back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Ι. Ξηρογιαννόπουλος: «Η ασφαλιστική ζημιά από την πλευρά του διαμεσολαβούντος»

Εσωτερική ημερίδα, στο πλαίσιο της τακτικής ενημέρωσης των συνεργατών της, διοργάνωσε την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου η εταιρεία Μέντωρ Πραγματογνώμονες – Εκτιμητές – Μηχανικοί ΑΕ. Εκεί ο Ιωάννης Ξηρογιαννόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Ξηρογιαννόπουλος ΙΚΕ – Μεσίτες Ασφαλίσεων & Αντασφαλίσεων, μέλος του ΔΣ και υπεύθυνος της Επιτροπής Μελών & Προστιθέμενης Αξίας του ΣΕΜΑ, παρουσίασε ως ομιλητής το θέμα της ασφαλιστικής ζημιάς από την πλευρά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και τον καθοριστικό ρόλο της ενεργής συμμετοχής του μεσίτη ασφαλίσεων στη σωστή και γρήγορη διεκπεραίωσή της.

xirogiannopoulosΣτην παρουσίαση δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στον πρωταρχικά σημαντικό ρόλο του μεσίτη ασφαλίσεων κατά την επεξεργασία και αξιολόγηση των ασφαλιστικών αναγκών του πελάτη (risk management), στη σύναψη των κατάλληλων ασφαλιστικών συμβάσεων που θα καλύπτουν με τον πληρέστερο τρόπο τις ανάγκες αυτές, καθώς και στη σωστή και έγκυρη ενημέρωση του ασφαλισμένου αναφορικά με τις καλύψεις, τους όρους και τις προϋποθέσεις της ασφαλιστικής του κάλυψης.

- Advertisement -

Τονίστηκε επίσης ο σημαντικός ρόλος του μεσίτη ασφαλίσεων κατά την επέλευση ασφαλιζομένου κινδύνου, καθώς καλείται με την εμπειρία και την τεχνογνωσία του στο ασφαλιστικό αντικείμενο να συνδράμει στην απρόσκοπτη, γρήγορη και σωστή διεκπεραίωση της ζημιάς.

Ο Ι. Ξηρογιαννόπουλος επισήμανε ότι όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (ασφαλιζόμενος – πραγματογνώμονας – ασφαλιστική εταιρεία) θα πρέπει να λειτουργούν καλόπιστα και καλοπροαίρετα, χωρίς προκαταλήψεις, προκειμένου να εξαλειφθούν κάποιες λανθασμένες αντιλήψεις που αιωρούνται στην ασφαλιστική αγορά για τον τρόπο που λειτουργούν κατά τη διεκπεραίωση της ζημιάς. Είναι προφανές, υπογράμμισε, ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν αντιπαλότητες, αλλά μέσα από την αγαστή συνεργασία μεταξύ όλων των μερών να διασφαλίζεται το βέλτιστο αποτέλεσμα.

- Advertisement -

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η αναγκαιότητα ύπαρξης κάποιων ενιαίων, κοινώς αποδεκτών κανόνων συμπεριφοράς και προϋποθέσεων που θα πρέπει να πληρούνται και βάσει των οποίων όλοι οι πραγματογνώμονες θα μπορούν να αξιολογούνται, ώστε να διασφαλίζεται ο επαγγελματισμός τους, η αμεροληψία και η αντικειμενικότητά τους κατά την επιθεώρηση της ζημιάς, ο χρόνος ανταπόκρισής τους, καθώς επίσης η ευγένεια και ο σεβασμός κατά την επικοινωνία τους με τον ασφαλιζόμενο.

Τέλος, ο Ι. Ξηρογιαννόπουλος αναφέρθηκε σε περίπτωση καταστροφικής ζημιάς από πυρκαγιά σε εργοστάσιο (22.07.2011) ως στο πλέον επιτυχημένο παράδειγμα υποδειγματικής διεκπεραίωσης ζημιάς (case study) και στο πώς, λειτουργώντας όλα τα εμπλεκόμενα μέρη έγκαιρα, καλόπιστα και επαγγελματικά, επιτεύχθηκε η πλήρης αποκατάσταση των ζημιών και η επαναλειτουργία του νέου εργοστασίου της εταιρείας στον ίδιο χώρο, σε διάστημα μόλις ενός έτους μετά το καταστροφικό γεγονός και αφού προηγουμένως είχε συμφωνηθεί και εκταμιευτεί τελικό ποσό αποζημίωσης ύψους 26.000.000 ευρώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

EIAΣ: Πρόγραμμα Risk Management, Αντασφαλίσεων και Ασφαλιστικής Τεχνικής

Οι Τομείς Risk Management, Αντασφαλίσεων και Αντασφαλιστικής Τεχνικής, ευρίσκονται σε πολύ υψηλό ιεραρχικό σημείο της οργάνωσης των ασφαλιστικών

Η «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» αναζητά υπάλληλο γραφείου για την υποστήριξη των Εκδόσεων του Κλάδου Γενικής Αστικής Ευθύνης και Τεχνικών Ασφαλίσεων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» στο πλαίσιο της ραγδαίας ανάπτυξης των εργασιών της, αναζητά υπάλληλο γραφείου για την υποστήριξη των Εκδόσεων

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αναζητά υπάλληλο γραφείου για την Υποστήριξη Εκδόσεων Ασφαλιστηρίων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική» στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης των εργασιών της, αναζητά υπάλληλο...

Ν. Ζάχος: Η ασφάλιση στον κλάδο των logistics αποτελεί δικλείδα ασφαλείας στις εξαιρετικά δύσκολες συγκυρίες

«Οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να ακολουθήσουν τις αντασφαλιστικές τάσεις και να τιμολογήσουν βάσει του δικού τους underwriting».

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Το 8ο Συνέδριο Sustainable Finance της ΕΙΟΡΑ, στις 13 Μαρτίου 2025

Στις 13 Μαρτίου 2025 το 8ο Συνέδριό της αφιερωμένο στα θέματα της βιώσιμης χρηματοδότησης (Sustainable Finance) με αντικείμενο

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024