back to top
20.8 C
Athens
Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1931

Η έλλειψη δικαιοσύνης “στοιχειώνει” τους Έλληνες – Τι δείχνει μελέτη της ΕΣΔΥ.

0

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, η έλλειψη δικαιοσύνης αποτελεί το Νο1 φόβο των πολιτών (91.9%), εκτοπίζοντας στη δεύτερη θέση τον κίνδυνο της ανεργίας (84.6%)!
Έκπληκτη για τα αποτελέσματα της έρευνας δηλώνει στο Virus η επιστημονική υπεύθυνη, Έφη Σίμου, τονίζοντας: «Το θέμα ότι ένας πολίτης αισθάνεται ανίσχυρος σε θέματα δικαιοσύνης είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί η δικαιοσύνη είναι βασικός πυλώνας της δημοκρατίας. Ως πολίτης θέλω να αισθάνομαι ισότιμα, να ξέρω ότι αν μου συμβεί κάτι θα μπορώ να το αντιμετωπίσω».
Η ίδια επισημαίνει, παράλληλα, πως η μακροχρόνια ανεργία που προκλήθηκε από την παρατεταμένη οικονομική κρίση δεν αποτελεί απλά απώλεια ανθρώπινου δυναμικού. «Είναι μια άδικη και αντιδημοκρατική τιμωρία για τον παραγωγικό ιστό της χώρας και ιδιαίτερα για τους νέους, που στερούνται την δυνατότητα ανάπτυξης και δημιουργίας» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί πολίτες (45%) ιεραρχούν χαμηλά το φόβο για τις επιδημίες. Όπως επισημαίνει η κ. Σίμου, μια πιθανή εξήγηση είναι το πλήγμα εμπιστοσύνης των πολιτών αναφορικά με την πληροφόρηση σε θέματα υγείας, που μπορεί να εδράζεται στην κακή επικοινωνιακή διαχείριση των επιδημιών του 2009 & 2011 και τις θεωρίες συνωμοσίας.
Σύμφωνα με τη μελέτη, ο κίνδυνος που οι ερωτώμενοι φοβούνται λιγότερο είναι εκείνος της διεθνούς τρομοκρατίας (47.7%).
Σημαντικές διαφοροποιήσεις καταγράφηκαν στις απαντήσεις των δύο φύλων, με τις γυναίκες να δηλώνουν ότι φοβούνται περισσότερο τον κίνδυνο της ασθένειας, του πολέμου και της διεθνούς τρομοκρατίας. Ο φόβος αυξάνεται, επίσης, με βάση την ηλικία. Έτσι, ο μεγαλύτερος φόβος των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών, ήταν η ανεργία (89.8%), ενώ ερωτώμενοι ηλικίας 35 ετών και άνω δήλωσαν ότι φοβούνται περισσότερο την έλλειψη κοινωνικής δικαιοσύνης (>90%).
Επιμέρους διαφοροποιήσεις καταγράφονται ανά περιφέρειες. Για παράδειγμα, οι κάτοικοι του Λεκανοπεδίου Αττικής, μετά την έλλειψη κοινωνικής δικαιοσύνης φοβούνται περισσότερο τον κίνδυνο της εγκληματικότητας (85.5%), ενώ οι κάτοικοι της κεντρικής Μακεδονίας (87.7%) και της υπόλοιπης Ελλάδας (90.1%) φοβούνται περισσότερο τον κίνδυνο της φτώχειας. Αντιστρόφως, ο φόβος της ανεργίας και της φτώχειας καταγράφηκε περισσότερο σε ερωτώμενους, οι οποίοι κατοικούν εκτός της Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας.
Καταλυτικό ρόλο στην αξιολόγηση των κινδύνων αποτέλεσε ο παράγοντας οικονομικές δυσκολίες, αφού συμμετέχοντες με πολλές οικονομικές δυσκολίες είχαν 3 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να φοβούνται τη φτώχεια και την ανεργία και 1.5 φορές να φοβούνται τους σεισμούς και τις επιδημίες.
Η μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο του 2013, μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε δείγμα 1.227 ατόμων με αναλογική κατανομή στις 13 περιφέρειες, αποτελεί την πρώτη προσπάθεια καταγραφής των κοινωνικών και ψυχολογικών επιδράσεων της οικονομικής κρίσης, στον τρόπο με τον οποίο αξιολογεί ο πληθυσμός τους φόβους του για μια σειρά από κινδύνους.
Καταλήγοντας η κ. Σίμου υπογραμμίζει πως “η τακτική παρακολούθηση της συμπεριφοράς των ατόμων είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη της ακραίας δυσπιστίας σε ότι αφορά τη διαχείριση του κινδύνου από αυτούς που λαμβάνουν αποφάσεις”, σημειώνοντας ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που παρουσιάζονται τα μηνύματα του φόβου από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
“Τα ευρήματα θα μπορούσαν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην πολιτική”εκτιμά περαιτέρω, τονίζοντας ότι η νομοθεσία θα πρέπει να απλοποιηθεί και να μην υπόκειται σε συνεχείς αλλαγές που επηρεάζουν τη συμμόρφωση των πολιτών, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης τους στη δικαιοσύνη και τη μειωμένη αξιοπιστία της χώρας ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επισυνάπτεται η μελέτη: 107-1444113517

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Τετραγωνίζοντας τον κύκλο ή… ισοσκελίζοντας τον προϋπολογισμό στον ΕΟΠΥΥ

0

Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με διαδοχικές προσθαφαιρέσεις στα ταμειακά υπόλοιπα (τέσσερις εντός του 2015), επιχειρεί να περιορίσει την «ψαλίδα» του ελλείμματος στον Οργανισμό, ο οποίος ήδη κουβαλάει ληξιπρόθεσμα χρέη 1,8 δις ευρώ προς τους παρόχους, λόγω της συστηματικής υστέρησης εσόδων που παρουσιάζει: 1,5 δις ευρώ στο διάστημα 2012-2015, τα μισά και πάνω από τα οποία (800 εκ. ευρώ) αφορούν στο 8μηνο του 2015.
O τροποποιημένος προϋπολογισμός που ανακοινώθηκε στην πραγματικότητα όμως είναι εικονικός, καθώς με βάση το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Προσαρμογής 2015-2018, προκύπτουν σημαντικές υπερβάσεις στα όρια των δαπανών και συγκεκριμένα: 1,056 δις ευρώ το 2015, 960 εκ. ευρώ το 2016, 910 εκ. ευρώ το 2017 και 851 εκ. ευρώ το 2018. Πού «ποντάρει» η Αριστοτέλους; Όπως ρητά αναφέρεται στην υπουργική απόφαση που υπογράφει ο Παύλος Πολάκης, στο συμψηφισμό των υπερβάσεων με τα βεβαιωθέντα ποσά rebate και claw back.
Όπως παραδέχτηκε από το βήμα του 6ου Pharma & Health Conference ο Πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ, Δημήτρης Κοντός, το γεγονός ότι ο φετινός προϋπολογισμός είναι κλειστός δημιουργεί αφενός ένα περιβάλλον χωρίς εκπλήξεις – κάτι που είναι καλό. Αφετέρου ο προϋπολογισμός αυτός είναι περιορισμένος και «είναι ζητούμενο αν το ποσό που προβλέπεται είναι ικανό να καλύψει τις ανάγκες των ασφαλισμένων».

 

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

«Γύρω-γύρω όλοι» με την Τιμολόγηση

0

Βέβαια, ο σχετικός κατάλογος βρίσκεται στο Υπουργείο Υγείας, αναμένοντας τη σχετική έγκριση, ήδη από τα τέλη Σεπτεμβρίου. Εκτιμήσεις και πληροφορίες από την Αριστοτέλους ανέφεραν πως στόχος θα ήταν να συμπεριληφθούν στη Γενική Ανακοστολόγηση, την οποία επεξεργάζεται ο ΕΟΦ.
Αλλά, τα πράγματα ίσως να μην είναι τελικά τόσο απλά.
Τις τελευταίες ώρες οι πληροφορίες του Virus θέλουν τους εκπροσώπους των Δανειστών να πιέζουν όλο και περισσότερο για αλλαγές στους «κανόνες» της τιμολόγησης ακόμη και στο υπό επεξεργασία Δελτίο Τιμών Φαρμάκων.
Ο εκπρόσωπος των δανειστών σε θέματα Φαρμάκου G. Carone είχε δεχθεί η τρέχουσα διαδικασία να πραγματοποιηθεί με την Υπουργική Απόφαση Δημόπουλου, προκειμένου να μην χαθούν οι προθεσμίες των προαπαιτούμενων που προβλέπει το Μνημόνιο ΙΙΙ.
Οι αλλαγές, που συμφωνήθηκαν και που εισάγουν το κριτήριο των τριών χαμηλότερων τιμών, εκτός από το 50% της τιμής πριν τη λήξη της περιόδου προστασίας δεδομένων, για τα off patent, θα εφαρμόζονταν στην επόμενη ανακοστολόγηση.
Προέκυψαν, όμως, δύο βασικά προβλήματα. Αφενός, η εξοικονόμηση που θα επιτευχθεί με αυτό το Δελτίο Τιμών (με τους κανόνες της ΥΑ Δημόπουλου) δεν είναι η επιθυμητή, κατά τους δανειστές. Αφετέρου, τίθεται και το ερώτημα, «πότε θα είναι η επόμενη ανακοστολόγηση;».
Στο τέλος ’15-αρχές ’16 ή στα «μέσα του επόμενου έτους», όπως ανέφερε ο Ανδρέας Ξανθός στη Βουλή, κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου;
Αν και τίποτα δεν έχει κλείσει ακόμα, δεν αποκλείεται τελικά κάποιες αλλαγές να εισαχθούν και σε αυτή τη διαδικασία, προκειμένου να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή εξοικονόμηση το συντομότερο δυνατόν.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Virus, αν υπάρξουν αλλαγές της τελευταίας στιγμής, τελικά θα στοχεύουν στην αύξηση της εξοικονόμησης και θα αφορούν στην τιμή «αναφοράς», εκείνη δηλαδή που θα καθορίσει τις τιμές.
Συγκεκριμένα, το σενάριο που φέρεται να συζητείται είναι τα ποσοστά των μειώσεων να υπολογίζονται βάσει της τιμής που λαμβάνει το φάρμακο αφού λήξει η περίοδος προστασίας των δεδομένων.
Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να ρίξει σημαντικά τις τιμές στα off patent φάρμακα αλλά και να κατακρημνίσει τις τιμές των γενοσήμων.
Τι ακριβώς θα γίνει τελικά με την ανατιμολόγηση των φαρμάκων, τόσο των νεοεισερχομένων στην αγορά όσο και του συνόλου αναμένεται να αποσαφηνιστεί άμεσα, με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας να βρίσκεται σε διαρκείς ηλεκτρονικές διαπραγματεύσεις με τους δανειστές.
Οψόμεθα…

 

ΠΗΓΗ: virus.com.gr

Η INTERAMERICAN για την αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης  

0

Με αφορμή το επίκαιρο μήνυμα κατά της oστεοπόρωσης, που εκπέμπει η θεσμοθετημένη Παγκόσμια Ημέρα (20 Οκτωβρίου), η INTERAMERICAN ανανεώνει την υποστήριξή της στο έργο του Ελληνικού Συλλόγου Υποστήριξης Ασθενών με Οστεοπόρωση “Πεταλούδα”.

 

Η εταιρεία οργάνωσε φέτος, με τη συνεργασία του συλλόγου, εξετάσεις για τους εργαζομένους της στα δύο κτηριακά συγκροτήματα των διοικητικών υπηρεσιών της στην Αθήνα, με συμμέτοχη 73 ατόμων. Οι εξετάσεις πραγματοποιήθηκαν υπό την επιμέλεια χειρουργού ορθοπεδικού με φορητή μονάδα μέτρησης οστικής πυκνότητας, σε συνδυασμό με το frax test, που καταδεικνύει τον καταγματικό κίνδυνο σε βάθος δεκαετίας.

 

Η πολιτική πρόληψης και η βελτίωση των συνθηκών υγείας και ασφάλειας για τους εργαζομένους αποτελεί για την INTERAMERICAN βασικό στοιχείο ανάπτυξης σχετικών πρωτοβουλιών και εντός της εταιρικής κοινωνίας, συμπληρωματικά ως προς τις δράσεις υγείας που υλοποιούνται για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και στο πλαίσιο του σχεδίου κοινωνικής υπευθυνότητας “Πράξεις Ζωής” της εταιρείας. H INTERAMERICAN υποστηρίζει ως χορηγός υλικοτεχνικά και ασφαλιστικά τον Σύλλογο “Πεταλούδα”.

 

Τα μηνύματα του Baden-Baden και του Μόντε Κάρλο

0

 

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

 

Περαιτέρω πίεση στις τιμές -καθώς πλησιάζει η περίοδος του Ιανουαρίου, οπότε ανανεώνονται τα συμβόλαια με τους  ασφαλιστικούς ομίλους- και διατήρηση της τάσης συγκέντρωσης στην αντασφαλιστική αγορά αναμένουν οι παράγοντες του κλάδου που έχουν συγκεντρωθεί από την Κυριακή στην ειδυλλιακή λουτρόπολη του Baden-Baden στη νότια Γερμανία, όπου ξεκίνησε το  επόμενο μεγάλο “ραντεβού” μετά τη Συνάντηση του Μόντε Κάρλο τον Σεπτέμβριο.

“Στο Μόντε Κάρλο, εκτιμούσαμε ότι οι μειώσεις στα τιμολόγια (των αντασφαλιστικών) για το επόμενο έτος θα κυμαίνονται μεταξύ 5-7,5% και στην χειρότερη περίπτωση θα φτάσουν ίσως το 10%”, δήλωσε στο Bloomberg ο Νικ Φράνκλαντ, υψηλόβαθμο στέλεχος της  Marsh & McLennan για την Ευρώπη και την Μέση Ανατολή. “Ίσως όμως τα ποσοστά να είναι ακόμα μεγαλύτερα..”

Η τιμολόγηση των αντασφαλιστικών υπηρεσιών συμπιέστηκε φέτος, εξαιτίας του πλεονάζοντος κεφαλαίου που ήταν διαθέσιμο στην αγορά για την κάλυψη κινδύνων (υπολογίζεται ότι έφτασε στο ύψος-ρεκόρ των 425 δισ. δολαρίων), σε συνδυασμό με το περιβάλλον εξαιρετικά χαμηλών επιτοκίων (που αναδεικνύεται σε πονοκέφαλο διαρκείας για τον κλάδο), αλλά και  επειδή φέτος ήταν, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, μια απ΄τις πιο “ήσυχες” χρονιές της τελευταίας δεκαετίας από πλευράς φυσικών καταστροφών. “Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις δεν έχουν περιορίσει ουσιαστικά την πλεονάζουσα παραγωγική δυναμικότητα στην αγορά και αυτό επηρεάζει δυσμενώς τις τιμές”, υποστήριξε ο κ. Φράνκλαντ.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η Standard & Poor’s, η οποία σε πρόσφατη έκθεσή της για τον αντασφαλιστικό κλάδο σημειώνει ότι οι συνθήκες είναι -και προβλέπεται να παραμείνουν- δύσκολες λόγω της “χαλαρής” τιμολόγησης, της αυστηρότερης εποπτείας (με την εφαρμογή της Solvency II επί θύραις…), του εντεινόμενου ανταγωνισμού, της έλλειψης φυσικών καταστροφών, και της υπερβάλλουσας παραγωγικής δυναμικότητας. Και κάνει λόγο για μέση μείωση τιμών της τάξης του 5% σε όλη τη γκάμα των αντασφαλιστικών καλύψεων για τα συμβόλαια του 2016,  στον απόηχο των διψήφιων ποσοστών μείωσης που καταγράφτηκαν στα συμβόλαια του 2015.

Δεν είναι τυχαίο ότι η γερμανική Munich Re, ένας από τους κορυφαίους αντασφαλιστικούς ομίλους του κόσμου έστειλε μήνυμα από το Baden-Baden ότι θα μειώσει τα ασφάλιστρα στις παραδοσιακές της δραστηριότητες, εκτιμώντας ότι οι τρέχουσες τιμές δεν είναι “διατηρήσιμες”. Σε ό,τι αφορά τις εξαγορές και συγχωνεύσεις, το μέλος του ΔΣ της Munich Re Λούγκερ Αρνολντσεν προέβλεψε ότι η τάση θα συνεχιστεί για αρκετό καιρό ακόμα. “Βέβαια, στην κατηγορία που παίζει η Munich Re (αυτή των μεγάλων παικτών της αγοράς), δεν υπάρχουν ουσιαστικά πλεονεκτήματα αν μεγαλώσεις λίγο. Το μόνο που μετράει είναι εάν η εταιρεία που αγοράζεις σου προσφέρει κάτι που δεν είχες προηγουμένως”. Για τον κ. Αρνολντσεν, το “κλειδί” για την μελλοντική ανάπτυξη είναι η καινοτομία και γι’ αυτό η Munich Re σχεδιάζει καινοτόμα concepts  για καλύψεις που πάνε πέρα από τη σφαίρα των παραδοσιακών δραστηριοτήτων και διευρύνουν τα όρια της “ασφαλισιμότητας” (insurability).

Ποιοι πέτυχαν στις εξετάσεις της 26ης Σεπτεμβρίου

0

Πίνακες επιτυχόντων στις εξετάσεις της 26ης Σεπτεμβρίου 2015 στην Αθήνα για την πιστοποίηση γνώσεων υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (Επίπεδο Α) και της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 στην Αθήνα (Επίπεδα Β, Γ και Δ) και τους σχετικούς πίνακες

Οι ατομικές πιστοποιήσεις θα σταλούν, εντός τριάντα ημερών, στους επιτυχόντες μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στις ταχυδρομικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει στις αιτήσεις συμμετοχής.

Για τυχόν διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Φωτεινή Σταματιάδου τηλ.: 210-3205054 και στην κα Σοφία Τελάλη τηλ.: 210-3205176, ηλεκτρονική διεύθυνση: sec.certifications@bankofgreece.gr.

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 26ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Α).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Β).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Γ).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Δ)

Ποιοι πέτυχαν στις εξετάσεις της 26ης Σεπτεμβρίου

0

Πίνακες επιτυχόντων στις εξετάσεις της 26ης Σεπτεμβρίου 2015 στην Αθήνα για την πιστοποίηση γνώσεων υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (Επίπεδο Α) και της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 στην Αθήνα (Επίπεδα Β, Γ και Δ) και τους σχετικούς πίνακες

Οι ατομικές πιστοποιήσεις θα σταλούν, εντός τριάντα ημερών, στους επιτυχόντες μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στις ταχυδρομικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει στις αιτήσεις συμμετοχής.

Για τυχόν διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Φωτεινή Σταματιάδου τηλ.: 210-3205054 και στην κα Σοφία Τελάλη τηλ.: 210-3205176, ηλεκτρονική διεύθυνση: sec.certifications@bankofgreece.gr.

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 26ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Α).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Β).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Γ).

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 27ης Σεπτεμβρίου 2015 (ΕΠΙΠΕΔΟ Δ)

Μάθημα ζωής για πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενους της ΑΧΑ

0

Σύμφωνα με τους δείκτες βιωσιμότητας Dow Jones η ΑΧΑ Ελλάδας έχει εισέλθει από το 2014 στο επίπεδο στρατηγικής προσέγγισης της Εταιρικής Υπευθυνότητας. Η σημαντική αυτή επιτυχία είναι αποτέλεσμα της βαθιάς δέσμευσης όλων των ανθρώπων της Εταιρείας σε μία μακροπρόθεσμη αποστολή, εκείνη της πρόληψης κινδύνων μέσω της σωστής και δομημένης εκπαίδευσης.

Ένας από τους κύριους κινδύνους που στοχεύει να ελαχιστοποιήσει η ΑΧΑ είναι εκείνος των τροχαίων συμβάντων. Κατανοώντας πλήρως την ανάγκη ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας, σχεδίασε, σε συνεργασία με το Driving Academy, μία ειδικά διαμορφωμένη εκπαίδευση για ασφαλή, τεχνική και οικονομική οδήγηση. Πρόκειται για ένα ολοήμερο πρόγραμμα, το οποίο προσφέρει η Εταιρεία ως επιβράβευση σε 80 πιστούς πελάτες της από όλη την Ελλάδα, στους 20 συνεργάτες αυτών των πελατών, οι οποίοι έχουν ξεχωρίσει για την παραγωγική τους δραστηριότητα και σε 20 μέλη του προσωπικού, εκ των οποίων τους πιο πιστούς εθελοντές της και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Οι πελάτες και οι συνεργάτες προέρχονται από τα τρία δίκτυα διανομής της Εταιρείας: το αποκλειστικό δίκτυο Αθήνας και επαρχίας, το δίκτυο Πρακτόρων και Μεσιτών και την Alpha Bank, με την οποία η ΑΧΑ έχει αποκλειστική στρατηγική συνεργασία.

lean_0005

Στη διάρκεια της ημερίδας εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες, υπό την καθοδήγηση πιστοποιημένων και έμπειρων εκπαιδευτών του Driving Academy, ενισχύουν την οδηγική τους αντίληψη και τον τρόπο διαχείρισης του αυτοκινήτου τους σε κανονικές ή δύσκολες συνθήκες, όπως έντονη υπερστροφή και υποστροφή, στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα και κλειστές επαναλαμβανόμενες στροφές. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν
πώς μπορούν να ελαχιστοποιήσουν την κατανάλωση καυσίμων και την εκπομπή ρύπων στο περιβάλλον.

lean_0024

Καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες της πρώτης ημέρας ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, ανέφερε: «Αποστολή μας στην ΑΧΑ είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται να ζουν με μεγαλύτερη ηρεμία σε κάθε στάδιο της ζωής τους. Συνολικά, εστιάζουμε σε 3 κύρια επίπεδα: την πρόληψη εμφάνισης ενός κινδύνου στη ζωή μας, τη θωράκισή μας μέσω της σωστής ασφάλισης έναντι κινδύνων που μπορεί να κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και την παροχή ουσιαστικής εξυπηρέτησης όσων αντιμετωπίζουν κάποιο κίνδυνο. Και τα τρία επίπεδα είναι απαραίτητα για μία ολοκληρωμένη προστασία. Η πρόληψη όμως αποτελεί την αφετηρία και δεν θα μπορούσαμε όλοι εμείς στην ΑΧΑ, μέλη της 1ης ασφαλιστικής επωνυμίας παγκοσμίως, να μην στηρίζουμε τον ευγενή αυτόν σκοπό καθημερινά».

lean_0017

Στη συνέχεια, ο κ. Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketing, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει η Εταιρεία τον σχεδιασμό της ασφάλισης των αναγκών των πελατών και των υπηρεσιών υποστήριξής τους, κατά τη σημαντική στιγμή όπου ένας ασφαλισμένος αντιμετωπίζει ένα ατύχημα. Συγκεκριμένα είπε: «Με στόχο τη σωστή και ολοκληρωμένη προστασία των ασφαλισμένων μας, αναλύουμε και κατανοούμε σε βάθος τις πραγματικές τους ανάγκες και με βάση αυτές σχεδιάζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η νέα υπηρεσία που έχουμε αναπτύξει στην ασφάλιση του αυτοκινήτου, το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Επιπλέον, στην ΑΧΑ αναγνωρίζουμε τη στιγμή της αποζημίωσης ως τη βασικότερη στιγμή στη σχέση με τον ασφαλισμένο μας και γι’ αυτό αναπτύσσουμε υπηρεσίες ολοκληρωμένης και άμεσης εξυπηρέτησης.

lean_0012

Κλείνοντας, η κ. Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ στοχεύουμε σε μία ολιστική προσέγγισης προστασίας των συνανθρώπων μας. Αφετηρία αυτής της διαδρομής είναι η πρόληψη κινδύνων με τη βοήθεια της σωστής εκπαίδευσης. Ένας από τους κύριους άξονες της δραστηριότητάς μας είναι η οδική ασφάλεια για τη μείωση των τροχαίων. Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε μία μακρόχρονη συμμαχία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας “Πάνος Μυλωνάς”, με το οποίο έχουμε εκπαιδεύσει 20.000 μαθητές σε 4 χρόνια και συνεχίζουμε. Σήμερα, εγκαινιάζουμε τη συνεργασία μας με το Driving Academy για την εκπαίδευση πελατών, συνεργατών και ανθρώπων του προσωπικού μας, με στόχο την σωστή, υπεύθυνη και

Σεμινάρια ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης από την AXA

0
Συμμετοχή του CEO της Ethos Media, κ. Κ. Ουζούνη, στην εκπαιδευτική δράση της AXA

[starbox]

Στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης της AXA, επικεφαλής του οποίου είναι η κα Λένα Πλαΐτη, η εταιρεία διοργάνωσε μία πρωτοποριακή και σημαντική δράση ενημέρωσης 120 συνεργατών της στο νευραλγικό τομέα της ασφαλούς και οικονομικής οδήγησης.

Η δράση έλαβε χώρα από την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου έως και την Κυριακή 18 Οκτωβρίου, στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα της Driving Academy στο δυτικό αεροσταθμό του παλαιού αεροδρομίου στο Ελληνικό.

Η ημέρα ξεκίνησε με σεμινάριο ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την ασφαλή και οικονομική οδήγηση από τον κ. Θωμά Παπαπάσχο, διευθυντή της Driving Academy, στο οποίο παρευρέθηκαν και μέλη της ανώτατης διοίκησης της ΑΧΑ όπως ο Ερρίκος Μοάτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ελλάδος, ο Διευθυντής Δικτύων Διανομής, Νίκος Σακελλαρίου και ο Χαράλαμπος Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων και Marketingτης εταιρείας.

 

Οι 20 συμμετέχοντες της πρώτης ημέρας, δημοσιογράφοι, διοικητικά στελέχη και κορυφαίοι εθελοντές της AXA έλαβαν μέρος στις παρακάτω πέντε εκπαιδευτικές δράσεις:

– 1. Οδήγηση με αυτοκίνητο το οποίο είχε προσαρμοσμένο το σύστημα «ΑΡΑΧΝΗ» στους πίσω τροχούς, το οποίο προκαλεί ελεγχόμενη υπερστροφή κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Οι εκπαιδευόμενοι έλαβαν οδηγίες ώστε να μπορούν με ασφάλεια να ανταποκριθούν σε τέτοιου είδους περιστατικά στο δρόμο
– 2. Εκπαίδευση σε στροφή με βρεγμένο οδόστρωμα και τρόποι αντιμετώπισης υπερστροφικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου
– 3. Εκπαίδευση στο απότομο φρενάρισμα πανικού με ταυτόχρονη αποφυγή εμποδίου
– 4. Αποφυγή εμποδίου με το όχημα να παραμένει εν κινήσει και ελιγμούς τύπου slalom
– 5. Εκπάιδευση οικονομικής οδήγησης σε διαδρομή δύο χιλιομέτρων που προσομοιάζει με κανονικές οδηγικές συνθήκες.

Όλοι οι συμμετέχοντες απεκόμισαν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρία, που θα τους βοηθήσουν στην πράξη αλλά και τους καταστήσουν «φάρους» μετάδοσης των πρακτικών αυτών στο άμεσο κοινωνικό, επαγγελματικό και οικογενειακό τους περιβάλλον.

Ευχαριστούμε την AXA για την πρόσκλησή μας και για την έμπρακτή συνεισφορά της στο κοινωνικό σύνολο και αναμένουμε με αυξημένο ενδιαφέρον τις υπόλοιπες προγραμματισμένες δράσεις του προγράμματος ΕΚΕ της εταιρείας.

Κερδίζει έδαφος η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Ολοένα και πιο δημοφιλής γίνεται η αγορά ασφαλιστικών συμβολαίων online -σε αντιπαραβολή με τα παραδοσιακά κανάλια διανομής- όπως έδειξε έρευνα της εταιρείας ψηφιακού μάρκετινγκ Speedie Consultants για τη αγορά της Βρετανίας. Στο ερώτημα “τι είδους ασφάλιση αγοράζετε μέσω Διαδικτύου ;” το 67% των ερωτώμενων απάντησε ασφάλεια αυτοκινήτου (με το ποσοστό να έχει αυξηθεί κατά 7% σε σχέση με προηγούμενη έρευνα του 2013) και το 36% ασφάλεια κατοικίας (επίσης με αύξηση 7% την τελευταία διετία).

Το ποσοστό των πελατών που αγοράζουν ταξιδιωτική ασφάλεια online σχεδόν διπλασιάστηκε στο 34% από 18% το 2013, ενώ το ποσοστό των ατόμων που στρέφονται στο Διαδίκτυο για να ασφαλίσουν τα αγαπημένα τους κατοικίδια (pet insurance) τριπλασιάστηκε στο 23%, από μόλις 8% το 2013. Από την άλλη πλευρά, το ποσοστό αυτών που αγοράζουν ασφάλεια υγείας μέσω Διαδικτύου παρέμεινε σταθερό και σχετικά χαμηλό στο 5% κάτι που δείχνει ότι για την συγκεκριμένη κάλυψη, η συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα, είτε πρόκειται για ασφαλιστικό σύμβουλο, είτε για μεσίτη είναι σημαντική και το Διαδίκτυο δεν την υποκαθιστά.

Αξιοσημείωτο είναι ωστόσο ότι οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής online διπλασιάστηκαν στο 8% από 4% το 2013. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι πελάτες (56%) αποκτούν πρόσβαση σε ασφαλιστικά προϊόντα online μέσω δικτυακών τόπων που συγκρίνουν τιμές ομοειδών προϊόντων. Δυο χρόνια πριν το ποσοστό ήταν 23%. Προηγουμένως, η πλειονότητα των πελατών (59%) έβρισκαν το προϊόν που τους ενδιέφερε στο Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μηχανή αναζήτησης, κοινώς…μέσω Google.

Τώρα, το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί στο 45%. Πάνω από το 25% των πελατών πηγαίνουν κατευθείαν στο site της ασφαλιστικής εταιρείας που τους ενδιαφέρει, ενώ οι αγορές ασφαλιστικών προϊόντων που έγιναν ως αποτέλεσμα ενός e-mail διπλασιάστηκαν στο 11% από 5% το 2013. “Ενώ βλέπουμε μεγάλη αύξηση στις αγορές ασφαλειών online εν γένει, για ορισμένα προϊόντα, οι ρυθμοί διαδικτυακών πωλήσεων επιταχύνονται, ενώ για άλλα παραμένουν σταθεροί”, σημείωσε ο Τζέισον Χίλοτ, διευθυντής της Speedie Consultants.

“Επίσης, οι πελάτες χρησιμοποιούν πλέον διάφορα κανάλια για να κάνουν τις αγορές τους, Αυτό δείχνει ότι μια “πολυ-καναλική” (omnichannel) προσέγγιση είναι ενδεδειγμένη για το μάρκετινγκ των ασφαλιστικών προϊόντων online. Επομένως, οι εταιρείες πρέπει να διασφαλίσουν ότι έχουν παρουσία σε διαφορετικά κανάλια ώστε να διευρύνουν τις online δραστηριότητές τους”. Γιατί οι αποκαλούμενοι omnichannel καταναλωτές απαιτούν από την επιχείρηση να τους καλύψει όποιον τρόπο κι αν επιλέξουν και αυτό φυσικά ισχύει και για τους ασφαλιστικούς ομίλους.