back to top
17.5 C
Athens
Σάββατο Ιανουάριος 11 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1760

MetLife: Διάκριση από το «Fortune»

0

H MetLife κατέλαβε την πρώτη θέση στις εταιρείες ασφαλίσεων ζωής και υγείας στην ετήσια λίστα του περιοδικού Fortune για τις πιο «Πιο Αξιοθαύμαστες Εταιρείες στον Κόσμο». Η MetLife ανέβηκε στην κατάταξη από το Νο 2 του περασμένου έτους και Νο 5 του 2013.

Η λίστα ” World’s Most Admired Companies” είναι μία ετήσια έκθεση που βασίζεται στην εταιρική φήμη, σύμφωνα με το περιοδικό Fortune. Για τη διαμόρφωση της κατάταξης, το Fortune μέτρα την εταιρική φήμη και την απόδοση με βάση εννέα χαρακτηριστικά: την καινοτομία, τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, την κοινωνική ευθύνη, την ποιότητα management, την αξιοποίηση εταιρικών στοιχείων, την οικονομική ευρωστία, τη μακροχρόνια επένδυση, την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών και την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο 2014 σε περισσότερα από 4.000 στελέχη, διευθυντές και οικονομικούς αναλυτές.

Όπως δήλωσε ο κ. Steven A. Kandarian, Chairman, President & CEO της MetLife, «Το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο Νο 1 της λίστας του Fortune για τις πιο Αξιοθαύμαστες Εταιρείες στον κλάδο μας αποτελεί την αναγνώριση της θέσης της MetLife ως την κορυφαία εταιρεία ασφαλειών ζωής και ομαδικών ασφαλίσεων προσωπικού παγκοσμίως». Αυτή η διάκριση ανήκει στους 65.000 εργαζόμενους της MetLife για όλα όσα κάνουν για να προσδώσουν αξία στους πελάτες και τους μετόχους μας».

Η MetLife έχει επίσης σημειώσει σημαντική άνοδο σε κατάταξη σχετικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ). Μετά τον πρόσφατο Απολογισμό Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Σεπτέμβριο του 2014, η MetLife ανέβηκε από την 10η στην δεύτερη θέση στην κατάταξη του Bloomberg όσον αφορά στις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και διαχειριστικές πρακτικές στον κλάδο.

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Η MEGA, στην 1η θέση των πωλήσεων μεταξύ των Μεσιτικών Επιχειρήσεων

0

Με κεντρικό μήνυμα «τίποτα δεν είναι αδύνατο» η MEGA BROKERS SA στο καθιερωμένο ετήσιο Συνέδριό της στις 6 Μαρτίου 2015 βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες της που διακρίθηκαν παραγωγικά το 2014 στην μουσική σκηνή του FEVER.2015-03-06 Mega Broker βÏ-αβεÏ-σεις συνεÏ-γατών IMG_0444

Την εκδήλωση της εταιρίας χαιρέτησε η Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, κυρία Μαργαρίτα Αντωνάκη.

Την βραδιά συντόνισε η Διευθύντρια Πωλήσεων κυρία Ιφιγένεια Τσακίρη και ο Διευθυντής Κλάδου Ζωής κύριος Ιωάννης Παππάς, οι οποίοι αναφέρθηκαν στα εξαιρετικά αποτελέσματα της εταιρίας για το 2014 παρουσιάζοντας την αύξηση κατά ποσοστό 2,66% σε σχέση με την προηγούμενη, αγγίζοντας τα 34.600.000 € καθαρά εισπραγμένα ασφάλιστρα και φτάνοντας σε τζίρο τα 45.000.000 €.

Τον κύκλο ομιλιών έκλεισε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ο οποίος ανακοίνωσε ότι για 5η συνεχή χρονιά η MEGA BROKERS SA παραμένει στην 1η θέση των πωλήσεων μεταξύ των Μεσιτικών Επιχειρήσεων της χώρας, ενώ τόνισε πως η εταιρία είναι η μόνη επιχείρηση στην Ελλάδα σήμερα που συνεργάζεται με 30 ασφαλιστικές εταιρίες και που οι συνεργάτες της μας αποδίδουν τα ασφάλιστρα σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες στον Κλάδο Αυτοκινήτων με το καθεστώς «μικτά μείον προμήθειες», επιβεβαιώνοντας την οικονομική ευρωστία της εταιρίας, καθώς η συνολική διαδικασία είναι αυτοχρηματοδοτούμενη.2015-03-06 Mega Broker βÏ-αβεÏ-σεις συνεÏ-γατών IMG_0421

Παράλληλα, ανακοίνωσε πως αυτή τη χρόνια η MEGA BROKERS SA σκοπεύει να διαθέσει στους συνεργάτες της και στο ανθρώπινο δυναμικό της, νέα ιδιόκτητα γραφεία, εκτάσεως 1.500τμ στα οποία θα δημιουργήσει και σύγχρονο εκπαιδευτικό κέντρο.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν όλοι οι συνεργάτες της MEGA BROKERS S.A., το Διοικητικό Προσωπικό, καθώς και Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών, εκπρόσωποι του Κλαδικού Τύπου, των Σωματείων και των Κοινωνικών Φορέων.2015-03-06 Mega Broker βÏ-αβεÏ-σεις συνεÏ-γατών 1-2

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών όπου εκπρόσωποι ασφαλιστικών εταιρειών τίμησαν τους κορυφαίους συνεργάτες της MEGA BROKERS SA παραδίδοντάς τους τα βραβεία και χαιρετίζοντας την εκδήλωση.

Το Τιμητικό Βραβείο ιδιαίτερης συναισθηματικής αξίας για τη MEGA BROKERS SA “Γ. ΚΑΡΒΟΥΝΗΣ” δόθηκε με τη μορφή δωρεάς, στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρίας, σε ίδρυμα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Επιβραβεύοντας και αναγνωρίζοντας τη δράση και την προσπάθεια για συνεχή ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, επιλέχθηκε η επιστημονική, αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία Ε.Μ.Ε.Ι.Σ.

Τέλος, παρουσιάστηκε ο Διαγωνισμός Πωλήσεων της εταιρίας στην ΚΥΑΝΗ ΑΚΤΗ 2014-2015 ενώ στη συνέχεια διασκέδασαν όλοι μαζί μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Στην 28η θέση του Δείκτη Ψυχικής Υγείας της ΕΕ η Ελλάδα

0

Στον «πάτο» της κλίμακας που αποτυπώνει το βαθμό στήριξης των ψυχικά ασθενών από τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, βρίσκεται η Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα του Economist. Στοιχείο «κλειδί» η αναλογία ασθενείς/θεραπευόμενοι.

Τη δραματική υστέρηση των υπηρεσιών Υγείας και γενικότερα του Κράτους Πρόνοιας στη χώρα μας, αποτυπώνει έρευνα που πραγματοποίησε ο Economist με τη συνεργασία της φαρμακευτικής εταιρείας Janssen, για το βαθμό ένταξης στην κοινωνία και απασχόλησης των ψυχικά ασθενών στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τη Νορβηγία και την Ελβετία.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Ομάδα Εργασίας για την Πρόσβαση των Ανασφάλιστων στις υπηρεσίες Υγείας

0

Στη συγκρότηση Ομάδας Εργασίας, που θα αναλάβει να εντοπίσει τα εμπόδια στην πρόσβαση ανασφάλιστων πολιτών σε δομές τόσο της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας όσο και του ΕΣΥ, προχώρησε το Υπουργείο Υγείας.

Συμμετέχουν οι πρόεδροι ΟΕΝΓΕ, ΠΟΕΔΗΝ, καθώς και ο εκπρόσωπος του Μητροπολιτικού Κοινωνικού Ιατρείου Ελληνικού. Έως τα τέλη Μαρτίου η πρόταση της για ΚΥΑ.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση του Παναγιώτη Κουρουμπλή (επισυνάπτεται) η Ομάδα Εργασίας έχει συμβουλευτικό ρόλο και θα αναλάβει να μελετήσει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο και να εντοπίσει ενδεχόμενα προβλήματα και δυσλειτουργίες.

Στη συνέχεια θα πρέπει να διατυπώσει και να τεκμηριώσει πρόταση που θα οδηγήσει στην έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης με την οποία θα ρυθμίζεται η παροχή καθολικής και δωρεάν πρόσβασης των ανασφάλιστων πολιτών στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Η δύσβατη πορεία και η απελευθέρωση των ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών

0

Η ανάπτυξη των ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών εδώ και χρόνια περνά μέσα από συμπληγάδες. Για δεκαετίες βρίσκονται στο μάτι ενός -δυνητικού- επερχόμενου κυκλώνα. Και έχουν πληγεί από αυτό. Και έχουν περιζωστεί από φήμες που μερικές φορές τις έφεραν -τις εταιρείες- στο χείλος του γκρεμού. Όμως όπως αποδείχθηκε ούτε κυκλώνας εμφανίστηκε ούτε γκρεμός υπήρξε.
Στο πλαίσιο αυτό, με αγριότητα κάποιες φορές, το ελληνικό στοιχείο, η ελληνική ασφαλιστική επιχειρηματικότητα, απαξιωνόταν άλλοτε αυτόνομα και άλλοτε αυθόρμητα, συγκρινόμενη με τις αλλοδαπής προέλευσης εταιρείες. Αξιοσημείωτο δε, ότι δεν συνέβαινε κάτι αντίστοιχο στις άλλες αγορές της Ευρώπης. Εκεί, κάθε χώρα είχε επίσης εθνικές εταιρείες και εταιρείες ξένης εθνικότητας. Όμως τα πράγματα κυλούσαν αλλιώς…

Αντίθετα στην Ελλάδα, λόγια, πληροφορίες, διαδόσεις από καιρό σε καιρό διαπερνούσαν τον μικρόκοσμο της ελληνικής ασφαλιστικής πραγματικότητας. «Ήταν το περιβάλλον τέτοιο» λένε, σήμερα, κάποιοι που πράγματι γνωρίζουν την αγορά και την ιστορία της. «Λίγο η ξενολαγνεία, λίγο οι συμπεριφορές αυτών των ελληνικών εταιρειών που έκλεισαν, λίγο η απειρία της αγοράς» ερμηνεύουν κάποιοι άλλοι ως την αιτία αυτή της βάναυσης διαδικασίας όπου υποβλήθηκαν οι ελληνικές ασφαλιστικές, πέφτοντας θύματα ενός αδικαιολόγητου έμμεσου υποβιβασμού. Δε μπορεί όμως για όλο αυτό το νεφέλωμα να έφταιγε η ΑΣΠΙΣ και τα όσα την περιέβαλλαν για έτη πολλά έως ότου κλείσει. Σίγουρα θα ήταν αφελές να σκεφτούμε μόνο αυτό.

Ήταν πολλά αυτά που μπορεί να έφταιξαν. Ακόμα και οι προβληματικές ελληνικές εταιρείες όταν έκλεισαν, δημιούργησαν εντυπώσεις, ανησυχία, ερωτηματικά για τις άλλες εν ζωή ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες.

Μέσα από αυτή την διαδρομή των περίπου 30 ετών οι ελληνικές εταιρείες επλήγησαν σφοδρά. Και σήμερα μπορούμε να αναρωτηθούμε: ποια θα ήταν η ανάπτυξή τους αν δεν είχαν συμβεί όλα αυτά; Πώς θα εξελίσσονταν αν λειτουργούσαν σε ομαλό περιβάλλον, χωρίς φήμες, και μειωτικές αναφορές. Πώς επέδρασε, η χιονοστιβάδα υποβιβασμού, που αδιάκριτα σάρωνε όλες τις περιπτώσεις εταιρειών που έβρισκε μπροστά της. Πώς θα ήταν αυτός ο κλάδος της ελληνικής επιχειρηματικότητας στην περίπτωση που δεν είχε «κακοποιηθεί» η ελληνική ασφαλιστική «μπράντα». Πράγματι, ένας σωστός απολογισμός αποκαλύπτει την οδυνηρή αυτή πραγματικότητα.

Αποκαλύπτει όμως και κάτι άλλο: οι ελληνικές εταιρείες, παρά τον δύσβατο δρόμο, υπάρχουν, προσπαθούν, αποζημιώνουν, στέκονται πλάι στους πελάτες τους. Αποδεικνύουν -με την παρουσία τους- ότι όλα αυτά τα χρόνια στοχοποιήθηκαν χωρίς λόγο. Χιλιάδες πολίτες που τις εμπιστεύθηκαν απόλαβαν οφέλη, ή περιμένουν να τα απολάβουν. Όπως δηλαδή, ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με όλες τις άλλες ασφαλιστικές εταιρείες.

Σήμερα η ΕΘΝΙΚΗ, η ΑΓΡΟΤΙΚΗ (ΑΤΕ Ασφαλιστική) η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, η INTERNATIONAL LIFE, η ΕΥΡΩΠΗ, η INTERLIFE, η ΜΙΝΕΤΑ, η ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ, η ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ, η ΑΙΓΑΙΟΝ, ο ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ, , οι ελληνικές ασφαλιστικές εταιρείες βρίσκονται με μεγάλο πελατολόγιο, αλώβητες, ισχυρές. Προσαρμόζονται στη Solvency, πρωτοστατούν γενικά και ειδικά, με ευρείες προτάσεις ή με εξειδίκευση, και κερδίζουν θαυμαστές και έχουν ικανοποιημένους πελάτες. Πέρασαν πολλά χρόνια για να επέλθει αυτή η ισορροπία. Έκλεισαν εταιρείες, αναπτύχθηκε σημαντικά ο έλεγχος της αγοράς, άλλαξαν οι καταναλωτές, εξελίχθηκαν και οι εταιρείες. άλλαξαν και οι συνθήκες, διαμορφώθηκε ένα νέο περιβάλλον. Τώρα επί ίσοις όροις κινούνται όλοι.

Όλα είναι πλέον διαφορετικά. Τα πράγματα είναι ευνοϊκά. Η δύσβατη διαδρομή περνά στο παρελθόν. Η αγορά τείνει να βρει μια ιδανικότερη συνθήκη από το παρελθόν και το ελληνικό στοιχείο μπορεί με επάρκεια να αναπτυχθεί και να βρει την δική του ευκαιρία. Όπως δηλαδή συμβαίνει σε όλες τις διεθνείς αγορές όπου ποτέ δεν «στιγματίστηκαν» οι εθνικές εταιρείες. Οι ελληνικές εταιρείες μπορούν πια να προχωρήσουν «απελευθερωμένες».

Οι εκλεκτοί της Αριστοτέλους για κορυφαίους Φορείς της Υγείας

0

Τις νέες Διοικήσεις σε ΕΟΦ, ΕΟΜ, ΕΠΥ, Επιτροπή Τιμών Φαρμάκων, Επιτροπή Θετικής Λίστας και ΚΕΕΛΠΝΟ ανακοίνωσε το Υπουργείο Υγείας. Ποιοι είναι οι εκλεκτοί.

Τα ονόματα των ανθρώπων που θα αναλάβουν να διαχειριστούν κρίσιμους τομείς στο χώρο της Υγείας ανακοίνωσε η Αριστοτέλους. Τα ονόματα των περισσοτέρων είχαν «κυκλοφορήσει» εδώ και μέρες, ενώ στη σχετική λίστα φιγουράρει και το όνομα του Αθ. Γιαννόπουλου, πρώην Υφυπουργού Υγείας. Ερωτηματικό παραμένει ακόμη ποιος θα αναλάβει το “ΥπερΕΚΑΒ”, ενώ μένει να ανακοινωθεί ο εκλεκτός της Αριστοτέλους για τον ΕΟΠΥΥ, που καθυστερεί, μάλλον, λόγω του νομικού κωλύματος, που έχει προκύψει από τη νομοθετική ρύθμιση Άδωνη. Η εν λόγω ρύθμιση προβλέπει διεθνή διαγωνισμό για την επιλογή του νέου “καπετάνιου” του Οργανισμού και όχι απευθείας διορισμό.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

Deloitte: Αύξηση 5,2% των δαπανών υγείας ανά έτος

0

Τις παγκόσμιες τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στο τομέα της υγειονομικής περίθαλψης το τρέχον έτος, καταγράφει σεέκθεσή της η Deloitte με τίτλο Προοπτικές του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης για το 2015: Κοινοί στόχοι και αντικρουόμενες προτεραιότητες.

Αντικείμενο της έκθεσης υπήρξε η εξέταση της τρέχουσας κατάστασης του κλάδου της υγειονομικής περίθαλψης, ο εντοπισμός των να σημαντικότερων προβλημάτων του κλάδου καθώς και η αναγνώριση των βασικών ζητημάτων για το μέλλον.

Όπως περιγράφεται στην έκθεση, σε όλο τον κόσμο, οι κυβερνήσεις, τα συστήματα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι καταναλωτές θέτουν αντικρουόμενες προτεραιότητες: την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υγειονομικές υπηρεσίες και τη μείωση του αυξανόμενου κόστους των υπηρεσιών αυτών. «Καθώς η παγκόσμια οικονομία οδεύει προς ανάκαμψη από την παρατεταμένη παγκόσμια ύφεση, οι δαπάνες για την υγεία αναμένεται να επιταχυνθούν, με αύξηση κατά μέσο όρο 5,2% ανά έτος από το 2014-2018, φτάνοντας τα $9,3 τρισεκατομμύρια. Η αύξηση αυτή θα προέλθει από τις υγειονομικές ανάγκες του γηράσκοντος, αλλά και αυξανόμενου πληθυσμού, την αυξανόμενη επικράτηση των χρόνιων ασθενειών, την επέκταση των αναδυόμενων αγορών, τη βελτίωση των υποδομών, καθώς και την πρόοδο που σημειώνουν οι θεραπευτικές μέθοδοι και η τεχνολογία».

Οι παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης το 2015

Κόστος: Το κόστος είναι το μεγαλύτερο υγειονομικό ζήτημα του κλάδου στις περισσότερες χώρες το 2015. Όλες οι πλευρές – οι κυβερνήσεις, τα συστήματα υγείας, οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές – θα ασκήσουν πίεση για να μειωθούν τα κόστη και να βελτιωθεί η προσφερόμενη αξία. Ακόμη, η πολιτική αβεβαιότητα, τα θέματα της οικονομίας, και τα μέτρα λιτότητας σε πολλές χώρες θέτουν υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα της χρηματοδότησης της δημόσιας υγείας.

Όσο τα έξοδα και οι αριθμοί των ασθενών θα αυξάνονται, οι φορείς του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης θα χρειαστεί να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά, να μειώσουν τα κόστη και να εντοπίσουν τρόπους για τη βελτίωση της αξίας που προσδίδουν οι περιορισμένοι πόροι τους. Θα πρέπει να σχεδιάσουν στρατηγικές που θα θέτουν στο επίκεντρο τους το ιατρικό προσωπικό και θα επιτυγχάνουν βέλτιστη αξιοποίηση των επιχειρησιακών και κλινικών πόρων και θα αναπτύσσουν τις δυνατότητες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επιτευχθεί η παροχή ποιοτικής υγειονομικής περίθαλψης.

Η προσαρμογή στις τάσεις της αγοράς: Ο παγκόσμιος κλάδος υγειονομικής περίθαλψης διανύει μια φάση μετασχηματισμού. Υφιστάμενες και αναδυόμενες τάσεις της αγοράς καθιστούν αναγκαία την αναθεώρηση του παραδοσιακού επιχειρησιακού μοντέλου και του σχεδιασμού των παρόχων ώστε να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις αλλαγές ή στις αναδυόμενες προκλήσεις και ευκαιρίες του κλάδου. Οι τάσεις αυτές περιλαμβάνουν τον διευρυμένο ρόλο των κυβερνήσεων, την εξάπλωση των εταιριών προκειμένου να αναπτυχθούν, τον ανταγωνισμό για το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, τη παροχή μεγαλύτερης πρόσβασης στην περίθαλψη και τον καταναλωτισμό.

Η μεταβαλλόμενη αγορά του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης οδηγεί όλους τους φορείς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο να αναθεωρήσουν το παραδοσιακό επιχειρησιακό μοντέλο, να επαναπροσδιορίσουν τις παροχές, να καινοτομήσουν μέσω νέων προϊόντων και υπηρεσιών και να αποδεχθούν τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις, καθώς και άλλου είδους συνεργασίες.

Μετασχηματισμός και ψηφιακή καινοτομία: Τα ηλεκτρονικά αρχεία, οι εφαρμογές για την υγεία για κινητές συσκευές, και οι υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics) που αξιοποιούνται στη διάγνωση αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι γιατροί, οι ασθενείς και άλλοι παράγοντες του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης. Οι ψηφιακές καινοτομίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη νέων διαγνωστικών και θεραπευτικών επιλογών, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών, καθώς και στη μείωση του κόστους.

Υιοθετώντας την ψηφιακή καινοτομία, οι πάροχοι υπηρεσιών υγείας θα αυξήσουν την αποδοτικότητά τους, θα έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη πληροφόρηση που θα διευκολύνει τη λήψη επιχειρησιακών και κλινικών αποφάσεων και θα βελτιώσουν την παροχή φροντίδας.

Κανονισμοί και συμμόρφωση: Το ρυθμιστικό τοπίο του παγκόσμιου κλάδου υγειονομικής περίθαλψης είναι σύνθετο και διαρκώς εξελισσόμενο. Η πρωταρχική κινητήρια δύναμη είναι η υγεία και η ασφάλεια των ασθενών. Ωστόσο οι προσεγγίσεις των αρχών για την προστασία των ασθενών μπορεί να διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Επιπλέον, σε αυτήν την πολυπλοκότητα προστίθενται παράγοντες όπως οι ταχείες κλινικές και τεχνολογικές αλλαγές, ο αυξημένος έλεγχος από τις κυβερνήσεις, από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και από τους καταναλωτές, οι πιο εξελιγμένες τεχνικές παρακολούθησης του κινδύνου, και ο συντονισμός φορέων και περιφερειών.

Η κατάλληλη αναθεώρηση της προσέγγισης αντιμετώπισης κινδύνων είναι σημαντική τόσο σε επιχειρησιακό, όσο και σε κλινικό επίπεδο. Οι πάροχοι θα πρέπει να αξιολογήσουν τα πιθανά κενά στις δυνατότητές τους και να καθορίσουν το όραμα και τις ανάγκες τους. Τέλος, θα πρέπει να εγκαταστήσουν μια διαδικασία διακυβέρνησης για τη λήψη αποφάσεων σε σχέση με τους κινδύνους, να εξασφαλίσουν επαρκή χρηματοδότηση και εκπαιδευμένο προσωπικό και να αναπτύξουν κατάλληλα προγράμματα εφαρμογής.

Deloitte: Αύξηση 5,2% των δαπανών υγείας ανά έτος

0

Τις παγκόσμιες τάσεις που αναμένεται να επικρατήσουν στο τομέα της υγειονομικής περίθαλψης το τρέχον έτος, καταγράφει σεέκθεσή της η Deloitte με τίτλο Προοπτικές του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης για το 2015: Κοινοί στόχοι και αντικρουόμενες προτεραιότητες.

Αντικείμενο της έκθεσης υπήρξε η εξέταση της τρέχουσας κατάστασης του κλάδου της υγειονομικής περίθαλψης, ο εντοπισμός των να σημαντικότερων προβλημάτων του κλάδου καθώς και η αναγνώριση των βασικών ζητημάτων για το μέλλον.

Όπως περιγράφεται στην έκθεση, σε όλο τον κόσμο, οι κυβερνήσεις, τα συστήματα υγείας, οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι καταναλωτές θέτουν αντικρουόμενες προτεραιότητες: την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υγειονομικές υπηρεσίες και τη μείωση του αυξανόμενου κόστους των υπηρεσιών αυτών. «Καθώς η παγκόσμια οικονομία οδεύει προς ανάκαμψη από την παρατεταμένη παγκόσμια ύφεση, οι δαπάνες για την υγεία αναμένεται να επιταχυνθούν, με αύξηση κατά μέσο όρο 5,2% ανά έτος από το 2014-2018, φτάνοντας τα $9,3 τρισεκατομμύρια. Η αύξηση αυτή θα προέλθει από τις υγειονομικές ανάγκες του γηράσκοντος, αλλά και αυξανόμενου πληθυσμού, την αυξανόμενη επικράτηση των χρόνιων ασθενειών, την επέκταση των αναδυόμενων αγορών, τη βελτίωση των υποδομών, καθώς και την πρόοδο που σημειώνουν οι θεραπευτικές μέθοδοι και η τεχνολογία».

Οι παγκόσμιες τάσεις στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης το 2015

Κόστος: Το κόστος είναι το μεγαλύτερο υγειονομικό ζήτημα του κλάδου στις περισσότερες χώρες το 2015. Όλες οι πλευρές – οι κυβερνήσεις, τα συστήματα υγείας, οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές – θα ασκήσουν πίεση για να μειωθούν τα κόστη και να βελτιωθεί η προσφερόμενη αξία. Ακόμη, η πολιτική αβεβαιότητα, τα θέματα της οικονομίας, και τα μέτρα λιτότητας σε πολλές χώρες θέτουν υπό αμφισβήτηση τη βιωσιμότητα της χρηματοδότησης της δημόσιας υγείας.

Όσο τα έξοδα και οι αριθμοί των ασθενών θα αυξάνονται, οι φορείς του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης θα χρειαστεί να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά, να μειώσουν τα κόστη και να εντοπίσουν τρόπους για τη βελτίωση της αξίας που προσδίδουν οι περιορισμένοι πόροι τους. Θα πρέπει να σχεδιάσουν στρατηγικές που θα θέτουν στο επίκεντρο τους το ιατρικό προσωπικό και θα επιτυγχάνουν βέλτιστη αξιοποίηση των επιχειρησιακών και κλινικών πόρων και θα αναπτύσσουν τις δυνατότητες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να επιτευχθεί η παροχή ποιοτικής υγειονομικής περίθαλψης.

Η προσαρμογή στις τάσεις της αγοράς: Ο παγκόσμιος κλάδος υγειονομικής περίθαλψης διανύει μια φάση μετασχηματισμού. Υφιστάμενες και αναδυόμενες τάσεις της αγοράς καθιστούν αναγκαία την αναθεώρηση του παραδοσιακού επιχειρησιακού μοντέλου και του σχεδιασμού των παρόχων ώστε να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις αλλαγές ή στις αναδυόμενες προκλήσεις και ευκαιρίες του κλάδου. Οι τάσεις αυτές περιλαμβάνουν τον διευρυμένο ρόλο των κυβερνήσεων, την εξάπλωση των εταιριών προκειμένου να αναπτυχθούν, τον ανταγωνισμό για το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, τη παροχή μεγαλύτερης πρόσβασης στην περίθαλψη και τον καταναλωτισμό.

Η μεταβαλλόμενη αγορά του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης οδηγεί όλους τους φορείς που δραστηριοποιούνται στον κλάδο να αναθεωρήσουν το παραδοσιακό επιχειρησιακό μοντέλο, να επαναπροσδιορίσουν τις παροχές, να καινοτομήσουν μέσω νέων προϊόντων και υπηρεσιών και να αποδεχθούν τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις, καθώς και άλλου είδους συνεργασίες.

Μετασχηματισμός και ψηφιακή καινοτομία: Τα ηλεκτρονικά αρχεία, οι εφαρμογές για την υγεία για κινητές συσκευές, και οι υπηρεσίες ανάλυσης δεδομένων (analytics) που αξιοποιούνται στη διάγνωση αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι γιατροί, οι ασθενείς και άλλοι παράγοντες του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης. Οι ψηφιακές καινοτομίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη νέων διαγνωστικών και θεραπευτικών επιλογών, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών, καθώς και στη μείωση του κόστους.

Υιοθετώντας την ψηφιακή καινοτομία, οι πάροχοι υπηρεσιών υγείας θα αυξήσουν την αποδοτικότητά τους, θα έχουν πρόσβαση σε μεγαλύτερη πληροφόρηση που θα διευκολύνει τη λήψη επιχειρησιακών και κλινικών αποφάσεων και θα βελτιώσουν την παροχή φροντίδας.

Κανονισμοί και συμμόρφωση: Το ρυθμιστικό τοπίο του παγκόσμιου κλάδου υγειονομικής περίθαλψης είναι σύνθετο και διαρκώς εξελισσόμενο. Η πρωταρχική κινητήρια δύναμη είναι η υγεία και η ασφάλεια των ασθενών. Ωστόσο οι προσεγγίσεις των αρχών για την προστασία των ασθενών μπορεί να διαφέρουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Επιπλέον, σε αυτήν την πολυπλοκότητα προστίθενται παράγοντες όπως οι ταχείες κλινικές και τεχνολογικές αλλαγές, ο αυξημένος έλεγχος από τις κυβερνήσεις, από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, και από τους καταναλωτές, οι πιο εξελιγμένες τεχνικές παρακολούθησης του κινδύνου, και ο συντονισμός φορέων και περιφερειών.

Η κατάλληλη αναθεώρηση της προσέγγισης αντιμετώπισης κινδύνων είναι σημαντική τόσο σε επιχειρησιακό, όσο και σε κλινικό επίπεδο. Οι πάροχοι θα πρέπει να αξιολογήσουν τα πιθανά κενά στις δυνατότητές τους και να καθορίσουν το όραμα και τις ανάγκες τους. Τέλος, θα πρέπει να εγκαταστήσουν μια διαδικασία διακυβέρνησης για τη λήψη αποφάσεων σε σχέση με τους κινδύνους, να εξασφαλίσουν επαρκή χρηματοδότηση και εκπαιδευμένο προσωπικό και να αναπτύξουν κατάλληλα προγράμματα εφαρμογής.

Η ΑΤΕ, σταθερά, κοντά στα παιδιά

0

Η ΑΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ για μια ακόμη φορά, στο πλαίσιο της «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» δείχνει το ανθρώπινο πρόσωπό της, επιβεβαιώνοντας το σταθερό της προσανατολισμό στις ανθρώπινες αξίες.
Συγκεκριμένα, προσέφερε δωρεάν Ασφαλιστήρια Υγείας και Ταξιδιωτικής Ασφάλισης σε δύο παιδιά από το «Χαμόγελο του Παιδιού» στον Άγγελο και την Κωνσταντίνα. Τα παιδιά αυτά έχουν μεγαλώσει σε Σπίτια του Χαμόγελου, σχεδόν από την ίδρυσή του και τώρα ο Άγγελος ως ενήλικας, είχε άμεση ανάγκη απόκτησης Ασφαλιστηρίου Υγείας, καθώς σε λίγες ημέρες έληγε η άδεια παραμονής του και δεν θα μπορούσε να ανανεωθεί αν δεν διέθετε ασφάλιση υγείας.

Η Κωνσταντίνα, μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου, κληρώθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS να συμμετάσχει στην 7ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Ιταλία όπου, για να μπορέσει να λάβει μέρος πρέπει να έχει ταξιδιωτική ασφάλιση.

Παράλληλα με τη διαρκή της προσπάθεια για τη διάδοση του θεσμού της ασφάλισης και τη βελτίωση του κοινωνικού επιπέδου, η ΑΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ με ενέργειες σαν και αυτή, επιβεβαιώνει στην πράξη την ευαισθησία της στην κάλυψη των αναγκών αδύναμων κοινωνικών ομάδων.

ΕΟΠΥΥ: Έλεγχος ασφαλιστικής ικανότητας

0

Την υποχρέωση να ελέγχουν, μέσω ειδικής εφαρμογής, την ασφαλιστική ικανότητα των πολιτών που τους επισκέπτονται έχουν γιατροί και πάροχοι υγείας, σύμφωνα με οδηγία του ΕΟΠΥΥ.

Την ασφαλιστική ικανότητα άμεσων και έμμεσων μελών οφείλουν να ελέγχουν ηλεκτρονικά οι συμβεβλημένοι γιατροί και όλοι οι πάροχοι υγείας του Οργανισμού, πριν από την παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.