back to top
17.5 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Συνάντηση Γ. Χατζηθεοδοσίου με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής στη Νέα Υόρκη

Στο περιθώριο ταξιδιού του στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο στις 24/2/2022 στη Νέα Υόρκη. 

Στην ατζέντα της συνάντησης ήταν θέματα σχετικά με την Ομογένεια, αλλά κυρίως οι οικονομικές συνέπειες της πανδημίας και οι συνεχείς ανατιμήσεις που πλήττουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

- Advertisement -

Ο κ. Χατζηθεοδοσίου ενημέρωσε τον κ. Ελπιδοφόρο για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην ελληνική αγορά λόγω της μεγάλης αύξησης του ενεργειακού κόστους, κάτι που έχει επηρεάσει αρνητικά την εύρυθμη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και απειλεί τη βιωσιμότητα τους.

Στο πλαίσιο της ανταλλαγής απόψεων, τονίστηκε από τον Πρόεδρο του Ε.Ε.Α. η ανάγκη στήριξης της ελληνικής οικονομίας μέσω προσέλκυσης περισσότερων επενδυτών. Ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής δήλωσε πρόθυμος να συμβάλει στην προσπάθεια αυτή, κυρίως μέσω κινητοποίησης στους κόλπους της Ομογένειας αλλά και γενικότερα σε μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. 

- Advertisement -

Πρόκειται για τη δεύτερη συνάντηση του κ. Χατζηθεοδοσίου με τον κ. Ελπιδοφόρο, μετά από αυτήν τον Ιούνιο του 2019, στο περιθώριο εκδήλωσης που έγινε τότε στην Αθήνα, προς τιμήν του νέου Αρχιεπισκόπου Αμερικής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο ΣΠΑΤΕ ανοίγει τον διάλογο για τα κρίσιμα ζητήματα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης – Ανοικτή συνάντηση την Τετάρτη 15/10 στο ΕΕΑ

Η εκδήλωση αναμένεται να αποτελέσει μια από τις πλέον ουσιαστικές πρωτοβουλίες διαλόγου των τελευταίων μηνών

Αλλαγή ώρας στην τελετή αποκαλυπτηρίων του πρώτου αγάλματος προς τιμήν των μικρομεσαίων επιχειρηματιών

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 της Κυριακής 12 Οκτωβρίου στο Πεδίον του Άρεως, παρουσία ΠτΔ και Δημάρχου Αθηναίων

Ανανέωση δυνάμεων στην ΕΕΑΕ – Η Πρόεδρος Δήμητρα-Ιωάννα Λύχρου αποχωρεί αφήνοντας ισχυρή κληρονομιά

Οι εκλογές ανέδειξαν νέα πρόσωπα, με ισχυρή παρουσία της γυναικείας και δεύτερης γενιάς ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Επιφυλάξεις για τον ΕΔΑ ασφαλίστρων υγείας εκφράζει η ΠΕΚΑΠ

Έλεγχο του κόστους στην πηγή αντιπροτείνει η ένωση καταναλωτών, δεσμευόμενη να συνεχίσει τον αγώνα για δίκαιο και διαφανές σύστημα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημιουργική συνάντηση στα γραφεία του Panormos Cluster με την Generali

Η συνάντηση επιβεβαίωσε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και εταιρειών, δημιουργώντας τις βάσεις για νέες κοινές δράσεις

Η Groupama σχεδιάζει να διπλασιάσει το εταιρικό δίκτυο – Διορθώσεις στις προμήθειες

Η ασφαλιστική επιζητά να αναπτύξει μια νέα γενιά managers, που θα δώσουν ώθηση στην αγορά βάσει του σχεδίου «Maverick»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί