Τι διευκρινίζει η Groupama για τη πλατφόρμα My Zen και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Διευκρινίσεις με αφορμή την δημιουργία της πλατφόρμας myZen και σε συνέχεια αντιδράσεων των ανθρώπων της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δίνει η Groupama, η οποία τονίζει μεταξύ άλλων πως η πλατφόρμα δεν ανταγωνίζεται τους συνεργάτες της – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Όπως αναφέρει αναλυτικά:

“Η Groupama Ασφαλιστική 90 χρόνια τώρα, επενδύει σταθερά στη σχέση με τους συνεργάτες της – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Αναγνωρίζει την πολύτιμη συμβολή τους στην ανάπτυξη και ευημερία του ασφαλιστικού θεσμού και κλάδου στη χώρα μας.

Η ψηφιακή ανάπτυξη που συντελείται τα τελευταία χρόνια ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο λόγω της πανδημίας, αλλά και του ψηφιακού μετασχηματισμού του ελληνικού κράτους. Η αύξηση της εξοικείωσης του κόσμου με το online περιβάλλον κατέστησε την ψηφιακή παρουσία των εταιριών -όχι απαραίτητα ή αποκλειστικά- ως μία λύση ανάπτυξης, αλλά και ως ένα μέσο ευρύτερης αναγνωρισιμότητας και ενίσχυσης του κύρους μιας εταιρείας.

Στον ασφαλιστικό κλάδο η ανάπτυξη ψηφιακών καναλιών μετράει ήδη αρκετά χρόνια. Παρόλα αυτά, συνολικά, παραμένει αδιαμφισβήτητη η σχέση εμπιστοσύνης του καταναλωτή με τον ασφαλιστή του. Στο πλαίσιο ανάγκης διατήρησής της στη συνείδηση του καταναλωτή ως κυρίαρχη εταιρεία στον κλάδο, η Groupama Ασφαλιστική προχώρησε στη δημιουργία της πλατφόρμας myZen.gr η οποία προσφέρει ασφάλιση αυτοκινήτου.

Με τη myZen, η Groupama Ασφαλιστική δεν έρχεται να ανταγωνιστεί τους συνεργάτες της καθότι σε όλους τους συνεργάτες της – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές:

-Διαθέτει τα προγράμματα myZen μέσα από τις υφιστάμενες πλατφόρμες συνεργασίας (cheetah ή web services).

-Προσφέρει ακριβώς την ίδια τιμολογιακή πολιτική, χωρίς καμία διαφοροποίηση με αυτή της πλατφόρμας.

-Προσμετρά την παραγωγή των προγραμμάτων myZen στο χαρτοφυλάκιό τους και κατ’ επέκταση σε επιβραβεύσεις, Bonus & σε άλλα κίνητρα που προσφέρονται.

-Η Groupama Ασφαλιστική, δεν παρέχει στους πελάτες της κανένα είδος επιβράβευσης (π.χ. έκπτωση) ως κίνητρο για να «μεταφερθούν» από το δίκτυο συνεργατών της, στην online πλατφόρμα της.

Η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να αποτελεί πρωτοπόρο εταιρεία και να βρίσκεται στην αιχμή του ανταγωνισμού, με απόλυτο σεβασμό στο νευραλγικό ρόλο κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, παραμένοντας συνεπής στην υπόσχεση να παρέχει ποιοτικά και καινοτόμα ασφαλιστικά προγράμματα και υπηρεσίες, με τη σιγουριά και την αξιοπιστία που πρεσβεύει”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*