back to top
9.7 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025

Generali: 130 χρόνια στην Ελλάδα, με το βλέμμα στην ψηφιακή αλλαγή

«Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Παρά την “ηλικία” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία.»

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων Μιχάλης Σωτηράκος, δίνοντας το στίγμα μιας ξεχωριστής χρονιάς, στους πάνω από 700 συνεργάτες της Generali από ολόκληρη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους, σε δυο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 11 Φεβρουαρίου.

- Advertisement -

DSC_4815

Εκεί τους περίμενε φέτος μια ξεχωριστή έκπληξη: αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαιρετισμών που πλαισιώνουν την κοπή πίτας, η Generali επέλεξε να μοιραστεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της παγκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο του «Internet of Things» και των «Βig Data». Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό ανέλαβε ο χαρισματικός Thimon De Jong, διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

- Advertisement -

DSC_4452

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

DSC_4754

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητας μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις.

«Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτήν την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές» ανέφερε ο ίδιος στη συνέχεια και επισήμανε πως, σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών, η νέα γενιά καταναλωτών, γνωστή και ως millennials, είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προκειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει χρήσιμες για την ίδια υπηρεσίες και προϊόντα.

DSC_4330

Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και τον διαμεσολαβητή, καθώς, όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της».

Κλείνοντας τις ομιλίες της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Generali Hellas Πάνος Δημητρίου έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχθούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση της Αθήνας…

 

… και της Θεσσαλονίκης

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Feel the Love! Το νήμα της αγάπης έχει το χρώμα της Generali

Οι Lion Hearts της Generali μοιράστηκαν για μια ακόμη χρονιά μοναδικές στιγμές αγάπης και γιορτής με ξεχωριστούς συνανθρώπους 

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας

NN Hellas: Aναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που δεν θα ξεπεράσει το 7%

Στην NN Hellas με αίσθημα ευθύνης προς τους ασφαλισμένους μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Eurolife FFH: Σημαντικός περιορισμός της αναπροσαρμογής ασφαλίστρων των ισοβίων ασφαλιστηρίων υγείας

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά, για αυτό και οι ασφαλισμένοι της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ξεκινά η υποβολή των αιτήσεων μείωσης ΕΝΦΙΑ σε ασφαλισμένες κατοικίες

Ξεκινά σήμερα η υποβολή των αιτήσεων μείωσης ΕΝΦΙΑ ασφαλισμένων κατοικιών, για το 2025. Ειδικότερα με την Απόφαση του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας

Ατλαντική Ένωση: Όχι περισσότερο από 7% η αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα Υγείας

Η Ατλαντική Ένωση ενημέρωσε ότι, βάσει των μελετών των αναλογιστών της εταιρίας, διαπιστώθηκε πως για το 2025 θα έπρεπε να γίνει μια

Online Εκπαίδευση – Το φαινόμενο των πλημμυρών

Οι καταστροφές που έχουν ως πηγή προέλευσής τους τα φυσικά φαινόμενα, παρουσιάζουν όλο και μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ

Syndea: Αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας

Η Syndea ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, αναγνωρίζει πλήρως τις ανησυχίες των ασφαλισμένων της σχετικά με τις μεταβολές στα ασφάλιστρα υγείας που βρίσκονται σε εξέλιξη