back to top
27.2 C
Athens
Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 36

“The AI Powerful Advisor”: Το ΠΑΡΟΝ επενδύει στο ψηφιακό μέλλον της Ασφάλισης

0

Την Πέμπτη, 10 Aπριλίου 2025, ξεκίνησε η υλοποίηση του νέου επιμορφωτικού προγράμματος του ΠΑΡΟΝ με τίτλο: “The AI Powerful Advisor” με εισηγητή τον κ. Παναγιώτη Λελεδάκη, Founder & CEO της IFAAcademy, με την υποστήριξη της ασφαλιστικής εταιρίας Eurolife FFH.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο Digital Training πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τις προηγμένες τεχνολογίες, σχεδιασμένο αποκλειστικά για επαγγελματίες του ασφαλιστικού χώρου που επιθυμούν να εξελίξουν τον ρόλο τους μέσα σε ένα μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο.

Η εναρκτήρια συνεδρία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, την Πέμπτη 10 Απριλίου, από τις 16:00 έως τις 18:00, σηματοδοτώντας την αρχή ενός τρίμηνου εκπαιδευτικού κύκλου, με 12 εβδομαδιαίες θεματικές ενότητες (webinars).

Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική εφαρμογή των γνώσεων, προσφέροντας βήμα-βήμα καθοδήγηση ώστε οι συμμετέχοντες να μπορέσουν να ενσωματώσουν άμεσα τις ψηφιακές δυνατότητες στη στρατηγική και τη λειτουργία του επαγγελματικού τους ρόλου.

Η εκπαιδευτική αυτή πρωτοβουλία δεν αποτελεί μια μεμονωμένη δράση. Αντιθέτως, εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της στρατηγικής του ΠΑΡΟΝ, που σε συνεργασία με την EUROLIFE FFH αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή του στην επιμόρφωση και την ανάπτυξη των συνεργατών του, επενδύοντας συνεχώς στη γνώση, την καινοτομία και τον άνθρωπο.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα “The AI Powerful Advisor” είναι το 7ο κατά σειρά πρόγραμμα του ΠΑΡΟΝ που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή πίστη και των δύο φορέων στην αξία της διαρκούς μάθησης και της τεχνολογικής εξέλιξης στον ασφαλιστικό κλάδο.

Για το ΠΑΡΟΝ, η εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια. Είναι υποχρέωση προς τους ανθρώπους του και δέσμευση προς το μέλλον του κλάδου.

 

Ο κανονισμός της Επιτροπής Ελέγχου του Συστήματος Ηλεκτρονικής Προέγκρισης του ΕΟΠΥΥ

0

Με υπουργική απόφαση ορίστηκε ο κανονισμός λειτουργίας της μη αμειβόμενης Επιτροπής Ελέγχου του Συστήματος Ηλεκτρονικής Προέγκρισης (Επιτροπή Ελέγχου Σ.Η.Π.) του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.).

Το έργο της Επιτροπής περιλαμβάνει την έκδοση γνωμοδότησης για φάρμακα εξωτερικού ή για φάρμακα εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων που εμφανίζονται για πρώτη φορά στις αντίστοιχες κατηγορίες του Σ.Η.Π. σχετικά με ερώτημα που αφορά:

α. στην αποζημίωση του φαρμάκου εντός συγκεκριμένου πλαισίου πρώιμης πρόσβασης για αδειοδοτημένα προϊόντα, τα οποία είτε εισάγονται στη Χώρα είτε χορηγούνται εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων ή

β. στη μη αποζημίωση του φαρμάκου, στο οποίο αφορά το ατομικό αίτημα, μέχρι την ένταξή του στον Κατάλογο Αποζημιούμενων Φαρμάκων.

Επίσης στις αρμοδιότητές της εντάσσεται ο έλεγχος για φάρμακα για τα οποία έχουν γίνει ήδη αποδεκτά μέσω Σ.Η.Π. ατομικά αιτήματα που υποβλήθηκαν πριν από τη δημοσίευση του ν. 5095/2024 (Α΄ 40). Θα ελέγχονται από την Επιτροπή, κατόπιν νέουαιτήματος που υποβάλλεται μετά τη δημοσίευση του ν. 5095/2024 (Α΄ 40). Ο έλεγχος των αιτημάτων αυτών δύναται να διενεργηθεί, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιτροπής.

Επιπροσθέτως, η Επιτροπή διαμορφώνει ειδικό ερωτηματολόγιο που θα εισάγεται στο Σ.Η.Π. και παραδίδει, στο τέλος κάθε έτους, στον Υπουργό Υγείας, το αρχείο με τα εξετασθέντα αιτήματα που έχουν υποβληθεί από τον εκάστοτε ιατρό, συγκεντρωτικά ανά ιατρό και ανά νοσοκομείο/ιδιωτική κλινική προέλευσης και ανά ΥΠΕ (όπου εφαρμόζεται).

Η Επιτροπή Ελέγχου Σ.Η.Π. επικουρείται στο έργο της από εξωτερικούς εμπειρογνώμονες, που ανήκουν σε ερευνητικούς, πανεπιστημιακούς ή μη πανεπιστημιακούς φορείς. Στο πλαίσιο κάθε ενεργούμενου ελέγχου ατομικού αιτήματος, οι εξωτερικοί εμπειρογνώμονες επιλέγονται με κριτήριο την επιστημονική ειδίκευσή τους και τις αποδεδειγμένες επιστημονικές ικανότητές τους στη θεραπευτική κατηγορία, στην οποία ανήκει το υπό έλεγχο φάρμακο. Οι εξωτερικοί εμπειρογνώμονες πρέπει να υποβάλλουν δήλωση εμπιστευτικότητας και δήλωση τυχόν συμφερόντων.

Περισσότερα στο virus.com.gr

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών;

0

Πάμε για μετάλλαξη ασφαλιστικών ή για μετάλλαξη τραπεζών ή τίποτα από τα δύο και όλα θα παραμείνουν αναλλοίωτα, ώς έχουν;

Ενα ερώτημα που θα χωρά δεκάδες απαντήσεις από εδώ και πέρα, πιθανά και αναθεωρήσεις, τι λέτε;

Το bancassurance είναι δίχως άλλο στα φόρτε του περισσότερο από ποτέ άλλοτε .Μήπως από εδώ και πέρα το ζητούμενο είναι οι μετοχικές συμμετοχές των τραπεζών στις ασφαλιστικές. Μήπως έχει σχέση με το Solvency και κεφαλαιακά αποθέματα που όλο και συρρικνώνονται;  Τόσες συναλλαγές μαζί, τι να πρωτοσκεφτεί κανείς!. Τα ξαναέλεγε αυτά ο  ο Ανασφάλιστος λίγες εβδομάδα πριν, και μάλιστα πριν ακόμα ανακοινωθεί η εξαγοράς της Εθνικής Ασφαλιστικής Κύπρου από την Τράπεζα Κύπρου.

Οι τράπεζες είναι κάτι σα να ρίχνουν τα βέλη και να πιάνουν κέντρο. Και άραγε πόσοι είναι αυτοί οι λόγοι που οι ασφαλιστικές αγκιστρώνονται πάνω στις τράπεζες; Ισως κάποιες για να σωθούν, για συνενωθούν και να ενισχύσουν τις περιουσίες, για να αποτινάξουν άραγε χαλινάρια που είχαν στο λαιμό τους, για ξυλώσουν την γραφειοκρατία; Και μην βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, ο Ανασφάλιστος δεν μιλά μόνο για τις Ασφαλιστικές στην Ελλάδα. Τα βέλη των τραπεζών κυκλοφορούν σε όλη της γηραιά Ηπειρο.

Μπορεί κανείς να απαντήσει με σιγουριά γιατί πριν λίγους μήνες η εξαγορά μίας Ασφαλιστικής από μία Τράπεζα ήταν το κόκκινο πανί για τους επόπτες ενώ τώρα οι επόπτες ανάβουν το πράσινο φως με την μία;

Να είναι τα οικονομικά και οι ισολογισμοί όπως μας έλεγαν; Τα οικονομικά όμως είναι τέχνη, δεν είναι επιστήμη, δεν επαληθεύονται και έτσι κάποια στοιχεία μαγειρεύονται. Αλλάζουν όσο και αν γίνεται άλλοτε προς κακό και άλλοτε προς καλό. Μία διαφορετική μεταβλητή να δώσεις στα μηχανήματα υπολογισμού στατιστικών και σου κάνουν παπάδες. Φέρνουν τα πάνω κάτω.

Ξέρει έπίσης κανείς αν η Ευρώπη βγάλει νέους Κανονισμούς που θα κάνει και τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές να τρέχουν και όλοι αυτοί οι γάμοι έχουν ημερομηνία λήξεως;

Εναν κανονισμό αυστηρότερο  για την πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα που αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σήμερα οι τράπεζες; Ισως και έναν κανονισμό στην διαχείριση κεφαλαίων; Πολλές ερωτήσεις, πολλές απαντήσεις που θα σηκώσουν και αναθεώρηση στο μέλλον.

Κανείς, όμως σήμερα δεν μπορεί να ξέρεί όταν η ρευστότητα αντί η σταθερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της εποχής.

 

 

 

«Ιστορίες ηγεσίας από την Αρχαία Ελλάδα»

0

Με μεγάλο ενδιαφέρον ανταποκρίθηκαν τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στην πρόσκληση του Συνδέσμου Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιρειών
για την ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Ιστορίες ηγεσίας από την Αρχαία Ελλάδα» και ομιλητή τον κ. Αρτέμη Μυρόπουλο που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 09 Απριλίου στις 17.00 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων της ασφαλιστικής εταιρείας NN Hellas.

Η Ομιλία βασίστηκε στο βιβλίο “Ο Βασιλιάς χωρίς Όνομα: 25 Ιστορίες Ηγεσίας από την αρχαία Ελλάδα”, ένα βιβλίο φτιαγμένο από 25 ιστορίες ηγεσίας από την Αρχαία Ελλάδα που συνδέονται με τη σύγχρονη εταιρική πραγματικότητα. Οι ιστορίες προσεγγίζουν και δίνουν αξία σε διαφορετικά χαρακτηριστικά της ηγεσίας, όπως ηγεσία σε περίοδο κρίσης, διαχείριση «ταλέντων», το χτίσιμο ομάδων υψηλού δυναμικού, προγραμματισμός της διαδοχής, Γυναίκες ηγέτες και καινοτομία.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας, ο κος Μυρόπουλος έδωσε έμφαση στην αξία που προσθέτει η αφήγηση ιστοριών στην επικοινωνία των ηγετών και πόσο πρέπει να προσπαθούν για να μεταφέρουν αξίες και δια βίου πεποιθήσεις. Επίσης, προσδιόρισε αρχές και μεθόδους για την επίτευξη μιας επιτυχημένης αφήγησης.

Ο Σύνδεσμος διοργάνωσε αυτή την ημερίδα, προσφέροντας σε όλους που παρευρέθηκαν, την δυνατότητα να διευρύνουν το γνωστικό τους επίπεδο σε ιστορικά θέματα και τεχνικές άσκησης ηγεσίας.

Τον συντονισμό της Ημερίδας ανέλαβε ο κ. Λυκούργος Πέτροβας.

Πώς να προστατευτείτε από τις απάτες σε περιόδους οικονομικής αστάθειας

0

του Roman Dedenok, ειδικός ασφαλείας στην Κaspersky Threat Research

Σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας—λόγω δασμών, γεωπολιτικών γεγονότων, ή άλλων αναταράξεων στην αγορά—οι κίνδυνοι απάτης συνήθως αυξάνονται, όπως είναι και αναμενόμενο σε ένα ρευστό οικονομικό περιβάλλον. Είναι πιθανό επιτήδειοι με κακούς σκοπούς να επιχειρήσουν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, δρώντας σε διάφορους κρίσιμους τομείς.

Καταρχάς, οι απάτες που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πιθανό να αυξηθούν, αφού οι απατεώνες εκμεταλλεύονται την αυξημένη ζήτηση για αγαθά που αναμένεται να γίνουν πιο ακριβά. Μπορεί για παράδειγμα να δημιουργήσουν ψεύτικες ιστοσελίδες που μοιάζουν πολύ με τις πραγματικές ή να στείλουν ηλεκτρονικά μηνύματα, χρησιμοποιώντας τις πιο εξελιγμένες μεθόδους απάτης, για να προωθήσουν “εκπτώσεις πριν από τους δασμούς”. Οι καταναλωτές που σπεύδουν να εξασφαλίσουν χαμηλότερες τιμές ενδέχεται να παραχωρήσουν άθελά τους οικονομικά στοιχεία σε απατεώνες, με αποτέλεσμα την απώλεια ποσών ή την κλοπή ταυτότητας.

Δεύτερον, οι αναταράξεις στην αλυσίδα εφοδιασμού ενδέχεται να αναγκάσουν τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να βρουν εναλλακτικούς προμηθευτές γρήγορα, συχνά ακολουθώντας λιγότερο αυστηρές διαδικασίες ελέγχου. Αυτό μπορεί να διευκολύνει την είσοδο πλαστών προϊόντων στην αγορά, όπως και την προώθηση κακόβουλου λογισμικού μέσω πλαστών συσκευών από κυβερνοεγκληματίες. Την ανησυχία αυτή ανέδειξε πρόσφατα η Kaspersky, αποκαλύπτοντας μια προηγμένη παραλλαγή του ιού Triada, ο οποίος ερχόταν προεγκατεστημένος σε πλαστές συσκευές Android που πωλούνταν μέσω μη εξουσιοδοτημένων εμπόρων. Με λειτουργία στο επίπεδο του υλικολογισμικού, το κακόβουλο αυτό λογισμικό επιτρέπει στους επιτιθέμενους να αποκτούν τον πλήρη έλεγχο της συσκευής, διευκολύνοντας την κλοπή κρυπτονομισμάτων, τον έλεγχο λογαριασμών στα social media και τη μη εξουσιοδοτημένη ανακατεύθυνση κλήσεων—κάτι που επισημαίνει τους σοβαρούς κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από την παραβίαση των αλυσίδων εφοδιασμού.
Τρίτον, η αναταραχή στην αγορά ανοίγει τον δρόμο για επενδυτικές απάτες. Οι απατεώνες μπορεί να μιμούνται νόμιμους οικονομικούς οργανισμούς, υποσχόμενοι “εγγυημένες” υψηλές αποδόσεις που βασίζονται σε δήθεν εσωτερικές πληροφορίες σχετικά με τους δασμούς. Μπορεί επίσης να πραγματοποιήσουν εκστρατείες phishing και να δημιουργήσουν ψεύτικες ιστοσελίδες ώστε να υποκλέψουν ευαίσθητες πληροφορίες. Για παράδειγμα, μια μη επαληθευμένη ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα για μια ενδεχόμενη αναστολή των δασμών προκάλεσε πρόσφατα μια προσωρινή άνοδο της αγοράς πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων πριν διαψευστεί—κάτι που είναι δηλωτικό του πόσο γρήγορα δρα η παραπληροφόρηση, ενισχύοντας τις λεγόμενες «επενδυτικές φούσκες» ή απάτες «pump-and-dump». 

Για να μειώσουν το ρίσκο, οι καταναλωτές θα πρέπει να επαληθεύουν τη νομιμότητα των πωλητών πριν πραγματοποιήσουν αγορές, να χρησιμοποιούν μεθόδους πληρωμής που προσφέρουν προστασία από απάτες και να είναι προσεκτικοί με προσφορές που φαίνονται υπερβολικά καλές για να είναι αληθινές. Οι επενδυτές πρέπει να πραγματοποιούν εκτενή έρευνα, να βασίζονται μόνο σε αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης και να είναι επιφυλακτικοί με ανεπιθύμητες προσφορές που υπόσχονται υπερβολικές αποδόσεις. Καθώς το οικονομικό τοπίο συνεχίζει να μεταβάλλεται, η οξυμένη επαγρύπνηση γίνεται όλο και πιο απαραίτητη. Η κατανόηση των απειλών αυτών μπορεί να βοηθήσει τόσο τους καταναλωτές όσο και τους επενδυτές να προστατεύσουν καλύτερα τον εαυτό τους.

Για να περιορίσουν περαιτέρω την έκθεσή τους σε απάτες και κακόβουλες ιστοσελίδες, συνιστάται η χρήση μιας αξιόπιστης λύσης κυβερνοασφάλειας, όπως το Kaspersky Premium. Πέρα από το ότι ανιχνεύει τις απόπειρες phishing και μπλοκάρει ύποπτες λήψεις, παρέχει επίσης προστασία σε πραγματικό χρόνο για τις διαδικτυακές αγορές και τις οικονομικές συναλλαγές—επιτρέποντας στους χρήστες να εντοπίζουν τις πλαστές ιστοσελίδες πριν καταχωρήσουν ευαίσθητες πληροφορίες. Συνδυάζοντας εργαλεία πρόληψης με μια προσεκτική προσέγγιση που βασίζεται στη σωστή ενημέρωση, καταναλωτές και επενδυτές μπορούν να παραμείνουν ενεργοί σε περιόδους οικονομικής αστάθειας με μεγαλύτερη σιγουριά και ανθεκτικότητα απέναντι στις αναδυόμενες απειλές.

Ομάδα Έρευνας Απειλών

Η ομάδα Έρευνας Απειλών είναι φορέας που ηγείται στην προστασία απέναντι στις κυβερνοαπειλές. Μέσω της ενεργής συμμετοχής τόσο στην ανάλυση απειλών όσο και στη δημιουργία τεχνολογίας, οι ειδικοί της TR διασφαλίζουν ότι οι λύσεις κυβερνοασφάλειας της Kaspersky παραμένουν πλήρως ενημερωμένες και εξαιρετικά ισχυρές, παρέχοντας κρίσιμες πληροφορίες για τις απειλές και ισχυρή ασφάλεια στους πελάτες μας, αλλά και στην ευρύτερη κοινότητα.

Kαρέ-καρέ η Εθνική Ασφαλιστική τιμά τους συνεργάτες του Εταιρικού Παραγωγικού της Δικτύου

0

Η Εθνική Ασφαλιστική, με διαχρονική δέσμευση στην αναγνώριση και επιβράβευση των ανθρώπων της, διοργάνωσε στις 28 Μαρτίου 2025 μια εντυπωσιακή Βραδιά Βραβεύσεων για τους συνεργάτες του εταιρικού της δικτύου.

Με κεντρικό μήνυμα «Τα καλύτερα έρχονται», η φετινή εκδήλωση ανέδειξε την αφοσίωση και τις εξαιρετικές επιδόσεις των κορυφαίων συνεργατών, επιβεβαιώνοντας την δέσμευση της Εταιρίας στην αριστεία και την εξέλιξη.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Δημήτρης Μαζαράκης, στην ομιλία του επισήμανε τη διαρκή πορεία ανάπτυξης της εταιρίας και τους στρατηγικούς της στόχους για το μέλλον. Δίνοντας τα θερμά του συγχαρητήρια για τα θεαματικά αποτελέσματα των συνεργατών που διακρίθηκαν, αναφέρθηκε στην ουσία της ασφάλισης, όπως αυτή αποτυπώνεται στο πρόσωπο κάθε επαγγελματία ασφαλιστή της Εταιρίας, ενώ τόνισε τη σημασία του εταιρικού δικτύου στη δυναμική εξέλιξη της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Στρέφοντας το βλέμμα στο μέλλον, ο κ. Μαζαράκης τόνισε πως «Τα καλύτερα έρχονται – και έρχονται επειδή τα χτίζουμε μαζί». Αναφέρθηκε στον μετασχηματισμό της Εταιρίας, τονίζοντας ότι η πρόοδος δεν έρχεται χωρίς αλλαγή και ότι η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη νέα νοοτροπία, την προσαρμοστικότητα και την καινοτομία.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Μαζαράκης δήλωσε: «Επενδύουμε, αλλάζουμε, προχωράμε μαζί. Η επόμενη μέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής χτίζεται από όλους εμάς από κοινού. Το μέλλον αυτό δεν σκοπεύουμε να το περιμένουμε, αλλά να το δημιουργήσουμε μέσα από τις επιλογές μας, τη δουλειά μας και τη συνεργασία μας. Είμαι υπερήφανος για όσα έχουμε επιτύχει μέχρι σήμερα, αλλά ακόμη περισσότερο για όσα έρχονται. Συνεχίζουμε κάθε μέρα –μαζί – με πίστη, με σχέδιο, με ενότητα».

Την εκδήλωση έκλεισε ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, ο οποίος συνεχάρη τους συνεργάτες της Εθνικής Ασφαλιστικής και αναφέρθηκε στις σημαντικές επιδόσεις που πέτυχε η εταιρία το 2024. Συγκεκριμένα, το Εταιρικό Δίκτυο σημείωσε αύξηση 14% στις νέες πωλήσεις UL, 36% στο χαρτοφυλάκιο κατοικίας, 61% στις επιχειρήσεις, 19% στο χαρτοφυλάκιο ομαδικών Ζωής & Υγείας και 13% αύξηση στο αντίστοιχο χαρτοφυλάκιο Corporate πυρός, Αστικής Ευθύνης και λοιπών γενικών κλάδων.

Εστιάζοντας στους επόμενους παραγωγικούς στόχους της Εθνικής Ασφαλιστικής, ο κ. Ζερβουδάκης τόνισε πως προτεραιότητα είναι η περαιτέρω βελτίωσης της σύνθεσης της παραγωγής και η αύξηση της παραγωγικότητας. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε ψηλότερα και να διεκδικήσουμε αποφασιστικά τις τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης των εργασιών μας, υποστηρίζοντας με δέσμευση τους ασφαλισμένους μας και διεισδύοντας σε νέες αγορές. Η αποφασιστικότητα και το όραμά μας θα μας οδηγήσουν σε νέους ορίζοντες».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», σε μια βραδιά γεμάτη λάμψη, έμπνευση και εορταστική διάθεση και με τη συμμετοχή 650 διακεκριμένων καλεσμένων, μεταξύ των οποίων ήταν στελέχη και διοικητικό προσωπικό της Εθνικής Ασφαλιστικής, συνεργάτες και εκπρόσωποι του κλαδικού τύπου.

Την παρουσίαση της βραδιάς ανέλαβε η λαμπερή Ζέτα Μακρυπούλια, προσφέροντας ζωντάνια και ενθουσιασμό στο κοινό. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με ένα μοναδικό live music act από τους Prestige the Band, που δημιούργησαν μια γιορτινή ατμόσφαιρα, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.

Την επόμενη ημέρα, πραγματοποιήθηκαν οι εργασίες του Συνεδρίου Πωλήσεων, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένες παρουσιάσεις που ανέλυσαν τις τελευταίες τάσεις της αγοράς καθώς και τις εξελίξεις και προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου. Οι εν λόγω παρουσιάσεις προσέφεραν πολύτιμες γνώσεις και στρατηγικές για την ενίσχυση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, καθώς και για την περαιτέρω ανάπτυξή τους.

ΑΥΞΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ

ROOKIES OF THE YEAR

ΑΥΞΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΓΕΝΙΚΩΝ

ΝΕΑ ΚΑΘΑΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΖΩΗΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

 

Σπ. Λαθούρης: «Η Howden παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης που προσαρμόζονται σε κάθε επιχειρηματικό μοντέλο»

0

Με αδιαμφισβήτητη διεθνή εμπειρία, η Howden Hellas είναι η μόνη εξολοκλήρου καθετοποιημένη εταιρεία στην Ελλάδα, με τεχνογνωσία στους τομείς της ασφάλισης, της αντασφάλισης και των συμβουλευτικών υπηρεσιών, με νομικά καταρτισμένη ομάδα διαχείρισης ζημιών και in-house τμήμα Risk Engineering. Συναντήσαμε τον κ. Σπύρο Λαθούρη, Chief Operating Officer, για να τους γνωρίσουμε καλύτερα και να ξεδιπλώσουν τις προτεραιότητές τους για τη νέα χρονιά, με έμφαση στο Customer Experience, την υιοθέτηση τεχνολογικών λύσεων κ.ά., με στόχο πάντοτε να καλύψουν τις ανάγκες κάθε επιχειρηματικού μοντέλου.

iw? Μιλήστε μας για τη φιλοσοφία της Howden…

απ. Στην καρδιά της φιλοσοφίας της Howden βρίσκεται το μότο “People first”, το οποίο αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή της στους ανθρώπους, εργαζόμενους, πελάτες, συνεργάτες, με ισχυρή έμφαση στη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά. H Howden βρίσκεται σε μια συνεχή διαδικασία υιοθέτησης νέων υπηρεσιών και εργαλείων, προκειμένου να αναβαθμίζει, κάθε φορά, την εμπειρία των πελατών της, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις. Δεν είναι μια στατική εταιρεία, αντιθέτως αφουγκράζεται το περιβάλλον της και διαθέτει γρήγορα αντανακλαστικά, προκειμένου να προηγείται πάντα των εξελίξεων που έπονται. Σημαντικός πυλώνας της φιλοσοφίας της Howden είναι η σταθερή και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας, προσελκύοντας τους καλύτερους επαγγελματίες της αγοράς, γεγονός που την καθιστά ικανή να αντεπεξέλθει σε κάθε πρόκληση.

iw? Ποιοι είναι οι προσωπικοί σας στόχοι για το 2025;

απ. Οι προσωπικοί μου στόχοι ευθυγραμμίζονται με τη συνολική στρατηγική της εταιρείας, εστιάζοντας στην αποδοτικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι τομείς πάνω στους οποίους δουλεύω πιο εντατικά αυτό το διάστημα είναι:

Εφαρμογή στρατηγικών Customer Experience, για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών, και συνεχής αναβάθμιση υπηρεσιών, με σκοπό την παροχή εξατομικευμένων λύσεων προς τους πελάτες μας.
Διασφάλιση της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας.
Υιοθέτηση τεχνολογικών λύσεων που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των λειτουργιών της εταιρείας.

iw? Εάν έπρεπε να ιεραρχήσετε τα μεγαλύτερα ζητήματα που απασχολούν το σύνολο της ιδιωτικής ασφαλιστικής αγοράς, ποια θα ήταν αυτά;

απ. Αυτό που σίγουρα απασχολεί έντονα την ασφαλιστική αγορά, στην παρούσα χρονική στιγμή, είναι οι καταστροφικοί κίνδυνοι που προκύπτουν από την κλιματική αλλαγή. Πλέον, το πρόβλημα είναι ορατό, το ζούμε όλοι μας καθημερινά. Η Ελλάδα έχει πληγεί επανειλημμένα και αποτελεί μείζον ζήτημα όχι μόνο για την ασφαλιστική αγορά, αλλά και για την Πολιτεία. Ευτυχώς, προσφάτως, έχουμε δει κάποιες κινήσεις της Πολιτείας με κίνητρα προς ιδιώτες και επιχειρήσεις, κάνοντας έτσι ένα πολύ σημαντικό πρώτο βήμα προς την υιοθέτηση των λύσεων της ιδιωτικής ασφάλισης στην αντιμετώπιση των κινδύνων για την οικονομία και την κοινωνία.

Με το μότο “Master everything you do”, δίνουμε βαρύτητα, σε καθημερινή βάση, στο να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι συνολικά, αλλά και ανά κλάδο, με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας αναβαθμισμένες υπηρεσίες, για τη βέλτιστη διαχείριση κινδύνων

Ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να μας απασχολήσει πολύ είναι το ζήτημα της Υγείας, δεδομένου ότι αποτελεί γόρδιο δεσμό εδώ και πολλά χρόνια. Δεν ξέρω αν ο διάλογος που έχει ανοίξει θα αποφέρει καρπούς άμεσα, για τους ασφαλισμένους καταρχήν και κατόπιν για τα εμπλεκόμενα μέρη, αλλά είναι ένα θέμα που πρέπει να λυθεί αν θέλουμε να θεωρούμε τους εαυτούς μας μέλη μιας σύγχρονης κοινωνίας.

Τέλος, θα πρόσθετα και τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, η οποία αλλάζει το προφίλ των κινδύνων σε επιχειρηματικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο και, φυσικά, η ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να μη συμμετέχει στην αντιμετώπισή τους.

iw? Μετά από 25 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των επιχειρήσεων, και δη των μικρομεσαίων, πιστεύετε ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προχωρήσει περαιτέρω ο διάλογος για τις επαγγελματικές ασφαλίσεις;

απ. Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η βιωσιμότητα μιας επιχείρησης αποτελεί βασικό μέλημα κάθε επιχειρηματία. Είναι, πλέον, από την πλειοψηφία των επιχειρήσεων κατανοητό πως η ασφάλιση δεν είναι απλώς μια προαιρετική επιλογή, αλλά ο μοναδικός σύμμαχος για να εξασφαλιστεί η συνέχεια και η ανθεκτικότητα των επιχειρήσεων. Επιπλέον, η είσοδος ξένων οργανισμών στην Ελλάδα μέσω επενδύσεων έχει φέρει στην αγορά μας τις πρακτικές που ακολουθούνται στο εξωτερικό και σε πιο ώριμες αγορές, δημιουργώντας μεγαλύτερη ζήτηση για τις επαγγελματικές ασφαλίσεις και, κατ’ επέκταση, καλύτερες συνθήκες και κουλτούρα ασφαλιστικής συνείδησης.

iw? H Howden σε ποιους τομείς εξειδικεύεται και γιατί;

απ. Η Howden Hellas είναι η μόνη 100% καθετοποιημένη λύση στην Ελλάδα, με διεθνή τεχνογνωσία στους τομείς της ασφάλισης, της αντασφάλισης και των συμβουλευτικών υπηρεσιών, με νομικά καταρτισμένη ομάδα διαχείρισης ζημιών και in-house τμήμα Risk Engineering. Η ολιστική αυτή προσέγγιση, η εξειδικευμένη τεχνογνωσία σε κάθε κλάδο, εγγυάται την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, σε όλα τα επίπεδα, σε ασφαλίσεις όπως Corporate Solutions, Energy & Renewables, Financial Lines, Constructions, Employee Benefits, Cyber Risks, P&C κ.ά.

iw? Υπάρχει τομέας στον οποίο δίνετε μεγαλύτερη βαρύτητα;

απ. Με το μότο “Master everything you do”, δίνουμε βαρύτητα, σε καθημερινή βάση, στο να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι συνολικά, αλλά και ανά κλάδο, με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας αναβαθμισμένες υπηρεσίες, για τη βέλτιστη διαχείριση κινδύνων.

iw? Παραμένετε ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος μεσίτης με έδρα εκτός των ΗΠΑ. Τι σημαίνει αυτό για όποιον σας εμπιστεύεται;

απ. Η Howden παρέχει, όπως αναφέραμε και παραπάνω, ολοκληρωμένες καλύψεις που προσαρμόζονται σε κάθε επιχειρηματικό μοντέλο. Το μεγάλο προνόμιο της εταιρείας μας είναι η πρόσβαση στις αγορές και εκτός Ελλάδος, ώστε να αναζητήσουμε υπηρεσίες και οφέλη για τους πελάτες μας που δύσκολα θα έβρισκαν. Η αξιοπιστία, η άμεση εξυπηρέτηση, το περιθώριο επιλογής και η αριστεία είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά μας που καθιστούν την Howden μονόδρομο στη συνείδηση των πελατών μας.

iw? Ποιος ο ρόλος της κοινωνικής υπευθυνότητας στην εταιρεία σας;

απ. Συμμετέχουμε σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (CSR) που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της Howden ενώ παράλληλα εφαρμόζουμε «πράσινες πρωτοβουλίες» που μειώνουν το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα της εταιρείας μας. Για παράδειγμα, εδώ και τρία χρόνια, έχουμε καθιερώσει no paper φιλοσοφία στα γραφεία μας, το οποίο οι εργαζόμενοί μας το αγκάλιασαν με μεγάλο ενθουσιασμό και μάλιστα διατηρούν τη συνέπειά τους μέχρι και σήμερα. Επιπλέον, έχουμε αναπτύξει πολιτικές ESG (Environmental, Social, Governance), με στόχο τη διαφάνεια και υπευθυνότητα.

iw? Επειδή γίνεται λόγος για έλλειψη προσωπικού στον κλάδο και αδυναμία προσέλκυσης νέων προσώπων, εσείς πώς ανανεώνετε το ανθρώπινο δυναμικό σας; Δίνετε κίνητρα και ευκαιρίες σε νέα στελέχη;

απ. Κύριος άξονας στη στρατηγική της Howden είναι οι άνθρωποί της. Για εμάς η αριστεία είναι προαπαιτούμενο και όλοι όσους προσελκύουμε στο δυναμικό της Howden είναι επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να αναπτυχθούν, να εξελιχθούν και να καταξιωθούν στον χώρο. Παράλληλα, λειτουργεί αποτελεσματικά και ο μηχανισμός της συλλογικότητας, ώστε όλα μας τα στελέχη να κατανοούν ότι είναι μέρος μιας κοινότητας και μιας μεγαλύτερης αλυσίδας ανθρώπων που όλοι οραματίζονται έναν κοινό στόχο. Αυτό είναι για εμάς το κλειδί της επιτυχίας και του δείκτη διατηρησιμότητας των στελεχών μας.

Aπό το περιοδικό INSURANCE WORLD

Bourla: Χάρη στην ΑΙ είμαστε πιο κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

0

Μήνυμα αισιοδοξίας για πιο άμεση κατάκτηση της θεραπείας του καρκίνου έστειλε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pfizer, Albert Bourla, κατά τη τοποθέτησή του 10oυ Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. Βέλτιστα αποτελέσματα για θεραπείες διέβλεψε ο κ. Bourla υπογραμμίζοντας τη συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα στα καλύτερα δυνατά επιστημονικά αποτελέσματα είναι και η θεραπεία του καρκίνου που θα μπορούσε να κρατήσει μια δεκαετία αλλά με την πρόοδο της επιστήμης είναι πιθανή και σε μια τετραετία. Η επιστήμη ακόμη θα ευνοήσει την παραγωγικότητα,  σύμφωνα με τον κ. Bourla, αφού με τους ίδιους πόρους θα εξασφαλιστούν περισσότερα φάρμακα και περισσότερες θεραπείες. Στο πνεύμα αυτό η εταιρεία θα μειώσει τους ανθρώπους ή τον προϋπολογισμό, ο οποίος ανέρχεται στα 11 δισ. δολάρια, όπως περιέγραψε ο ίδιος.

Η Pfizer στοχεύει στην εξάλειψη του Αλτσχάιμερ και στη θεραπεία πολλών μορφών του καρκίνου που θα καταστούν χρόνιοι νόσοι. Ειδικότερα για την δράση της στην Ελλάδα ο κ. Bourla αναφέρθηκε στην επένδυση στη Θεσσαλονίκη και υποστήριξε ότι η χώρα μας είναι φιλική προς την καινοτομία και έκανε ιδιαίτερη μνείας στην  κυβέρνηση για τις προοδευτικές απόψεις της  στον χώρο της ευρωπαϊκής βιομηχανίας. Η Pfizer διαθέτει πλέον 1.200 άτομα προσωπικό στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο κ. Bourla άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέα επένδυση της Pfizer στην Ελλάδα.

Η κρίση με τους δασμούς

Σε ότι αφορά στις ΗΠΑ, ο κ. Bourla υποστήριξε ότι η κυβέρνηση προχώρησε σε ριζοσπαστικές πολιτικές, με διεθνή επίδραση. Ο ίδιος επεσήμανε την προσωρινή εξαίρεση του φαρμακευτικός κλάδου από τους δασμούς, αλλά δεν μπορεί να προβλεφθεί εάν θα παραμείνει.

Περισσότερα στο virus.com.gr

H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

0

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με αφορμή τη θέσπιση της υποχρεωτικής ασφάλισης επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών από τον Νόμο 5116/2024, δημιούργησε έναν σύντομο και απλοποιημένο οδηγό για την ενημέρωση των επιχειρήσεων.

Από την 1η Ιουνίου 2025, όλες οι επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των €500.000 υποχρεούνται να διαθέτουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο που να καλύπτει ζημιές από φυσικές καταστροφές — δασική πυρκαγιά, πλημμύρα και σεισμό — σε ποσοστό τουλάχιστον 70% της αξίας των περιουσιακών τους στοιχείων. Η υποχρέωση κάλυψης αφορά ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, πρώτες ύλες, εμπορεύματα, μέσα παραγωγής, οχήματα επαγγελματικής χρήσης και αποθηκευμένα προϊόντα.

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις:

  • Να επικοινωνήσουν με την ασφαλιστική τους εταιρία ή τον διαμεσολαβητή τους για να επιλέξουν κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης.
  • Αν έχουν ήδη συμβόλαιο, να επιβεβαιώσουν ότι οι καλύψεις πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου.
  • Να εξετάσουν αν η κάλυψη του 70% ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος υπασφάλισης.

Ο οδηγός της ΕΑΕΕ είναι διαθέσιμος σε ψηφιακή μορφή και μέσω των επίσημων κοινωνικών δικτύων της Ένωσης.

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

0

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος το 2024, σύμφωνα με στοιχεία του Επικουρικού Κεφαλαίου Αυτοκινήτων , στο οποίο δηλώνονται τα τροχαία ατυχήματα που εμπλέκονται και ανασφάλιστα οχήματα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του α΄ τριμήνου του 2025 δηλώθηκαν 322 ζημίες με ανασφάλιστα οχήματα έναντι 385 το ίδιο διάστημα το 2024.

Δείτςε τον σχετικό πίνακα: