back to top
18 C
Athens
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 2004

Ανακοστολογούνται οι διαγνωστικές εξετάσεις

0

Μελέτη ανακοστολόγησης των διαγνωστικών εξετάσεων ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας, όπως ανέφερε ο Μ. Βορίδης σε συνάντηση με τα μέλη του ΔΣ της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Εργαστηριακών Ιατρών, Βιοπαθολόγων, Κυτταρολόγων, Παθολογοανατόμων (ΠΕΕΒΙ).

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Διαγωνισμός για την ασφαλιστική κάλυψη της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής

0

Στην κάλυψη των μελών της αθλητικής αποστολής που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους Αγώνες για χειμερινά αθλήματα, που θα διεξαχθούν στο Vorarlberg & Liechtenstein της Αυστρίας θα προχωρήσει μετά από διαγωνισμό η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.

Η αποστολή αποτελείται από περίπου 10 άτομα των οποίων η μετάβαση-επιστροφή θα γίνει τμηματικά αεροπορικώς και οδικώς με πούλμαν.

Στους ασφαλιζόμενους κινδύνους περιλαμβάνονται: θάνατος από ατύχημα, μόνιμη ολική ανικανότητα, μόνιμη μερική ανικανότητα, ιατροφαρμακευτικά και νοσοκομειακά έξοδα από ατύχημα και ανώτατο όριο αποζημίωσης σε περίπτωση ομαδικού ατυχήματος τουλάχιστον καθώς και τρομοκρατικές ενέργειες.

Προσφορές κατίθενται μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου. Περισσότερες πληροφορίες στο 210 6878805.

Dr. Thomas Langen: «Έχουν αυξηθεί σημαντικά τα πιστωτικά όρια για τους Έλληνες αγοραστές»

0

[starbox]

Με την εξειδίκευση, την τεχνογνωσία και την εμπειρία που έχουν διαμορφώσει την 90ετή φιλοσοφία της Atradius στην ασφάλιση πιστώσεων, ο Thomas Langen μιλά στο iw για τη στρατηγική που ακολουθεί ο όμιλος στην Ελλάδα, τις εκτιμήσεις των οικονομικών αναλυτών σχετικά με την πορεία των επισφαλειών και το πώς αντιμετωπίζουν οι Έλληνες επιχειρηματίες την ασφάλιση πιστώσεων.
Όπως αναφέρει, ο όμιλος στηρίζει τις εργασίες του κατά κύριο λόγο στην ποιότητα της πελατείας του και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και όχι στις χαμηλές τιμές. Ειδικά για την Ελλάδα τονίζει πως έχουν αυξηθεί σημαντικά τα πιστωτικά όρια, ωστόσο ο όμιλος παραμένει ιδιαίτερα προσεκτικός στην ασφαλιστική του πρακτική.
Τα βασικά στοιχεία που επισημαίνει είναι τα εξής:

• Στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών οι επισφάλειες συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση, ο ρυθμός όμως της αύξησης αυτής διαρκώς μειώνεται. Έτσι, υπολογίζουμε ότι η κατάσταση θα σταθεροποιηθεί εντός του 2015.
• Η ζήτηση για ασφάλιση πιστώσεων έχει αυξηθεί σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο η ελληνική αγορά ασφάλισης πιστώσεων θεωρείται ακόμη υποασφαλισμένη.
• Η ελληνική οικονομία έχει σε γενικές γραμμές θετική εξέλιξη, και για τον λόγο αυτό η Atradius προσαρμόζει περιοδικά τη στρατηγική της στην Ελλάδα.

iw? Σε τι υπερέχει η Atradius στον τομέα της; Ποια είναι η πορεία τού ομίλου; Πότε ιδρύθηκε και σε πόσες χώρες διατηρεί σήμερα παρουσία;

Thomas Langen: Ο όμιλος Atradius διαθέτει εμπειρία σχεδόν 90 ετών. Οι ρίζες τού ομίλου βρίσκονται στην Ολλανδία και στη Γερμανία:

– Η Atradius ιδρύθηκε αρχικά με την επωνυμία NCM στην Ολλανδία το 1925. Εκείνη την εποχή, η εταιρεία δημιουργήθηκε με στόχο τη βελτίωση της εμπορικής πρακτικής για τις εταιρείες που είχαν έδρα στην Ολλανδία. Το 1932 η NCM ξεκίνησε συνεργασία με την ολλανδική κυβέρνηση, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών πίστωσης για εξαγωγικές δραστηριότητες σε ολλανδικές επιχειρήσεις εκ μέρους του ολλανδικού κράτους.
– Μερικά χρόνια μετά –το 1954– ιδρύεται στη Γερμανία παράρτημα της κυρίαρχης εταιρείας βιομηχανικών ασφαλίσεων Gerling Group, με ειδίκευση στον τομέα της ασφάλισης πιστώσεων.
– Και οι δύο εταιρείες πρωτοπορούν στους τομείς ασφάλισης πιστώσεων και είσπραξης οφειλών.
– Η NCM και η Gerling Credit συγχωνεύονται το 2001 και έτσι δημιουργείται η Gerling NCM, η οποία μετονομάζεται σε Atradius το 2004.
– Στις 25 Ιανουαρίου 2008, η Atradius συνάπτει και πάλι μια σπουδαία επιχειρηματική συνεργασία, ενώνοντας τις δυνάμεις της με την Crédito y Caución, προκειμένου να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη διεθνή αγορά ασφάλειας πιστώσεων. Στην Ισπανία, η Crédito y Caución ιδρύθηκε το 1929 και αναπτύχθηκε με σταθερά βήματα και οργανικό τρόπο, ώσπου έφτασε να γίνει η κυρίαρχη εταιρεία ασφάλειας πιστώσεων και εγγυήσεων στην ιβηρική χερσόνησο.
– Η Atradius είναι πλέον ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς διεθνούς ασφάλισης πιστώσεων παγκοσμίως, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες ασφάλισης πιστώσεων και διαχείρισης απαιτήσεων σε 50 χώρες σε όλο τον κόσμο μέσω των 160 γραφείων που διαθέτει.

iw? Πώς εκτιμάτε ότι θα κινηθούν οι επισφάλειες στην Ευρώπη και στην Ελλάδα;

T.L.: Παρακολουθούμε τακτικά την πορεία των επισφαλειών ανά τον κόσμο μέσω του reporting εργαλείου της Atradius “Atradius Payment Practice Barometer” και έχουμε παρατηρήσει κάμψη των επισφαλειών στην Ευρώπη. Ενώ στις χώρες της βόρειας και δυτικής Ευρώπης η είσπραξη οφειλών είναι σε μάλλον καλό επίπεδο, οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν ότι οι νοτιοευρωπαϊκές και ανατολικοευρωπαϊκές επιχειρήσεις έχουν κατά μέσο όρο τον χαμηλότερο ρυθμό είσπραξης οφειλών. Οι αγορές που έχουν υποστεί το ισχυρότερο πλήγμα από τη μη καταβολή πληρωμών είναι αυτές της Ιταλίας, της Ελλάδας και της Ισπανίας. Με την κρίση του ευρώ στην Ελλάδα και την Ισπανία, η είσπραξη οφειλών επιδεινώθηκε τα τελευταία χρόνια, όμως προβλέπουμε ότι με τη σταθεροποίηση των οικονομιών αυτών, η καθυστέρηση των πληρωμών και η κατάσταση των επισφαλειών θα παρουσιάσουν βελτίωση εντός του 2015.
Ειδικά όσον αφορά στην Ελλάδα, παρατηρούμε ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών οι επισφάλειες συνεχίζουν να παρουσιάζουν αύξηση, ο ρυθμός όμως της αύξησης αυτής διαρκώς μειώνεται. Έτσι, υπολογίζουμε ότι η κατάσταση θα σταθεροποιηθεί εντός του 2015.
Παρότι η χρηματοδότηση από τις τράπεζες είναι ακόμη ακριβή και δυσεύρετη, οι επιχειρηματίες έχουν προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες, έχουν ενισχύσει τα τμήματα πιστώσεών τους, είναι πιο προσεκτικοί σχετικά με τις πιστώσεις που χορηγούν στους αγοραστές τους και χρησιμοποιούν ποικίλα χρηματοπιστωτικά εργαλεία προκειμένου να εξασφαλίσουν ή έστω να διευκολύνουν την ταμειακή ροή τους. Η ασφάλιση πιστώσεων είναι ένα από τα εργαλεία αυτά.

iw? Σε τι διαφέρει η ελληνική αγορά ασφάλισης πιστώσεων σε σχέση με τις ξένες αγορές και πώς επηρεάζουν οι διαφορές αυτές τον τομέα της ασφάλισης πιστώσεων;

T.L.: Η ελληνική αγορά ασφάλισης πιστώσεων παρέχει στους ασφαλισμένους παρόμοια εργαλεία με αυτά που προσφέρονται στις ξένες αντίστοιχες αγορές, δηλαδή προφύλαξη και προστασία των ταμειακών ροών σε περίπτωση μη πληρωμής από αγοραστές, αξιόπιστα μέσα ανάπτυξης (τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και εκτός συνόρων) και ευέλικτους τρόπους εξασφάλισης ευκολότερης και φθηνότερης χρηματοδότησης από τις τράπεζες και/ή από εταιρείες factoring και/ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οργανισμούς.
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, η Ελλάδα βρίσκεται στον έκτο συνεχόμενο χρόνο ύφεσης και η ελληνική οικονομία έχει αρχίσει πλέον να κατακτά μια –αν και εύθραυστη– σταθερότητα. Κατά συνέπεια, η προστασία των πιστωτικών συναλλαγών και η πρόσβαση σε φθηνότερη χρηματοδότηση μέσω της ασφάλισης πιστώσεων έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία.

iw? Πιστεύετε ότι θα βελτιωθούν περαιτέρω τα περιθώρια για την ασφάλιση πιστώσεων στη χώρα μας;

T.L.: Η ζήτηση για ασφάλιση πιστώσεων έχει αυξηθεί σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, ωστόσο η ελληνική αγορά ασφάλισης πιστώσεων θεωρείται ακόμη υποασφαλισμένη. Λόγω της παγκοσμιοποίησης των συναλλαγών, της αυξανόμενης τάσης της ελληνικής επιχειρηματικότητας για στροφή προς τις εξαγωγές, της εν γένει ανασφάλειας που επικρατεί στην αγορά αλλά και των περιορισμών που διέπουν την παροχή χρηματοδότησης, υπολογίζουμε ότι η ασφάλιση πιστώσεων θα γίνει πιο δημοφιλής τα επόμενα χρόνια.

iw? Θα βελτιωθεί η εικόνα της ελληνικής οικονομίας και τι συνεπάγεται η εξέλιξη αυτή για τις ασφαλίσεις πιστώσεων;

T.L.: Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στην ελληνική οικονομία τόσο μέσω των αναλυτών μας στην Αθήνα όσο και κεντρικά. Αν και η ελληνική οικονομία έχει ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης, αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει σε γενικές γραμμές θετική εξέλιξη και για τον λόγο αυτό προσαρμόζουμε περιοδικά τη στρατηγική μας όσον αφορά την Ελλάδα. Επομένως, έχουμε αυξήσει σημαντικά τα πιστωτικά μας όρια για τους Έλληνες αγοραστές, παραμένοντας παράλληλα προσεκτικοί όσον αφορά στην ασφαλιστική μας πρακτική.
Η ομάδα μας των οικονομικών αναλυτών στην Αθήνα έχει το δύσκολο έργο να αξιολογεί επιτυχώς και εγκαίρως κάθε Έλληνα αγοραστή για τον οποίο καλείται να παράσχει πιστωτικό όριο. Σύμφωνα με την επαγγελματική πρακτική μας, δεν είμαστε δογματικοί και προσπαθούμε να εγκρίνουμε το βέλτιστο πιστωτικό όριο για τον κάθε πελάτη. Σε περίπτωση που η ελληνική οικονομία αναπτυχθεί περαιτέρω, εμείς θα είμαστε έτοιμοι να προσαρμόσουμε τη στρατηγική μας κατάλληλα.

iw? Για ποιους λόγους να απευθυνθεί στην Atradius μια επιχείρηση;

T.L.: Ο όμιλος Atradius παρέχει υπηρεσίες ασφάλισης εμπορικών πιστώσεων και είσπραξης επισφαλών απαιτήσεων παγκοσμίως. Προσφέρει στους ασφαλισμένους του ένα ολοκληρωμένο διεθνές δίκτυο επαγγελματιών, που διαθέτουν πείρα και εξειδίκευση στη διαχείριση οφειλών. Ο όμιλός μας διαθέτει εμπειρία σχεδόν 90 ετών. Με παρουσία σε 50 χώρες μέσω των 160 γραφείων της, η Atradius έχει πρόσβαση σε πιστωτικά στοιχεία 100 εκατομμυρίων εταιρειών παγκοσμίως. Τα προϊόντα μας βοηθούν εταιρείες σε όλο τον κόσμο να προστατευτούν από τον κίνδυνο της μη πληρωμής για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παρέχουν επί πιστώσει.
Στην Atradius εφαρμόζουμε ένα μοναδικό μοντέλο υπηρεσιών: ορίζουμε έναν αποκλειστικό υπεύθυνο διαχείρισης για κάθε έναν ασφαλισμένο. Με τον τρόπο αυτό ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των πελατών μας πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Το σύστημα αυτό βελτιώνει το επίπεδο συνεργασίας με τους πελάτες μας, με αποτέλεσμα τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ρυθμός διατήρησης πελατών (ή διαφορετικά το επίπεδο ικανοποίησης της πελατείας μας) αυξάνεται διαρκώς. Βασίζουμε την αναπτυξιακή στρατηγική μας στην ποιότητα της πελατείας μας, των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των συνεργατών μας και όχι κατά κύριο λόγο στις χαμηλές τιμές. Η πρακτική αυτή έχει ως αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των δεοντολογικών ρίσκων και τη δημιουργία ενός συμπαγούς πελατειακού χαρτοφυλακίου.
Η παροχή των υπηρεσιών μας πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών και διαδικτυακών προγραμμάτων, τα οποία μας επιτρέπουν να μειώνουμε το γραφειοκρατικό κόστος και να διευκολύνουμε τους πελάτες μας να αξιοποιούν στο έπακρο τα εργαλεία που τους προσφέρουμε.
Παρέχουμε εξειδικευμένες λύσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες της κάθε εταιρείας και δεν περιοριζόμαστε σε ένα απλό και γενικό μοντέλο ασφάλισης πιστώσεων. Τα στελέχη πωλήσεών μας είναι άρτια καταρτισμένα και πεπειραμένα και μπορούν να μοιραστούν τις ειδικές γνώσεις τους με τους πελάτες μας.

iw? Όλες οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον τομέα δραστηριότητάς τους, μπορούν να αναζητήσουν την κάλυψη για τον πιστωτικό κίνδυνο. Ποιες είναι ωστόσο οι επιχειρήσεις –από άποψη μεγέθους και δραστηριότητας– που κατά κύριο λόγο ασφαλίζουν το ρίσκο αυτό στην Ελλάδα και την Ευρώπη;

T.L.: Η ευέλικτη προσέγγιση της Atradius στην ασφαλιστική πρακτική επιτρέπει την προσαρμογή κάθε ασφαλιστηρίου συμβολαίου στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη: από τις απλές και βασικές καλύψεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με περιορισμένους πόρους, μέχρι ασφαλιστικά μοντέλα παγκόσμιας κλίμακας, που παρέχουν με συνέπεια και αξιοπιστία ολοκληρωμένες λύσεις σε πολυεθνικές εταιρείες μέσω της υποστήριξης στον τομέα της διαχείρισης οφειλών και της ασφάλισης πιστώσεων που μπορεί να προσφέρει η Atradius στους πελάτες της σε οποιοδήποτε κατάστημά τους, οπουδήποτε στον κόσμο.
Διαθέτοντας πολυετή πείρα, η Atradius μπορεί και εξυπηρετεί τις ανάγκες διαφόρων τοπικών υποκαταστημάτων και τομέων δραστηριότητας. Το μέγεθος του πελατολογίου ποικίλλει ανάλογα με την εταιρική δομή που υπάρχει σε κάθε χώρα. Η Atradius, μέσω του σημαντικού δικτύου τοπικών υποκαταστημάτων της, έχει τη δυνατότητα να παράσχει στους πελάτες της επιτόπου ειδικευμένες ασφαλιστικές υπηρεσίες, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες που υπάρχουν σε κάθε περιοχή.

iw? Ένα μήνυμα για την επιχειρηματική κοινότητα;

T.L.: Ζούμε σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, οπότε είναι αναγκαίο να χρησιμοποιούμε σύγχρονα και δοκιμασμένα οικονομικά εργαλεία, τα οποία θα μας διευκολύνουν να αναπτυχθούμε και να προσαρμοστούμε στο διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Η ασφάλιση πιστώσεων είναι ένα από αυτά και ήδη χρησιμοποιείται ευρέως σε όλο τον κόσμο. Για τους λόγους αυτούς, σας προσκαλώ να επικοινωνήσετε με τους συναδέλφους μας στην Atradius στην Αθήνα και να συζητήσετε μαζί τους τις πιθανές λύσεις αλλά και τα ευεργετήματα που μπορεί να προσφέρει η ασφάλιση πιστώσεων.

 

Πηγη: Περιοδικό Insurance World Δεκεμβρίου

Βραβείο «Βιοκλιματικής Αναβάθμισης Κτιρίων» στην ING Ελλάδος

0

H ΙΝG Ελλάδος, ολοκληρώνοντας μία χρονιά σημαντικών διακρίσεων, βραβεύτηκε στο διαγωνισμό Environmental Awards 2015, στην κατηγορία «Βιοκλιματική Αναβάθμιση Κτιρίων». Η βράβευση ήρθε ως αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας της ING για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της λειτουργίας της εταιρίας.

Η σημαντική αυτή διάκριση της ING στηρίζεται σε μία σειρά ενεργειών βασισμένες στο τρίπτυχο «Επαναχρησιμοποίηση, Ανακύκλωση, Εξοικονόμηση ενέργειας», που εντάσσονται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα», βασικός πυλώνας του οποίου είναι η προστασία του περιβάλλοντος.

Πιο συγκεκριμένα, από τον Απρίλιο του 2013 έως και σήμερα η ING Ελλάδος:

• Μείωσε κατά 20% την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για το κτίριο των Κεντρικών Γραφείων της εταιρίας και 45% για τα Γραφεία Πωλήσεων της Αττικής, αντικαθιστώντας τους συμβατικούς λαμπτήρες με λαμπτήρες LED.
• Εξοικονόμησε 10.000lt πετρελαίου ετησίως, καθώς αντικατέστησε το πετρέλαιο θέρμανσης με φυσικό αέριο στο κτίριο των Κεντρικών Γραφείων.
• Ανακύκλωσε 706 κιλά λαμπτήρων.
• Τοποθέτησε κεντρικό σταθμό ανακύκλωσης αλουμινίου, πλαστικού, χαρτιού, μπαταριών καθώς και περιφερειακούς κάδους ανακύκλωσης χαρτιού, πλαστικού και καπακιών στο κτίριο των Κεντρικών Γραφείων, συγκεντρώνοντας 13 τόνους ανακυκλώσιμων υλικών.

Ο διαγωνισμός των Environmental Awards 2015 βραβεύει επιχειρήσεις που έχουν υλοποιήσει έργα ανακαίνισης ή εκσυγχρονισμού κτιρίων, με άξονα την βελτίωση της ενεργειακής τους απόδοσης, την προστασία του περιβάλλοντος, τη μείωση των λειτουργικών εξόδων, την βελτίωση των υποδομών, τη διακυβέρνηση και την αειφορία.

Νέα απόφαση για την επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των διαμεσολαβητών

0

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως η νέα απόφαση σχετικά με την επανεκπαίδευση και την επαναπιστοποίηση των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Την απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ

 

Νέα απόφαση για την επανεκπαίδευση και επαναπιστοποίηση των διαμεσολαβητών

0

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως η νέα απόφαση σχετικά με την επανεκπαίδευση και την επαναπιστοποίηση των (αντ)ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Την απόφαση μπορείτε να δείτε εδώ

 

Εθνική Ασφαλιστική: Χριστουγεννιάτικο Bazaar για το Χαμόγελο του Παιδιού

0

Εθνική Ασφαλιστική: Χριστουγεννιάτικο Bazaar για το Χαμόγελο του Παιδιού
Χριστουγεννιάτικο Bazaar του οργανισμού το «Χαμόγελο του Παιδιού», φιλοξένησε η Εθνική Ασφαλιστική στα κεντρικά της γραφεία, καταδεικνύοντας και με τον τρόπο αυτό την αμέριστη συμπαράστασή της στο σκοπό και την αποστολή του.

Οι εργαζόμενοι της εταιρίας, όπως άλλωστε γίνεται σε κάθε φορά παρόμοια περίπτωση, αγκάλιασαν με ευαισθησία την πρωτοβουλία αυτή, βάζοντας το δικό τους λιθαράκι στην προσπάθεια που καταβάλλεται για να μη σβήσει το χαμόγελο από τα χείλη των παιδιών, στα οποία η ζωή έχει δείξει το πιο σκληρό πρόσωπό της.

Σε όλη τη διάρκεια των 124 ετών λειτουργίας της η Εθνική Ασφαλιστική υπήρξε πάντα ενεργό μέλος της κοινωνίας, παραμένοντας αρωγός σε δράσεις που αναπτύσσονται με στόχο την υποστήριξη όσων χρήζουν βοήθειας και φροντίδας. Ειδικά στις παρούσες συνθήκες, πιστεύει ότι είναι υποχρέωση όλων η στήριξη ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων όπως είναι τα παιδιά. Γιατί όλα τα παιδιά δικαιούνται ένα φωτεινό μέλλον.

Τα χρέη ξεκαθαρίζονται

0

‘- Ακόμα κάποιοι καθυστερούν να προσαρμοστούν στα όσα επιτάσσει η Solvency και ακροβατούν στον γκρεμό καθώς στη συνέχεια (επόμενο τρίμηνο) οι απαιτήσεις θα είναι μεγάλες, και τα “όσα δεν έγιναν” μαζί με όσα “πρέπει να γίνουν” θα τους πνίξουν και δε θα τα βγάλουν πέρα.

– Το μήνυμα είναι σαφές και ο επόπτης στο πλευρό τους οπότε η ευθύνη ανήκει στους σήμερα πρόθυμους αλλά τελικά αμελείς.

– Καθυστέρηση εντοπίζεται και στις οφειλές. Κάποιοι δυστυχώς (για όλους) συνεχίζουν χρωστούν και είτε θα τα δώσουν είτε θα ξεκαθαρίσουν στους δανειστές ότι δε μπορούν οπότε και θα βρεθεί άλλη λύση.

– Τα χρέη αν δεν πληρωθούν θα πρέπει να ξεχαστούν και να καλυφθεί το έλλειμμα. Οι άλλες εναλλακτικές επιλογές μάλλον ανοίγουν νέες πληγές..

– Και επιπλέον θέλει και ξεκαθάρισμα και επιτελικές αποφάσεις σε πολλά επίπεδα, κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητό.

– Και γενικά ο κανόνας είναι απλός οι κινήσεις που γίνονται πρέπει να είναι μετρήσιμες και να αποδίδουν.

– Όσο για το μέτρημα σίγουρα δεν πρέπει να περάσει και πολύς χρόνος. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται.

– Πόσα φέρνεις στο Ταμείο και είναι πραγματικά; Διότι τα άϋλα ευρώ είναι εύκολα…

Ν. Γκουζέλος-Autoglassfit: Tailor made συνεργασίες με την ασφαλιστική αγορά

0

[starbox]

 

Στην ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά και τη διεύρυνση του μεριδίου της στοχεύει η Autoglassfit, μέσα από σειρά ενεργειών οι οποίες θα αναβαθμίσουν περαιτέρω τις υπηρεσίες που παρέχει σε ασφαλιστικές εταιρείες και ιδιώτες.

Όπως αναφέρει ο κ. Νικόλαος Γκουζέλος, Γενικός Διευθυντής της Autoglassfit, η φιλοσοφία της εταιρείας εστιάζεται στη διαμόρφωση tailor made προτάσεων στη συνεργασίες της με την ασφαλιστική αγορά. Ταυτόχρονα η διοίκηση της Autoglassfit προσανατολίζεται στη βελτίωση των συστημάτων της μέσω της αυτοματοποίησης στη διαχείριση των εργασιών της και τη συνεχή επένδυση στον τομέα της εκπαίδευσης των εργαζομένων και των συνεργατών της.

1. Από πότε δραστηριοποιείται η εταιρεία σας στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων; (Πείτε μας δυο λόγια για την ιστορία της)

Η Autoglassfit Α.Ε. συστάθηκε το 2012 αποτελεί όμως την εξέλιξη δύο ενεργών συνιστωσών της αγοράς με την μακροβιότερη παρουσία στη θραύση κρυστάλλων. Του ‘Παραγωγικού & Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Τεχνιτών Κρυστάλλων Οχημάτων Ελλάδας’ αλλά και του ‘Πανελλήνιου Σωματείου Τοποθετητών Κρυστάλλων Οχημάτων’. Είμαστε μια αμιγώς ελληνική εταιρία με ευρωπαϊκό προφίλ. Πρόκειται για το μοναδικό μέλος από την ελληνική αγορά που συμμετέχει στο Automotive Glass Europe (www.automotiveglasseurope.com ) την ευρωπαϊκή ομοσπονδία εταιριών με δίκτυα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, με παρουσία σε 13 χώρες, 1.200 καταστήματα, 1.600 κινητές μονάδες και 7.000 εξειδικευμένους τεχνίτες, εξυπηρετώντας πάνω από 4.000 ζημιές την ημέρα.

Εισάγουμε και εμπορευόμαστε κρύσταλλα οχημάτων με κύριους αποθηκευτικούς χώρους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Σήμερα, διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα, με το νέο όνομα Glassfit®. Σταδιακά, όλοι οι σταθμοί μεταλλάσσονται σε καταστήματα σύγχρονων προδιαγραφών με πελατοκεντρική προσέγγιση και διεθνή πρότυπα, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την πολυετή εμπειρία και γνώση των επισκευαστών & τοποθετητών κρυστάλλων.
Στους σταθμούς της Glassfit® καθημερινά επισκευάζονται και τοποθετούνται κρύσταλλα αυτοκινήτων, λεωφορείων, πούλμαν, φορτηγών, τρακτέρ, μηχανημάτων έργων καθώς και τρένων, σκαφών και αεροπλάνων. Οι σταθμοί διαθέτουν επίσης κινητές μονάδες (εξοπλισμένα αυτοκίνητα) τα οποία μπορούν να εξυπηρετήσουν ακόμα και τις πιο απομακρυσμένες γεωγραφικά περιοχές.

Η διαχείριση των ζημιών γίνεται κεντρικά είτε ο πελάτης επισκεφθεί ένα από τα καταστήματά μας πρώτα είτε καλώντας από σταθερό χωρίς χρέωση το 800 11 800 20 ή το 210 55 74 400. Εναλλακτικά, μπορεί να συμπληρώσει τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα στην ιστοσελίδα μας www.glassfit.gr και θα επιβεβαιώσουμε το ραντεβού τηλεφωνικά ή και ηλεκτρονικά.

2. Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχετε προς τον καταναλωτή;

Οι κύριες εργασίες μας είναι :
• Επισκευή παρμπρίζ & αντικατάσταση παρμπρίζ
• Αντικατάσταση πλαϊνών κρυστάλλων και φινιστρινιών
• Αντικατάσταση οπίσθιων κρυστάλλων
• Αντικατάσταση γυάλινων οροφών και ηλιοροφών
• Αλλαγή – Επισκευή γρύλων (αναβατόρια) παραθύρων (ηλεκτρικά – μηχανικά)
• Αλλαγές καθρεπτών και ανταλλακτικά κρύσταλλα καθρεπτών
• Εφαρμογή προστασίας anti-rain
• Εμπορία και τοποθέτηση υαλοκαθαριστήρων και ανταλλακτικά λάστιχα
• Εμπορία και τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών
• Αλλαγές ελαστικών παρεμβυσμάτων αμαξώματος
• Εμπορία και τοποθέτηση αμορτισέρ ανοιγόμενων κρυστάλλων
• Καθαρισμός φανών (φανάρια)
Επιπλέον, η αποκατάσταση μιας ζημιάς θραύσης κρυστάλλου είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί επί τόπου (on site) με την βοήθεια των ειδικά εξοπλισμένων κινητών μονάδων.
3. Είναι ικανοποιημένοι οι καταναλωτές που έρχονται σε εσάς;

Η ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη σημαίνει για μας αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Δουλεύουμε καθημερινά προς αυτή την κατεύθυνση και υιοθετούμε νέες πρακτικές ώστε κάθε συνδιαλλαγή με την εταιρία μας να αποτελεί μια ευχάριστη εμπειρία.

Τα αποτελέσματα των σχετικών περιοδικών ερευνών που διεξάγουμε, δικαιώνουν την προσπάθεια που καταβάλουμε και μας οδηγούν στη σχεδίαση των βελτιώσεων για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Θα πρέπει εδώ να αναφέρω ότι εκεί που η θετική αξιολόγηση των πελατών αγγίζει σχεδόν το 100% , είναι στα καταστήματα εκτός Αθηνών. Η ‘προσωποποιημένη’ εξυπηρέτηση στην επαρχία αλλά και τη Θεσσαλονίκη σε συνάρτηση με την πολυετή παρουσία των συνεργατών μας στη τοπική κοινωνία, επιτυγχάνει τη υψηλότερη βαθμολογία.

Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης ενισχύεται και από το γεγονός ότι εξυπηρετούμε πάνω από το 50% των περιστατικών ζημιών αυθημερόν, αποτέλεσμα της προηγμένης σχεδίασης του μηχανισμού διαχείρισης ζημιών αλλά και του αυξημένου stock που διατηρούν οι συνεργάτες μας

4. Είναι σημαντική η εκπαίδευση στην επισκευή και την αντικατάσταση των κρυστάλλων;

Πιστεύω ότι η εκπαίδευση πρέπει να είναι ένα ‘ζωντανό’ κομμάτι της λειτουργίας μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασιών. Πολύ περισσότερο στον κλάδο μας που οι εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις έχουν άμεση σχέση με την ταχύτητα αποκατάστασης της ζημιάς, την αντοχή της επισκευής ή της εφαρμογής αλλά και την διάρκεια.

Σε κάθε τεχνικό – τεχνολογικό τομέα, οι εξελίξεις συνήθως ξεκινούν από τη διεθνή αγορά και υιοθετούνται (αναλόγως συνθηκών) σε τοπικό επίπεδο. Είναι σημαντικό λοιπόν να υπάρχει πρόσβαση στην τεχνογνωσία και τις νέες τάσεις (υλικά, εργαλεία, τεχνικές εφαρμογής κ.α.) ώστε να μπορούν να αξιολογηθούν και να εφαρμοστούν με στόχο την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Η Autoglassfit, μέλος του Automotive Glass Europe, συμμετέχει ενεργά στις διεθνείς εξελίξεις και φροντίζει να ενημερώνει τακτικά το δίκτυο των συνεργατών της με τεχνικά σεμινάρια. Σε εξέλιξη βρίσκεται και η πιστοποίηση όλων των τεχνικών μας από αναγνωρισμένο διεθνή οργανισμό που εξειδικεύεται στην αυτοκινητοβιομηχανία.

5. Πως μπορείτε να βοηθήσετε τις ασφαλιστικές εταιρείες ως συνεργάτες;

Θα μπορούσα με σιγουριά να πω ότι είμαστε μια νέα ανερχόμενη δύναμη στην αγορά. Η Autoglassfit αποδεδειγμένα παρέχει, με διαφάνεια, ολοκληρωμένη πρόταση συνεργασίας στην ασφαλιστική αγορά με άκρως ανταγωνιστικούς όρους. Σίγουρα, το οικονομικό μέρος αλλά και οι παροχές προς τους πελάτες είναι σημαντικά κριτήρια για την σύναψη μιας τέτοιας συμφωνίας. Αρκούν όμως ;

Η εταιρία μας θα έλεγα ότι έχει διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Αν θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω με μια λέξη, θα έλεγα ‘ευέλικτη’.
Ευέλικτη στην διαμόρφωση διαφοροποιημένων tailor made προτάσεων που προσθέτουν αξία στις συνεργασίες μας με τις ασφαλιστικές εταιρίες και συγχρόνως παροχή καινοτόμων υπηρεσιών & προϊόντων που εκτιμώνται ιδιαίτερα από τους πελάτες.
Εφαρμογές αυτής της ‘ευελιξίας’ θα παρουσιαστούν στην αγορά τους επόμενους μήνες.

6. Με ποιες εταιρείες της αγοράς συνεργάζεστε;

Η εταιρία μας και το δίκτυο καταστημάτων Glassfit® συνεργάζεται σχεδόν με όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες της αγοράς ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται κάποιες σημαντικές συμφωνίες

7. Πόσους σταθμούς έχει το δίκτυο σας;

Σήμερα, οι πελάτες μας μπορούν να εξυπηρετηθούν σε περισσότερα από 125 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα ενώ μέχρι το τέλους του έτους οι σταθμοί εξυπηρέτησης θα είναι 140.

8. Ποια είναι τα σχέδια σας για τον επόμενο χρόνο;

Προτεραιότητα για μας είναι η ολοκλήρωση της ανακαίνισης των καταστημάτων Glassfit® με νέα σύγχρονα λειτουργικά στάνταρντ, η πιστοποίηση του συνόλου των τεχνιτών μας αλλά και η ενίσχυση του στελεχιακού δυναμικού της εταιρίας μας.

Έχουμε ακόμα προγραμματίσει την αναβάθμιση του μηχανογραφικού μας συστήματος με στόχο την περαιτέρω αυτοματοποίηση της διαχείρισης εργασιών αλλά και την ακόμα ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Το 2015 στόχος μας είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς, με βάση πάντα τις συνθήκες που θα επικρατούν.

9. Πως εξελίχθηκε το 2014 από άποψη μεγεθών για την εταιρεία;

Ο κλάδος της θραύσης κρυστάλλων δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει τις πτωτικές τάσεις της αγοράς αυτοκινήτου και τις συνέπειες της συνεχιζόμενης κρίσης.

Η συρρίκνωση του συνολικού στόλου οχημάτων, ο περιορισμός των μετακινήσεων, η ακινητοποίηση οχημάτων (παράδοση πινακίδων) καθώς και τα ανασφάλιστα, θα επηρεάσουν κατά ένα μεγάλο μέρος τα αποτελέσματα της χρήσης του 2014.

Ως Autoglassfit, είμαστε ευχαριστημένοι τόσο από την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων του 2014 όσο και από τις δομικές αλλαγές που πραγματοποιήσαμε για να στηρίξουμε την παραγωγή του 2015

Φέσι βάζει το ΕΣΥ στον ΕΟΠΥΥ!

0

Δεν είναι μόνο οι ιδιωτικές κλινικές, που χρέωναν στον ΕΟΠΥΥ, περιττές εξετάσεις, υλικά και νοσηλείες. Το ίδιο κάνει και το ΕΣΥ! Έρευνα που διεξάγεται για λογαριασμό του Ταμείου Υγείας Προσωπικού Εθνικής Τράπεζας (ΤΥΠΕΤ), δείχνει ότι οι περιττές χρεώσεις φθάνουν το 20%…

Η έρευνα ξεκίνησε το 2012 με πρωτοβουλία του προέδρου του ΤΥΠΕΤ κ. Ν. Κήπου. Το εν λόγω ταμείο είναι αυτοδιαχειριζόμενο και αποφάσισε να συμπεριφερθεί όπως και οι ιδιωτικές, ασφαλιστικές εταιρείες.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου