back to top
34.1 C
Athens
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1919

Η εταιρεία που πλουτίζει από την εξάπλωση του ιου Έμπολα

0

Πάνω από 40% έχει κερδίσει σε χρηματιστηριακή αποτίμηση η αμερικανική επιχείρηση Lakeland Industries, από το πρώτο κρούσμα του ιού Έμπολα, η οποία παράγει βιομηχανικές προστατευτικές στολές.

Η Lakeland Industries, που κατασκευάζει στολές για όσους έρχονται σε επαφή με επικίνδυνα υλικά, καθώς και άλλα είδη προστασίας, βλέπει την μετοχή της να «καλπάζει», στον απόηχο της επιδημίας που εξαπλώνεται διεθνώς.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Πόσοι γιατροί χωράνε σε ένα δωμάτιο;

0

Όχι, δεν πρόκειται για ανέκδοτο. Πρόκειται για την καθημερινότητα στο ΠΕΔΥ Γλυφάδας.

Ούτε ένας, ούτε δύο, ούτε τρεις αλλά επτά γιατροί δέχονται και εξετάζουν ασθενείς σε ένα δωμάτιο στα ιατρεία του ΠΕΔΥ στη Γλυφάδα.

 

Δείτε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ασφαλιστικές απάτες έστηνε πωλητής πολυτελών αυτοκινήτων

0

Το ποσό των 130.000 ευρώ κατάφερε να αποσπάσει πωλητής αυτοκινήτων από το New Jersey από «παράνομες» αποζημιώσεις ασφαλιστικών εταιρειών. Ο 58χρονος Steven Shore, πωλητής αυτοκινήτων ομολόγησε ότι δήλωνε πολυτελή αμάξια ως κλεμμένα, ενώ τα μεταπουλούσε στην Κίνα. Ο συλληφθείς διέπραξε την πρώτη του απάτη με μια Porsche Cayenne την οποία δήλωσε ως κλεμμένη ένα μήνα μετά την αγορά της, ζημιώνοντας κατά 70.000 δολάρια την εταιρεία Mutual Insurance Company, η οποία είχε ασφαλίσει το όχημα.

Στη δεύτερη απάτη του ο Shore ισχυρίστηκε ότι πούλησε σε ένα γνωστό του μία Porsche, η οποία επίσης δηλώθηκε ως κλεμμένη. Ωστόσο στην έρευνα που έκαναν οι αρχές διαπίστωσαν ότι το αμάξι δεν είχε πουληθεί ποτέ. Η ασφαλιστική που είχε αναλάβει την κάλυψη, η Travelers Insurance, εντόπισε ύποπτα στοιχεία και παρέπεμψε την υπόθεση στον Εισαγγελέα Απάτης Ασφαλίσεων, ο οποίος ερεύνησε το παρελθόν του Shore.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του εισαγγελέα ασφαλιστικής απάτης τα αυτοκίνητα είναι πιθανό να πουλήθηκαν στην Κίνα ακόμα και σε τιμή τριπλάσια από ότι στις ΗΠΑ.

Λήξη διαχείρισης λειτουργίας του Ερρίκου Ντυνάν

0

Τη λήξη διαχείρισης λειτουργίας του Ερρίκου Ντυνάν ανακοίνωσε η εταιρεία «ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΑΘΗΝΩΝ ΥΓΕΙΑ Α.Ε» («η Εταιρεία») μετά την ολοκλήρωση του σχετικού πλειστηριασμού.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η εταιρεία Υγεία ευχαριστεί την Τράπεζα Πειραιώς, το Δ.Σ του «ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ» καθώς και όλα τα Στελέχη και τους εργαζόμενους του νοσοκομείου για την άριστη και εποικοδομητική συνεργασία που είχαν καθ΄ όλη την περίοδο της παροχής των σχετικών υπηρεσιών.

Ασφαλιστές παντός καιρού

0

Ένα παλιό μοντέλο ασφαλιστή συνεχίζει να υπάρχει στην αγορά. Είναι αυτό που εκπροσωπούν όσοι αναζητούν διέξοδο στην ασφυξία της αγοράς σχολιάζοντας, συζητώντας, ή αναθεματίζοντας το πρόβλημα που υπάρχει. Ενίοτε αποδίδουν ευθύνες στην «φτωχή» ασφαλιστική συνείδηση, στην έλλειψη εισοδήματος, στην κακή φήμη της ασφαλιστικής αγοράς στην οικονομική κατάσταση.

Αλλότριες αιτίες οδηγούν στο φαινόμενο της στασιμότητας: η υποασφάλιση του έλληνα λόγω άγνοιας, η απουσία ρευστότητος που δεν επιτρέπει την σωστή ασφάλιση, η κωλυσιεργία που εμφανίζεται από πλευράς πολιτείας στο άνοιγμα των θυρών για την είσοδο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύνταξη και την υγεία, και πολλά άλλα ευθύνονται για την «παλιοκατάσταση». Είναι γεγονός ότι κάποιοι λίγοι κάνουν άλματα, λιγότεροι μικρή πρόοδο και η μεγάλη μάζα: είτε μειώνει απώλειες είτε συνεχίζει να υποχωρεί.
Αυτοί που ανακόπτουν το ρυθμό της πτώσης εμφανίζονται χαρούμενοι βιώνοντας την ιδιοτυπία του περιορισμού των απωλειών. Οι άλλοι συνεχίζουν να αποδίδουν την πτώση στις αλλότριες αιτίες.

Φυσικά υπάρχουν και αυτοί που εμφανίζουν πρόοδο –διαφορετικού βαθμού- και είναι οι λιγότεροι της αγοράς. Αυτοί μιλούν για την εργασία, την «στενή» παρακολούθηση της αγοράς, τα αλλεπάλληλα ραντεβού και τις ενημερώσεις. Κάπως έτσι πασχίζουν και καταγράφουν τις επιδόσεις τους. Δεν αποτελούν φαινόμενο, ούτε συμπτωματικές «μονάδες».

Αντίθετα μέσα από μια διαδικασία που τηρούν, έχουν βρει την φόρμουλα να προχωρούν ανοδικά ακόμα και μέσα από μεταβαλλόμενες συνθήκες. Μερικά από τα χαρακτηριστικά τους : δεν ψεύδονται παρουσιάζοντας διαφορετικά πράγματα από αυτά που ισχύουν, δεν σταματούν να εργάζονται, προγραμματίζουν συναντήσεις, ενημερώνονται για τις νέες διαδικασίες και μεθόδους που εφαρμόζονται στην διεθνή ασφαλιστική πρακτική, και φυσικά ασκούν με μεγάλη σοβαρότητα το επάγγελμα. Είναι κοντά στον πελάτη –δεν τους ψάχνεις- εξηγούν, συνδράμουν στις απορίες τους, τον βοηθούν (με τον τρόπο τους), τον μαθαίνουν για τα καλά και μπορεί να αναγνωρίζουν τις νέες του ανάγκες για τις οποίες του εισηγούνται μια νέα ασφάλιση. Κάπως έτσι απλά γίνονται ασφαλιστές «παντός καιρού».

Ν. Σταυρογιάννη: Η Δύναμη της Νομικής Προστασίας

0

[starbox]

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο, αντιλαμβανόμαστε ότι στην αγορά συντελούνται με μεγάλη ταχύτητα, και σε κάθε επίπεδο, πολλές και σημαντικές αλλαγές.
Στην εργασία, στην οικονομία στην κοινωνία, στην επιχειρηματικότητα, στην εκπαίδευση, στην υγεία, και γενικά σε όλο το φάσμα των τομέων που συνθέτουν την καθημερινότητα των πολιτών.
Οι μεταβολές δεν επιτρέπουν την ηρεμία. Αντίθετα γεννούν αγωνία και ανασφάλεια στον κάθε πολίτη.
Δημιουργούν επίσης, και αντιδικίες και διεκδικήσεις και προστριβές. Αυτό είναι δεδομένο, δε μπορούμε να το παραβλέψουμε, είναι πραγματικότητα που απαιτεί διαχείριση και διεκπεραίωση. Και εδώ είμαστε εμείς, οι ασφαλιστές νομικής προστασίας που αποτελούμε σήμερα την «ομπρέλα» για ένα πολύ μεγάλο πεδίο προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίσει το κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο.
Το ασφαλιστικό μας προϊόν, τα προγράμματα Νομικής Προστασίας της D.A.S. Hellas, είναι αυτά που στηρίζουν τον καθένα να διεκδικήσει το δίκιο του. Παρέχουν το μοναδικό προνόμιο, την βεβαιότητα ότι μπορεί ο κάθε πολίτης να έχει νομικό στήριγμα χωρίς τον δισταγμό, χωρίς την ανησυχία του κόστους προσφυγής στη δικαιοσύνη.
Είτε πρόκειται για συμβουλή είτε για εξωδικαστική επίλυση προβλήματος, είτε για προσφυγή στη δικαιοσύνη η Νομική Προστασία είναι η λύση για την δύσκολη ώρα.
Η Νομική προστασία απομακρύνει την ανησυχία, αμβλύνει την αγωνία της αυτόνομης αντιμετώπισης των δύσκολων συνθηκών που απαιτούν νομική υποστήριξη. Είναι ο σύμμαχος για κάθε περίπτωση. Και αυτή την ηθική διάσταση ενός συμβολαίου Νομικής Προστασίας οφείλουμε τώρα περισσότερο από ποτέ να την αναδείξουμε. Είναι δική μας υποχρέωση με ηθικό υπόβαθρο, να απευθυνθούμε προς όλους τους πολίτες που βιώνουν τις δυσκολίες της εποχής.

Καλοστημένο επικοινωνιακό παιχνίδι οι ανακοινώσεις του Υπουργού

0

«Άνθρακας ο θησαυρός» των ελέγχων υποστηρίζει η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών (ΠΕΙΚ), σχολιάζοντας αντιδρώντας τις ανακοινώσεις των 4 Υπουργών Υγείας και ζητώντας από το Μάκη Βορίδη να ζητήσει συγγνώμη.

«Καλοστημένο επικοινωνιακό παιχνίδι δημιουργίας ψευδών εντυπώσεων και λασπολογίας για δήθεν ποινικα κολάσιμες χρεώσεις 135 εκατ. ευρώ», χαρακτηρίζει ο ΠΕΙΚ τις σημερινές ανακοινώσεις του Μάκη Βορίδη και των 3 περασμένων Υπουργών Υγείας.

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Ποιοι πέτυχαν στις εξετάσεις διαμεσολαβητών στις 20-21 Σεπτεμβρίου

0

Τους πίνακες επιτυχόντων στις εξετάσεις της 20ης Σεπτεμβρίου 2014 για την πιστοποίηση γνώσεων υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (Επίπεδο Α) και της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (Επίπεδα Β, Γ και Δ) στην Αθήνα δημοσίευσε η ΤτΕ.

Οι ατομικές πιστοποιήσεις θα σταλούν, εντός τριάντα ημερών, στους επιτυχόντες μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στις ταχυδρομικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει στις αιτήσεις συμμετοχής.

Για τυχόν διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Φωτεινή Σταματιάδου τηλ.: 210-3205054 και στην κα Σοφία Τελάλη τηλ.: 210-3205176, ηλεκτρονική διεύθυνση: sec.certifications@bankofgreece.gr

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 20ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Α)
Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Β)
Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Γ)
Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Δ)

Ποιοι πέτυχαν στις εξετάσεις διαμεσολαβητών στις 20-21 Σεπτεμβρίου

0

Τους πίνακες επιτυχόντων στις εξετάσεις της 20ης Σεπτεμβρίου 2014 για την πιστοποίηση γνώσεων υποψηφίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών (Επίπεδο Α) και της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (Επίπεδα Β, Γ και Δ) στην Αθήνα δημοσίευσε η ΤτΕ.

Οι ατομικές πιστοποιήσεις θα σταλούν, εντός τριάντα ημερών, στους επιτυχόντες μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στις ταχυδρομικές διευθύνσεις που έχουν δηλώσει στις αιτήσεις συμμετοχής.

Για τυχόν διευκρινίσεις, μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Φωτεινή Σταματιάδου τηλ.: 210-3205054 και στην κα Σοφία Τελάλη τηλ.: 210-3205176, ηλεκτρονική διεύθυνση: sec.certifications@bankofgreece.gr

Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 20ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Α)
Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Β)
Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Γ)
Πατήστε εδώ για τον Πίνακα Επιτυχόντων των εξετάσεων της 21ης Σεπτεμβρίου 2014 (ΕΠΙΠΕΔΟ Δ)

Νέο διαδικτυακό σεμινάριο από το insurancewebinar.gr και το Ε.Ι.Α.Σ

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το 3ο webinar(διαδικτυακό σεμινάριο) , με ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα που αφορά τις τεχνικές πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων.
Την Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014 , 18.00 – 20.00, ο Πεπελάσης Ιωάννης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης και Επιχειρήσεων, με μεγάλη εμπειρία στην διεξαγωγή σεμιναρίων στον ασφαλιστικό κλάδο ,ξεπερνώντας τις 5.000 ώρες εισηγήσεων, μας παρουσιάζει ένα webinar με τίτλο:“ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ”
Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι, να βελτιώσουν την επαγγελματική τους εικόνα και το οικονομικό τους επίπεδο, την αποτελεσματικότητά τους στη διαδικασία της πώλησης, να αποκτήσουν την ικανότητα να επικοινωνούν και να κλείνουν ραντεβού με σημαντικούς υποψήφιους πελάτες, να αποκτήσουν την ικανότητα επιτυχούς πώλησης σε πελάτη που πρέπει να εφαρμοστεί ιδιαίτερος χειρισμός, να αρχίσουν να καταγράφουν σημαντική αύξηση σε πωλήσεις σημαντικών κλάδων.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar
Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, υπαλλήλους γραφείων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους στην πώληση, να επιτύχουν σημαντική αύξηση εργασιών και ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις του πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Θεματολογία:
• Τα στάδια της προετοιμασίας για μια επιτυχημένη πώληση
• Η αναγκαιότητα της προετοιμασίας για την πώληση
• Όρια και Στόχοι στην Πώληση
• Οι Ερωτήσεις και ο ρόλος τους
• Ερώτηση Αιφνιδιασμού
• Οι Σημειώσεις και η σημασία τους
• Τεχνική Πωλήσεων 4 σημείων

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurawebinars.gr.