back to top
14.5 C
Athens
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1978

Ημερίδα ΕΑΕΕ-ΕΒΕΑ: «Επιχειρηματικότητα με ευθύνη»

0
Λογότυπο ΕΑΕΕ

Το Εμπορικο και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των επιχειρήσεων – μελών του για την ασφάλιση αστικής ευθύνης και τα οφέλη της διοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Επιχειρηματικότητα με ευθύνη» τη Δευτέρα 27 Απριλίου.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο του ΕΒΕΑ, Ακαδημίας 7 στις 17:00
το απόγευμα.

Στην ημερίδα θα μιλήσουν ο Κ. Μίχαλος,πρόεδρος ΚΕΕΕ και ΕΒΕΑ, ο G. Zorgno, Πρόεδρος Επιτροπής Αστικής Ευθύνης και Επαγγελματικών Ευθυνών της ΕΑΕΕ και Greece & Cyprus Manager στην AIG, o Δ. Μάνος, Senior Undewriter ERGO, Ελίνα Παπασπυροπούλου, Director Insurance Technical Div. στην HDI-Gerling, Κ. Βούλγαρης, Financial Lines Head στην AIG, Greece,Cyprus & Malta AIG και ο A. Λάμπρου, Δικηγόρος της Ζέμπερης, Μαρκεζίνης και Λάμπρου.

Το αντίδοτο στην καταβύθιση των πωλήσεων

0

[starbox]
Πέφτει και το τελευταίο κάστρο αυτό του αυτοκινήτου δείχνοντας ότι κάτι δεν πάει άλλο στην ιδιωτική ασφάλιση.
Από τις αρχές του χρόνου οι πολίτες –σύμφωνα με στοιχεία εταιρειών- δείχνουν να αψηφούν ακόμα και την υποχρεωτικότητα της ασφάλισης του οχήματός τους.

Έτσι και μειώνεται ο στόλος των ασφαλισμένων σε αντίθεση με ότι θα έπρεπε να συμβαίνει. Αγωνίζονται οι αρμόδιοι να πείσουν ότι το δημόσιο χάνει έσοδα από τα ανασφάλιστα μήπως και καταφέρουν να ενεργοποιήσουν τους μηχανισμούς της πολιτεία προκειμένου να πειθαρχήσουν οι καταναλωτές. Και τι έγινε; Μάλλον τίποτα. Ακόμα και να ασφαλιστούν όσοι σήμερα είναι ανασφάλιστοι μήπως θα αλλάξουν την γενική αντίληψη που έχει διαμορφωθεί για την ασφάλιση;
Το θέμα λοιπόν βρίσκεται αλλού και είναι σοβαρό. Τι δείχνει η απροθυμία των πολιτών να ασφαλιστούν ακόμη και στα υποχρεωτικά; Δείχνει ότι έχουν «στεγνώσει» οικονομικά οπότε και δεν μπορούν να πληρώσουν και ταυτόχρονα –και αυτό είναι το σημαντικότερο – ότι ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ.

Διότι σε περίπτωση που είχαν καταλάβει τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης τα πράγματα σήμερα θα ήταν διαφορετικά. Στο πλαίσιο αυτό η διαφαινόμενη –σχεδόν σίγουρη- για φέτος καθίζηση στον κλάδο του αυτοκινήτου αποτελεί την σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι. Η ιδιωτική ασφάλιση-εταιρείες και διαμεσολαβούντες- καλούνται να αλλάξουν εδώ και τώρα: ρόλο, τακτική, στρατηγική ανάπτυξη και οτιδήποτε άλλο συνδέει με το παρελθόν. Αυτό που επικρατεί, δηλαδή η άγνοια, και αυτό που συμβαίνει δηλαδή η απάθεια στην υποχρέωση ασφάλισης –αυτοκίνητο- κάνουν σαφές ότι οι επόμενες κινήσεις της συντεταγμένης ασφαλιστικής αγοράς πρέπει να είναι γρήγορες και προσανατολισμένες στην εκπαίδευση.

Χρειάζονται εκπαίδευση και οι πολίτες-καταναλωτές και οι αρμόδιοι της πολιτείας για να κατανοήσουν το πώς θα συνεργαστεί το δημόσιο με το ιδιωτικό σύστημα, χρειάζονται εκπαίδευση και οι ασφαλιστές. Ατυχώς η εκπαίδευση θα πρέπει να γίνει ταχύρρυθμα διότι δεν υπάρχει χρόνος. Σήμερα υπάρχει έλλειμμα στην ασφαλιστική συνείδηση, είναι διαπιστωμένο και χιλιοειπωμένο. Χρειάζονται πράξεις.

Είναι συνολική η ευθύνη της αγοράς να αλλάξουν τα ισχύοντα. Και είναι πρώτης τάξης ευκαιρία η αλλαγή αυτή να γίνει πολυσχιδώς: στα ασφαλιστικά προϊόντα, στις σχέσεις με τους καταναλωτές, στην εξωστρέφεια. Μέχρι σήμερα το κενό ενημέρωσης, διαφάνειας, σχέσεων με καταναλωτές, τιμολόγησης κα. καλυπτόταν από την «μετρημένη» αδιαφορία των πολιτών, την περιρρέουσα αίσθηση «ευμάρειας » και τον μιμητισμό όπου συνέβαλλε στην διάδοση της ασφάλισης μέσω της διαδικασίας από στόμα σε στόμα.

Σήμερα είναι αλλιώς. Δεν υπάρχει διαθέσιμο στα νοικοκυριά, δεν υπάρχει ευφορία, και επικρατεί δισταγμός και ανησυχία. Συνεπώς, μοναδικός τρόπος για να αναπτυχθεί η ιδιωτική ασφάλιση είναι η ενημέρωση πολιτών και πολιτικών. Έτσι μπορεί να αλλάξει ο ρους της ελληνικής ασφαλιστικής πραγματικότητας. Αυτόνομα οι συντελεστές της αγοράς αλλά και οργανωμένα μέσω των συλλογικών φορέων τους έχουν υποχρέωση να ξεκινήσουν να ενημερώνουν –πέραν των επιδόσεών τους- και για την σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης. Με όποιον τρόπο επιλέξουν αυτοί…

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ώρα μηδέν για την ελληνική οικονομία

0

[starbox]
Διαδοχικά μηνύματα και έμμεσες απειλές των εκπροσώπων των δανειστών. Συνεχείς αναφορές στελεχών της κυβέρνησης για «κόκκινες» γραμμές αλλά και έκφραση διφορούμενων απόψεων που εντείνουν την ανησυχία πολιτών και επιχειρηματιών. Και μία οικονομία που παραπαίει, όσο διαρκεί αυτό το μαρτύριο της «σταγόνας», αναμένοντας μάταια προς το παρόν μία πορεία ανάκαμψης. Αυτό είναι το σκηνικό που βιώνει μία ολόκληρη κοινωνία τους τελευταίους μήνες.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το διακύβευμα των διαπραγματεύσεων είναι πολύ μεγάλο και αφορά σχεδόν το σύνολο των ευρωπαϊκών χωρών. Είναι ξεκάθαρο ότι γίνεται μία συντονισμένη προσπάθεια από πλευράς δανειστών να μην αλλάξει τίποτα που θα μπορούσε να θέσει σε αμφισβήτηση την αποτυχημένη συνταγή αντιμετώπισης της ελληνικής κρίσης. Καμία πολιτική αυξημένης φορολογίας, μείωσης μισθών, συντάξεων και δαπανών δεν είναι ικανή να δώσει αποτελέσματα, αν δεν ακολουθείται από διαδικασίες παραγωγής πλούτου και επανεκκίνησης της οικονομίας σε ανταγωνιστική βάση.

Όμως το αμείλικτο ερώτημα που παραμένει αναπάντητο, είναι ένα. Έως πότε θα βρίσκεται σε τέλμα η ελληνική οικονομία; Έμποροι, μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες, βλέπουν καθημερινά να μειώνεται ο τζίρος, χρηματοδότηση να μην υπάρχει από πουθενά, και, το κυριότερο, να μη φαίνεται καμία προοπτική ανάκαμψης.

Στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο της Αθήνας είχαμε επισημάνει από την πρώτη στιγμή που φάνηκαν τα καταστροφικά αποτελέσματα της κρίσης, ότι απαιτείται –από την όποια ελληνική κυβέρνηση- υιοθέτηση αναπτυξιακών πολιτικών, ώστε να επαναλειτουργήσει η οικονομία.

Οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν αγνοήσει τις παρατηρήσεις φορέων και παραγόντων της αγοράς και ζήσαμε όλοι τις αρνητικές συνέπειες που αποτυπώθηκαν με αύξηση της ύφεσης και της ανεργίας.

Τώρα πλέον κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και στη νέα κυβέρνηση. Κοινωνία και αγορά δεν έχουν φτάσει απλώς στα όρια τους, αλλά πλέον τα έχουν ξεπεράσει.

Μπορεί έως τώρα να έχουν γίνει ορισμένα βήματα βελτίωσης, όπως για παράδειγμα η ρύθμιση για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές. Όμως μην γελιόμαστε, η πραγματική επιδίωξη του οικονομικού επιτελείου ήταν να αυξηθούν τα δημόσια έσοδα για να ανταποκριθεί στις αυξημένες υποχρεώσεις και όχι για να ανακουφίσει τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες και τους ελεύθερους επαγγελματίες που βρίσκονται σε απόγνωση. Όσο λοιπόν εμμένει η κυβέρνηση σε αποσπασματικά μέτρα, χωρίς στοχευμένες αποφάσεις αναπτυξιακής πολιτικής, τότε φοβόμαστε ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε προς το καλύτερο. Δυστυχώς, για τους κυβερνώντες παραμένει ακόμα η εικόνα του δέντρου και όχι του δάσους.

Η αγορά στεγνώνει, η χρηματοδότηση του ιδιωτικού τομέα και της αγοράς συνεχώς μειώνεται, η κατανάλωση είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη, οι φόροι και τα χρέη αυξάνουν, χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις κλείνουν και οι επιχειρηματίες βγάζουν κραυγή απόγνωσης: ως πότε αυτή η πολιτική συρρίκνωσης και καταστροφής;

Σε αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή, που οι όποιες αποφάσεις που θα ληφθούν μέσα από τις διαπραγματεύσεις με τους εταίρους και τους «θεσμούς» θα επηρεάσουν και τις επόμενες γενιές, οφείλουν όλοι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων. Να αφήσουν τις ιδεοληψίες που πολύ φοβόμαστε ότι συντελούν στο αδιέξοδο που έχουν οδηγηθεί οι διαπραγματεύσεις και κυρίως να αποφασίσουν και να εφαρμόσουν ένα συγκεκριμένο πλάνο αντιμετώπισης της κρίσης. Γιατί, δυστυχώς, ακούμε και διαβάζουμε τόσες αλληλοσυγκρουόμενες απόψεις και θέσεις εντός της κυβέρνησης, που δείχνουν ότι ακόμα δεν υπάρχει οργανωμένο σχέδιο.

Μόνο μια γενναία πολιτική τομή με στροφή στην αναθέρμανσης της οικονομίας μπορεί να αλλάξει την κατάσταση.

Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή δυνατότητα αναμονής «μεγάλων επενδύσεων», οι οποίες δεν έρχονται σε καμία περίπτωση αν δεν λειτουργήσουν πρώτα αποδοτικά οι μικρές και μεσαίες επενδύσεις. Είναι κανόνας κάθε οικονομίας, οι μικρομεσαίες επενδύσεις να αποτελούν τον «δείκτη εμπιστοσύνης» αλλά και προπομπό κάθε μεγάλης επένδυσης. Για να παραμείνουν όμως «ζωντανές» οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και, κυρίως, για να δημιουργηθούν και άλλες που σε υγιή βάση και στέρεα θεμέλια θα συμπαρασύρουν προς τα εμπρός το σύνολο της ελληνικής οικονομίας, απαιτείται ενίσχυση της ρευστότητας και δυνατότητα χρηματοδότησης.

Χρειάζεται εδώ και τώρα η στροφή στην καινοτομία, στην πράσινη οικονομία, στην σύγχρονη επαγγελματική κατάρτιση, στις νεοφυείς επιχειρήσεις, στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης, στην νέα οργάνωση της εργασίας και φυσικά στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών.

Με τα λόγια και τις δηλώσεις καλών προθέσεων δεν ξεπεράστηκε ποτέ κανένα πρόβλημα. Απαιτούνται ενέργειες και δράσεις. Ελπίζουμε να το έχει κατανοήσει αυτό η κυβέρνηση και να μην χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος.

Γ. Χατζηθεοδοσίου:  Η εξελικτική διαδικασία της διαμεσολάβησης

0

[starbox]

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση βρίσκεται σε χρονική στιγμή πολύ ουσιαστική για το μέλλον της. Μπορεί σήμερα να προχωρήσει δυναμικά, να ανοίξει νέους δρόμους στην δραστηριότητά της και να κερδίσει μια θέση στην σύγχρονη ασφαλιστική αγορά όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από όλες τις νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις (solvency, και TτΕ).

Το περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί σε συνδυασμό με τις όποιες εξελίξεις διέτρεξαν την ασφαλιστική αγορά τα τελευταία χρόνια, έχει συμβάλλει στην μετάβαση του επαγγέλματος σε ένα πλαίσιο λειτουργίας σύγχρονο, με άλλες απαιτήσεις, με πολλές υποχρεώσεις και ευθύνες και κυρίως έντονο ανταγωνισμό. Ο κάθε επαγγελματίας, αξιολογεί αυτά και καθορίζει τις κινήσεις του για την επόμενη ημέρα.

Καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις στο εσωτερικό αλλά και την διεθνή αγορά. Η μοναδική επιλογή που έχουμε είναι να πετύχουμε. Και το έχουμε ήδη αποδείξει με την ταχύτητα που ο κλάδος κατάφερε να αφομοιώσει όλες τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια, όλες τις αλλαγές που η ΤτΕ προώθησε στην αγορά.

Μοναδικό μας, πολύτιμο  εφόδιο το ασφαλιστικό προϊόν. Ενασχολούμαστε με ένα ξεχωριστό προϊόν που είναι το ασφαλιστικό συμβόλαιο. Ταυτόχρονα προσφέρουμε και υπηρεσίες που αφενός είναι συμβουλευτικές και αφετέρου δίνουν βάρος στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Πρόκειται για μια σύνθετη εργασία, στην οποία η ελληνική ασφαλιστική διαμεσολάβηση έχει διαπρέψει, έχει δείξει ότι μπορεί και συντελεί διαχρονικά στην ποιοτικότερη διαβίωση των ανθρώπων και λειτουργία των επιχειρήσεων. Χωρίς την ασφαλιστική διαμεσολάβηση ούτε η ιδιωτική ασφάλιση μπορεί να αναπτυχθεί ως θεσμός και ως προϊόν, ούτε όμως και ο πολίτης να ωφεληθεί. Αυτό είναι το είναι το πλεονέκτημά μας αυτή είναι η δυνατότητά μας αυτή είναι η δική μας δουλειά. Αυτή είναι η προστιθέμενη αξία μας. Είμαστε παντού, σε κάθε σημείο της χώρας και προωθούμε, υποστηρίζουμε και εξυπηρετούμε τον θεσμό της ασφάλισης. Μπορούμε να προωθήσουμε το θεσμό της ασφάλισης, να εξηγήσουμε τη σημασία της, να λύσουμε κάθε απορία και να υποστηρίξουμε οτιδήποτε περιβάλλει ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο.

Είναι φανερό ότι η ασφαλιστική διαμεσολάβηση δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Μπορεί μόνο να βελτιώνεται διαρκώς. Μπορεί να εμπλουτίζεται, να αποκτά νέα μορφή, να εξελίσσεται, να προοδεύει. Προσανατολισμός μας οι καλύτερες, ποιοτικά και ποσοτικά υπηρεσίες.

Και αυτό μας ενδιαφέρει να υποστηρίξουμε. Και αυτό πρέπει να υποστηρίξουμε. Πιστεύω ότι ένας κύκλος σημαντικών αλλαγών που συντελέσθηκαν την τριετία που πέρασε, έκλεισε. Επήλθαν μεταβολές οδυνηρές για όλους ο κλάδος είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα. Προχωράμε για την βελτίωση μας και την ενίσχυση της παρουσία μας στην νέα διαμορφούμενη αγορά. Θα δοκιμαστούμε σε νέες συνθήκες. Είναι γνωστό ότι η λειτουργία του κάθε επαγγελματία έχει προϋποθέσεις που αφορούν: συνέργιες, νέες τεχνολογίες, διαδίκτυο, νομοθετικό πλαίσιο, κανονιστικό πλαίσιο, προσαρμογές στα ευρωπαϊκά δεδομένα λειτουργίας κ.α. . Αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε ότι η διαμεσολάβηση οφείλει να είναι εξοπλισμένη με εφόδια που θα συνδράμουν στην ομαλή προσαρμογή και την ανάπτυξη. Η αξία του επαγγέλματος και του κλάδου ευρύτερα, αποδεικνύεται μέρα με την ημέρα όλο και περισσότερο. Και οι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι βαδίζουν στον μονόδρομο της προόδου έχοντας μια καθοριστική και αποδεικνυόμενη στο χρόνο υποστήριξη: το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, είναι αρωγός στην μεγάλη αυτή πορεία προς το αύριο. Το ΕΕΑ στηρίζει τα μέλη του, στηρίζει τις προσπάθειες αναβάθμισης τους και φυσικά στηρίζει και κάθε επιλογή της πολιτείας μέσω της οποίας θα διακρίνεται ότι αναγνωρίζεται ο σημαντικός ρόλος της ιδιωτικής ασφάλισης και η συμβολή του επαγγελματία ασφαλιστή.

 

 

Πηγή: Το άρθρο δημοσιεύτηκε στον “Οδηγό Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης 2015”, που κυκλοφόρησε με το περιοδικό ΧΡΗΜΑ της Ethos Media

Δείτε εδώ σε ηλεκτρονική μορφή τον Οδηγό Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης 2015

Νέα ασφαλιστικά-επενδυτικά προγράμματα από την Groupama

0

Τα «Groupama ΖΕΝ 80 Μάιος 2015» & «Groupama ΖΕΝ 50 Μάιος 2015» τα οποία διατίθενται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την Groupama, είναι δύο ασφαλιστικό – επενδυτικά προγράμματα συνδεδεμένα με το δείκτη Euro Stoxx 50® (δείκτης αναφοράς, ο οποίος περιλαμβάνει 50 μετοχές των μεγαλύτερων εταιριών υψηλής κεφαλαιοποίησης της ευρωζώνης, από διαφόρους κλάδους). Το πρώτο συνδέεται μέσω τίτλου της Credit Suisse AG London Branch και το δεύτερο της BNP Paribas Arbitrage Issuance B.V.

Ο μηχανισμός του κάθε τίτλου είναι απλός και απόλυτα διάφανος. Κάθε χρόνο που η εξέλιξη του δείκτη Euro Stoxx 50® είναι θετική ή σταθερή σε σχέση με την αρχική κατοχυρώνεται καθορισμένο κέρδος (ετήσιο κουπόνι) για τη λήξη.

Στη λήξη του τίτλου προστίθενται τα τυχόν ετήσια κουπόνια και το άθροισμά τους κατοχυρώνεται αυτομάτως και σαν τελικό συνολικό κέρδος.

«Τα δύο αυτά προγράμματα αποτελούν την 4η και 5η έκδοση, αντίστοιχα, του Groupama ΖΕΝ – Αύγουστος 2011, που διαθέσαμε το καλοκαίρι του 2011 και που έχει επιτρέψει στους κατόχους του να κατοχυρώσουν κουπόνια για κάθε έτος της μέχρι στιγμής διάρκειάς του, όπως εξηγεί ο κ. Χρήστος Κάτσιος, Εμπορικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής. «Αν και διαφορετικές, οι νέες αυτές εκδόσεις, προσφέρουν τη δυνατότητα υψηλής απόδοσης, συμμετοχής στη δυναμική απόδοση της ευρωπαϊκής αγοράς μετοχών μέσω του παραπάνω δείκτη και πρόσβαση στα επενδεδυμένα χρήματα από το 1ο κιόλας τρίμηνο. Για το λόγο αυτό έχουμε χαρακτηρίσει τη σειρά προγραμμάτων Groupama ΖΕΝ ως προϊόντα με δυναμωτικές ιδιότητες».

Λήξη περιόδου εγγραφών στις 09 Μαΐου 2015.

Αναλυτικές πληροφορίες καθώς και τρόποι συμμετοχής στα προγράμματα Groupama ZEN, διατίθενται στα 800 11 93 800, 210 329511 ή με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο www.groupama.gr

Έτσι θα είναι η νέα ΠΦΥ

0

Για τη διαμόρφωση ενός συστήματος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (ΠΦΥ) με διττό χαρακτήρα, που θα αξιοποιεί την πληθώρα των άξιων εξειδικευμένων γιατρών που έχει η χώρα, κάνει λόγο ο ΓΓ Δημόσιας Υγείας. Παράλληλα, εκφράζει τη βούλησή του να εργαστεί ακούραστα γι’ αυτό το σκοπό.

Με ανάρτηση που έκανε στην προσωπική του σελίδα στο facebook, ο Γιάννης Μπασκόζος μιλάει για ένα σύστημα ΠΦΥ που θα βασίζεται σε δύο άξονες: σε πρώτο επίπεδο τοποθετεί τις μονάδες οικογενειακής ιατρικής, ενώ στο δεύτερο επίπεδο τοποθετεί το «δίκτυο δημόσιας εξωνοσοκομειακής φροντίδας».

Ο δεύτερος άξονας θα περιλαμβάνει τα Κέντρα Υγείας αλλά και τα πρώην πολυιατρεία του ΙΚΑ, στα οποία δύνανται να ενταχθούν οι πιο εξειδικευμένοι ιατροί, αφού στις μονάδες οικογενειακής ιατρικής εντάσσονται πιο γενικές ειδικότητες όπως παθολόγοι, γενικοί γιατροί και παιδίατροι.

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

ΕΙΑΣ – Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών: Mini MBA

0
eias logo

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) ξεκινά στις 8 Μαΐου 2015 τη νέα του συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) με την από κοινού δημιουργία ενός Mini MBA.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.
Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να
βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.
• Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων
μεθόδων και εργαλείων.
• Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
• Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές
για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.
• Μάθουν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους ακαδημαϊκούς/επαγγελματίες.
• Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.
Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Προσέγγιση Υλοποίησης του Έργου

Η προσέγγιση υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες, οι οποίοι διασφαλίζουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητά του. Οι πυλώνες αυτοί είναι οι εξής: α) Το ίδιο το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, β) οι εισηγητές που θα πλαισιώσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, γ) ο τρόπος εκπαίδευσης και τα εκπαιδευτικά μέσα που θα αξιοποιηθούν με γνώμονα την αποτελεσματικότερη απόκτηση και χρήση της νέας γνώσης, δ) η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο σε διαχειριστικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει το Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.
Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος
• Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ
• Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)
Εισηγητής: Κώστας Δράκος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ
• Ενότητα 3: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 4: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)
Εισηγητής: Χρήστος Παναγιωτίδης, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence
• Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ
• Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)
Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας ΟΠΑ

Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει, (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών, και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας Διοίκησης Επιχειρήσεων & Επιχειρησιακών Λειτουργιών στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Πιο αναλυτικά, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περίπτωσης – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

Υποστήριξη προγράμματος
Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πραγματοποιηθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του ΟΠΑ, του οποίου σκοπός είναι η υλοποίηση προγραμμάτων συνεχούς και δια βίου εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης, στον ευρύτερο χώρο των γνωστικών αντικειμένων που καλύπτονται από τα Τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υποστήριξη αυτή, τόσο σε διοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο τεχνογνωσίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους συμμετέχοντες.

Πληροφορίες για το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 7 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 8 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 18 Ιουνίου 2015, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου.

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Παρασκευή 8 Μαΐου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 11 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 14 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 18 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 21 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 25 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 28 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Τετάρτη 3 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 4 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Παρασκευή 12 Ιουνίου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 15 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 18 Ιουνίου: 14.30 – 20.30

• Δευτέρα 29 Ιουνίου: εξέταση

Κόστος Προγράμματος
• Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
• Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
• Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο
• Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 24 Απριλίου 2015.
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την περίοδο από 20 έως 25 Μαΐου 2015. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

• ALPHA BANK: 114-00-2786006633 / IBAN: GR8101401490114002786006633
• EΘΝΙΚΗ: 142/48003627 / IBAN: GR6501101420000014248003627
• ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298 / IBAN: GR6801720320005032013025298
• EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956 / IBAN: GR4002601410000470200566956

Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr ή με fax στον αριθμό 210 9219917.
Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ωε γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr
Στο κόστος του προγράμματος περιλαμβάνεται:
• Το κόστος εκπαίδευσης των συμμετεχόντων και το κόστος προετοιμασίας του υλικού.
• Το κόστος φιλοξενίας όλου του υλικού για τους εκπαιδευόμενους σε ειδικά διαμορφωμένη
ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΑ, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση.
• Το κόστος σύνταξης ενημερωτικού εντύπου εκπαιδευόμενων με αναλυτικές πληροφορίες για το
πρόγραμμα, καθώς και για την κάθε ενότητα που περιλαμβάνει.
• Το κόστος εξέτασης (και επανεξέτασης εφόσον αυτό απαιτηθεί) με ερωτήσεις πολλαπλών
επιλογών.
• Το κόστος πιστοποίησης και λήψης Πιστοποιητικού Παρακολούθησης των εκπαιδευομένων
από το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το ΕΙΑΣ.

ΕΙΑΣ – Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών: Mini MBA

0
eias logo

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) ξεκινά στις 8 Μαΐου 2015 τη νέα του συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) με την από κοινού δημιουργία ενός Mini MBA.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.
Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να
βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.
• Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων
μεθόδων και εργαλείων.
• Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
• Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές
για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.
• Μάθουν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους ακαδημαϊκούς/επαγγελματίες.
• Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.
Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Προσέγγιση Υλοποίησης του Έργου

Η προσέγγιση υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες, οι οποίοι διασφαλίζουν την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητά του. Οι πυλώνες αυτοί είναι οι εξής: α) Το ίδιο το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, β) οι εισηγητές που θα πλαισιώσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, γ) ο τρόπος εκπαίδευσης και τα εκπαιδευτικά μέσα που θα αξιοποιηθούν με γνώμονα την αποτελεσματικότερη απόκτηση και χρήση της νέας γνώσης, δ) η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο σε διαχειριστικό όσο και σε διοικητικό επίπεδο.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει το Πιστοποιητικό Εκπαίδευσης από το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.
Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος
• Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ
• Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)
Εισηγητής: Κώστας Δράκος, Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΠΑ
• Ενότητα 3: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 4: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)
Εισηγητής: Χρήστος Παναγιωτίδης, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence
• Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)
Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ
• Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)
Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ
• Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)
Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας ΟΠΑ

Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει, (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών, και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Λέκτορας Διοίκησης Επιχειρήσεων & Επιχειρησιακών Λειτουργιών στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Πιο αναλυτικά, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περίπτωσης – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

Υποστήριξη προγράμματος
Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πραγματοποιηθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του ΟΠΑ, του οποίου σκοπός είναι η υλοποίηση προγραμμάτων συνεχούς και δια βίου εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης, στον ευρύτερο χώρο των γνωστικών αντικειμένων που καλύπτονται από τα Τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υποστήριξη αυτή, τόσο σε διοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο τεχνογνωσίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους συμμετέχοντες.

Πληροφορίες για το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 7 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 8 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 18 Ιουνίου 2015, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου.

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

• Παρασκευή 8 Μαΐου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 11 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 14 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 18 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 21 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Δευτέρα 25 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 28 Μαΐου: 14.30 – 20.30
• Τετάρτη 3 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 4 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Παρασκευή 12 Ιουνίου: 09.00 – 17.30
• Δευτέρα 15 Ιουνίου: 14.30 – 20.30
• Πέμπτη 18 Ιουνίου: 14.30 – 20.30

• Δευτέρα 29 Ιουνίου: εξέταση

Κόστος Προγράμματος
• Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
• Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
• Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 € / άτομο
• Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 24 Απριλίου 2015.
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την περίοδο από 20 έως 25 Μαΐου 2015. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.
Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

• ALPHA BANK: 114-00-2786006633 / IBAN: GR8101401490114002786006633
• EΘΝΙΚΗ: 142/48003627 / IBAN: GR6501101420000014248003627
• ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298 / IBAN: GR6801720320005032013025298
• EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956 / IBAN: GR4002601410000470200566956

Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr ή με fax στον αριθμό 210 9219917.
Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ωε γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr
Στο κόστος του προγράμματος περιλαμβάνεται:
• Το κόστος εκπαίδευσης των συμμετεχόντων και το κόστος προετοιμασίας του υλικού.
• Το κόστος φιλοξενίας όλου του υλικού για τους εκπαιδευόμενους σε ειδικά διαμορφωμένη
ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΑ, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση.
• Το κόστος σύνταξης ενημερωτικού εντύπου εκπαιδευόμενων με αναλυτικές πληροφορίες για το
πρόγραμμα, καθώς και για την κάθε ενότητα που περιλαμβάνει.
• Το κόστος εξέτασης (και επανεξέτασης εφόσον αυτό απαιτηθεί) με ερωτήσεις πολλαπλών
επιλογών.
• Το κόστος πιστοποίησης και λήψης Πιστοποιητικού Παρακολούθησης των εκπαιδευομένων
από το ΚΕΚ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το ΕΙΑΣ.

Insuranceforum: Ημερίδα Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Κύπρο

0

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και το InsuranceForum.gr με χαρά αναγγέλλουν τη διεξαγωγή ενημερωτικής ημερίδας για τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο, με τίτλο:

«Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Solvency II και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Απριλίου 2015, από τις 10.30 έως τις 18.4 στην Πάφο, στο Ξενοδοχείο Elysium.

Θεματολογία της ημερίδας
Κατά την διάρκεια της ημερίδας θα αναπτυχθούν δύο βασικά θέματα. Το πρώτο έχει σχέση με την επαγγελματική υπόσταση και τις αλλαγές που επέρχονται στην καθημερινή λειτουργία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και το δεύτερο έχει σχέση με τις αλλαγές που επιφέρει στο σύνολο της αγοράς το Solvency II και οι έμμεσες επιπτώσεις στον τομέα της διαμεσολάβησης. Συγκεκριμένα:
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Αλλάζουν οι επιχειρηματικές σχέσεις, η συμπεριφορά των καταναλωτών, οι προθέσεις των εταιρειών, η νομοθεσία. Αλλάζουν τα ασφαλιστικά προϊόντα, οι διαδικασίες αποζημιώσεων, η τεχνολογία, ο τρόπος επικοινωνίας, οι απαιτήσεις της αρμόδιας Εποπτικής Αρχής. Αλλάζει ο χάρτης των ασφαλιστικών εταιρειών, οι συσχετισμοί δυνάμεων, τα χρηματοοικονομικά εργαλεία.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Δέχεται περισσότερες και ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις. Καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης εκατοντάδων επαγγελματιών. Αν δεν αλλάξει με δική μας πρωτοβουλία, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απωλέσει σημαντικό μέρος από την δυναμική του. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες, δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Παράλληλα, από 1/1/2016 οι κανόνες και οι προβλέψεις του Solvency II τίθενται σε εφαρμογή. Όμως, τι ακριβώς είναι το Solvency II και ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που επιφέρει στην λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς; Η νέα μέθοδος υπολογισμού κεφαλαίων φερεγγυότητας, οι απαιτήσεις για την εταιρική διακυβέρνηση, την διαφάνεια και την δημοσιοποίηση και η ολιστική διαχείριση κινδύνων, αλλάζουν ουσιαστικά το γνώριμο πλαίσιο λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας.
Σε αυτό το κρίσιμο σταυροδρόμι, διοργανώνουμε την 1η παγκύπρια ημερίδα με θέμα «Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Φερεγγυότητα ΙΙ και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Οι αλλαγές αυτές είναι αναμενόμενο να επηρεάσουν, τουλάχιστον έμμεσα, τον τομέα της διαμεσολάβησης. Ποιες είναι οι αναγκαίες ενέργειες προετοιμασίας και προσαρμογής του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προκειμένου να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον; Σκοπός της παρουσίασης είναι η κατανόηση των ραγδαίων αλλαγών που θα επιφέρει η Οδηγία Solvency II στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς με αναφορά στις βασικές απαιτήσεις του νέου πλαισίου.
Οι εισηγητές της ημερίδας
Οι εισηγητές θα είναι η οικονομολόγος κ.Μυρτώ Χαμπάκη, μέλος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή της Οδηγίας Φερεγγυότητα ΙΙ στην Ελληνική Νομοθεσία και μέλος του Solvency II Steering Group της Insurance Europe, και ο κ. Νίκος Κλήμης, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει εστιαστεί στην ανάλυση των προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς και ιδιαίτερα στις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Η διήμερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Elysium στην Πάφο το Σαββατοκυρίακο 25 και 26 Απριλίου 2015. Υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να παρακολουθήσει απλά το σεμινάριο, να παρακολουθήσει το σεμινάριο και να συμμετάσχει και στο δείπνο και τέλος να διανυκτερεύσει και στο ξενοδοχείο. Το κόστος ανά συμμετέχοντα – μέλος με τακτοποιημένες τις οικονομικές του υποχρεώσεις για το 2015 υπολογίζεται ως ακολούθως:
• Παρακολούθηση συνεδρίου € 40 ή
• Παρακολούθηση και συμμετοχή στο δείπνο € 50 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε μονόκλινο € 150 ή
• Διπλή Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο € 260 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο (σύζυγος) € 220
Για περισσότερες πληροφορίες: Αλέξης Ιεροκηπιώτης (τηλ.99495049) / Αριστείδης Βασιλειάδης (τηλ.6941 665 405)

Την εκδήλωση έχει θέσει υπό την αιγίδα του, ο Έντιμος Προέδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκης Ομήρου

Insuranceforum: Ημερίδα Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στην Κύπρο

0

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και το InsuranceForum.gr με χαρά αναγγέλλουν τη διεξαγωγή ενημερωτικής ημερίδας για τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο, με τίτλο:

«Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Solvency II και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Απριλίου 2015, από τις 10.30 έως τις 18.4 στην Πάφο, στο Ξενοδοχείο Elysium.

Θεματολογία της ημερίδας
Κατά την διάρκεια της ημερίδας θα αναπτυχθούν δύο βασικά θέματα. Το πρώτο έχει σχέση με την επαγγελματική υπόσταση και τις αλλαγές που επέρχονται στην καθημερινή λειτουργία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και το δεύτερο έχει σχέση με τις αλλαγές που επιφέρει στο σύνολο της αγοράς το Solvency II και οι έμμεσες επιπτώσεις στον τομέα της διαμεσολάβησης. Συγκεκριμένα:
Οι αλλαγές που συντελούνται με ταχύτατους ρυθμούς, τόσο στην ασφαλιστική αγορά, όσο και στο ευρύτερο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον εντός του οποίου αναπτύσσεται η επιχειρηματικότητα, υποχρεώνουν κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει τη θέση του και να επανασχεδιάσει την περαιτέρω πορεία του.
Αλλάζουν οι επιχειρηματικές σχέσεις, η συμπεριφορά των καταναλωτών, οι προθέσεις των εταιρειών, η νομοθεσία. Αλλάζουν τα ασφαλιστικά προϊόντα, οι διαδικασίες αποζημιώσεων, η τεχνολογία, ο τρόπος επικοινωνίας, οι απαιτήσεις της αρμόδιας Εποπτικής Αρχής. Αλλάζει ο χάρτης των ασφαλιστικών εταιρειών, οι συσχετισμοί δυνάμεων, τα χρηματοοικονομικά εργαλεία.
Ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δεν μπορεί να παραμείνει αμετάβλητος. Δέχεται περισσότερες και ακόμα μεγαλύτερες πιέσεις. Καθίσταται ορατός ο κίνδυνος της μη δυνατότητας επιβίωσης εκατοντάδων επαγγελματιών. Αν δεν αλλάξει με δική μας πρωτοβουλία, θα ξεπεραστεί από τα γεγονότα και θα απωλέσει σημαντικό μέρος από την δυναμική του. Χρειάζεται να ληφθούν άμεσες, δραστικές αποφάσεις και να ξεπεραστούν πρότυπα του παρελθόντος.
Παράλληλα, από 1/1/2016 οι κανόνες και οι προβλέψεις του Solvency II τίθενται σε εφαρμογή. Όμως, τι ακριβώς είναι το Solvency II και ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που επιφέρει στην λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς; Η νέα μέθοδος υπολογισμού κεφαλαίων φερεγγυότητας, οι απαιτήσεις για την εταιρική διακυβέρνηση, την διαφάνεια και την δημοσιοποίηση και η ολιστική διαχείριση κινδύνων, αλλάζουν ουσιαστικά το γνώριμο πλαίσιο λειτουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρείας.
Σε αυτό το κρίσιμο σταυροδρόμι, διοργανώνουμε την 1η παγκύπρια ημερίδα με θέμα «Το μέλλον του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή στην αγορά που διαμορφώνεται. Εποπτικοί Κανόνες, Φερεγγυότητα ΙΙ και οικονομικό περιβάλλον. Επιπτώσεις, λύσεις και προοπτικές»
Οι αλλαγές αυτές είναι αναμενόμενο να επηρεάσουν, τουλάχιστον έμμεσα, τον τομέα της διαμεσολάβησης. Ποιες είναι οι αναγκαίες ενέργειες προετοιμασίας και προσαρμογής του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προκειμένου να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον; Σκοπός της παρουσίασης είναι η κατανόηση των ραγδαίων αλλαγών που θα επιφέρει η Οδηγία Solvency II στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς με αναφορά στις βασικές απαιτήσεις του νέου πλαισίου.
Οι εισηγητές της ημερίδας
Οι εισηγητές θα είναι η οικονομολόγος κ.Μυρτώ Χαμπάκη, μέλος της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την προσαρμογή της Οδηγίας Φερεγγυότητα ΙΙ στην Ελληνική Νομοθεσία και μέλος του Solvency II Steering Group της Insurance Europe, και ο κ. Νίκος Κλήμης, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει εστιαστεί στην ανάλυση των προβλημάτων της ασφαλιστικής αγοράς και ιδιαίτερα στις επιπτώσεις που επιφέρουν οι νομοθετικές αλλαγές στην καθημερινότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
Η διήμερη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Elysium στην Πάφο το Σαββατοκυρίακο 25 και 26 Απριλίου 2015. Υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να παρακολουθήσει απλά το σεμινάριο, να παρακολουθήσει το σεμινάριο και να συμμετάσχει και στο δείπνο και τέλος να διανυκτερεύσει και στο ξενοδοχείο. Το κόστος ανά συμμετέχοντα – μέλος με τακτοποιημένες τις οικονομικές του υποχρεώσεις για το 2015 υπολογίζεται ως ακολούθως:
• Παρακολούθηση συνεδρίου € 40 ή
• Παρακολούθηση και συμμετοχή στο δείπνο € 50 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε μονόκλινο € 150 ή
• Διπλή Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο € 260 ή
• Συμμετοχή με διανυκτέρευση σε δίκλινο (σύζυγος) € 220
Για περισσότερες πληροφορίες: Αλέξης Ιεροκηπιώτης (τηλ.99495049) / Αριστείδης Βασιλειάδης (τηλ.6941 665 405)

Την εκδήλωση έχει θέσει υπό την αιγίδα του, ο Έντιμος Προέδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων κ. Γιαννάκης Ομήρου