back to top
3.5 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Τα άλυτα και επίκαιρα θέματα της ασφαλιστικής αγοράς

Ανακλήσεις αδειών, αθέμιτες πρακτικές τραπεζών, νέοι εκτός κλάδου παίκτες στην αγορά, ανεπαρκείς γνώσεις στην προώθηση και διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, απρόσωπες συμβουλές από ιστοσελίδες συμπεριλαμβάνονται στα θέματα που προβληματίζουν ασφαλιστική αγορά, παραμένουν άλυτα, αλλά είναι επίκαιρα σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η Πρόεδρος της ΕΕΑΕ Δήμητρα Λύχρου κατά τον εορτασμό των 80 ετών της Ενωσης.

της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

Πολύ ακριβό πλήγμα στο κλάδο και την αξιοπιστία του έφερε η ανάκληση αδειών ασφαλιστικών εταιρειών με κορυφαία την ανάκληση της ΑΣΠΙΔΑΣ.

Παραμένουν τα θέματα του ανταγωνισμού από αθέμιτες πρακτικές των τραπεζών  παρά τις καταγγελίες, τις διαδηλώσεις αλλά και την έκδοση ειδικής εγκυκλίου της ΤτΕ, που δίνει συστάσεις για μη εκβιαστική καθοδήγηση του πελάτη τους σε συγκεκριμένες συνεργαζόμενες Εταιρείες. Οι πρακτικές αυτές οξύνονται ειδικά σε περιόδους παρατεταμένης απουσίας τραπεζικών εργασιών.

- Advertisement -

Τις πρακτικές αυτές έρχονται σήμερα να τις ενισχύουν και οι νέοι παίκτες στην αγορά όπως είναι η η COSMOTE η VODAFON και το ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ, όπως τόνισε η κα Δ. Λύχρου.

Με αφορμή την εκστρατεία διαφήμισης της COSMOTE, ΕΕΑΕ κατήγγειλε  την εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της , καθώς εκμεταλλεύεται το πελατολόγιο της, με το πλήθος των προσωπικών στοιχείων που κατέχει και τα οποία δεν έλαβε για να προωθήσει ασφαλιστικά προϊόντα , αλλά υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας , παρέχοντας και εκπτώσεις επί του ασφαλίστρου.

Κομβικό ρόλο στην σωστή επικοινωνία των ασφαλιστικών προϊόντων έχουν οι Εταιρείες με την επιλογή ικανών επαγγελματιών πιστοποιημένων και με επάρκεια γνώσεων, όπως ορίζει η Οδηγία IDD που ψηφίστηκε. Δίλημμα αποτελεί για τις ασφαλιστικές ο τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών, για το αν θα αποτελέσει δέλεαρ για τους ψηφιακούς πελάτες η ψηφιακή επικοινωνία ή τα παραδοσιακά δίκτυα.

Σύμφωνα με την κα Δ. Λύχρου και αυτό θα διαπιστωθεί, τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία, ωστόσο ο χώρος υπάρχει και είναι διαθέσιμος σε όλους τους παίκτες, αρκεί να εφαρμόζονται ίδιοι κανόνες για όλους. Με άλλα λόγια,  όχι ειδικά τιμολόγια και εκπτώσεις.

Η Οδηγία IDD που ψηφίστηκε προχτές απαγορεύει την την διάκριση τιμολογιακά, και υποχρεώνει την συμβουλή σε όλα τα προϊόντα. Ητοι, συμβουλή και από τις Ιστοσελίδες. Ωστόσο σύντομα ο κλάδος θα έχει τα αποτελέσματα από τους ελέγχους της Εποπτικής Αρχής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διακεκριμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μιλούν για τις σύγχρονες επιχειρηματικές καλύψεις

Ενδιαφέρουσες ήταν οι απόψεις που ακούστηκαν στο Panel IV σύγχρονες και αποτελεσματικές επιχειρηματικές καλύψεις

Inco22: Πως οι πλατφόρμες άλλαξαν την αγορά – που πλεονεκτούν και που, όχι

Η ψηφιοποίηση ήταν η ευκαιρία για την Cosmote να δώσει στους πελάτες της ψηφιακές υπηρεσίες.

Έρευνα COSMOTE – ELTRUN: Ωριμάζουν ψηφιακά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Το 2022 παρατηρείται αύξηση 10% στον Μ.Ο. του Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ σε σχέση με το 2020. Ο Μ.Ο. των εταιρειών με βάση τον Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας είναι σήμερα στο 4,49/10, ενώ το 2020 κυμαινόταν στο 4,06/10

Καμπάνα 9,2 εκατ. ευρώ σε COSMOTE – ΟΤΕ για περιστατικό παραβίασης προσωπικών δεδομένων

Πρόστιμο 6 εκατ. ευρώ στην Cosmote και 3.250.000 ευρώ στον ΟΤΕ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, λόγω της διαρροής προσωπικών δεδομένων καταναλωτών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

Οι θέσεις Insurance Europe σχετικά με την προώθηση πρότασης Omnibus

Μεταξύ των προωθούμενων νομοθετικών πρωτοβουλιών της συγκαταλέγεται η υιοθέτηση πρότασης Omnibus

Η NN Group ολοκλήρωσε την πώληση των δραστηριοτήτων της στην Τουρκία


Ο όμιλος NN ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πώλησης των τουρκικών δραστηριοτήτων του στη Zurich Turkiye.

Η Generali ενισχύει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων της με την ψηφιακή βοηθό Genie

Η Generali, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, διευρύνει τα κανάλια επικοινωνίας της, και παρουσιάζει την Genie

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου