back to top
20.1 C
Athens
Πέμπτη 17 Απριλίου 2025

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

του Νίκου Σακελλαρίου

Στις κατ’ ιδίαν συνομιλίες με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς διακρίνω ότι υπάρχει-  μ ία μονομέρεια στην σχέση της επιχείρησης με τον πελάτη.  Παντού πρυτανεύει το συμφέρον της επιχείρησης, πουθενά η ικανοποίηση του πελάτη. Ωσάν ο πελάτης να είναι ο αντίπαλος, ο απατεώνας που θέλει να ‘μας κλέψει’ και ενίοτε το ‘κορόιδο’.

- Advertisement -

Μπορεί στα συνέδρια να τονίζεται το πελατοκεντρικό και εσχάτως το ανθρωποκεντρικό στοιχείο της ασφάλισης, μπορεί να καλούν μεγάλους αθλητές για να τονώσουν τον ψυχισμό των συνεργατών και  υπαλλήλων τους αλλά πάντα στο βάθος βρίσκεται το συμφέρον της εταιρείας και πάνω απ’ όλα το συμφέρον το δικό τους.

Τέτοιες αντιλήψεις που θέλουν τους πελάτες ως υποψήφια θύματα για να αυξηθεί η παραγωγή είναι παρωχημένες και αποτυχημένες εκ του αποτελέσματος. Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση. Πολύ περισσότερο στην Ελλάδα της κρίσης που κάθε ευρώ μετρά.

- Advertisement -

Όσο οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις περιχαρακώνονται πίσω από νομικά σχήματα και δικολαβίστικες αποφάσεις όπου πάντα δικαιώνουν την επιχείρηση έναντι του πελάτη, όσο τα συμβόλαια θα έχουν δεκάδες σελίδες γεμάτες με εξαιρέσεις, τόσο η αμφισβήτηση του κόσμου έναντι των ασφαλιστικών θα μεγαλώνει.

Όχι κύριοι και κυρίες.

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο αλλά ούτε και πάντα άδικο. Δεν πάει να σας κλέψει.  Θέλει προστασία από εσάς.  Ξέρω, ότι θα μου πείτε για ασφαλιστικές απάτες, για ανάγκες του underwriting, για Solvency II και άλλα τινά.  Ναι, αυτά ενδιαφέρουν την επιχείρηση.  Αλλά αυτά θα μπορούν να υλοποιηθούν μακροπρόθεσμα μόνο με ικανοποιημένους πελάτες.  Εσείς απλώς πρέπει να αποδείξετε ότι δεν έχετε μόνο μία επιτυχημένη επιχείρηση αλλά μία χρήσιμη επιχείρηση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών;

Ενα ερώτημα που θα χωρά δεκάδες απαντήσεις από εδώ και πέρα, πιθανά και αναθεωρήσεις, τι λέτε;

Aυτές οι 8 ασφαλιστικές ήταν οι κορυφαίες σε παραγωγή το 2024

Τα 8 κορυφαία ασφαλιστικά brands, σε όρους παραγωγής ααφαλίστρων για το 2024 προκύπτουν από τα αρχικά στοιχεία που απορρέουν

Πέντε ασφαλιστικές ελέγχουν το 87% της αγοράς

Στις ασφαλίσεις κατά ζημιών, ο δείκτης ζημιών της αγοράς στις 30.9.2024 ανήλθε σε 52% των αντίστοιχων δεδουλευμένων ασφαλίστρων

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σπ. Λαθούρης: «Η Howden παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης που προσαρμόζονται σε κάθε επιχειρηματικό μοντέλο»

Με αδιαμφισβήτητη διεθνή εμπειρία, η Howden Hellas είναι η μόνη εξολοκλήρου καθετοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα

Φ. Μιχάλη (NN Hellas): Το δημογραφικό πρόβλημα είναι υπαρκτό και εντείνεται

Για τις κινήσεις που μπορεί να κάνει από νωρίς ένας σύγχρονος πολίτης με στόχο να είναι διασφαλισμένος στην ηλικία της σύνταξής του έκανε λόγο η Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas

Οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις της Marsh στο νέο πολιτικό τοπίο

Oι επιχειρήσεις κινδυνεύουν αυτή την στιγμή περισσότερο από μία πιθανή ΣΟΒΑΡΗ διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας το 2025....

Εθνική Ασφαλιστική:  Κέρδη 24,9 εκ. από τις Γενικές και 9,7 από την Ζωή/Υγεία

Η αύξηση του αποτελέσματος ασφαλιστικών εργασιών κατά 75,8 εκ. οφείλεται κυρίως στο βελτιωμένο κατά 73,1 εκ. αποτέλεσμα του Κλάδου Ζωής και Υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά. Συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά

Την Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

ΕΟΔΥ: Οδηγίες για την κατανάλωση τροφών στο πασχαλινό τραπέζι

Ο ΕΟΔΥ έδωσε οδηγίες για την κατανάλωση τροφών στο πασχαλινό τραπέζι. Ο Οργανισμός παραθέτει κανόνες κατά τον χειρισμό των τροφίμων

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Αποζημιώσεις 18,2 εκατ. ευρώ σε αγρότες

Στην καταβολή αποζημιώσεων de minimis 18,2 εκατ. ευρώ προχώρησε σήμερα το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Νέα εποχή για τη CNP Cyprus που περνά στην Ελληνική Τράπεζα

Aλλάζει σελίδα το ασφαλιστικό τοπίο στην Κύπρο καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της CNP Assurances και της Ελληνικής Τράπεζας