back to top
14.5 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

του Νίκου Σακελλαρίου

Στις κατ’ ιδίαν συνομιλίες με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς διακρίνω ότι υπάρχει-  μ ία μονομέρεια στην σχέση της επιχείρησης με τον πελάτη.  Παντού πρυτανεύει το συμφέρον της επιχείρησης, πουθενά η ικανοποίηση του πελάτη. Ωσάν ο πελάτης να είναι ο αντίπαλος, ο απατεώνας που θέλει να ‘μας κλέψει’ και ενίοτε το ‘κορόιδο’.

- Advertisement -

Μπορεί στα συνέδρια να τονίζεται το πελατοκεντρικό και εσχάτως το ανθρωποκεντρικό στοιχείο της ασφάλισης, μπορεί να καλούν μεγάλους αθλητές για να τονώσουν τον ψυχισμό των συνεργατών και  υπαλλήλων τους αλλά πάντα στο βάθος βρίσκεται το συμφέρον της εταιρείας και πάνω απ’ όλα το συμφέρον το δικό τους.

Τέτοιες αντιλήψεις που θέλουν τους πελάτες ως υποψήφια θύματα για να αυξηθεί η παραγωγή είναι παρωχημένες και αποτυχημένες εκ του αποτελέσματος. Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση. Πολύ περισσότερο στην Ελλάδα της κρίσης που κάθε ευρώ μετρά.

- Advertisement -

Όσο οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις περιχαρακώνονται πίσω από νομικά σχήματα και δικολαβίστικες αποφάσεις όπου πάντα δικαιώνουν την επιχείρηση έναντι του πελάτη, όσο τα συμβόλαια θα έχουν δεκάδες σελίδες γεμάτες με εξαιρέσεις, τόσο η αμφισβήτηση του κόσμου έναντι των ασφαλιστικών θα μεγαλώνει.

Όχι κύριοι και κυρίες.

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο αλλά ούτε και πάντα άδικο. Δεν πάει να σας κλέψει.  Θέλει προστασία από εσάς.  Ξέρω, ότι θα μου πείτε για ασφαλιστικές απάτες, για ανάγκες του underwriting, για Solvency II και άλλα τινά.  Ναι, αυτά ενδιαφέρουν την επιχείρηση.  Αλλά αυτά θα μπορούν να υλοποιηθούν μακροπρόθεσμα μόνο με ικανοποιημένους πελάτες.  Εσείς απλώς πρέπει να αποδείξετε ότι δεν έχετε μόνο μία επιτυχημένη επιχείρηση αλλά μία χρήσιμη επιχείρηση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αθέμιτες πρακτικές στην ασφάλιση: Προσοχή στα «δώρα» που παραπλανούν τον καταναλωτή

Η εμπιστοσύνη στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης προϋποθέτει διαφάνεια και επαγγελματική δεοντολογία

Η παγίδα της ασφαλιστικής παραγωγής στη Διαμεσολάβηση

Βάζοντας κάτω όλα τα βιβλία και κάνοντας τη σούμα, βγαίνει ένα αποτέλεσμα θαυμαστό - εκ πρώτης όψεως...

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Το μεγάλο στοίχημα μιας ασφαλιστικής που αξίζει να βγει

Και τότε θα κάνει τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε εγρήγορση οι ασφαλιστικές εταιρείες για την καταπολέμηση της απάτης

Αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες, εξειδικευμένα συστήματα ανάλυσης δεδομένων και μηχανισμούς διασταύρωσης πληροφοριών

Αθέμιτες πρακτικές στην ασφάλιση: Προσοχή στα «δώρα» που παραπλανούν τον καταναλωτή

Η εμπιστοσύνη στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης προϋποθέτει διαφάνεια και επαγγελματική δεοντολογία

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Business Interruption: Η ασπίδα συνέχειας που λείπει από την ελληνική επιχείρηση

Μια κάλυψη που δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως συμπλήρωμα, αλλά ως βασική προϋπόθεση βιωσιμότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής – Βίντεο

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες