Το μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

[starbox] Τελικά οι εποχές είναι ισχνές και οι αποδόσεις παραγωγής ακολουθούν φθίνουσα πορεία. Αυτό όμως είναι η γενικότητα που δεν αγγίζει όλες τις περιπτώσεις επαγγελματιών και εταιρειών. Αυτοί που ξεχωρίζουν και τους οποίους σταδιακά οφείλουμε να αναδεικνύουμε ως παράδειγμα εφαρμόζουν κάποιο σχέδιο, έχουν μια στρατηγική, γνωρίζουν το πώς θα πορευθούν και τελικά τα καταφέρνουν.

Η διαφοροποίηση αυτή εν μέσω καθίζησης καθιστά πραγματικά αυτούς τους διαφορετικούς επαγγελματίες και τις ξεχωριστές εταιρείες άξιες προς παρατήρηση. Τι είναι άραγε αυτό που κάνει τη διαφορά; Το προϊόν, η υπηρεσία ή μήπως και τα δύο; Πως έρχεται η πρόκριση. Μιλώντας με τους ανθρώπους που φέρνουν πρωτιές, κάθε χρόνο ή σχεδόν κάθε χρόνο, αυτούς που ακόμα και εταιρεία να αλλάξουν πρωτεύουν, διαπιστώνουμε ότι τελικά υπάρχει ένα «μυστικό» που είναι και ο λόγος που οδηγεί στις πρωτιές.

Οργάνωση; Συνέπεια; Ειλικρίνεια; Επίμονη εργασία; Ένα από αυτά ή όλα αυτά μαζί φέρνουν το αποτέλεσμα που είναι επιθυμητό για όλους. Θα μπορούσαν άραγε να πουλήσουν χωρίς καλό προϊόν. Ίσως και ναι εφόσον τελικά εργαζόντουσαν κατά τα προηγούμενα. Θα μπορούσαν να πουλήσουν χωρίς τα προηγούμενα με ένα μόνο άριστο προϊόν στα χέρια τους; Σίγουρα όχι. Μέσα από αυτό το σκεπτικό καταλήγουμε ότι ο άνθρωπος, η ομάδα, το γραφείο και οι «χάρες» του είναι αυτές που κάνουν δουλειά και φέρνουν αποτέλεσμα . Το συμπέρασμά μας λοιπόν είναι πώς το ανθρώπινο δυναμικό της ασφαλιστικής αγοράς πρέπει αφενός να επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια –να έχει εμφανείς δυνατότητες- και αφετέρου να εκπαιδευτεί σωστά για να τις καλλιεργήσει. Να τονίσουμε βέβαια ότι η προσέγγισή μας αυτή δεν αναιρεί την αξία του προϊόντος και της υπηρεσίας.

Ούτε τις μοναδικότητες των εταιρειών, ούτε τα συστήματα και τις άλλες αξίες που πολλές εταιρείες έχουν εφαρμόσει.
Αντίθετα, όταν υπάρχουν όλα αυτά σε συνδυασμό με τις υψηλόβαθμες υπηρεσίες τότε σίγουρα οι αποστάσεις μακραίνουν…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*