back to top
31.1 C
Athens
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1918

ΥΓΕΙΑ: Νέος υπερσύγχρονος γραμμικός επιταχυντής Versa HD

0

Εξοπλισμό ακτινοθεραπείας υψηλής ακρίβειας, συμπεριλαμβανομένου του νέου υπερσύγχρονου γραμμικού επιταχυντή Versa HDTM Elekta, θα εγκαταστήσει άμεσα το Νοσοκομείο Υγεία. Σκοπός της επένδυσης είναι η αντιμετώπιση κάθε μορφής καρκίνου με μέγιστη ακρίβεια, ασφάλεια, ταχύτητα και η περαιτέρω αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Κατά την επίσκεψη του στο Κέντρο Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας του ΥΓΕΙΑ, σήμερα Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Elekta, Mr. Ian Alexander, δήλωσε: «Το Versa HDTM είναι το πρώτο μηχάνημα που εγκαθίσταται πανελλαδικά και αποτελεί την τελευταία και πιο εξελιγμένη λύση για την αποτελεσματική εκτέλεση όλων των σύγχρονων και προηγμένων τεχνικών ακτινοθεραπείας όπως η ακτινοθεραπεία με χρήση πεδίων διαμορφούμενης έντασης (IMRT/VMAT) και στερεοτακτική ακτινοχειρουργική/ακτινοθεραπεία (SRS/SRT).

Διαθέτει μοναδικές και καινοτόμες για την Ελλάδα δυνατότητες όπως το προηγμένο σύστημα διαμόρφωσης της δέσμης AgilityTM, το μοναδικό στο είδος του με 160 φύλλα και διπλάσια ταχύτητα κίνησης φύλλων, και την τεχνική Flattening Filter Free (FFF) για χορήγηση υψηλού ρυθμού δόσης (High Dose Rate) έως και τρεις φορές πιο γρήγορα».

Από την ασάφεια του «χύμα» στην αδυναμία του «αυτονόητου»

0

[starbox]

Μιλώντας με στελέχη του ιδιωτικού ασφαλιστικού τομέα  είναι διακριτή η  ωριμότητα, μεταστροφή, εξέλιξη, ή όπως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αυτό που έχει επέλθει στην αγορά ως συνέπεια των όσων έχουν συντελεστεί .

Εμφανώς επιζητούνται αλλαγές  και  υπάρχουν κοινές απόψεις για μερικά βασικά πράγματα που αφορούν την λειτουργία της αγοράς καθώς και την λειτουργικότητα των προσώπων και των εταιρειών.

Βέβαια  το  ζητούμενο δεν είναι μόνο οι νομοθετικές αλλαγές , ούτε να ολοκληρωθούν οι εξελίξεις στην ελληνική οικονομία.  Δεν είναι η προσαρμογή στο Solvency ούτε η αντιστροφή της καθίζησης στην παραγωγή.

Είναι και άλλα  θέματα όπως  η ολιγωρία του πολιτικού συστήματος  στην επίσημη είσοδο της ιδιωτικής ασφάλισης στο δημόσιο σύστημα Σύνταξης και Υγείας και το πώς αυτή θα έπρεπε –πρέπει- να αντιμετωπιστεί.  Πέρασε το εύλογο διάστημα όπου αυτό το πρότζεκτ θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί.

Επίσης είναι και η αδράνεια της πολιτείας στην παροχή κινήτρων προς τους πολίτες προκειμένου να ασφαλιστούν (για να λάβουν όσα το δημόσιο δεν προσφέρει).

Ακόμα, είναι η απουσία των αρμοδίων από την διαδικασία ενημέρωσης –εκπαίδευσης των πολιτών για την ιδιωτική ασφάλιση.  Υπάρχει και η ανάγκη για «περισσότερη» και πιο εξειδικευμένη εκπαίδευση των στελεχών.

Όλα αυτά είναι «καυτά» θέματα που χρήζουν νέων σκέψεων αντιλήψεων και φυσικά τρόπων αντιμετώπισης.  Ξεπερνούν πρόσωπα και θεσμούς. Και αποδείχθηκε στην πράξη. Η ιδιωτική ασφάλιση είναι θεσμός, έχει κύρος και αποτελεί σοβαρή υπόθεση  για να συνδέεται με πρόσωπα και καταστάσεις.  Χρειάζεται ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης περισσότερο συλλογικό και οργανωμένο.  Άραγε είναι τόσο δύσκολο να εφαρμοστεί και εδώ ότι συμβαίνει και έχει « περπατήσει» αλλού.  Κάπως έτσι γίνεται το πέρασμα από το «χύμα» στο αυτονόητο.

Webinar: H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

Webinar με θέμα «H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» πραγματοποιούν το Insurance Webinars και το ΕΙΑΣ τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014, ώρα: 18.00 – 20.00.

Εισηγήτρια θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Η αγορά αλλάζει ……Επιχειρήσεις, οργανισμοί, επαγγελματίες χρειάζεται να ξαναδούν και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική marketing, που υιοθετούν, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά τους.
Εάν δεν τον κάνουν έγκαιρα και σωστά, θα το κάνει ο ανταγωνιστής τους !
Μια, τεράστια, νέα αγορά υπάρχει ! Και ο κάθε σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να της δώσει σημασία, να την γνωρίσει και να την προσεγγίσει, με μία διαφορετική στρατηγική.
Η νέα στρατηγική marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους πελάτες τους.
Η κατανόηση της προστιθέμενης αξίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing και η αποτελεσματική χρήση τους σημαίνει:

βελτίωση της επικοινωνίας
ισχυροποίηση των σχέσεων με τους «ήδη» πελάτες μας
αύξηση του «εν δυνάμει» πελατολογίου και των πωλήσεων
απόκτηση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Σκοπός του webinar

• Να κατανοήσουμε το «γιατί» της νέας τάσης στην στρατηγική marketing
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε με την κατάλληλη «social media στρατηγική»
• Να διακρίνουμε τα οφέλη μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο
• Να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στάσης απέναντι στην νέα τάση του marketing
Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν τα επαγγελματικά τους «εργαλεία», χρησιμοποιώντας τις νέες στρατηγικές marketing, να καταλάβουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Social Media, στην επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, να αξιοποιήσουν την δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να επιτύχουν καλύτερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.
Το Κόστος του webinar ανέρχεται σε 25 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Webinar: H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

Webinar με θέμα «H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» πραγματοποιούν το Insurance Webinars και το ΕΙΑΣ τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014, ώρα: 18.00 – 20.00.

Εισηγήτρια θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Η αγορά αλλάζει ……Επιχειρήσεις, οργανισμοί, επαγγελματίες χρειάζεται να ξαναδούν και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική marketing, που υιοθετούν, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά τους.
Εάν δεν τον κάνουν έγκαιρα και σωστά, θα το κάνει ο ανταγωνιστής τους !
Μια, τεράστια, νέα αγορά υπάρχει ! Και ο κάθε σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να της δώσει σημασία, να την γνωρίσει και να την προσεγγίσει, με μία διαφορετική στρατηγική.
Η νέα στρατηγική marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους πελάτες τους.
Η κατανόηση της προστιθέμενης αξίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing και η αποτελεσματική χρήση τους σημαίνει:

βελτίωση της επικοινωνίας
ισχυροποίηση των σχέσεων με τους «ήδη» πελάτες μας
αύξηση του «εν δυνάμει» πελατολογίου και των πωλήσεων
απόκτηση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Σκοπός του webinar

• Να κατανοήσουμε το «γιατί» της νέας τάσης στην στρατηγική marketing
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε με την κατάλληλη «social media στρατηγική»
• Να διακρίνουμε τα οφέλη μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο
• Να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στάσης απέναντι στην νέα τάση του marketing
Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν τα επαγγελματικά τους «εργαλεία», χρησιμοποιώντας τις νέες στρατηγικές marketing, να καταλάβουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Social Media, στην επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, να αξιοποιήσουν την δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να επιτύχουν καλύτερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.
Το Κόστος του webinar ανέρχεται σε 25 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Webinar: H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

0

Webinar με θέμα «H νέα εποχή του marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» πραγματοποιούν το Insurance Webinars και το ΕΙΑΣ τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014, ώρα: 18.00 – 20.00.

Εισηγήτρια θα είναι η Μαριλένα Δραγώνα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων.

Η αγορά αλλάζει ……Επιχειρήσεις, οργανισμοί, επαγγελματίες χρειάζεται να ξαναδούν και να αναπροσαρμόσουν τη στρατηγική marketing, που υιοθετούν, για να έχουν καλύτερα αποτελέσματα στην δουλειά τους.
Εάν δεν τον κάνουν έγκαιρα και σωστά, θα το κάνει ο ανταγωνιστής τους !
Μια, τεράστια, νέα αγορά υπάρχει ! Και ο κάθε σύγχρονος επαγγελματίας πρέπει να της δώσει σημασία, να την γνωρίσει και να την προσεγγίσει, με μία διαφορετική στρατηγική.
Η νέα στρατηγική marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο τρόπο αλληλεπίδρασης των επιχειρήσεων με το εξωτερικό τους περιβάλλον και τους πελάτες τους.
Η κατανόηση της προστιθέμενης αξίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing και η αποτελεσματική χρήση τους σημαίνει:

βελτίωση της επικοινωνίας
ισχυροποίηση των σχέσεων με τους «ήδη» πελάτες μας
αύξηση του «εν δυνάμει» πελατολογίου και των πωλήσεων
απόκτηση στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Σκοπός του webinar

• Να κατανοήσουμε το «γιατί» της νέας τάσης στην στρατηγική marketing
• Να αναγνωρίσουμε το τι έχουμε να κερδίσουμε με την κατάλληλη «social media στρατηγική»
• Να διακρίνουμε τα οφέλη μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο
• Να ενθαρρύνουμε την αλλαγή στάσης απέναντι στην νέα τάση του marketing
Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους όσους επιθυμούν να εμπλουτίσουν τα επαγγελματικά τους «εργαλεία», χρησιμοποιώντας τις νέες στρατηγικές marketing, να καταλάβουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν τα Social Media, στην επίτευξη των επαγγελματικών τους στόχων, να αξιοποιήσουν την δύναμη των κοινωνικών μέσων δικτύωσης για να επιτύχουν καλύτερα ποιοτικά και ποσοτικά αποτελέσματα.
Το Κόστος του webinar ανέρχεται σε 25 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Στην τρίτη θέση στη λίστα των επιχειρηματικών αποζημιώσεων βρίσκονται τα αεροπορικά ατυχήματα

0

Το 2014 «σημαδευτηκε»από σειρά αεροπορικών δυστυχημάτων, αεροπλάνων που χάθηκαν, πτήσεων που συνετρίβησαν για άγνωστους λόγους και αεροσκάφη τα οποία έθεσαν στον έλεγχο τους τρομοκρατικές οργανώσεις. Σύμφωνα με έρευνα της Allianz για τις μεγαλύτερες καταστροφές στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, τα αεροπορικά δυστυχήματα αποτελούν σε παγκόσμιο επίπεδο την τρίτη αιτία για την οποία οι ασφαλιστικές εταιρείες κατέβαλαν μεγάλες αποζημιώσεις.

Από τα ατυχήματα που έχουν καταγραφεί και αφορούν μεγάλες αξιώσεις το 37% των αποζημιώσεων αφορούν σε συντριβή αεροπλάνων, το 22% σε ατυχήματα στο διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης, το 15% σε χειρισμούς που αφορούν στην προσγείωση και το 12% σε μηχανικές βλάβες. Επίσης περίπου 1 στα 4 ατυχήματα οφείλονται σε συντριβή αεροσκάφους και ένα στα πέντε σε χειρισμούς για την προσγείωση.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παρά τα ατυχήματα που καταγράφησαν τον τελευταίο χρόνο, τα μέτρα ασφαλείας στις αερομεταφορές έχουν βελτιωθεί και αν και οι στόλοι των εταιρειών έχουν μεγαλώσει κατά πολύ τα δυστυχήματα έχουν περιοριστεί σε σχέση με το παρελθόν.

ΣΕΣΑΕ: Διαφάνεια στην ασφαλιστική αγορά : Αναγκαίο κακό ή ευλογία;

0
ΣΕΣΑΕ λογότυπο

Την έννοια της διαφάνειας στην εποπτεια, τη Solvency II και το ρόλο της EIOPA και του ΙΑΙS, θα αναλύσουν ομιλητές και συμμετέχοντες σε εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ με θέμα «Διαφάνεια στην ασφαλιστική αγορά: Αναγκαίο κακό ή ευλογία;».

Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ που αφορά στη διαφάνεια καθώς μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί η παρουσίαση τριών ενοτήτων, ως εξής :

• «Διαφάνεια στη δημοσιοποίηση στοιχείων»
• «Διαφάνεια στις συναλλαγές με ασφαλιζόμενους και αποζημιούμενους»
• «Διαφάνεια στη διαμεσολάβηση»

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμτπη, 23 Οκτωβρίου 2014 και ώρα 17:00΄ στην Αίθουσα “Panorama” (6ος όροφος) του Ξενοδοχείου “ROYAL OLYMPIC” (Αθανασίου Διάκου 28-34, 117 43 Αθήνα).

Η παρουσίαση αυτή θα κινηθεί στους ακόλουθους δύο βασικούς άξονες,

– Διαφάνεια στην άσκηση της εποπτείας στο εσωτερικό κάθε εθνικής αγοράς
– Διαφάνεια στην άσκηση της εποπτείας μεταξύ των επιμέρους εθνικών αγορών (Paneuropean level playing field)

Κατά την ανάπτυξη και συζήτηση του θέματος θα επιδιωχθεί η παρουσίαση των ακόλουθων θεμάτων :

– Τι σημαίνει διαφάνεια στην εποπτεία και γιατί δεν είναι αυτονόητη. Οι έννοιες της αντικειμενικότητας, της συγκρισιμότητας και της ενιαίας αντιμετώπισης ως συστατικά της διαφάνειας.

– Ο ρόλος της EIOPA και του IAIS: Διαφάνεια και λογοδοσία των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών με στόχο την επικράτηση ίσων όρων ανταγωνισμού και προσπάθεια για συγκρισιμότητα σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ διεθνών ασφαλιστικών ομίλων και μεταξύ χωρών.

– Solvency II: Πώς μπορεί να συμβάλει στη διαφάνεια λειτουργίας ο νέος ρόλος του Διοικητικού Συμβουλίου ;

– Solvency II και IFRS 4 Phase II: Περισσότερη διαφάνεια, αλλά ποιος μπορεί να την αξιοποιήσει ;

– Πώς η διαφάνεια στην εποπτεία υποστηρίζει τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην εκπλήρωση της αποστολής τους.

Tις απόψεις τους στη συγκεκριμένη ενότητα θα καταθέσουν :
– Η κα Εύα Βαρουχάκη, Επικεφαλής Νομικής Υπηρεσίας και Διεθνών Σχέσεων της Ένωσης Αφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος
• κ. Γιάννης Πητταράς, CRO της Ασφαλιστικής Εταιρίας «AXA»
– Ο κ. Σταμάτης Δρίτσας, CRO της Ασφαλιστικής Εταιρίας «ΕΘΝΙΚΗ»
– Ο κ. Φίλιππος Κάσσος, Διευθυντής Audit της Εταιρίας KPMG

Τη συζήτηση θα συντονίσει ο κ. Γιάννης Λινός, Πρόεδρος της Επιτροπής Βέλτιστων Πρακτικών του Συνδέσμου μας.

Οι προηγούμενες τρεις εκδηλώσεις του κύκλου «Διαφάνειας» χαρακτηρίστηκαν από ουσιαστικό διάλογο, ανάπτυξη επίκαιρων προβληματισμών και κατάθεση χρήσιμων προτάσεων για την αγορά μας. Η επαγγελματική επάρκεια και εμπειρία των μελών του πάνελ της τέταρτης εκδήλωσης εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για ακόμη μια επιτυχημένη συνάντηση.

Στην εκδήλωση αυτή δεν θα υπάρχει κόστος συμμετοχής για τα Μέλη γιατί τα έξοδά της καλύπτονται από την πλατινένια χορηγία της “CARPENTER TURNER”, τη χρυσή χορηγία της “MATRIX Ins. & Reins. Brokers S.A” και την υποστήριξη της “CARGLASS”.

Το κόστος συμμετοχής για τα μη Μέλη του Συνδέσμου έχει καθοριστεί στο ποσόν των € 25 το άτομο.

Η εκδήλωση υπολογίζεται να έχει συνολική διάρκεια δύο ωρών και το πρόγραμμα έχει ως ακολούθως :

• Χαιρετισμός του Προέδρου του Σ.Ε.Σ.Α.Ε. κ. Ε. Μοάτσου.
• Παρουσίαση των στόχων της Επιτροπής Βέλτιστων Πρακτικών από τον Πρόεδρό της κ. Γ. Λινό.
• Συζήτηση μεταξύ του συντονιστή και των μελών του πάνελ και απάντηση σε ερωτήσεις των συμμετεχόντων.

Η ΙΝG Ελλάδος Χρυσός Χορηγός στο επιτυχημένο Spetses mini Marathon 2014

0

Για τέταρτη συνεχή χρόνια, η ING ήταν ο Χρυσός Χορηγός του Spetses mini Marathon, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 10-12 Οκτωβρίου 2014 στο νησί των Σπετσών. Η φετινή διοργάνωση περιελάμβανε, εκτός από τους αγώνες δρόμου 5 και 25 χιλιομέτρων, διαδρομή 10 χιλιομέτρων, κολυμβητικό αγώνα του διάπλου Σπετσών-Κόστα 3 και 5 χιλιομέτρων, παιδικό κολυμβητικό αγώνα 150 μέτρων, καθώς και παιδικό αγώνα δρόμου 500 και 1000 μέτρων.

Αυτή η χρονιά είχε ιδιαίτερη σημειολογία τόσο για το Spetses mini Marathon, όσο και για την ING, αφού, ταυτοχρόνως, διακρίθηκαν ως “Εθνικοί Πρωταθλητές” στα «European Business Awards by RSM London». Έτσι, δύο “Εθνικοί Πρωταθλητές” συνένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν μία διεθνή διοργάνωση.

Στο 4o Spetses mini Marathon υπολογίζεται ότι συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 άνθρωποι στα αγωνίσματα, ενώ υπολογίζεται ότι περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι επισκέφθηκαν συνολικά το νησί. Η Karina Pereira, Διευθύντρια Marketing, ING Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την δυναμική συμμετοχή μας σε αθλητικό επίπεδο στο Spetses mini Marathon, καθώς στην πρώτη της εμφάνιση, η οργανωμένη πλέον ING Running Team, τα μέλη της οποίας έφτασαν τα 250, κέρδισε την πρώτη θέση ανάμεσα στις υπόλοιπες Running Teams που συμμετείχαν στη διοργάνωση βάσει επίσημης χρονομέτρησης ,“χρωματίζοντας” πορτοκαλί ολόκληρο το νησί των Σπετσών».

Για μία ακόμη χρονιά η προβολή της ING στις Σπέτσες ήταν ανάλογη του δυνατού brand name της, προωθώντας τη φιλοσοφία Live Well για πρόληψη, υγεία και ευεξία. Οι άνθρωποι της ING μοίρασαν χιλιάδες πορτοκαλί καπέλα και πετσέτες σε όλους τους συμμετέχοντες και επισκέπτες.

Το Spetses mini Marathon στήριξαν με την παρουσία τους, ως προσκεκλημένοι της ING, οι δίδυμες αδερφές Ειρήνη και Άννα Βασιλείου, Πανελλήνιες Πρωταθλήτριες στα 400 μέτρα , ο ηθοποιός Λεωνίδας Καλφαγιάννης και ο παρουσιαστής τηλεοπτικής εκπομπής Χρήστος Ανθόπουλος.

Φέτος, στο πλαίσιο της Χρυσής Χορηγίας, η ΙΝG πραγματοποίησε μεγάλο διαγωνισμό δίνοντας την ευκαιρία για ένα τυχερό συμμετέχοντα να ταξιδέψει στο Λουξεμβούργο, για να αγωνιστεί στο μοναδικό ΙΝG Night Marathon του Λουξεμβούργου το Μάιο του 2015.

Η ING επέλεξε να στηρίξει και φέτος τον θεσμό του Spetses mini Marathon, καθώς εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας Live Well, που προωθεί την πρόληψη, ως διατήρηση της υγείας και του ισορροπημένου τρόπου ζωής. Ο Πρόεδρος και CEO της ING Ελλάδος, Luis Miguel Gomez δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που στηρίζουμε το Spetses Mini Marathon από τότε που ξεκίνησε, όπως και για την άψογη διοργάνωση της προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Δρ Μαρίνας-Λύδας Κουταρέλλη. Βλέποντας την απήχηση του κόσμου, τον ενθουσιασμό του και τη χαρά του να συμμετέχει, νιώθουμε συγκίνηση και συμμέτοχοι στην επιτυχία του. Tο Spetses mini Marathon αποτελεί την καλύτερη έκφραση της φιλοσοφίας Live Well. Ζούμε καλά σημαίνει για την ING ότι έχουμε καλή υγεία, μέσω της πρόληψης, της ευεξίας και της άθλησης».

Ebola: Ενισχύονται οι πύλες εισόδου της χώρας

0

Την επικαιροποίηση και ενδυνάμωση των μέτρων για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση πιθανού κρούσματος Ebolaστη χώρα μας, εξέτασαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υγείας.

Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν  εκπρόσωποι του ΚΕΕΛΠΝΟ, του ΕΚΕΠΥ, του ΕΚΑΒ, της ΕΣΔΥ, της Δ/νσης Υγειονομικού ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής της Περιφερειακής ενότητας Πειραιά και του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.

Στη σύσκεψη, όπου έγινε και ενημέρωση για τις διεθνείς εξελίξεις, αξιολογήθηκαν και επιβεβαιώθηκαν κατ’ αρχήν οι διαδικασίες και η ετοιμότητα  των διαθέσιμων  μέσων  (απομονωμένες  κλίνες, ειδικός εξοπλισμός, συνθήκες μεταφοράς μέσω ΕΚΑΒ, εκπαίδευση ιατρονοσηλευτικού προσωπικού κλπ). Έτσι, εκτιμήθηκε ότι δεν υπάρχει ανάγκη διαφοροποίησης των υπαρχουσών κατευθυντηρίων οδηγιών, εφόσον δεν υπάρχει αλλαγή της κατεύθυνση από τις ευρωπαϊκές υγειονομικές αρχές και τον ΠΟΥ.

 

Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου

Allianz: Οι 10 μεγαλύτεροι κίνδυνοι στις βιομηχανικές ασφαλίσεις

0

Αυξάνονται οι κίνδυνοι στις βιομηχανικές ασφαλίσεις και κυρίως σε κλάδους όπως το πετρέλαιο, το φυσικό αέριο, η ναυτιλία και η αεροπορία, τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με έρευνα της Allianz σε 148 χώρες και 11.000 περιπτώσεις αποζημιώσεων, εννέα από τις είκοσι μεγαλύτερες ζημιές το 2013 προήλθαν από επιχειρήσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου, για τις οποίες οι ασφαλιστικοί όμιλοι κατέβαλαν συνολικά για τις εννέα αυτές περιπτώσεις 3,2 δις δολάρια. Αντίθετα το 2014, οι δέκα μεγαλύτερες καταστροφές που οφείλονται σε ανθρώπινη παρέμβαση αφορούν κατά κύριο λόγο αεροπορικά δυστυχήματα.

Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι από το 2009 έως το 2013 οι βασικότερες αιτίες αποζημιώσεων είναι:

1. Προσάραξη πλοίων
2. Πυρκαγιές
3. Συντριβές αεροπλάνων και αεροσκαφών
4. Σεισμοί
5. Καταιγίδες
6. Σωματικές βλάβες και θάνατοι
7. Πλημμύρες
8 Professional indemnity
9 Ελαττωματικά προιόντα
10. Ζημιές σε μηχανήματα