Οι έκλογες έγιναν. Ολοκληρώθηκε και αυτό το θέμα που αποτέλεσε σίγουρα στοιχείο ανακοπής πολλών πραγμάτων που έτρεχαν. Τώρα που η ανάγκη να επανέλθουν στον παλιό γνωστό ρυθμό αναπτύσσεται έντονα προκύπτουν τα παρατράγουδα.
2ο ING Live Well event την Κυριακή 22 Ιουνίου στο Σύνταγμα
H ING, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρία με μεγάλη ιστορία στο χώρο παροχής υπηρεσιών ασφάλισης υγείας, διοργανώνει για ακόμη μία χρονιά μια μεγάλη γιορτή για την υγεία. Την Κυριακή 22 Ιουνίου στην πλατεία Συντάγματος, θα διεξαχθεί το 2ο ING Live Well event, σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης αντίστοιχης εκδήλωσης που έγινε το 2013 συγκεντρώνοντας περισσότερους από 5.000 συμμετέχοντες.
Το ING Live Well event συνδιοργανώνεται από την ING και τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.), με στόχο την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, ως μέσο πρόληψης και διατήρησης της υγείας.
Σημείο συνάντησης την Κυριακή 22 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα, θα είναι η πλατεία Συντάγματος, όπου οι συμμετέχοντες θα διανύσουν μια συμβολική απόσταση 4 χιλιομέτρων. Το κέντρο της πόλης μας θα είναι άδειο, χωρίς κυκλοφορία οχημάτων, ώστε να απολαύσουν οι συμμετέχοντες τη διαδρομή όπως εκείνοι επιθυμούν: με τα ποδήλατά τους, τρέχοντας, ή περπατώντας. Το ING Live Well event, άλλωστε, δεν έχει αγωνιστικό χαρακτήρα, δεν απαιτείται προεγγραφή ή κόστος συμμετοχής, δεν έχει χρονομέτρηση και βραβεύσεις νικητών, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο, την ευκαιρία σε όλους όσους επιθυμούν, να συμμετέχουν.
Την εκδήλωση θα παρουσιάσει η Μαρία Μπακοδήμου, ενώ η γνωστή γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη με την ομάδα της θα προετοιμάσει γυμναστικά τους συμμετέχοντες πριν την εκκίνηση. Οι μικροί μας φίλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν παιδικές δραστηριότητες που θα τους διασκεδάσουν. Η εκδήλωση θα κλείσει με μεγάλη κλήρωση και πλούσια δώρα.
Ευαισθητοποιημένη και ενεργή στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας, η ING έχει ως στόχο, μέσω της εκδήλωσης ING Live Well, να ενισχύσει το φιλανθρωπικό σωματείο «Φίλοι του Παιδιού», το οποίο δραστηριοποιείται ενεργά για τη φροντίδα παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη. Στο πλαίσιο αυτό, θα προσκαλέσει τους ανθρώπους της εταιρίας – εργαζόμενοι και Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι – καθώς και τους συμμετέχοντες στη μεγάλη αυτή γιορτή για την υγεία, να υποστηρίξουν και οι ίδιοι τους σκοπούς του σωματείου, κάνοντας έτσι τη φιλοσοφία “Live Well” πράξη και για τους συνανθρώπους μας.
Τέλος, μέσω της σελίδας στο facebook.comINGGreece, η ING διεξάγει προωθητικές ενέργειες με πλούσια δώρα, ενώ στην ιστοσελίδα της ING ing.gr υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες για την διοργάνωση της εκδήλωσης.
Ethos Sustainability Forum & Awards
Το Ethos Sustainability Forum and Awards 2014, το πιο καινοτόμο και διασκεδαστικό συνέδριο που έγινε ποτέ στην Ελλάδα διοργανώθηκε από την Ethos Media Α.Ε. σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου, στις 29 Απριλίου 2014, στον πολυχώρο: ΤΗΕ HUB EVENTS.
Η πρωτοπόρος αυτή διοργάνωση προσέφερε άμεσα και πρακτικά αποτελέσματα σε όλους τους συμμετέχοντες γύρω από τους σύγχρονους άξονες της Αειφορίας: Social Innovation, Transformative CSR, Collaborative & Sharing Economy.
Μετά την επιτυχία των προηγούμενων συνεδρίων «CEO & CSR Money Conferences», η φετινή πολυδιάστατη εκδήλωση έκανε την διαφορά ενσωματώνοντας στο πρόγραμμά της νέου τύπου συνεδρίες, ιδέες και πρακτικές.
Συγκεκριμένα, μέσω πρωτότυπων συνεδριών όπως co-creation workshops, unconferences sessions, debates, collaborative game κα., οι συμμετέχοντες του forum είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μία δημιουργική ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, να εργαστούν σε ομάδες, να συνεργαστούν, να χορέψουν σε ρυθμούς swing jazz μουσικής και να διασκεδάσουν συμμετέχοντας σε δημιουργικά παιχνίδια ρόλων και στρατηγικής!
Η κα. Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, σε χαιρετισμό της στάθηκε στη συνδημιουργία ομιλητών και κοινού στα αποτελέσματα του συνεδρίου ώστε όλοι μαζί να ανοίξουν νέους δρόμους στο τομέα του sustainability, του transformative collaborative CSR & του sharing economy & innovation.
Τονίζοντας τη σημασία της Αθήνας ως βιώσιμης πόλης, δήλωσε ότι «επίκεντρο αποτελεί η Αθήνα, όπου όλες οι δράσεις και οι προκλήσεις είναι ζωντανές.
Οφείλουμε να βλέπουμε την πόλη ως startup, σαν επανεκκίνηση της χώρας, ως οικοσύστημα για τη δημιουργική οικονομία και τους δημιουργικούς συνεργατικούς πολίτες της».
Ο κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Επιχειρηματικής Ηθικής, μίλησε για την επιχειρηματική ηθική και την εταιρική υπευθυνότητα ως λύση στο ελληνικό πρόβλημα.
Συγκεκριμένα, τόνισε ότι «ως επιχειρηματική ηθική νοείται η εφαρμογή στην επιχειρηματική συμπεριφορά των γενικών αρχών περί ηθικής, με σκοπό τη δημιουργική εξισορρόπηση και σύνθεση προτύπων συμπεριφορών και σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των μετόχων, των εργαζόμενων, του πολίτη, του πελάτη, του καταναλωτή και του γενικότερου κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός».
Ο κ. Γιώργος Μπρούλιας, Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων & Πρόεδρος της ΕΑΤΑ ΑΑΕ ΟΤΑ, σημείωσε την εξέχουσα σημασία που πρέπει να δώσουμε στη δημιουργία έξυπνων και βιώσιμων πόλεων. Ειδικότερα, αναφερόμενος στην επιχορήγηση των 120 εκατ. ευρώ που έλαβε ο δήμος της Αθήνας από το Ευρωπαϊκό ταμείο περιφερειακής ανάπτυξης, έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στον τουρισμό, στις νέες τεχνολογίες και στα αγροτικά προϊόντα προκειμένου να υπάρξει τόνωση της επιχειρηματικότητας.
Ο κ. Jan Versteeg, Πρέσβης της Ολλανδίας, αξιολογώντας τη συνεργασία κράτους και ακαδημαϊκών κύκλων ως εφαλτήριο που μπορεί να προσφέρει λύσεις στο φαινόμενο της νεανικής ανεργίας, τόνισε τους κανόνες επιχειρηματικής ηθικής που πρέπει να διέπουν όλες τις επιχειρήσεις. Αναφερόμενος στο Orange Grove Athens, ως νέο και εναλλακτικό περιβάλλον εργασίας, χαρακτήρισε την κινητικότητα και τη δικτύωση, βασικούς πυλώνες ανάπτυξης και δημιουργίας που σε συνδυασμό με την καινοτομία και τη στήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας μπορούν να προσφέρουν πολύτιμα οφέλη σε startup επιχειρήσεις.
Ο κ. Δημήτρης Κοκκινάκης, Ιδρυτικό Μέλος, Impact Hub Athens, αναφέρθηκε στην «Κοινωνική Επιχειρηματικότητα & Επενδύσεις». Συγκεκριμένα, μίλησε για το δυναμικό ρόλο που μπορεί να έχει το Impact Hub στη συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων, επενδυτών μέσων επικοινωνίας, πανεπιστημίων κλπ. «Η κοινωνική επιχειρηματικότητα μπορεί να λειτουργήσει ως φορέας αλλαγής στην οικονομία και την κοινωνία, καθώς σύμφωνα με έρευνα το 97% των ανθρώπων θέλει να ασχολείται με πράγματα που έχουν κοινωνικό αντίκτυπο».
Ο κ. Γιάννης Σωτηράκος, ιδρυτής Α2Κ, CEO EY ZHN, σε ομιλία του με θέμα «The Creators Economy», υπογράμμισε ότι «η οικονομία αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μία φάση μετάβασης που μπορεί να οδηγήσει είτε σε ξημέρωμα είτε σε νύχτα». Ανέφερε ότι το προηγούμενο σύστημα ήταν βασισμένο στην κατανάλωση, δηλαδή έπαιρνε πράγματα που έχουν αξία και τα μετέτρεπε σε σκουπίδια ή σε χρέος. Σήμερα, η οικονομία μετατρέπεται από οικονομία παραγωγών και καταναλωτών σε οικονομία δημιουργών όπου οι πολλοί παράγουν προϊόντα και υπηρεσίες για πολλούς με τον ρόλο χρήστη και παραγωγού να είναι πλέον διπλός.
Μεγάλες εταιρίες και οργανισμοί όπως Εθνική Τράπεζα, ΟΤΕ COSMOTE, A2K-EYZHN, Pressious Arvanitidis, CoLab, Impact Hub, Ashoka έθεσαν τις δικές τους προκλήσεις στα Co-Creation Workshops αναζητώντας καινοτόμες και ριζοσπαστικές λύσεις από τους συμμετέχοντες ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις δικές του βιώσιμες ιδέες στην ελεύθερη συνεδρία (unconference session).
Συγκεκριμένα, στο CO-CREATION WORKSHOP 1, η ομάδα της CO-LAB παρουσίασε challenge με σκοπό τη δημιουργία ομάδας συνεργασίας softwarehouse, η ομάδα της ASHOKA ασχολήθηκε με την πρόκληση της επιρροής που προκύπτει από τη συνδημιουργία επιχειρηματικών και κοινωνικών φορέων, η ομάδα της OTE COSMOTE ανέπτυξε challenge με στόχο τη «διαχείριση απορριμμάτων σε μεγάλες επιχειρήσεις», ενώ η PRESSIOUS ARVANITIDIS, υπό το πρίσμα της επιχειρηματικής ευαισθησίας, εστίασε στην «υιοθέτηση της ορθά branded FSC επιλογής στην έντυπη επικοινωνία».
Στο CO-CREATION WORKSHOP 2, η ομάδα Α2Κ – EY ZHN παρουσίασε την πρόκληση «Greece making history again», με βάση τα “alpha labs”, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην αξία των δικτύων, των στρατηγικών συμμαχιών και της χρηματοδότησης. Η ομάδα της Impact Hub ασχολήθηκε με το challenge της κοινότητας, στην οποία όλα τα μέλη – επιχειρηματίες, επενδυτές, φοιτητές – αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με στόχο την ανάδειξη νέων δυνατοτήτων και λύσεων στο χώρο της επιχειρηματικότητας. Τέλος, η ομάδα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ παρουσίασε την πρόκληση του δικτύου εσωτερικών καναλιών επικοινωνίας μηνυμάτων προς τη διοίκηση με πάγιες αρχές την λογοδοσία, τον απολογισμό και την πιστοποίηση.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το debate, το οποίο συντόνισε ο δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής, κ. Γιάννης Πολίτης, στο οποίο συμμετείχαν ο κ. Χρήστος Διαμαντάκος, Υπεύθυνος Ηλεκτρονικού Marketing, GAEA και η κα. Ευγενία Λιανού και παρουσιάστηκαν απόψεις, οι οποίες έδειξαν πως η επιχειρηματική ηθική, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η βιωσιμότητα και η καινοτομία που επέδειξαν οι συγκεκριμένες εταιρείες, εν μέσω οικονομικής κρίσης, οδήγησαν στην οικονομική άνθιση και επέκταση τους στο εξωτερικό, δίνοντας έτσι το στίγμα πως η ελληνική οικονομία μπορεί να κερδίσει το στοίχημα της ανάκαμψης της.
Με την αφορμή οι ομάδες να ανακαλύψουν την αξία της συνεργασίας και να ξεδιπλώσουν τις δεξιότητές τους, η Flow Athens σε συνεργασία με την Athens Plaython διοργάνωσαν ένα συνεργατικό παιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να κατασκευάσουν ένα ανθρωπάκι φτιαγμένο από lego.
Το φόρουμ κορυφώθηκε με την απονομή των Ethos Sustainability Awards. Τα έργα των φιναλίστ εταιριών αξιολογήθηκαν βάσει της επίδρασης, της καινοτομίας, της διορατικότητας και της έμπνευσης, από διακεκριμένες προσωπικότητες του χώρου των επιχειρήσεων και των γραμμάτων όπως: οι κ.κ. Αντώνης Γκορτζής, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Επιχειρηματικής Ηθικής, Παύλος Ευμορφίδης, Ιδρυτής & Πρόεδρος, COCO-MAT, Πέτρος Κόκκαλης, Αντιπρόεδρος, Ίδρυμα Κόκκαλη, Δημήτρης Μπουραντάς, Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιάννης Πολίτης, Δημοσιογράφος & Πολιτικός Αναλυτής, Γιάννης Τροχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, «Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» και η κυρία Μπέττυ Τσακαρέστου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
– Κορυφαίο Βραβείο: Ethos Sustainability Award 2014 – ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
– Βραβείο Μακροχρόνιας Συνεργασίας & Ενασχόλησης με την ΕΚΕ- COSMOTE
– Βραβείο Κοινωνικής Επιχειρηματικής Καινοτομίας & Βιώσιμων Λύσεων – GAEA
– Βραβείο Περιβάλλον & Βιώσιμες Πόλεις – ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ
– Βραβείο Καλύτερη Καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης – WIND
– Έπαινος Κοινωνικής Προσφοράς – ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ & ΛΕΙΖΕΡ (ΙΗΔΛ-ΙΤΕ)
Η διοργάνωση του Ethos Sustainability Forum 2014, δε θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την πολύτιμη χορηγία των:
Silver Sponsors:
ΟΤΕ, COSMOTE, ΕΥΖΗΝ, A2K, ICAP
Bronze Sponsors:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ (ΕΛΠΕ), CEO CLUBS GREECE, INTERAMERICAN, INNEWS
Spirit & Spirits Sponsors:
DIAGEO, ΛΟΥΞ, LEVOTRE PIREE
Corporate Participations:
ΔΕΗ, ΔΕΠΑ
Print Sponsor:
PRESSIOUS ARVANITIDIS
Yπό την αιγίδα:
του Δήμου Αθηναίων και της εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών,
της Πρεσβείας της Ολλανδίας & του
Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής
Χορηγοί Επικοινωνίας:
EPIXEIRO.GR, STARTUP.GR, SKYWALKER.GR, PALO.GR, www.ecozen.gr,, ECONEWS.GR, ΧΡΗΜΑ, ΧΡΗΜΑ WEEK, Ph. B (Pharma & Health Business), Virus.com.gr, Aλive, InsuranceWorld, InsuranceWorld.gr, Ασφαλίζομαι, Bit, Bitdaily
«Μύθος» η μηδενική συμμετοχή για καρκινοπαθείς ασφαλισμένους
Από την τσέπη τους πληρώνουν ακόμη και καρκινοπαθείς ασφαλισμένοι προκειμένου να προμηθευτούν τα φάρμακα τους, καταγγέλλει το Μητροπολιτικό Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού (ΜΚΙΕ),
Γ. Καλπάκος: Καθοριστικές αλλαγές στην ασφαλιστική αγορά τα επόμενα χρόνια
Οι συνθήκες στην ασφαλιστική αγορά αλλάζουν και οδηγούν σε εξελίξεις τις οποίες οι εταιρείες πρέπει να ακολουθήσουν εφαρμόζοντας νέες πρακτικές. Οι μεταβολές απαιτούν και αλλαγή νοοτροπίας όσον αφορά την ανάπτυξη των εργασιών. Τα επόμενα χρόνια η αγορά πρέπει να επενδύσει στην καινοτομία, τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία αλλά και νέο ανθρώπινο δυναμικό.
Όπως αναφέρει ο κ. Γεώργιος Α. Καλπάκος, Διοικητικός & Οικονομικός Διευθυντής στην Δύναμις Ασφαλιστική την επόμενη πενταετία «η ελληνική αγορά θα βρεθεί αντιμέτωπη με καθοριστικές αλλαγές σε όλους τους παραγωγικούς τομείς και δει στον τριτογενή τομέα, όπου εντάσσεται και η ασφαλιστική βιομηχανία.
Τα χρόνια που έρχονται θα χαρακτηρισθούν από την προσαρμογή της αγοράς σε νέες διαδικασίες, τεχνολογίες και πρακτικές. Σε κάποιες περιπτώσεις αυτή η προσαρμογή, θα λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις με ανάλογες συνέπειες.
Η προσαρμογή στο SOLVENCY II, η Εταιρική Διακυβέρνηση, ο Εποπτικός Έλεγχος και η διαδικτυακή αγορά, είναι μερικά από τα θέματα, που ήδη απασχολούν την ασφαλιστική αγορά».
Σημαντικό ρόλο θεωρεί πως θα διαδραματίσει στις ασφαλιστικές πωλήσεις το ίντερνετ, στο οποίο θα στραφούν οι εταιρείες για να αυξήσουν το μερίδιο τους και να προσεγγίσουν νέο κοινό. Ειδικότερα αναφέρει πως «για πρώτη φορά τα επόμενα χρόνια θα δούμε την αγορά του διαδικτύου να κερδίζει το μεγαλύτερο κομμάτι και θα φθάσουμε στο σημείο να αποτελεί την αιχμή του δόρατος των περισσοτέρων επιχειρήσεων. Είναι σημαντικό να τονισθεί στο σημείο αυτό η αλλαγή νοοτροπίας και παραδοσιακών τρόπων αντιμετώπισης προβλημάτων που απαιτούν οι καιροί και η αντικατάσταση τους με έννοιες όπως ο διεθνής προσανατολισμός, η εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών, η επένδυση σε νέους ανθρώπους, η τεχνοοικονομική αντίληψη των προβλημάτων, η φερεγγυότητα και η αξιοπιστία λόγων και έργων».
Ο κ. Καλπάκος αναφέρεται και στα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον, τη στρατηγική την οποία θα ακολουθήσει με βάση τις μεταβολές που υφίστανται στην αγορά. Όπως λέει στο iw «η Εταιρία μας έχει θέσει όλα αυτά τα χρόνια ως προμετωπίδα της «Πολιτισμός στην ασφάλιση». Αυτό για όλους τους εργαζόμενους της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ αποτελεί τρόπο επαγγελματικής έκφρασης και λειτουργίας.
Ο σεβασμός στην ανθρώπινη ασφαλιστική ανάγκη αποτελεί απάντηση σημερινή αλλά και διαχρονική, όπως και η άμεση εξυπηρέτηση και η δίκαιη ασφαλιστική αποζημίωση.
Η εταιρία αντιλαμβανόμενη τις μεγάλες αλλαγές που έρχονται και έχοντας πετύχει την κεφαλαιακή της ενίσχυση, προσβλέπει με αισιοδοξία στο μέλλον επενδύοντας σε νέους ανθρώπους, νέες ιδέες και στις τεχνολογικές δυνατότητες, που μας οδηγούν στο αύριο, με πίστη στο έργο μας και στην κοινωνική αποστολή της ασφάλισης, ως ανθρώπινου αγαθού».
Η πολιτική την οποία ακολούθησε η εταιρεία το 2013 και οι προσπάθειες της διοίκησης δείχαν θετικά αποτελέσματα καθώς το έτος που πέρασε η εταιρεία παρουσίασε κερδοφορία. Ωστόσο επισημαίνει ότι η ανάπτυξη της αγοράς προσκρούει σε στρεβλώσεις και συμπεριφορές που θίγουν την αξιοπιστία της. Όπως μας δήλωσε το 2013 επιβεβαίωσε τις οργανωμένες προσπάθειες που έγιναν από μέρους της Διοίκησης, αλλά και από όλους τους ανθρώπους της οικογένειας της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ. Η κερδοφορία της Εταιρίας και η κεφαλαιακή της ενίσχυση, καθώς και η ρευστότητα μας δημιουργούν κίνητρο για μεγαλύτερη προσπάθεια αυτοβελτίωσης και προετοιμασίας για το αύριο, παρά τις δυσκολίες που αναμφίβολα υπάρχουν στην κοινωνία μας».
Ως προς την αγορά πρέπει να επισημανθεί το γεγονός των δυσκολιών υγιούς ανάπτυξης και δεν πρέπει να παραβλεφθούν φαινόμενα υπερβολών, που κλονίζουν την αξιοπιστία των ασφαλιστικών εταιριών στην συνείδηση του καταναλωτή.
Ανεξάρτητα από αυτό, η ασφαλιστική αγορά προσαρμόζεται στην επικείμενη εφαρμογή του SOLVENCY II και των οδηγιών της Εποπτικής Αρχής, μέσα στο σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον που κινείται, μακριά από όποια κρατική “προστασία” και αυτό το κάνει με δικές της δυνάμεις».