με τα εργαλεία και τις γνώσεις που είναι αναγκαίες για να μεταδώσουν τη σημαντικότητα της έννοιας της ασφάλειας. 

«Χρειάζεται να πάρουμε και τους πολίτες μαζί μας, να τους κάνουμε κομμάτι μας και να τους μεταλαμπαδεύσουμε τις αξίες της ασφάλισης»

Είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι, εν μέσω πανδημίας, τόσο το 2020 όσο και το 2021, ήμασταν πρώτοι σε προτίμηση στην έρευνα συνεργατών στο κομμάτι της εκπαίδευσης από όλες τις εταιρείες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα. Δεν σταματήσαμε στιγμή. Και είναι μέσα στη στρατηγική μας και το επενδυτικό μας πλάνο να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε όλα τα επίπεδα (ψηφιακά και μη) του οικοσυστήματος εκπαίδευσης.

iw? Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι και τα σχέδια της Allianz το 2022;

απ. Θα έλεγα ότι, σε αυτό το σημείο της χρονιάς, αρέσκομαι συνήθως να απαντώ με ύφος «αθλητή». Ότι επικεντρωνόμαστε σε κάθε αγώνα ξεχωριστά. Για μένα και όλους τους ανθρώπους μου ο αγώνας που δίνουμε αυτήν τη στιγμή είναι τα νούμερα του 2022. Η προσήλωση παραμένει σε όλους τους στόχους που έχουν τεθεί για το 2022. Κρίνοντας από την πορεία των πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο, είμαστε πάνω από την ανάπτυξη της αγοράς, αλλά και καλύτερα από το πλάνο μας, άρα παραμένω αισιόδοξος. 

Αλλά, και πάλι, με «αθλητικούς όρους», το πρώτο εξάμηνο είναι απλά το πρώτο ημίχρονο, έχουμε άλλους έξι μήνες στους οποίους δεν χωράει η παραμικρή χαλαρότητα για εμάς.

«Δίνουμε τεράστια βάση στην εκπαίδευση των συνεργατών με εργαλεία και γνώσεις που είναι αναγκαίες για να μεταδώσουν τη σημαντικότητα της έννοιας της ασφάλειας»

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*