back to top
6.4 C
Athens
Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2025

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς». Η επικοινωνία εστιάζει στο να αναδείξει  τη σημασία της ασφάλειας στην καθημερινότητά μας, σε έναν κόσμο όπου όλοι αναλαμβάνουμε πολλαπλούς ρόλους, και τονίζει την αξία της Generali ως συνοδοιπόρου που προσφέρει σιγουριά και προστασία σε κάθε πτυχή της ζωής μας.

Στη σύγχρονη κοινωνία, όλοι καλούμαστε να ανταποκριθούμε σε πολλές και διαφορετικές ευθύνες: είμαστε γονείς, επαγγελματίες, φίλοι, και όχι μόνο. Είμαστε πολλά περισσότερα. Καθημερινά ισορροπούμε μεταξύ αυτών των ρόλων, με στόχο να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, και παράλληλα να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να σχεδιάζουμε το μέλλον μας και να απολαμβάνουμε τους κόπους μας. Μέσα σε αυτό το πολυδιάστατο μωσαϊκό, η ανάγκη να αισθανόμαστε ασφαλείς γίνεται πιο σημαντική από ποτέ, γιατί μόνο έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε με σιγουριά, να πραγματοποιήσουμε τα σχέδιά μας και να γευτούμε  πραγματικά τη ζωή.

- Advertisement -

Η νέα καμπάνια της Generali υπογραμμίζει ακριβώς αυτή την επιθυμία: το να μπορούμε να επικεντρωθούμε σε ό,τι πραγματικά έχει σημασία έχοντας εξασφαλίσει την προστασία και την φροντίδα όσων έχουν αξία για εμάς. Άλλωστε, η ασφάλεια δεν προσφέρει μόνο οικονομική κάλυψη ή μια σύγχρονη υπηρεσία, αλλά είναι η βάση που μας επιτρέπει να ονειρευτούμε με αισιοδοξία, να σχεδιάσουμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και να απολαύσουμε τη ζωή μας με σιγουριά. Γι’ αυτό, η Generali, με την αξιοπιστία, την τεχνογνωσία και την αφοσίωσή της, στέκεται δίπλα στους ασφαλισμένους της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που καλύπτουν κάθε διάσταση της ζωής τους.

Πιστή στη στρατηγική της Lifetime Partner, η Εταιρεία προσφέρει ένα ολιστικό πλέγμα ασφαλιστικών λύσεων που σχεδιάζεται με γνώμονα τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. Από την υγεία και την περιουσία, μέχρι την επαγγελματική ζωή και το μέλλον των οικογενειών τους, η Generali παρέχει προσωποποιημένα προγράμματα που δημιουργούνται σε στενή συνεργασία με τους ασφαλισμένους της. Οι άνθρωποι της Generali αφουγκράζονται προσεκτικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων εκείνων που τους εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, παρέχοντας λύσεις που τους βοηθούν να αισθάνονται τη βεβαιότητα που χρειάζονται για να κάνουν τα επόμενά τους βήματα με σταθερότητα και χωρίς περιττές έγνοιες για το μέλλον.

- Advertisement -

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά:

«Η ανθρώπινη διαδρομή είναι ένα ψηφιδωτό προκλήσεων και προσδοκιών. Καθένας από εμάς καλείται να ανταποκριθεί σε αυτές από διαφορετική θέση κάθε φορά, πάντοτε όμως με την ίδια υπευθυνότητα και φροντίδα. Στη Generali, πιστεύουμε πως η ασφάλεια είναι το θεμέλιο για να ζήσουμε τη ζωή μας στο έπακρο. Η νέα μας καμπάνια βάζει στο κάδρο και δίνει ήχο όσα πρεσβεύουμε διαχρονικά ως οργανισμός: ότι είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τους ασφαλισμένους μας, όχι μόνο παρέχοντάς τους λύσεις προστασίας, αλλά δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για να αισθάνονται πραγματικά ασφαλείς και να ονειρεύονται με σιγουριά το αύριο.»

Την εξαιρετική προσαρμογή της επικοινωνίας που θα τρέξει σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και ψηφιακά μέσα, υλοποίησε για λογαριασμό της Generali η SyCo Branding Agency, ενώ και το επικοινωνιακό πλάνο τρέχει μέσω της Initative Media.

Απολαύστε το video της νέας καμπάνιας εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασταμάτητη η Unicredit. Εξαγόρασε μερίδιο 4,1% της Assicurazioni Generali

Η Unicredit έχει πάρει το μήνυμα της εποχής και συνεχίζει να επεκτείνεται με εξαγορές  μεριδίων σε εταιρείες του χρηματοπιστωτικού τομέα.

Kοινοπραξία Generali και BPCE με assets αξίας €1,9 τρισ.

Η Assicurazioni Generali και η BPCE υπέγραψαν προκαταρκτική συμφωνία για τη συνένωση των μονάδων διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων τους

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Feel the Love! Το νήμα της αγάπης έχει το χρώμα της Generali

Οι Lion Hearts της Generali μοιράστηκαν για μια ακόμη χρονιά μοναδικές στιγμές αγάπης και γιορτής με ξεχωριστούς συνανθρώπους 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Στουρνάρας στα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ: Οι συνταξιοδοτικές μεταρρυθμίσεις έχουν διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος

Η θεσμική ομιλία του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, στην εκδήλωση «Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα 2024» είχε θέμα «Πρόοδος, Προκλήσεις και Προτάσεις Πολιτικής για την Ελληνική Οικονομία»

Δρ. Χρήστος Νούνης στα Βραβεία ΧΡΗΜΑ: Η Ευρώπη είναι υποανάπτυκτη στην αξιοποίηση των κεφαλαιοποιητικών πυλώνων

Σύντομο χαιρετισμό παρέθεσε ο Δρ. Χρήστος Νούνης, Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.)

Φαίη Μακαντάση, hrw24: O “δημογραφικός χειμώνας” στην Ελλάδα

Τα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ αναγνωρίζονται από την επιχειρηματική και επενδυτική κοινότητα ως ένας καταξιωμένος θεσμός ετήσιας αξιολόγησης

Τιμητική βράβευση της Υδρογείου Ασφαλιστικής από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία

Το πρόγραμμα επεκτείνεται και για το 2025, στηρίζοντας ακόμη περισσότερους ογκολογικούς ασθενείς από την επαρχία

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Γ. Στουρνάρας στα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ: Οι συνταξιοδοτικές μεταρρυθμίσεις έχουν διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος

Η θεσμική ομιλία του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιάννη Στουρνάρα, στην εκδήλωση «Επιχειρηματικά Βραβεία Χρήμα 2024» είχε θέμα «Πρόοδος, Προκλήσεις και Προτάσεις Πολιτικής για την Ελληνική Οικονομία»

Δρ. Χρήστος Νούνης στα Βραβεία ΧΡΗΜΑ: Η Ευρώπη είναι υποανάπτυκτη στην αξιοποίηση των κεφαλαιοποιητικών πυλώνων

Σύντομο χαιρετισμό παρέθεσε ο Δρ. Χρήστος Νούνης, Πρόεδρος, Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.)

Φαίη Μακαντάση, hrw24: O “δημογραφικός χειμώνας” στην Ελλάδα

Τα Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ αναγνωρίζονται από την επιχειρηματική και επενδυτική κοινότητα ως ένας καταξιωμένος θεσμός ετήσιας αξιολόγησης

Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 14 Φεβρουαρίου

Συνολικά 72.730.000 ευρώ θα καταβληθούν σε 62.425 δικαιούχους από τις 10 έως τις 14 Φεβρουαρίου 2025 στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών

Τιμητική βράβευση της Υδρογείου Ασφαλιστικής από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία

Το πρόγραμμα επεκτείνεται και για το 2025, στηρίζοντας ακόμη περισσότερους ογκολογικούς ασθενείς από την επαρχία