back to top
10.4 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Β. Δαβιλάς, Prime Insurance: Σημαντική πρόκληση η ενίσχυση των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών/συνεργατών

Την ενίσχυση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών της Prime Insurance προτάσσει ως μία μεγάλη πρόκληση o διευθυντής marketing της ασφαλιστικής εταιρείας, κ. Βασίλης Δαβιλάς, με στόχο την καθιέρωση της εταιρείας στην κορυφή της προσωποποιημένης, φιλικής και άμεσης εξυπηρέτησης.

Ο κ. Δαβιλάς, είναι καλός γνώστης των αναγκών που δημιουργούνται στον χώρο δραστηριοποίσησής του και για τον λόγο αυτό δίνει έμφαση στην ανάπτυξη νέων λειτουργιών για την αυτοματοποίηση διαδικασιών, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της εμπειρίας χρήστη.

- Advertisement -

Παρατίθεται παρακάτω η συνέντευξη του κ. Δαβιλά στο περιοδικό Insurance World:

iw? Μπορείτε να κάνετε μια περιγραφή της επαγγελματικής σας διαδρομής; Ποια είναι τα καθήκοντά σας στην Prime Insurance;

- Advertisement -

απ. Ξεκίνησα την επαγγελματική μου πορεία στον χώρο της τεχνολογίας το 2005 ως product manager στην OTENET, επιφορτισμένος με καθήκοντα υποστήριξης των value added services, με άξονα τις ευρυζωνικές συνδέσεις, καθώς και εσωτερικού συντονισμού για την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και την καταγραφή απαιτήσεων για CRM σύστημα υποστήριξης των εταιρικών πωλήσεων.

Συνέχισα στον χώρο της διαχείρισης έργων πληροφορικής το 2008 ως IT project manager/consultant στην εταιρεία Cyberstream, με καθήκον τον συντονισμό έργων πληροφορικής με δημόσιους φορείς.

Το ίδιο έτος, μετακινήθηκα στο Compact Disc Club ως διευθυντής πωλήσεων (CRM & sales manager), μεταβαίνοντας στον χώρο που μέχρι και σήμερα με συναρπάζει, το Data Driven Marketing και το Customer Experience. Εκεί ανέλαβα την ευθύνη ανασχεδιασμού της βάσης δεδομένων πελατών, την τμηματοποίηση της πελατειακής βάσης με στόχο τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων των marketing & outbound call campaigns, ενώ απέκτησα εμπειρία στη διαχείριση, στελέχωση και αξιολόγηση μεγάλων ομάδων (agents τηλεφωνικού κέντρου) και την τηλεφωνική & online εξυπηρέτηση πελατών (omni channel στρατηγική).

Παράλληλα, οργάνωσα και συντόνισα το έργο αντικατάστασης των εφαρμογών διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων, παραγγελιοληψίας και τιμολόγησης από ένα σύγχρονο CRM, ενώ οργάνωσα επίσης τον ανασχεδιασμό του εταιρικού e-shop σε συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες σχεδιασμού websites.

Από τον Απρίλιο του 2010 βρέθηκα στον χώρο του mobile marketing, παραμένοντας στο Business Intelligence και Customer Insights, εντασσόμενος στη VELTI και το BU των campaigns μέσω SMS με όλους τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας παγκοσμίως: στην εταιρεία αυτή είχα την ευκαιρία να αποκτήσω διεθνή εμπειρία και συνεργασία με όλους τους μεγάλους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, συνέβαλα ως επικεφαλής του Monetization Dept. στην ανάλυση και την παροχή αναφορών και δεδομένων για την προετοιμασία εισαγωγής της εταιρείας στο NASDAQ, καθώς και τον σχεδιασμό αναφορών για τις εποπτικές αρχές και τους επενδυτές. Κατά μείζονα λόγο, οργάνωσα το financial reporting, την παρακολούθηση της απόδοσης για τις καμπάνιες και την έρευνα μεγάλου όγκου δεδομένων από κάθε καμπάνια (big data), με στόχο την παροχή συμβουλών για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης βάσει KPIs, καθώς και την αναβάθμιση των υποδομών με άξονα τα visualization των δεικτών για υποβοήθηση της λήψης έγκαιρων αποφάσεων.

Το 2013, και για έναν χρόνο, συνεργάστηκα με την airtickets ως υπεύθυνος για την ελληνική και διεθνή ηλεκτρονική αγορά αεροπορικών εισιτηρίων ως υπεύθυνος αγοράς, επιφορτισμένος με την παρακολούθηση του P&L αγοράς και αεροπορικών βάσει στόχων από τη Διοίκηση, την ανάλυση και τον σχεδιασμό ενεργειών για την αύξηση της επισκεψιμότητας και των αγορών μέσω του website (funnel optimization), καθώς και τον συντονισμό και τη στρατηγική για paid search & SEO.

Από τον Μάρτιο 2014 έως τον Φεβρουάριο 2015 ασχολήθηκα με τον ανασχεδιασμό λειτουργίας εξυπηρέτησης πελατών, τον σχεδιασμό απαιτήσεων CRM και την υποστήριξη πωλήσεων με στατιστικές αναφορές και μηνιαίο budgeting, rolling forecasts για μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες FMCG και Εφοδιαστικής Αλυσίδας (ΕΛΓΕΚΑ), καθώς και με τον συντονισμό της ομάδας Client Service (σε Ελλάδα, ΗΠΑ και Ινδία) για την υποστήριξη και υλοποίηση που αφορούσε τις καμπάνιες εκ μέρους της BlackBerry.

Από τον Φεβρουάριο του 2015, στην Prime Insurance και τον χώρο των Ασφαλειών, ασχολούμαι με το μάρκετινγκ (ανέλαβα τη Διεύθυνση Μάρκετινγκ τον Δεκέμβριο 2015) και πλέον έχω τα καθήκοντα διευρυμένης Διεύθυνσης Μάρκετινγκ και Υποστήριξης Πωλήσεων από τον Μάρτιο του 2018: πέραν του σχεδιασμού ενεργειών μάρκετινγκ, τον προϋπολογισμό και την παρακολούθηση αυτού, τον συντονισμό της επικοινωνιακής στρατηγικής, την προβολή μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και social media και την παραγωγή εντύπων και υλικού πωλήσεων, συντονίζω τη διαδικασία υποστήριξης συνεργατών, επιμελούμαι των στατιστικών αναφορών για την Εμπορική Διεύθυνση και συντονίζω την υλοποίηση όλων των πρότζεκτ από πλευράς Εμπορικής Διεύθυνσης (ανασχεδιασμός διαδικασιών-υποδομών-κανονιστική συμμόρφωση, εξυπηρέτηση συνεργατών κ.λπ.).

iw? Μπορείτε να απαριθμήσετε τους στόχους σας για το μέλλον και τα επόμενα βήματα;

απ. Στοχεύω στη συνέχιση της σταδιοδρομίας μου στον χώρο των ασφαλειών, αξιοποιώντας τα data και τις νέες τεχνολογίες με στόχο την όσο πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών και λειτουργιών.

Το Data Driven Marketing, η διαρκής εξέλιξη στρατηγικών CRM και καναλιών επικοινωνίας, η αξιοποίηση των customer insights στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, η βελτιστοποίηση απόδοσης των τμημάτων ευθύνης βάσει συγκεκριμένων KPIs, καθώς και η ανταπόκριση στις νέες τεχνολογικές τάσεις αναδεικνύονται ως βασικοί στόχοι και προκλήσεις: ο συγκερασμός των τεχνολογικών εξελίξεων (π.χ. του μεγάλου όγκου δεδομένων που προκύπτουν από ενέργειες, συνήθειας και προφίλ ασφαλιζόμενου) με τη ζεστασιά και την άμεση επικοινωνία του ανθρώπινου δικτύου, την ποσοτική αξιολόγηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης είναι επίσης ένα επόμενο μεγάλο βήμα.

Σημαντική πρόκληση είναι η ενίσχυση των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών, με απώτερο στόχο την καθιέρωση της εταιρείας στην κορυφή της προσωποποιημένης, φιλικής και άμεσης εξυπηρέτησης.

Ο στόχος αυτός θα πραγματοποιηθεί, μεταξύ άλλων, από τη συνεχή ανάπτυξη νέων λειτουργιών για την αυτοματοποίηση διαδικασιών, τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της εμπειρίας χρήστη (MIS, portal συνεργατών), την ενίσχυση του engagement και της επιβράβευσης των συνεργατών και των πελατών μας (ήδη λειτουργεί για τρία χρόνια η εφαρμογή επιβράβευσης συνεργατών Prime Awards για smartphones, με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα), καθώς και την ανάπτυξη έξυπνων εφαρμογών προς όφελος του ασφαλισμένου. Πιστεύω ότι, με βάση την εμπειρία μου, μπορώ να συμβάλω στην υλοποίηση των παραπάνω και στο άνοιγμα μιας νέας εποχής για την Prime Insurance.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Βιωσιμότητα, η Ευθύνη για έναν Επιχειρηματικό Πολιτισμό και η ασφαλιστική οπτική 

Ο πρωτοπόρος Γιάννης Ρούντος*, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, καταθέτει στο IW το απόσταγμα των γνώσεων και των εμπειριών του από τον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης

Πειθώ: Μία σπουδαία επικοινωνιακή δεξιότητα που πρέπει να κατέχει ένα στέλεχος  

Η πειθώ είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που συμβάλλει στη διάκριση του ατόμου στο επαγγελματικό και κοινωνικό του περιβάλλον ενώ μπορεί να  οδηγήσει σε πετυχημένες συμφωνίες

Πειθώ: Μία σπουδαία επικοινωνιακή δεξιότητα που πρέπει να κατέχει ένα στέλεχος  

Η πειθώ είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που συμβάλλει στη διάκριση του ατόμου στο επαγγελματικό και κοινωνικό του περιβάλλον ενώ μπορεί να  οδηγήσει σε πετυχημένες συμφωνίες

Πειθώ: Μία σπουδαία επικοινωνιακή δεξιότητα που πρέπει να κατέχει ένα στέλεχος  

Η πειθώ είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που συμβάλλει στη διάκριση του ατόμου στο επαγγελματικό και κοινωνικό του περιβάλλον ενώ μπορεί να  οδηγήσει σε πετυχημένες συμφωνίες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Το μήνυμα της Δήμητρας-Ιωάννας Λύχρου για τη χρονιά που φεύγει

Άλλη μια χρονιά φτάνει στο τέλος της. Η αναμονή του νέου έτους μας βρίσκει στο επίκεντρο, με έναν νέο νόμο που φέρνει την

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024