back to top
33.4 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 49

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

0

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους, τον κόσμο και την απαιτητική καλοκαιρινή περίοδο.

Χιτοπούλα Μελίδου

Φαρμακοποιός, μέλος του Δικτύου Pharma PLUS

Πόσα χρόνια συνεργάζεστε με τη Pharma PLUS; Ποια είναι τα σημαντικότερα οφέλη;

Η συνεργασία μου με τον όμιλο ξεκίνησε το 2008. Η ιδέα αλυσίδας φαρμακείων τότε ήταν ακόμη στην αρχή και κανείς δεν γνώριζε τι εξέλιξη θα έχει τα επόμενα χρόνια. Την ίδια χρονιά, ανακαίνισα το φαρμακείο, διπλασιάζοντας τον χώρο, και έτσι η παροχή έξτρα υπηρεσιών μέσω του δικτύου ήταν για εμένα αναγκαία. Στόχος τότε, και τώρα, είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού, αλλά και τα οικονομικά οφέλη λόγω ειδικών προσφορών στα παραφαρμακευτικά, με τη χρήση της κάρτας πελάτη. 

Ο κόσμος αναζητά την κάρτα προνομίων;

Αναβαθμίζεται συνεχώς και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ξεχωρίζει στην κατηγορία της. Στην αρχή, ο κόσμος νόμιζε ότι πρόκειται για άλλη μία περίπτωση κάρτας φτωχής σε προνόμια, και ήταν διστακτικός. Εδώ και καιρό, αυτό έχει αλλάξει, διότι ο σημερινός απαιτητικός πελάτης, που διασταυρώνει τις αγορές που κάνει, έχει διαπιστώσει ότι μέσω της συγκεκριμένης κάρτας βγαίνει μόνο κερδισμένος. Πέρα, λοιπόν, από την επιβράβευση μέσω εκπτώσεων, όσον αφορά τα παραφαρμακευτικά, ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως ο πελάτης αισθάνεται ασφάλεια γνωρίζοντας ότι ο φαρμακοποιός του έχει άμεση πρόσβαση στο ιστορικό υγείας του, παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές. Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η πρόσφατη συνεργασία με το AFFIDEA –προηγμένο διαγνωστικό κέντρο–, που, πάλι μέσω της κάρτας, προσφέρει στον κόσμο τη δυνατότητα να κάνει βασικές εξετάσεις με χαμηλές τιμές ή και δωρεάν.

Ποιοι είναι οι πιο έντονοι προβληματισμοί από τους πελάτες σας για την εν λόγω περίοδο;

Οι πελάτες του φαρμακείου διαχωρίζονται κυρίως σε δύο κατηγορίες: του φαρμάκου και του παραφαρμάκου, ή κάποιοι συνδυάζουν τις αγορές. Η πρώτη κατηγορία, που έχει να κάνει με τη δημόσια υγεία, βιώνει ανασφάλεια κατά κάποιο τρόπο για τα φάρμακά της, λόγω ελλείψεων, διαφορών τιμής ανάμεσα σε πρωτότυπα και γενόσημα, διαθεσιμότητας φαρμάκων υψηλού κόστους κ.λπ. Η δεύτερη κατηγορία απολαμβάνει την παροχή «ιδιωτικής» φροντίδας μέσω των υπηρεσιών που δίνει η ομάδα του φαρμακείου. Εδώ το έργο μας είναι μεγάλο και, πέρα από τις επιστημονικές μας γνώσεις και τις ενημερώσεις που έχουμε, μετράει η διάθεση που έχει ο κάθε συνάδελφος να ασχοληθεί με το πρόβλημα που μεταφέρει ο κάθε άνθρωπος που διασχίζει την πόρτα μας. Επομένως, ο πιο έντονος προβληματισμός του κόσμου είναι να επιλέξει σωστά το σημείο εξυπηρέτησής του, ώστε να αισθανθεί ασφάλεια και εμπιστοσύνη.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο περιοδικό Pharma PLUS Link ΕΔΩ

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

0

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά, με τη θεσμοθέτηση νέων κανόνων και διαδικασιών, από τις αρχές του τρέχοντος έτους έχει προβεί σε παράλληλες και στοχευμένες ενέργειες ενημέρωσης και επικοινωνίας των Δικτύων Πωλήσεων, σχετικά με τα άρθρα 25 και 26 του Ν.5162/2024, που αφορούν στην υποχρεωτική ασφάλιση έναντι Φυσικών Καταστροφών, τόσο για τις επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα άνω των 500.000€, όσο και για τον κλάδο Οχημάτων αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, 

  • Αμέσως μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ, η εταιρεία απέστειλε αναλυτική ενημέρωση στους Συνεργάτες της, σχετικά με τα άρθρα του Ν.5162/2024, που έχουν ασφαλιστικό ενδιαφέρον και επιφέρουν σημαντικές αλλαγές και υποχρεώσεις, προκειμένου να υπάρχει ικανός χρόνος ενημέρωσης και προετοιμασίας του πελατειακού κοινού για όσα θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες.
  • Μέσω της εφαρμογής Viber επικοινώνησε με όλους τους πελάτες της, προκειμένου να τους ενημερώσει για τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις και για τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από αυτές.
  • Πραγματοποίησε διαδραστικό webinar, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 350 Συνεργάτες είτε δια ζώσης είτε σε δεύτερο χρόνο, μέσα από την πρωτοπόρα εφαρμογή Sofos Edu For You, με την αναλυτική παρουσίαση της νέας νομοθεσίας και των ευκαιριών που δημιουργούνται για τους Συνεργάτες της α. στην πλήρη κάλυψη των αναγκών του πελατολογίου έναντι κινδύνων που εμφανίζονται συχνότερα και με μεγαλύτερη ένταση, β. στην αύξηση των παραγωγικών αποτελεσμάτων, γ. στη βελτίωση της ποιότητας και της σύνθεσης της παραγωγής τους και δ. στη δυνατότητα διασταυρούμενων πωλήσεων, με στόχο την περαιτέρω ανθρωποκεντρική προσέγγιση των ασφαλισμένων της.
  • Επικοινώνησε την ανάγκη αυτή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα οποία η εταιρεία δίνει έμφαση, προκειμένου να προσεγγίσει περισσότερους Συνεργάτες και πελάτες, παρέχοντας έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.
  • Προχώρησε στην κωδικοποίηση της ενημέρωσης όλων των ασφαλιστικών εταιρειών και δημιούργησε το ¨Εγχειρίδιο Κανόνων Ασφάλισης Οχημάτων Έναντι Φυσικών Φαινομένων¨, το οποίο περιλαμβάνει συνοπτικά όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τις Διαδικασίες Ασφάλισης Οχημάτων έναντι Φυσικών Φαινομένων, τόσο για τις νέες εργασίες, όσο και για τις ανανεώσεις συμβολαίων και τη διαχείριση του πελατολογίου.
  • Έχει προσθέσει ειδικό σύνδεσμο στο Sofos Portal, προκειμένου οι Συνεργάτες της να έχουν δυνατότητα πρόσβασης στα οικονομικά αποτελέσματα των επιχειρήσεων έτους 2024 σε πανελλαδική εμβέλεια. 
  • Τέλος προέβη στην αποστολή του χαρτοφυλακίου Αυτοκινήτων κάθε Συνεργάτη, με χρήσιμες πληροφορίες και ενδείξεις, προκειμένου αυτοί να είναι σε θέση να εξηγήσουν τη σκοπιμότητα της νέας νομοθεσίας και να γίνει η προσθήκη των καλύψεων των Φυσικών Καταστροφών, στα συμβόλαια τα οποία δεν την περιλαμβάνουν.

Σε ένα περιβάλλον που εξελίσσεται ραγδαία, η Sofos Insurance Agency δημιουργεί συνεχώς καινοτόμες δράσεις και υποδομές για τους Συνεργάτες της, προκειμένου αυτοί να είναι σε θέση να προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες τους. Η διαδικασία αυτή αποτελεί σταθερή κουλτούρα της εταιρείας εδώ και πολλά χρόνια, η οποία συνεχίζει να λειτουργεί με τις αρχές της αμεσότητας, της εγγύτητας και της αριστείας στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Ο Γενικός Διευθυντής Οργάνωσης και Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Sofos Insurance Agency κος Γ. Σοφός δήλωσε σχετικά: 

Η απόφαση της πολιτείας να νομοθετήσει και να συμβάλει ενεργά στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών, δημιούργησε χώρο για νέα ασφαλιστέα ύλη και ευκαιρία ανάπτυξης για όλο το εύρος της ασφαλιστικής αγοράς και εν γένει της οικονομίας. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι μόλις ξεπεράσουμε τις πρώτες δυσκολίες που εμφανίστηκαν – όπως άλλωστε γίνεται σε κάθε νέο εγχείρημα – θα μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι η επόμενη μέρα για την αγορά θα είναι εξαιρετική. Η Sofos Insurance Agency στέκεται και σε αυτή την περίπτωση αρωγός στην προσπάθεια των συναδέλφων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, δημιουργώντας εργαλεία καθημερινότητας και συστήματα αποδοτικής μετάδοσης πληροφοριών και γνώσης. Εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο μας!

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

0

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ – ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα – Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης, με επίσημη έναρξη λειτουργίας την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025.

Κυρίαρχη θέση στο νέο κατάστημα καταλαμβάνουν τα τοπικά προϊόντα, με έμφαση στις επιλεγμένες σειρές τροφίμων της ΓΕΒ, που αποτυπώνουν τη διαχρονική δέσμευση της εταιρίας στην ποιότητα, την παράδοση, την αυθεντικότητα και τη στήριξη της τοπικής παραγωγής. Στο επίκεντρο βρίσκεται μια φιλοσοφία που ενώνει την παραδοσιακή Μακεδονική ταυτότητα με τη σύγχρονη τεχνογνωσία, με στόχο τη δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας και γεύσης.

Το κατάστημα προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες καθημερινής εξυπηρέτησης:
τρόφιμα, ποτά, νερά, καθαριστικά, καφέ, τσιγάρα κ.α., όπως και εξωτερικά τραπεζοκαθίσματα, σε ένα λειτουργικό και καλαίσθητο περιβάλλον, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών της περιοχής.

Η Βλάστη, με τη σταθερά αυξανόμενη επισκεψιμότητα και τη μοναδική φυσική της ομορφιά, αποκτά πλέον ένα νέο, σταθερό σημείο αναφοράς, με δυνατότητα εξυπηρέτησης καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ – ΓΕΒ συνεχίζει σταθερά να επενδύει στην ποιότητα και στην ενίσχυση της τοπικής παρουσίας και ανάπτυξης.

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

0

 

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο, διαθέσιμο μέσα από την εφαρμογή INTERSALONICA Agent.

Η λειτουργία της Πολυτιμολόγησης αποτελεί για τον συνεργάτη ένα χρήσιμο μέσο, το οποίο του επιτρέπει να προσφέρει στον πελάτη του μια ξεκάθαρη εικόνα των διαθέσιμων επιλογών, συγκρίνοντας διαφορετικά προγράμματα ασφάλισης. 

Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει, εύκολα και γρήγορα, προγράμματα με διαφορετικές καλύψεις, με διαφορετική χρονική διάρκεια ή και συνδυασμό των παραπάνω. Οι επιλογές παρουσιάζονται με τρόπο αναλυτικό, σαφή και κατανοητό, βοηθώντας τον πελάτη να καταλήξει εύκολα στη λύση που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του. 

Με την Πολυτιμολόγηση, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει ουσιαστικά την καθημερινή εργασία του συνεργάτη, προσφέροντάς του μια λειτουργία που συνδυάζει την τεχνολογία με την ποιοτική εξυπηρέτηση.

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

0
Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής», στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference.
Δείτε το βίντεο της συζήτησης:

Ο κ. Αλέξανδρος Γεωργιάδης, Impact Forecasting Director, ΑΟΝ, αναφέρθηκε στα μοντέλα καταστροφών, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για μοντέλα που προσομοιώνουν τις επιπτώσεις από φυσικές καταστροφές. Σε παγκόσμιο επίπεδο η Νο1 αιτία φυσικών καταστροφών είναι οι σεισμοί, μετά οι τροπικές καταιγίδες, ακολούθως οι πλημμύρες και μετά οι δασικές πυρκαγιές. Ο ρόλος των μοντέλων αυτών έχει να κάνει με την αξιολόγηση του ρίσκου για το portfolio των ασφαλιστών. Όπως ανέφερε το πιο κοστοβόρο γεγονός ήταν ο σεισμός του 2011 στην Φουκουσίμα της Ιαπωνίας. Ακολουθεί ο τυφώνας Κατρίνα με 200 δισ. και ο σεισμός μεταξύ Τουρκίας – Συρίας με 160 δισ. Πρόκειται για τεράστια ποσά που καμία εταιρεία δεν μπορεί να σηκώσει από μόνη της και αυτό το μοντέλο δίνει την δυνατότητα καλύτερης προετοιμασίας.

Έχουμε δύο διαφορετικές αναλύσεις. Το πρώτο είναι ένα σενάριο, συνήθως ιστορικό. Αυτό δεν βοηθάει πολύ. Υπάρχει μία δεύτερη, στοχαστική ανάλυση, η οποία δίνει τόσο την συχνότητα όσο και την ένταση. Αυτό για να γίνει πρέπει να δημιουργήσουμε στοχαστικά μοντέλα και θα δούμε πχ ότι κάθε 10 ή 15 χρόνια θα έχουμε τόση ζημιά, π.χ. 20 εκατ. ζημιά. Αυτή η γνώση βοηθάει στην ρύθμιση του portfolio, αλλά και στην δημιουργία νέων προϊόντων. Επιτρέπει στον πελάτη να κάνει τον οικονομικός σχεδιασμό για την εταιρεία του.

Ο κ. Κίμων -Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος, CEO, ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ, ανέφερε ότι το βασικό εμπόδιο που υπάρχει στο κομμάτι της ασφάλισης από φυσικές καταστροφές, είναι η ελλιπής ενημέρωση και η ελλιπής εκπαίδευση των καταναλωτών. Τόσο στο κομμάτι των ιδιωτών όσο και των επιχειρήσεων υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην εκδήλωση ενδιαφέροντος. Ο ίδιος επεσήμανε ότι αυτό το διάστημα οι ασφαλιστικές λαμβάνουν πληθώρα ερωτημάτων από εταιρείες με τζίρο άνω των 500 χιλ. (τις οποίες αφορά ο νέος νόμος) που τελευταία στιγμή κινητοποιούνται να ενημερωθούν για τα κόστη ασφάλισης. Η λύση που προτείνουμε είπε, είναι να υπάρχει μεγαλύτερη ενημέρωση, που να ξεκινάει από τα σχολεία, αλλά και σαν Ένωση αυτό το θέμα το έχουμε βάλει ψηλά στην ατζέντα. «Τρέχουμε» ήδη από χθες καμπάνια με δύο διαφημιστικά – χιουμοριστικά βιντεάκια στο πλαίσιο αυτό.

«Θα πρέπει να πάμε σε ένα μοντέλο που η αγορά και η πολιτεία θα βρουν από κοινού. Η αγορά διαθέτει όλο τον μηχανισμό. Προσπαθούμε μαζί με την πολιτεία να βρούμε την χρυσή τομή ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο μοντέλο συνεργασίας. Είμαστε ακόμα πολύ χαμηλά στην ασφάλιση περιουσίας. Ο ρόλος των διαμεσολαβητών είναι πάρα πολύ σημαντικός. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα παρατηρώ ότι έχει υπάρξει σημαντική βελτίωση στο επίπεδο των διαμεσολαβητών», τόνισε.

Ο κ. Συμεών Μασέλης, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύλλογος Πραγματογνωμόνων και Διακανονιστών ζημιών (ΗALA), ανέφερε ότι εδώ και λίγα χρόνια ο Σύλλογος έχει ξεκινήσει μια πιο έντονη κοινωνικοποίηση και επαφή με την υπόλοιπη αγορά. Όπως είπε, πρόκειται για ένα αναγνωρισμένο σωματείο, ενώ τόνισε ότι ο πραγματογνώμονας είναι ένα φυσικό πρόσωπο που λειτουργεί για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Πρέπει να λειτουργεί αμερόληπτα και με βάση την νομοθεσία υπάρχουν διατάξεις με σοβαρές επιπτώσεις αν δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Αντίθετα με την επικρατούσα άποψη, δεν είναι αυτός που θα ζημιώσει τον ασφαλισμένο, αλλά αυτός που θα διευκολύνει την διαδικασία λειτουργώντας σαν κρίκος της αλυσίδας.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι: «Έχουμε συνάψει μνημόνιο με το Πανεπιστήμιο Πειραιά για την πιστοποίηση των πραγματογνωμόνων μέσω εξετάσεων και στην συνέχεια από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό οργανισμό, του οποίου είμαστε μέλη. Σίγουρα ο αριθμός των πραγματογνωμόνων στη χώρα  μας είναι μικρός. Δεν υπάρχει επάρκεια, αλλά δεν είναι εύκολο και να βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι. Απαιτούνται αρκετά και ιδιαίτερα προσόντα. Προς την κατεύθυνση αυτή δεν βοηθάει επίσης το πλαίσιο αποζημιώσεων από τις ασφαλιστικές εταιρείες». Ανέφερε επίσης: «Όλοι μας πρέπει να είμαστε συνεργάτες στον κοινό στόχο που είναι η καλή εμπειρία του ασφαλισμένου. Επειδή δημιουργούνται πολλές φορές προστριβές, δημιουργείται μία κακή ατμόσφαιρα που όμως μπορεί να διορθωθεί, με συνέργειες, κοινές δράσεις, επικοινωνία κ.ά. Να υπάρχει μία κοινή συνισταμένη μέσω της οποίας θα μπορούμε να επικοινωνούμε».

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

0

Tο φετινό Insurance Conference αναδεικνύει και αναλύει όλα όσα συμβαίνουν ήδη στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Το 18th Insurance Conference #inco25, θα διοργανωθεί στις 26 Ιουνίου 2025, από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World και το portal insuranceworld.gr. Η συμμετοχή στo συνέδριο είναι με φυσική παρουσία στο Divani Caravel και online μέσα από το LiveOn Expo Complex, το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο της LiveOn, της Ψηφιακής πλατφόρμας Επιχειρηματικής Επικοινωνίας και Εκδηλώσεων.

Η InTTrust S.A. αποτελεί την κορυφαία εταιρεία παροχής λύσεων, υπηρεσιών και διαχείρισης έργων πληροφορικής στην Ελλάδα.

Ομιλία – Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager – InTTrust.

Δείτε το βίντεο της ομιλίας εδώ:

Όπως τόνισε:  Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο. Ένας τρόπος για να κάνουμε την δουλειά μας.

Ο κ. Κοκολάκης μίλησε για την Agentic AI και τόνισε ότι “σκοπός μας είναι να ολοκληρώσετε τους στόχους σας. Πλέον μιλάμε και για AI plus. Τα ποσοστά δείχνουν ότι οι περισσότερες εταιρείες επενδύουν σε αυτό. Μέσω των υπολογιστών κάνουμε predict”.

“Το τελευταίο κομμάτι και το πιο σύγχρονο είναι οι AI agents που μας βοηθάνε να υλοποιήσουμε συγκεκριμένα πράγματα. Το Agentic AI είναι αλγόριθμοι που κάνουν αυτόνομα την δουλειά. Αυτό είναι το trend του σήμερα”. 

Photo Credits

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

0

Tο φετινό Insurance Conference αναδεικνύει και αναλύει όλα όσα συμβαίνουν ήδη στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Το 18th Insurance Conference #inco25, θα διοργανωθεί στις 26 Ιουνίου 2025, από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World και το portal insuranceworld.gr. Η συμμετοχή στo συνέδριο είναι με φυσική παρουσία στο Divani Caravel και online μέσα από το LiveOn Expo Complex, το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο της LiveOn, της Ψηφιακής πλατφόρμας Επιχειρηματικής Επικοινωνίας και Εκδηλώσεων.

Παρουσίαση έκανε ο κ. Ηλίας Γεωργουλέας, Ιδρυτής και μέλος ΔΣ του ομίλου Global Wealth.

Δείτε το βίντεο της ομιλίας:

Μεταξύ άλλων ανέφερε:

“Το 2013 ιδρύσαμε τις  πρώτες μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρείες διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων στην Κύπρο. 

Η Global Wealth Group PLC αποτελείται από 3 εταιρείες”. Στη GLOBAL WEALTH ανήκουν αρχικά οι τρεις θυγατρικές η GMM AIFΜ, η GMM UCITS, και η WealthAvenue.

Το 2024 ήταν χρονιά-ορόσημο για εμάς. Η Global Wealth Group PLC, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου, προετοιμάζεται τώρα για το dual listing προς το τέλος του χρόνου στην ελληνική αγορά. Αυτή η κίνηση την κάναμε καθαρά και μόνο για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη προς τον Όμιλό μας προσφέροντας στους θεσμικούς επενδυτές, όπως εσείς, ένα επιπλέον επίπεδο διαφάνειας και ασφάλειας” είπε.

Με μια επενδυτική βάση άνω των 3.000 μεριδιούχων και κεφάλαια υπό διαχείριση που ξεπερνούν τα 550 εκατ. ευρώ, η Global Wealth στοχεύει να κατακτήσει τη διεθνή αγορά και να αποδείξει ότι μια εταιρεία από τη Νοτιοανατολική Ευρώπη μπορεί να κάνει τη διαφορά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Και συνέχισε: “Παράλληλα προχωράμε σε επέκταση και αναβάθμιση του Ομίλου μέσω στρατηγικών συνεργασιών και επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες. Είναι πλέον γνωστό ότι είμαστε ο στρατηγικός επενδυτής της πλατφόρμας συναλλαγών Wealthyhood. Το όραμά μας είναι να φέρουμε τα αμοιβαία κεφάλαια στο κινητό του καθενός μας. Να μπορέσουμε να δώσουμε πρόσβαση και στον πιο μικρό επενδυτή μέσω νέων τεχνολογιών”.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της φιλοσοφίας μας και πραγματικά πολύ πετυχημένο η τελευταία τετραετία από τότε που ιδρύθηκε είναι το Green Energy Fund.

Το συγκεκριμένο αμοιβαίο κεφάλαιο είναι η απόδειξη ότι ESG και απόδοση πηγαίνουν μαζί.  Το global green energy fund κατατάσεται ως dark green fund και τηρεί αυστηρά περιβαλλοντικα κριτήρια.Το Global Green Energy Fund σεβόμενο το περιβάλλον, με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης αποτελεί ένα ενεργό παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής και καινοτομίας που συμβάλει ενεργά στην κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Εισάχθηκε στην αγορά ώστε να ανταποκριθεί στην ανάγκη των επενδυτών για σταθερές μερισματικές αποδόσεις και επενδύσεις στην πράσινη ενέργεια. 

Και όσο διευρύνεται το χαρτοφυλάκιό μας σε καινούργιους υδροηλεκτρικούς σταθμούς οι αποδόσεις αυτές προβλέπεται να αυξηθούν.

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία. Σας καλώ να δούμε μαζί τις δυνατότητες, κάνοντας ένα στοχευμένο case study”.

Photo Credits

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

0

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν ήδη στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Ιδιαίτερη στιγμή του εφετινού 18ου Insurance Conference ήταν η απονομή των τιμητικών διακρίσεων σε τρία σημαίνοντα πρόσωπα και ιστορικά στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, μια τελετή που έγινε σε ιδιαίτερα συγκινησιακή ατμόσφαιρα.

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου, Σύμβουλος Στρατηγικής και Ανάπτυξης bancassurance, CEO και Γενικός Διευθυντής, Ασφαλιστικών Εταιρειών και Τραπεζών.

Δείτε το βίντεο της βράβευσης:

Ο κ. Λυσιμάχου έχει υπηρετήσει επί 50 χρόνια την ασφαλιστική αγορά. Στην καριέρα του έχει περάσει από πάρα πολλές σημαντικές θέσεις σε μεγάλες εταιρείες. Το 2003 ανέλαβε τη γενική διεύθυνση του bancassurance της Τρ. Πειραιώς έως το 2024 που αποχώρησε. Συμμετείχε επί σειρά ετών στα ΔΣ Εταιρειών και Τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό και επίσης της ΕΑΕΕ, του ΕΙΑΣ, IUMI  κ.α

“Όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα προερχόμενος από τον χώρο της τεχνολογίας στην Εθνική Ασφαλιστική υπήρχε ένα ασφαλιστικό σλόγκαν που έλεγε ότι ‘η ασφάλιση είναι πράξη αγάπης’. Στα 20 μου τότε ήμουν κατενθουσιασμένος που θα προσέφερα αγάπη. Γρήγορα συνειδητοποίησα ότι αυτή η αγάπη δεν γινόταν αποδεκτή εύκολα από το κοινό… Θεωρώ ότι η πορεία μου ήταν πολύ δημιουργική, τα βήματα σε αυτή την 50ετία ήταν σιγανά. Σήμερα όλα τα βήματα που εχουν γίνει σε σχέση με την τεχνολογία, με τη συνεργασία δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, έρχεται να μας εππιβεβαιώσει ότι βρισκόμαστε σε ένα καθοριστικό βήμα στον κλάδο της ασφάλιση… Η ζωή συνεχίζεται όσο οι ανάγκες υπάρχουν, εύχομαι να έχουμε υγεία και να αναπτυσσόμαστε όσον αφορά και στον κλάδο μας αλλά και γενικότερα σαν οικονομία και σαν έθνος”.

Ως Διακεκριμένος Ηγέτης στην Ελληνική Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση αναδείχθηκε ο κ. Γιώργος Κυρλάκης, ιδρυτής και πρόεδρος των εταιρειών Ιδρυτής και Πρόεδρος των εταιρειών Γ. ΚΥΡΛΑΚΗΣ ΑΕΑΠ & SAFE PLUS Insurance Brokers. Ο κ. Κυρλάκης επικεντρώθηκε στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση ιδρύοντας τις εταιρείες Γ. ΚΥΡΛΑΚΗΣ ΑΕΑΠ και Safe Plus Insurance Brokers. Πρωταρχικός του στόχος, πάντοτε να στέκεται ενεργά στο πλευρό των πελατών του για την άμεση τακτοποίηση αποζημιώσεων σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες των έχουν στηρίξει και τις ευχαριστεί. Μέσα σε μια πορεία των 52 ετών έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και υποστήριξη των πελατών του ενώ έχει βραβευτεί και διακριθεί επανειλημμένως από όλες τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες.

Δείτε το βίντεο της βράβευσης:

“Με ιδιαίτερη συγκίνηση και ευγνωμοσύνη στέκομαι ενώπιόν σας για να παραλάβω αυτή την διάκριση. Πρόκειται για ένα βραβείο που δεν το θεωρώ προσωπικό αλλά αποτέλεσμα μιας πορείας που στηρίχθηκε σε σχέσεις εμπιστοσύνης, διάρκειας και αμοιβαίου σεβασμού. Είχα την τύχη να συνεργάζομαι με κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες χτίσαμε μια σχέση σταθερή και μακροχρόνια που βασίστηκε στην ειλικρίνεια, την αξιοπιστία και στην κοινή μας πίστη για την αξία της ασφάλισης. Οι πελάτες μου δεν ήταν ποτέ απλώς αριθμοί σε ένα χαρτί. Ήταν και παραμένουν φίλοι, οικογένεια, άνθρωποι της διπλανής πόρτας που μου εμπιστεύτηκαν τα όνειρα και τις αγωνίες τους. Αυτή η εμπιστοσύνη είναι για μένα η μεγαλύτερη τιμή” είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κυρλάκης.

Το βραβείο του Διακεκριμένου Ηγέτη στο Ασφαλιστικό Agency απονεμήθηκε στον κ. Πέτρο Παναγιωτίδη, ιδρυτή και διευθυντή του πρακτορείου Ασφαλειών Πσναγιωτίδη PB Insurance. O κ. Παναγιωτίδης δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό κλάδο από το 1975 με σημαντική συνεισφορά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ως ισρυτής των Ασφαλειών Πσναγιωτίδη έχει υιοθετήσει ένα πρότυπο οικογενειακής επιχείρησης με δίκτυο εντός και εκτός Ελλάδος ενώ παράλληλα έχει εμπνεύσει και εκπαιδεύσει γενεές επαγγελματιών του ασφαλιστικού κλάδου.

Δείτε το βίντεο της βράβευσης:

O κ. Παναγιωτίδης από το βήμα του συνεδρίου, δήλωσε:

Ήταν μια έκπληξη για μένα, τα παιδιά μου που είναι η διάδοχη κατάσταση. Συνεχίζω ακάθεκτος, δυναμικά, πολύ, και με την διάδοχη κατάσταση που έχουμε στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Θέλω να πιστεύω ότι όλοι οι νεότεροι που ακολουθούν, πρέπει να αγαπούν αυτό που λέγεται ασφάλιση, γιατί η ασφάλεια είναι ιδέα και αυτή η ιδέα πρέπει να την αγαπάς για να σου αποδίδει, να αποδίδει για σένα τον ίδιο αλλά και για τους πελάτες σου, οι οποίοι είναι η κινητήριος δύναμή μας”.

Photo Credits

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

0
Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων και πώς θωρακίζει τις εταιρείες. Όπως επεσήμανε, η Allianz Trade είναι παγκόσμιος ηγέτης στην ασφάλιση πιστώσεων με ασφαλιστικές συναλλαγές πάνω από 1 τρισ ευρώ σε ετήσια βάση. Αξιολογούμε ετησίως πάνω από 83 εκατ. επιχειρήσεις, γεγονός που μας παρέχει μία εξαιρετική βάση δεδομένων. Στην Ελλάδα βρισκόμαστε πάνω από 25 χρόνια με γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Εκτός από τις ασφαλιστικές  πιστώσεις η εταιρεία δραστηριοποιείται και στο χώρο των εγγυητικών επιστολών.
Δείτε το βίντεο της ομιλίας:

Όπως ο ίδιος ανέφερε, η ασφάλιση πιστώσεων είναι ασφαλιστικό προϊόν αλλά ταυτόχρονα και χρηματοδοτικό προϊόν. Ενημερώνει την εταιρεία -πελάτη για την υγεία των συναλλασσόμενων πελατών – προμηθευτών ώστε να έχει σωστή εικόνα και να προβαίνει στις ανάλογες κινήσεις. Προσπαθούμε πέρα από το κομμάτι της αποζημίωσης να κάνουμε recover ενός μέρους της οφειλής πριν αποζημιώσουμε, πράγμα που είναι κι αυτό εξαιρετικά σημαντικό. Το συμβόλαιό μας δηλαδή λειτουργεί πολύπλευρα και όχι μόνο καθαρά ως ασφαλιστικό προϊόν. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ενέχυρο για την λήψη επιπλέον χρηματοδότησης από κάποιο τραπεζικό ίδρυμα. Πρακτικά προστατεύει τα περιθώρια κέρδους.

Η υποχρεωτική ασφάλιση για τις επιχειρήσεις είναι ευκαιρία και για την ίδια την αγορά να αναδείξει τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε κάθε εταιρεία. Η Allianz λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που μπορεί να καλύψει όχι μόνο τις μεγάλες, αλλά και μικρότερες εταιρείες του μεγέθους που αναφέρονται στο σχετικό νόμο.

Το περιβάλλον αυτή την περίοδο είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό, πέρα από την υποχρεωτικότητα. Γιατί παρά την παγκόσμια αβεβαιότητα η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε σταθερότητα. Παρ όλα αυτά υπάρχει μεγάλη ανάγκη ενίσχυσης της εξωστρέφειας κυρίως για μικρές επιχειρήσεις. Όλες οι εταιρείες του κλάδου θεωρώ ότι τα τελευταία χρόνια έχουν ανταποκριθεί σε αυτή την ανάγκη. Σε παγκόσμιο επίπεδο είμαστε σε δύσκολο επίπεδο και με την γεωπολιτική αστάθεια και τους δασμούς, αλλά και τις αυξημένες χρεωκοπίες στις αναπτυγμένες χώρες. Το τελευταίο ιδιαίτερα αποτελεί σημαντικό κίνδυνο και αυτό αναδεικνύει στην σπουδαιότητα του συμβολαίου.

Photo Credits

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

0

From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI” ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference, ο κ. Κωνσταντίνος Καλογεράκης, Country Head Greece, Cloud Office.

Δείτε το βίντεο της ομιλίας:

Όπως ανέφερε, η εταιρεία αποτελεί μια πολύ νέα πρόταση στην ελληνική αγορά και λειτουργεί ως partner της Google. H Cloud Office ξεκίνησε την δραστηριότητά της στη Βουλγαρία και ήρθε πριν από έξι μήνες περίπου στην Ελλάδα. Η εξειδίκευσή της είναι πάνω στα βασικά προϊόντα της Google. Είναι δηλαδή ένας πολύ εξειδικευμένος πάροχος για τα προϊόντα της εταιρείας. Όπως ο ίδιος ανέφερε, ξεκινάμε πάντα από το επίπεδο των υποδομών. Το cloud παρέχει πολλά πλεονεκτήματα. Μετά πάμε στο επίπεδο των δεδομένων τα οποία πρέπει να συγκεντρώνονται σε ένα data warerhouse, που γίνεται με genAI. Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation. Η Google έχει φέρει το agent space. Είναι ουσιαστικά το gemini σε συνδυασμό με search.

Όπως επεσήμανε: «Δεν είναι ακριβώς ασφαλιστικός σύμβουλος. Έχει ήδη 100 conectors που είναι έτοιμοι και μπορούν να συνδεθούν όπως κάνετε google search και να πάρετε πολλά δεδομένα, όλα σε ένα. Μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει τους έτοιμους agents ή να δημιουργήσει και άλλους, δικούς του στην πορεία, για κάθε τμήμα της εταιρείας. Δουλεύουμε πλέον με αρκετές εταιρείες στην Ελλάδα. Είναι έτοιμο προϊόν, πολύ εύκολο να το στήσει κάποιος. Έχει γίνει ήδη συνεργασία σε αυτό το επίπεδο με την Groupama στην Βουλγαρία, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Φέρνει μία πολύ εξελιγμένη και πλήρη πλατφόρμα για να καλύψετε όλες σας τις ανάγκες».

Photo Credits

Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι