back to top
9.8 C
Athens
Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2024

Πανελλήνιο Συνέδριο LIMRA: Στο κατώφλι μία νέας εποχής

του Νίκου Σακελλαρίου

To κατάμεστο αμφιθέατρο του ΔΑΙΣ στο Μαρούσι  την Παρασκευή το πρωί ήταν μία απόδειξη όχι για την επιτυχία της LIMRA αλλά για το ενδιαφέρον και την αγάπη που έχουν στον οργανισμό οι Ελληνες και  Κύπριοι επαγγελματίες της ασφάλισης.  Η επιτυχία της LIMRA φαίνεται από το γεγονός ότι παραμένει ένας θύλακας παγκόσμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης  από το 1916 μέχρι σήμερα που μεταλαμπαδεύει γνώση και πάθος για την δημιουργία σωστών  και παραγωγικών ασφαλιστών.

- Advertisement -

Ο κ. Χρυσόστομος Παρασκευόπουλος   Πρόεδρος Επιτροπής  Ελληνοκυπριακής LIMRA ξεκίνησε την εκδήλωση με χαιρετισμό, λέγοντας:« Η LIMRA μας έμαθε να είμαστε ασφαλιστές και να προσέχουμε τον πελάτη.  Οι καιροί αλλάζουν αλλά η ανάγκη για ασφάλιση είναι διαχρονική. Πρέπει να είμαστε  σύγχρονοι και αποτελεσματικοί.»

Ο κ. Μανώλης  Κυπραίου, αντιπρόεδρος της ελληνοκυπριακής  LIMRA ανέφερε το ρόλο του οργανισμού πάνω στην ενημέρωση για τα νέα δεδομένα της αγοράς και την  βράβευση των ασφαλιστών. «Τα δίκτυα και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές επιτυγχάνουν υψηλούς στόχους στην παραγωγή ασφαλίστρων» τόνισε. « Όλοι μιλούν για ανάπτυξη αλλά λίγοι γνωρίζουν τι σημαίνει.  Ο όρος ανάπτυξης αναφέρεται σε μακροπρόθεσμους στόχους και παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και κάλυψη αναγκών. Χρειάζεται να επαναπροσδιορίσουμε τον ρόλο και τη σπουδαιότητα των ασφαλιστικών δικτύων.»

- Advertisement -

Είναι οι «εργάτες»  σε μία ασφαλιστική εταιρεία. Η συνεισφορά τους στην επιτυχία είναι καίρια και αναντικατάστατη.  Το κυριότερο asset. Η καρδιά της εταιρείας. « Ο πελάτης είναι ο βασιλιάς και εμείς πρέπει να γίνουμε ασπίδα προστασίας στα προβλήματα του» κατεληξε.

Ο  εκπρόσωπος της LIMRA Ευρώπης Bernar Retali  με το χαιρετισμό του εστίασε στις μελλοντικές προοπτικές του οργανισμού τονίζοντας ότι δίνει έμφαση στην ανθρώπινη εκπροσώπηση της ασφάλισης.  «Όσο και να αναπτυχθεί η τεχνολογία, σε εμάς θα τρέξει ο πελάτης όταν συμβεί το ατύχημα. Εμείς θα τον καθησυχάσουμε και θα τον βοηθήσουμε, τόνισε χαρακτηριστικά»

Ο πρόεδρος της  ΕΑΕΕ κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, εξέφρασε ευχαριστίες εκ μερους των εταιρειών. «Σε πολύ δύσκολους καιρούς δείξατε ότι είστε επαγγελματίες. Βιώνουμε δύσκολο περιβάλλον, γεωπολιτικά προβλήματα, εκλογές στην Ευρώπη και την  ευρωπαική οικονομία να  μην μπορεί να ξυπνήσει παρά το γεγονός ότι τα επιτόκια είναι αρνητικά.  Οι αγορές είναι επικίνδυνες για τις ασφάλειες Ζωής.  Υπάρχουν ραγδαίες αλλαγές στην Τεχνολογία . Δεν ξέρουμε να τιμολογήσουμε τους κινδύνους αλλά στην πώληση προιόντων κινείται με γρήγορους ρυθμούς.  Είναι απειλή αλλά και ευκαιρία. Μας επιτίθενται  οι καινούργιοι στο κόστος των διοικητικών υπηρεσιών και στο κόστος πρόκτησης.   Κανείς όμως δεν έχει δοκιμαστεί. Πρέπει να βρούμε τη λύση σε σχέση με τον πελάτη. Ο επαγγελματίας ασφαλιστής πρέπει να αλλάξει και να εκπαιδευτεί .  Η Limra βάζει θεμέλιο στην εκπαίδευση  και μαζί με τις εταιρείες θα ασφαλίσει χώρες με μικρές διεισδύσεις στις ασφάλειες.  Η πολιτεία πρέπει να εννοήσει ότι η ιδιωτική ασφάλιση είναι συμπλήρωμα και όχι απειλή.  Η λύση δεν είναι να φορολογεί αλύπητα όλους και τους ασφαλιστές σε μία δύσκολη εποχή.»

Από την κυπριακή ασφαλιστική αγορά  η κα Αρτεμις Παντελίδου  δήλωσε  : «Αναγνωρίζουμε την συνεχή προσπάθεια αυτοανάπτυξης και σκληρής δουλειάς  σε μία νέα δύσκολη εποχή.  Στην Κύπρο ο κλάδος Ζωής παρουσίασε μικρούς ρυθμούς αναπτυξης 321 εκατ. ευρώ. Το 2016 οι θετικοί ρυθμοί αυξάνονται. Μέχρι τέλος του χρόνου ουσιαστική βελτίωση σε σχέση με πέρυσι.  Η αγορά είναι κτισμένη σε γερά θεμέλια.  Τα Solvency II και η  IDD δημιουργούν νέες εξελίξεις για τις εταιρείες και τα δίκτυα.  Οι γνώσεις και η ικανότητα θα πρέπει να συμβαδίζουν για εξυπηρέτηση του πελάτη.  Καθοριστικό ρόλοι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι , οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής.»

Η Γεν. Διευθύντρια  Cyprialife CNP  Ανδριανή Καλλιμάχου, ανέφερε « Βλέπουμε τις δυσκολίες ως προκλήσεις . Ασφάλεια , επαγγελματισμού, απαιτητικών πελατών, απαίτηση –επιβίωση.  Δεν πουλάμε ασφάλειες, συμβουλεύουμε ανθρώπους.  Οι ασφαλιστικές εταιρείες άντεξαν και απέδειξαν την αξία τους.  Υπηρετούμε ένα δύσκολο και απαιτητικό επάγγελμα »

Ο Διευθυντής Πωλήσεων  PRIME Insurance  στην Κύπρο  Ανδρέας Δημητρίου εστίασε στην επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα με εργαλεία στο marketing και τις νέες προκλήσεις της αγοράς.  Αναφέρθηκε στη  Νέα ψηφιακή εποχή ενώ τόνισε ότι «Οι πελάτες έχουν νέες απαιτήσεις.»  Η οδηγία IDD βάζει  υψηλά τον πήχη για τους ασφαλιστικούς συμβούλους».

Ο Γεν. Διευθυντής της  Universal Life  Aνδρέας Κρητιώτης ανέφερε ότι η ασφαλιστική αγορά έχει πλέον  διαρκεί ς προκλήσεις. Απαιτείται ανοικτό μυαλό μάθηση και προσαρμοστικότητα.

Από την ΑΤΕ Ασφαλιστική  ο Γενικός Διευθυντής κ. Τσαούσης Ευστάθιος δήλωσε ότι «είναι σημαντικό σήμερα, η ασφαλιστική βιομηχανία να στηρίξει και να προωθήσει την ανάπτυξη . Οι παράγοντες  καλούνται να στηρίξουν την ποιότητα ζωής  των συνανθρώπων και της οικονομίας μας.  Πρέπει να δραστηριοποιηθούν εντονότερα στο μυαλό των καταναλωτών  για το αγαθό της υγείας.»

Ο κ. Γ. Ζαφείρης  Γεν. Διευθυντής Εθνικής Ασφαλιστικής, τόνισε ότι οργανισμοί όπως η LIMRA  αναβαθμίζουν και δίνουν δύναμη στην διαμεσολάβηση , δικτύων και εταιρειών από Ελλάδα και την Κύπρο.  Μίας εποχής που οι αλλαγές θα είναι πολύ γρήγορες  και άμεσες . «Οι αλλαγές θα μας ισχυροποιήσουν.  Θα αναδείξουν το έργο των ασφαλιστών. Στις αλλαγές έχετε ένα σύμμαχο και είναι η LIMRA.  Η LIMRA στο επίπεδο γνώσεων προσφέρει στην αναβάθμιση του επαγγέλματος.   Χρειαζόμαστε πρωταγωνιστές στις περιόδους κρίσεων»

Ο επίσημος καλεσμένος, Δημ. Μαύρος (πρόεδρος της MRB Hellas) αν και προέρχεται από τον ευρύτερο κλάδο της επικοινωνίας κατάφερε με τον αιρετικό του λόγο όχι μονο να διατηρήσει το ενδιαφέρον του ακροατηρίου αλλά να το καθηλώσει με τις ατάκες του που είχαν ως βασικό θέμα , το Human Centricity την ανθρωποκεντρικότητα.  «Να μην ακουστεί η έκφραση ‘πελατοκεντρικότητα’.  Δεν ερεθίζει πλέον, έχει γίνει κλισέ.  Η πραγματικότητα έχει οδηγήσει στην ‘ανθρωποκ εντρικότητα’» ήταν η ουσία της προσέγγισης.

Ο Έλληνας σήμερα ζει μέσα στις

Life values

Aνατροπή

Super Consumers

 ΔΡΩ

Insights

Ανέφερε τους χαμηλούς δείκτες αισιοδοξίας που υπάρχουν στην Ελλάδα σήμερα και ότι χρειάζεται να γίνει μία επανάσταση συναισθήματος και ψυχολογικής ανάτασης προκειμένου να επιστρέψει η χαμένη εμπιστοσύνη και δυναμικότητα.

Στην συνέχεια ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος – CEO της  Socialab- αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην τεχνολογική ανάπτυξη μιλώντας με θέμα: «Aπό το Digital Marketing στο Βusiness Digitalization»

Iδιαίτερη έμφαση είχε η έρευνα της LIMRA  : « Προσεγγίσεις & Εργαλεία για τη Νέα Γενιά Καταναλωτών»  την οποία παρουσίασε ο κ. Γιάννης  Μαυρίκης  από την Υποδιεύθυνση Εκπαίδευσης Δικτύων της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Μετά τις βραβεύσεις, ο πρόεδρος της ΕΑΔΕ & ΠΣΣΑΣ , κ. Δημήτρης Γαβαλάκης (ο οποίος είναι δραστήριο μέλος της LIMRA) είχε παρουσίαση με θέμα «Εικονική πραγματικότητα ή η δική μας πραγματικότητα»  εστιάζοντας στα πολλά προβλήματα αλλά και στις προοπτικές που αντιμετωπίζει ο κλάδος των επαγγελματιών της ασφάλισης σήμερα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Οι επαγγελματικοί τίτλοι “Chartered Insurance Agency Manager (CIAM)” και “Master Financial Advisor (MFA)” της LIMRA απονεμήθηκαν σε μέλη του εταιρικού δικτύου

LIMRA Master Financial Advisor για επιλεγμένους συνεργάτες της Interamerican

Με δηλώσεις ενθουσιασμού και όρεξη για δουλειά, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τον Ιούνιο, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Η Interamerican επενδύει στην εκπαίδευση κορυφαίων συνεργατών

Ένας εξαιρετικά σημαντικός κύκλος εκπαίδευσης για επιλεγμένους ασφαλιστικούς συμβούλους της INTERAMERICAN ολοκληρώθηκε, με το τρίτο

Interamerican: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα LIMRA Pacesetter για τους νέους managers του δικτύου πωλήσεων Agency 

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε, τον Νοέμβριο, το πενθήμερο εκπαιδευτικό εργαστήριο LIMRA Pacesetter που είχε ως στόχο να βοηθήσει τους νέους managers

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις και ευχές από τον Σύλλογο εργαζόμενων ERGO Ασφαλιστικής

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα,  ολοκλήρωσε τις δράσεις του για τις γιορτές

Deal μαμούθ 3,7 δισ. στην ασφαλιστική αγορά, 7 ημέρες πριν κλείσει ο χρόνος γεννάται η μεγαλύτερη ασφαλιστική περιουσίας και αυτοκινήτου

Deal μαμούθ 3,7 δισεκατομμυρίων στην ασφαλιστική αγορά, 8 ημέρες πριν κλείσει ο χρόνος γεννάται η μεγαλύτερη ασφαλιστική περιουσίας και αυτοκινήτου Συμφωνία μαμούθ, αξίας 3,7 δισεκατομμυρίων στερλινών...

Generali Compliance Week: H Πελατοκεντρικότητα στην καρδιά των εργασιών του οργανισμού

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Ομίλου Generali για την ενίσχυση της Επιχειρησιακής Διαφάνειας και της αποτελεσματικής εφαρμογής

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Δράσεις και ευχές από τον Σύλλογο εργαζόμενων ERGO Ασφαλιστικής

Ο Σύλλογος Εργαζομένων του Ομίλου ERGO στην Ελλάδα,  ολοκλήρωσε τις δράσεις του για τις γιορτές

Generali Compliance Week: H Πελατοκεντρικότητα στην καρδιά των εργασιών του οργανισμού

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Ομίλου Generali για την ενίσχυση της Επιχειρησιακής Διαφάνειας και της αποτελεσματικής εφαρμογής

Atradius Greece – Αυξάνεται σταθερά η αφερεγγυότητα των επιχειρήσεων παγκοσμίως μετά την πανδημία

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους το πρόβλημα της αφερεγγυότητας στις συναλλαγές επιμένει εντοπίζονται στον πληθωρισμό που παραμένει υψηλός, όπως και στην ακριβή ενέργεια

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.