back to top
19.3 C
Athens
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 2040

H AIG βασική ασφαλιστική εταιρεία του αεροσκάφους που έπεσε στην Ταϊβάν

0

Βασική ασφαλιστική εταιρεία του αεροσκάφους της TransAsia Airways Corp. που συνετρίβη κοντά στο αεροδρόμιο Μακονγκ της Ταιβαν είναι η AIG σύμφωνα με την Aon Plc και δημοσίευμα του Bloomberg.

Το αεροπλάνο, στο οποίο επέβαιναν 54 άνθρωποι και τέσσερα μέλη του πληρώματος, προσπάθησε λόγω κακοκαιρίας να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στο νησί Πενγκχού της Ταιβάν, ωστόσο φαίνεται πως χάθηκε ο έλεγχος του σκάφους το οποίο έπεσε σε κατοικημένη περιοχή.

Συνολικά 47 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 11 τραυματίες ανασύρθηκαν από τον τόπο του ατυχήματος.
Το αεροσκάφος ATR-72 είναι σύμφωνα με πληροφορίες ασφαλισμένο για 13,2 εκατ. δολάρια.

Να κλείσουν τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ;

0

Ακούω τελευταία ότι συζητείται έντονα τελευταία στο υπουργείο Υγείας να κλείσουν τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και το προσωπικό τους να μεταφερθεί στον ΕΟΦ. Όσο και αν πράγματι, ο ΕΟΦ έχει δραματική ανάγκη ενίσχυσης σε εξειδικευμένο προσωπικό, χρειάζεται προσοχή διότι η κυβέρνηση μπορεί να πάει για μαλλί και να βγει κουρεμένη…

Ο ΕΟΠΥΥ έχει αναπτύξει σε όλη τη χώρα 26 φαρμακεία, που έχουν έδρα σε πρώην μονάδες υγείας του ΙΚΑ. Κύριος σκοπός τους είναι να χορηγούν στους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ (πλέον και στους ανασφάλιστους) τα λεγόμενα «Φάρμακα Υψηλού Κόστους» (ΦΥΚ).
Τα εν λόγω φάρμακα είναι συνήθως πολύ ακριβά σκευάσματα, που αφορούν τη θεραπεία σοβαρών χρόνιων ασθενειών ή σπάνιων νόσων, όπως πολλαπλή σκλήρυνση, ρευματοειδή αρθρίτιδα κ.ο.κ. Το συνολικό κόστος των φαρμάκων αυτών ξεπερνά σε ετήσια βάση περίπου τα 700 εκατ. ευρώ, δηλαδή, αντιπροσωπεύει περίπου το ¼ της συνολικής δαπάνης του ΕΟΠΥΥ για φάρμακα!

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ασφάλιση των οχημάτων – μηχανημάτων της ΕΥΔΑΠ

0

Επαναληπτικό, δημόσιο, κλειστό και μειοδοτικό διαγωνισμό με βάση την Οδηγία 2004/18/ΕΚ και το Π.Δ. 60/2007 διενεργεί η ΕΥΔΑΠ για την ασφάλιση των ιδιόκτητων μηχανημάτων και οχημάτων της και συγκεκριμένα:

Α) 12 δίτροχων
Β) 213 επιβατικών Ι.Χ. και λεωφορείων
Γ) 116 φορτηγών και βυτιοφόρων
Δ) 33 μηχανημάτων έργου
Όλα τα οχήματα που θα ασφαλισθούν είναι ιδιωτικής χρήσης και θα κινούνται εντός Ελλάδος.

Οι ενδιαφερόμενοι για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό αυτό θα πρέπει :

1. Να υποβάλουν σχετική ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ στην Υπηρεσία Προμηθειών της ΕΥΔΑΠ, μέχρι τις 29-07-2014, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 π.μ..

2. Απαραίτητα να προσκομίσουν στην Υπηρεσία Προμηθειών της ΕΥΔΑΠ μαζί με την αίτησή τους και τα προβλεπόμενα από τη Διακήρυξη 534Ε (Παράρτημα Α), δικαιολογητικά συμμετοχής.
Ως κριτήριο αξιολόγησης των προσφορών ορίζεται η χαμηλότερη τιμή.

Σημειώνεται ότι η προκήρυξη του εν λόγω διαγωνισμού, εστάλη στις 13-06-2014 προς δημοσίευση, στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Έντυπα αιτήσεων συμμετοχής και διακηρύξεις του διαγωνισμού δίνονται καθημερινά στα Γραφεία της Εταιρείας Υδρεύσεως και Αποχετεύσεως Πρωτευούσης Α.Ε., οδός Ωρωπού 156 Γαλάτσι – ισόγειο (γραφείο Α-014) και από ώρα 8.00-14.00 (ΕΚΤΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΥ), τηλ.: 210 2144246.
ΕΚ ΤΗΣ Ε.ΥΔ.Α.Π. ΑΕ

Ασφάλιση 417 οχημάτων του δήμου Ρόδου

0

Ανοιχτό μειοδοτικό διαγωνισμό διενεργεί ο δήμος Ρόδος με κριτήριο κατακύρωσης τη συνολικά χαμηλότερη προσφορά, με αντικείμενο εργασίας την ασφάλιση όλων των οχημάτων του Δήμου για σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές τρίτων (αστική ευθύνη).

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με σφραγισμένες προσφορές και με ελεύθερη συμπλήρωση τιμολογίου χωρίς όριο. Οι τιμές των ασφαλίστρων θα είναι οι τελικές και θα περιλαμβάνουν τα καθαρά ασφάλιστρα, τα δικαιώματα, το φόρο ασφαλίστρων και όποια άλλη επιβάρυνση. Η ασφάλιση θα περιλαμβάνει 417 οχήματα και μηχανήματα και θα ξεκινάει από τις 01/09/2014 και θα λήγει στις 01/09/2015.

Ο συνολικός ενδεικτικός προϋπολογισμός της δαπάνης των πιο πάνω υπηρεσιών ανέρχεται στο ποσό των 165.000 ευρώ με το ΦΠΑ.

Δεκτές στο διαγωνισμό γίνονται οι ασφαλιστικές εταιρείες. Στο χρονικό διάστημα αυτό τονίζεται ότι καμία μεταβολή των προσφερόμενων τιμών δεν θα δεχθεί η Υπηρεσία, εκτός αν αλλάξουν τα κατώτατα όρια ασφάλισης των οχημάτων από το κράτος.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τη δημοπρασία, τον τρόπο κτήσης των εντύπων, κτλ από τον κ. Γεράσιμο Αντωνάτο, προσερχόμενοι όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στα γραφεία του Τμήματος Προμηθειών, οδός Καποδιστρίου 3-5, στο τηλέφωνο 22410-35445 και φαξ 22410-39780. Όλα τα απαραίτητα στοιχεία του διαγωνισμού θα είναι αναρτημένα στον πίνακα ανακοινώσεων και στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου.

Η δημοπρασία θα γίνει στο Τμήμα Προμηθειών μπροστά στην Επιτροπή του Διαγωνισμού στις 29/07/2014, ημέρα Τρίτη και ώρα λήξης παραλαβής προσφορών την 09η το πρωί.

Έτσι θα αλλάξουμε τα πράγματα…

0

[starbox]

Ένα ζήτημα που διαχρονικά απασχολεί τους ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς είναι η προοπτική ανάπτυξης του κλάδου. Πάνω σε αυτό το ερώτημα καταστρώνονται στρατηγικές, δημιουργούνται πλάνα και λαμβάνονται αποφάσεις σχετικά με τις επιχειρηματικές δράσεις των εταιρειών. Ταυτόχρονα, η προοπτική ανάπτυξης καθαυτή αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την απόφαση των ανθρώπων που είτε θέλουν να επιλέξουν την ασφαλιστική διαμεσολάβηση ως επαγγελματική καριέρα είτε είναι ήδη ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές και καλούνται να επιλέξουν τον ειδικότερο κλάδο της ασφάλισης πάνω στον οποίο θα επενδύσουν το χρόνο και τις προσπάθειές τους.

Ως προς το βασικό ερώτημα για το ποιες είναι οι προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής βιομηχανίας στη χώρα μας και ιδίως σε σχέση με τον κλάδο της ασφάλισης νομικής προστασίας, η απάντηση είναι εύκολη και προκύπτει από τα νούμερα και τα στατιστικά στοιχεία. Τα περιθώρια ανάπτυξης και ιδίως του κλάδου νομικής προστασίας, κατά γενική ομολογία, είναι πολύ μεγάλα. Για να γίνει όμως αυτό πρέπει καταρχήν να επενδύσουμε στην «ασφαλιστική συνείδηση» των Ελλήνων πολιτών. Έχει διαπιστωθεί ότι η «ασφαλιστική συνείδηση» των ελλήνων καταναλωτών είτε αυτοί είναι ιδιώτες, είτε επαγγελματίες, είναι πολύ χαμηλή και σε κάθε περίπτωση πολύ χαμηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Η αφύπνιση της «ασφαλιστικής συνείδησης» των Ελλήνων καταναλωτών είναι κάτι που αφορά ένα σύνολο παραγόντων της ελληνικής κοινωνίας όπως η ίδια η πολιτεία, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών, οι ασφαλιστικές εταιρείες και τέλος οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές. Η συνδυασμένη δράση όλων αυτών μπορεί να οδηγήσει στην αλλαγή της υπάρχουσας νοοτροπίας.

Όσον αφορά στο θεσμό της ασφάλισης νομικής προστασίας οι προοπτικές ανάπτυξης είναι τεράστιες. Κι αυτό γιατί οι δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι πολίτες σήμερα προκειμένου να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη είναι ίσως πιο σοβαρές από κάθε άλλη φορά.

Ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά καταρχήν μέσω της μείωσης του κόστους με την καταβολή ενός ιδιαίτερα προσιτού ασφάλιστρου, ενώ η αντιμετώπιση του δαιδαλώδους συστήματος δικαιοσύνης γίνεται μέσω της παροχής υπηρεσιών από εξειδικευμένους και άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες με μακροχρόνια εμπειρία.
Το πρόβλημα στη προκειμένη περίπτωση, το οποίο καλούμαστε να μετατρέψουμε σε στοίχημα, το οποίο οφείλουμε να κερδίσουμε, είναι η αποτελεσματική ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού για τις δυνατότητες που ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας μπορεί να τους προσφέρει. Μέσω της ολοκληρωμένης ενημέρωσης, οι πολίτες θα πληροφορηθούν και κυρίως θα συνειδητοποιήσουν την ευκολία με την οποία θα μπορούν πλέον να «βρίσκουν το δίκιο τους» απαλλαγμένοι από σκέψεις και αναστολές που προκαλεί το υψηλό κόστος.

Η εταιρεία μας, έχοντας κατανοήσει πλήρως τις τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης που υφίστανται αλλά και τις δυσκολίες που αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη αυτή, δραστηριοποιείται ενεργά και σε πολλές περιπτώσεις σε συνεργασία με θεσμικούς φορείς όπως η Ένωση των Ασφαλιστικών Εταιριών, το Υπουργείο Δικαιοσύνης κλπ προς την κατεύθυνση της έγκυρης και αποτελεσματικής ενημέρωσης τόσο του καταναλωτικού κοινού, όσο και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, με σκοπό να καταστήσει σαφή και προφανή τα πλεονεκτήματα της ιδιωτικής ασφάλισης και ιδίως της ασφάλισης νομικής προστασίας.

Έτσι πιστεύουμε ότι θα αλλάξουμε τα πράγματα προς όφελος όλων…

Πηγή:  D.A.S. Hellas Newsletter Ιούλιος 2014

 

Εκσυγχρονισμός στον κλάδο αυτοκινήτου

0

[starbox]

Οι νέες ρυθμίσεις για την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Οχημάτων, σε ισχύ από την 5η Μαΐου 2014, δημιουργούν ένα νέο πιο ξεκάθαρο και αποτελεσματικό πλαίσιο που θέτει επί νέων, πιο υγιών βάσεων, τις σχέσεις μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών. Το πλαίσιο αυτό όχι μόνο εξασφαλίζει την υγιή και εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, καταργώντας μία σειρά από αναχρονιστικές πρακτικές που ταλάνιζαν τον κλάδο και τους ασφαλισμένους για χρόνια, αλλά δημιουργεί και ένα ισχυρό πλέγμα διαφάνειας στις συναλλαγές μεταξύ εταιρειών, διαμεσολαβητών, ασφαλισμένων και τρίτων ζημιωθέντων, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη προστασία και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση αυτών.

Εξυπακούεται ότι είναι απόλυτη ανάγκη η προσοχή μας να στραφεί στη σωστή ενημέρωση των ασφαλισμένων, τόσο πάνω στα πρακτικά ζητήματα που αφορούν το νέο τρόπο διαχείρισης της ασφαλιστικής τους κάλυψης (έγκαιρη σύναψη ή ανανέωση της ασφαλιστικής τους κάλυψης, γνώση των δικαιωμάτων αλλά και υποχρεώσεών τους) όσο και τη θετική διάσταση και τα πλεονεκτήματα που οι αλλαγές επιφέρουν.

Επισημαίνω ορισμένα – τα σημαντικότερα – από αυτά:
– Σαφής και απλός καθορισμός της έναρξης, ανανέωσης και λήξης της ασφαλιστικής σύμβασης, με αναγνώριση της πληρωμής του ασφαλίστρου ως βασικής προϋπόθεσης για την έναρξη και έκδοση του ασφαλιστηρίου.

Ο συνεπής ασφαλισμένος είναι πλέον σίγουρος ότι, εφόσον έχει καταβάλει το ασφάλιστρό του, έχει στα χέρια του μια ασφαλιστική σύμβαση που είναι σε ισχύ, γεγονός που τον διασφαλίζει με σιγουριά, σε περίπτωση εμπλοκής του σε ατύχημα.

– Κατάργηση της αυτόματης ανανέωσης των ασφαλιστηρίων. Με τις νέες ρυθμίσεις παύουν πλέον να υφίστανται οι χρονοβόρες και κοστοβόρες διαδικασίες ακύρωσης των συμβολαίων που επιβάρυναν εταιρείες και – τελικά – τους ασφαλισμένους.

-Επιτάχυνση και διευκόλυνση των διαδικασιών αποζημίωσης προς όφελος των ασφαλισμένων ή τρίτων παθόντων. Οι νέες διατάξεις καθορίζουν σαφώς τα χρονικά πλαίσια καταβολής της αποζημίωσης εκ μέρους της ασφαλιστικής εταιρείας, απλοποιούν τους τρόπους υποβολής της αίτησης αποζημίωσης και βελτιώνουν τη διαφάνεια των συναλλαγών κατοχυρώνοντας ως απαραίτητη την έγγραφη επικοινωνία της εταιρείας προς τον δικαιούχο.

-Βελτίωση της ταχύτητας και της ποιότητας της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, τόσο κατά την έναρξη ασφάλισης όσο και κατά τη διαδικασία αποζημίωσης, μέσα από τη μείωση της γραφειοκρατίας αλλά και την αναγνώριση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας μεταξύ εταιρείας, διαμεσολαβητή και ασφαλισμένου. Επιπλέον, παροχή πιο ανταγωνιστικών προϊόντων λόγω της μείωσης του διαχειριστικού κόστους έκδοσης των ασφαλιστηρίων αλλά και του κόστους ζημιών των εταιρειών.

-Ενίσχυση της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας των ασφαλιστικών εταιρειών. Με το νέο πλαίσιο οι εταιρείες έχουν πλέον πλήρη γνώση των ασφαλισμένων οχημάτων τους και των συνεπαγόμενων κινδύνων σε πραγματικό χρόνο, κάτι που δεν ήταν απολύτως δυνατόν με όσα ίσχυαν προηγουμένως. Το γεγονός αυτό οδηγεί σε περιορισμό των επισφαλών απαιτήσεων και είναι σε απόλυτη συμφωνία με το επερχόμενο καθεστώς του Solvency II, καθώς συμβάλλει στη μείωση – πρωτίστως– του ασφαλιστικού και πιστωτικού και – δευτερευόντως– του λειτουργικού κινδύνου των εταιρειών.
Συμπερασματικά θα έλεγα ότι το νέο πλαίσιο λειτουργεί υπέρ όλων και συνολικά υπέρ του ίδιου του θεσμού της ασφάλισης, ενισχύοντας την ασφαλιστική συνείδηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς την ασφαλιστική αγορά.

Πηγή: Υδρόγειος – Voice

ΟΑΕΕ: Ψηφιοποιούνται οι ασφαλιστικές εισφορές

0

Νέα μηχανογραφική εφαρμογή τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή στον ΟΑΕΕ, για την καταχώρηση και εν συνεχεία ψηφιακή απεικόνιση ασφαλιστικών εισφορών, που έχουν καταβληθεί εκτός Μηχανογραφικού Συστήματος.

Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του κεντρικού στόχου τoυ Ταμείου για την ψηφιοποίηση, τόσο του ασφαλιστικού βίου των ασφαλισμένων, όσο και των εκτός μηχανογραφικού συστήματος ασφαλιστικών εισφορών.

Η ψηφιοποίηση θα αρχίσει από τις ασφαλιστικές εισφορές του πρώην ΤΕΒΕ, που τηρούνται σε βιβλιοδετημένες καταστάσεις, τις Ονομαστικές Καταστάσεις Καταβαλλόντων, με έτος εκκίνησης καταχωρήσεων το 2006.

Η καταχώρηση γίνεται με όλες τις δικλείδες ελέγχου, ώστε να εξασφαλίζεται η εγκυρότητα και ασφάλεια των καταχωρήσεων.

Μετά την πιλοτική εφαρμογή, οπότε και θα αξιολογηθεί η διαδικασία και θα συλλεχθούν παρατηρήσεις, η εφαρμογή θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Η υλοποίηση του έργου αυτού θα συμβάλλει στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών, στην ποιότητα και ταχύτητα της εξυπηρέτησης και στην απλοποίηση των γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Με την ψηφιοποίηση του ασφαλιστικού φακέλου και των ονομαστικών καταστάσεων καταβαλλόντων, θα αντικατασταθούν τα στοιχεία και αρχεία που έως σήμερα παρακολουθούνται σε φυσική μορφή.

Με τον τρόπο αυτό θα επιτευχθεί η ηλεκτρονική πρόσβαση στο σύνολο της ασφαλιστικής και οικονομικής διαδρομής των ασφαλισμένων.

Διαγωνισμός για την ασφάλιση των οχημάτων και μηχανημάτων του δήμου Ηρακλείου

0

Ο Δήμος Ηρακλείου προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές για την επιλογή αναδόχου εταιρείας, για την «ασφάλιση των οχημάτων και μηχανημάτων» του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης. Η δημοπρασία θα γίνει στα Γραφεία του Δήμου Αγίου Τίτου 1, αίθουσα Ανδρέα Παπανδρέου στις 20/06/2014 Ημέρα Παρασκευή και ώρα 12:00 (λήξη επίδοσης προσφορών) σύμφωνα με ΠΔ 28/80.

Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός της δαπάνης είναι 100.000,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%

Η προσφορά θα γίνει αποκλειστικά σε Ευρώ.

Για την έγκυρη συμμετοχή , στον διαγωνισμό κατατίθεται από τους διαγωνιζόμενους, κατά τους όρους του άρθρου 15 του π.δ. 28/1980, εγγύηση συμμετοχής αναγνωρισμένης Τράπεζας ή γραμμάτιο του ΤΣΜΕΔΕ ή του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, που ανέρχεται σε ποσοστό 2% επί της προϋπολογισθείσας δαπάνης δηλαδή ποσού: 2.000,00 €
Αν η εγγύηση συμμετοχής υπολείπεται έστω και ελάχιστα του απαιτούμενου ποσού, η προσφορά δεν γίνεται δεκτή.

Οι προσφορές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία κατατίθενται την ημέρα και ώρα του διαγωνισμού απ΄ ευθείας στην Επιτροπή διενέργειας του διαγωνισμού από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους ή από τους νόμιμους εκπροσώπους τους. Σε περίπτωση αναβολής του διαγωνισμού για λόγους ανωτέρας βίας (απεργία, κατάληψη κλπ), ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί την ίδια μέρα την επόμενη εβδομάδα δηλαδή την 27/06/2014 ημέρα Παρασκευή και ώρα. 12:00 (λήξη επίδοσης προσφορών)στον ίδιο χώρο.

Τη μελέτη του ανοιχτού διαγωνισμού μπορούν να ζητήσουν οι ενδιαφερόμενοι από τη Δ/νση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης του Δήμου Ηρακλείου τις εργάσιμες μέρες και ώρες. Τηλέφωνα επικοινωνίας 2813-409628 υπεύθυνος κ. Γαλεράκης Σπύρος ή από το site του Δήμου στη ηλεκτρονική διεύθυνση www.heraklion.gr
Τα έξοδα δημοσίευσης βαρύνουν τον ανάδοχο.

190 εκατ. ασφαλιστική αποζημίωση για κρυφές κάμερες σε νοσοκομείο των ΗΠΑ

0

Το ποσό των 190 εκατ. δολαρίων θα καταβάλλει μέσω της ασφαλιστικής του εταιρείας το νοσοκομείο Johns Hopkins Health System στις ΗΠΑ για τη κρυφών καμερών και απρεπή συμπεριφορά γυναικολόγου σε 8.500 ασθενείς, εκ των οποίων τα 62 είναι ανήλικες ασθενείς και παιδιά.

Τα στοιχεία που κατατέθηκαν στις δικαστικές αρχές δείχνουν ότι ο γυναικολόγος Nikita Levy, ο οποίος αυτοκτόνησε ένα χρόνο πριν, είχε βιντεοσκοπήσει ερήμην τους περισσότερες από 12.600 γυναίκες από το 2005 και μετά, χρησιμοποιώντας κρυφές κάμερες, όπως ένα στυλό το οποίο είχε στην κατοχή του.

Όπως αναφέρουν τα ξένα ειδησεογραφικά μέσα ο διακανονισμός αφορά ένα από τα μεγαλύτερα ποσά που έχουν αποφασιστεί σε τέτοιου είδους υποθέσεις.

ΕΙΑΣ: Προγράμματα για τα Πιστοποιητικά της ΔΕΙΑ

0

Το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί από το 2002 φροντιστηριακά προγράμματα για τις εξετάσεις των υποψηφίων για όλες τις κατηγορίες διαμεσολαβητών.

Οι εξετάσεις για την απόκτηση των Πιστοποιητικών Επιπέδου Α’, Β’, Γ’ & Δ’ σχετικά με την πιστοποίηση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών θα διεξαχθούν στην Αθήνα το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014 (για το πιστοποιητικό Α΄) και την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014 (για τα πιστοποιητικά Β’, Γ, & Δ΄).

Οι υποψήφιοι διαμεσολαβητές μπορούν να βρουν την ύλη των εξετάσεων στο site του ΕΙΑΣ www.eias.gr ή στο site της Τράπεζας της Ελλάδος www.bankofgreece.gr, καθώς και ό,τι αφορά στις οδηγίες σχετικά με την αίτηση συμμετοχής και το τέλος των εξετάσεων.

Το ΕΙΑΣ οργανώνει φροντιστηριακά προγράμματα για την ολοκληρωμένη και σωστή προετοιμασία των υποψηφίων για τις εξετάσεις των Πιστοποιητικών Επιπέδου Α’, Β’, Γ’ και Δ’, διάρκειας 24, 20, 20 και 26 εκπαιδευτικών ωρών αντίστοιχα, και θα πραγματοποιηθούν στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5° όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:
Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄(24 ώρες)
• Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 20.45 (8 ώρες)
• Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 20.00 (7 ώρες)
• Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 18.15 (5 ώρες)
• Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 17.15 (4 ώρες) επανάληψη & test προσομοίωσης

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Β΄ (20 ώρες)
• Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 20.45 (8 ώρες)
• Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 20.45 (8 ώρες)
• Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014: 14.00 – 17.15 (4 ώρες)

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Γ΄ (20 ώρες)
• Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014: 15.00 – 20.45 (7 ώρες)
• Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014: 15.00 – 20.45 (7 ώρες)
• Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014: 14.30 – 19.30 (6 ώρες)

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Δ΄(26 ώρες)
• Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014: 16.30 – 20.45 (5 ώρες)
• Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014: 16.30 – 20.45 (5 ώρες)
• Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014: 16.30 – 19.45 (4 ώρες)
• Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014: 16.30 – 19.45 (4 ώρες)
Η επανάληψη και το test προσομοίωσης θα πραγματοποιηθούν:
• Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014: 16.30 – 19.45 (4 ώρες) και
• Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014: 16.30 – 19.45 (4 ώρες)

 
Τα θέματα διδασκαλίας θα καλύψουν οι καταξιωμένοι και έμπειροι Εισηγητές του ΕΙΑΣ:
η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, για το πιστοποιητικό Επιπέδου Α΄, ο κ. Απόστολος Μαρτζάκλης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, για το πιστοποιητικό Επιπέδου Β΄, ο κ. Αντώνης Ξηρογιαννόπουλος, Νομικός Σύμβουλος & Σύμβουλος Διοίκησης της εταιρίας Σ.Ι. ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Ε.Π.Ε., για το πιστοποιητικό Επιπέδου Γ΄, και οι κ.κ.: Δρ. Άρης Καπερώνης και Δρ. Νίκος Πειρουνάκης για το πιστοποιητικό Επιπέδου Δ’.

Η συσσωρευμένη γνώση και εμπειρία του ΕΙΑΣ και των εισηγητών του συμβάλλουν στην άριστη προετοιμασία των υποψηφίων για την πιστοποίησή τους ως Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές αλλά και στη σωστή ενημέρωση, προκειμένου οι υποψήφιοι να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές και να ενισχύσουν τις δυνατότητες επαγγελματικής και ενδοεταιρικής εξέλιξής τους.

Το φροντιστηριακά προγράμματα περιλαμβάνουν:
• Παραδόσεις της ύλης που θα εξεταστούν οι υποψήφιοι
• Προσομοίωση των εξετάσεων με το νέο σύστημα

Στους συμμετέχοντες διανέμονται:
• Περιληπτικές σημειώσεις-PowerPoint που εστιάζουν στα κύρια σημεία της ύλης στην οποία θα εξεταστούν.
• Προσωπικός κωδικός πρόσβασης για τα ηλεκτρονικά τεστ αυτoαξιολόγησης, που εμπεριέχουν το σύνολο των ερωτήσεων της ύλης όλων των κατηγοριών πιστοποίησης που δημοσίευσε η Τράπεζα της Ελλάδος.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και τη Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014.

Δικαίωμα Συμμετοχής:
Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Α’ το δικαίωμα Συμμετοχής ορίζεται στα 220€
Για τις Εταιρίες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων σε αυτό το πρόγραμμα, τα δίδακτρα
διαμορφώνονται στα 190€ ανά άτομο.

Για τα Πιστοποιητικά Επιπέδου Β’ & Γ΄ το δικαίωμα Συμμετοχής ορίζεται στα 200€
Για τις Εταιρίες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων σε αυτό το πρόγραμμα, τα δίδακτρα
διαμορφώνονται στα 180€ ανά άτομο.

Για το Πιστοποιητικό Επιπέδου Δ’ το δικαίωμα Συμμετοχής ορίζεται στα 250€
Για τις Εταιρίες που θα έχουν συμμετοχή άνω των 2 ατόμων σε αυτό το πρόγραμμα, τα δίδακτρα
διαμορφώνονται στα 225€ ανά άτομο.

* Όσοι υποψήφιοι (συμμετοχές 1-2 ατόμων) υποβάλλουν την αίτηση συμμετοχής τους και καταβάλλουν και τα δίδακτρα μέχρι και 7/8/2014 για κάποιο/α από τα ανωτέρω φροντιστηριακά προγράμματα, θα τους χορηγείται έκπτωση 20€ επί των διδάκτρων.

Δικαίωμα Συμμετοχής

Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

• ALPHA BANK: 114-00-2786006633 IBAN: GR8101401490114002786006633
• EΘΝΙΚΗ: 142/48003627 IBAN: GR6501101420000014248003627
• ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298 IBAN: GR6801720320005032013025298
• EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956 IBAN: GR4002601410000470200566956
Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr ή με fax στον αριθμό 210 9219 917.

Για συμπληρωματικές πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται: στα τηλέφωνα του Ε.Ι.Α.Σ. 2109219660 & 2109219684, fax: 2109219917, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr & eias@ath.forthnet.gr.