back to top
21.3 C
Athens
Δευτέρα 12 Μαΐου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1727

Με ασφαλιστική κινητικότητα ξεκίνησε το 2016

0

 [starbox]

Η ενσωμάτωση των Solvency II στην ελληνική νομοθεσία  ψηφίστηκε και μάλιστα με την μεγαλύτερη δυνατή πλειοψηφία μέσα στο ελληνικό κοινοβούλιο αφού μόνο το ΚΚΕ διαφώνησε όχι προς την ανάγκη εφαρμογής τους όσο από πολιτική διαφωνία με το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης.

Από εδώ και πέρα και τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα βρίσκονται σε κλοιό συνεχών ελέγχων και συμβουλών. Όπως είχαμε αναφέρει στο IW , η Tράπεζα της Ελλάδας θα ακολουθήσει μία συμβουλευτική τακτική τους πρώτους μήνες (δηλαδή από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο) πριν ξεκινήσει τις ποινές σε περιπτώσεις μη εφαρμογής.  Επί της ουσίας, η Τράπεζα της Ελλάδας γνωρίζει ότι το να επιβάλλει ποινές αυτή την περίοδο θα είναι εξοντωτικό για τις εταιρείες και τους εργαζομένους ενώ θα δυσκολέψει περισσότερο την κατάσταση στη διαμεσολάβηση.

H ψήφιση των Solvency II δίνει την σκυτάλη της στην ολοκλήρωση μέσα στο Φεβρουάριο της  συμφωνία ΑΤΕ Ασφαλιστικής – Ergo και μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα περάσουν οι μετοχές  από την Τράπεζα Πειραιώς προς την Ergo.  Tι απομένει ; Να κλείσει και η συμφωνία της Εθνικής Ασφαλιστικής με την International  Life.  Η πυξίδα κυλά και η διάρκεια παρουσίας του Επιτρόπου στην International  είναι  μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου.

Σε ότι αφορά την Εθνική Ασφαλιστική , μαθαίνουμε ότι στο δ’ τρίμηνο το πρόγραμμα υγείας Full κατέγραψε μεγάλες πωλήσεις. Ίσως τις μεγαλύτερες πωλήσεις που είχε ποτέ η Εθνική Ασφαλιστική στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (Οκτώβριος-Δεκέμβριος).   Για τους εργαζόμενους στην Εθνική Ασφαλιστική προέχει η υπογραφή της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ζητώντας μία θετική ανταπόκριση για τα καλά αποτελέσματα που κατέγραψε η εταιρεία το 2015.  Ήταν η καλύτερη χρονιά από το 2007 και μετά.  Στην Interamerican τρέχει ικανοποιητικά το πρόγραμμα Genesis το οποίο έχει ως στόχο τον εμπλουτισμό της εταιρείας με 1.800 νέα στελέχη αποκλειστικής απασχόλησης.  Οι μικρότερες εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει τα business plans ενόψει των solvency II τα οποία περιλαμβάνουν στήριξη του Agency (σχεδόν στο σύνολο των εταιρειών) και αναβάθμιση της τεχνολογίας B2C , δηλαδή παροχή υπηρεσιών και ενημέρωσης από την εταιρεία προς τον καταναλωτή.  Μία νέα (ενδιαφέρουσα) εποχή ξεκινά.

Καλύπτονται οι υλικές ζημιές από κυβερνοεπιθέσεις;

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου,

Σε συναγερμό βρίσκονται οι εταιρείες παροχής κοινωφελών υπηρεσιών (και όχι μόνο) σε όλο τον κόσμο, μετά την κυβερνοεπίθεση στο δίκτυο ηλεκτρισμού της Ουκρανίας που έκοψε το ρεύμα σε 80.000 Ουκρανούς στα τέλη Δεκεμβρίου 2015.  Το περιστατικό αυτό έχει οδηγήσει πολλές εταιρίες να επανεξετάσουν σε βάθος τα “ευάλωτα” σημεία τους και κατά πόσο μπορούν να εξασφαλίσουν ασφαλιστική κάλυψη για να αποζημιωθούν σε περίπτωση μιας δυνητικής επίθεσης που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ζημίες δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Πράγματι, πρόσφατη μελέτη της Lloyd’s και του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ έδειξε ότι μια κυβερνοεπίθεση στα δίκτυα ηλεκτρισμού των ΗΠΑ θα μπορούσε να “κόψει το ρεύμα” σε πάνω από 93 εκατ. άτομα, οδηγώντας σε οικονομική ζημία 243 δισ. δολαρίων και απαιτήσεις αποζημίωσης της τάξης των 21-71 δισ. δολαρίων. Η μελέτη χαρακτήρισε ένα τέτοιο σενάριο “όχι πολύ πιθανό, αλλά τεχνολογικά δυνατό”.

Η επίθεση της 23ης Δεκεμβρίου στην Ουκρανία ήταν η πρώτη κυβερνο-επίθεση που προκάλεσε διακοπή ρεύματος και είναι μια από τις λίγες περιπτώσεις όπου η παραβίαση των υπολογιστικών συστημάτων προκάλεσε υλικές ζημίες στις υποδομές, αντί της συνήθους κλοπής ή απώλειας δεδομένων.

Στο πλαίσιο αυτό, στελέχη του ασφαλιστικού κλάδου σημειώνουν ότι το περιστατικό έφερε στην επιφάνεια την χρόνια ασάφεια σχετικά με το ποια κόστη καλύπτει η ασφάλιση σε διάφορα σενάρια κυβερνο-επιθέσεων. Η κυβερνο-ασφάλιση τυπικά καλύπτει το κόστος των επιθέσεων που αφορούν σε κλοπή προσωπικών δεδομένων. Ορισμένες γενικές ασφάλειες περιουσίας και αστικής ευθύνης ίσως καλύπτουν υλικές ζημίες από κυβερνο-επιθέσεις, όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες συχνά δεν δίνουν ξεκάθαρες απαντήσεις για το τι ακριβώς καλύπτεται και τι όχι, παρατηρεί ο Ben Beeson, εταίρος της μεσιτικής Lockton Companies.

Η Sciemus Cyber Ltd, εξειδικευμένη ασφαλιστική εταιρεία που λειτουργεί στους “κόλπους” της αγοράς των Lloyd’s  χρεώνει τις εταιρείες παροχής κοινωφελών εταιρειών 100.000 δολάρια για απώλεια προσωπικών δεδομένων  αξίας 10 εκατ. δολαρίων μετά από κυβερνο-επίθεση. Ομως, για να περιλαμβάνει η κάλυψη και κυβερνο-επιθέσεις που μπορούν να προκαλέσουν υλικές ζημίες, η τιμή επταπλασιάζεται.

Οι ειδικοί σε θέματα ασφαλείας προειδοποιούν εδώ και χρόνια ότι οι κυβερνο-επιθέσεις μπορούν πλέον  να προκαλέσουν εκτεταμένες διακοπές ρεύματος, εξαιτίας της αυξανόμενης χρήσης της τεχνολογίας για τον έλεγχο των δικτύων, που είναι προσβάσιμα μέσω Ιντερνετ και επομένως ευάλωτα. Η American Electric Power Company, η Duke Energy Corp., η Nextera Energy και η PG & E Corp  συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των εισηγμένων εταιρειών που έχουν προειδοποιήσει για την έκθεσή τους σε κυβερνο-κινδύνους, παραδεχόμενες ότι η ασφαλιστική τους κάλυψη ίσως να μην καλύπτει όλα τα κόστη μιας πιθανής επίθεσης.

“Ολοένα και περισσότερες εταιρείες θα ερωτώνται από τους μετόχους τους: Εχουμε κάλυψη για τέτοιου είδους επιθέσεις ;” , είπε ο Robert Wice, στέλεχος της Beazley. “Εάν θα αρχίσουν να αγοράζουν περισσότερη ασφάλεια ή όχι, εξαρτάται από την τιμολόγηση

Interamerican: Εγκαίνια για το γραφείο πωλήσεων Πειραιά

0
2. Ο Γ. Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, με τον επικεφαλής του γραφείου Πειραιά Ε. Τερζάκη

Επεκτείνοντας σταθερά το δίκτυό της, η Interamerican εγκαινίασε το νέο της γραφείο πωλήσεων στον Πειραιά, το οποίο και σηματοδοτεί τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας για ανάπτυξη των εργασιών της στην πόλη.

«Μεγάλο αστικό κέντρο απόλυτης προτεραιότητας για τον σχεδιασμό της εμπορικής δραστηριότητας της Interamerican» χαρακτήρισε τον Πειραιά ο κ. Γιώργος Κώτσαλος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, τονίζοντας ότι η τοπική αγορά και η τοπική κοινωνία χρειάζονται ασφάλιση με φερεγγυότητα, ποιοτική και για κάθε ανάγκη, με πελατοκεντρική φιλοσοφία και εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου. «Ο Πειραιάς χρειάζεται την Interamerican», υπογράμμισε ο κ. Κώτσαλος.

INKAN_EgkainiaGrafeiouPeiraias3
Ε. Τερζάκης, Γ. Κώτσαλος, Ι. Μαρωνίτης, Γ. Καντώρος, και Η. Μάλλιος

Το γραφείο Πειραιά, με συντονιστή τον κ. Βαγγέλη Τερζάκη, αριθμεί 31 πιστοποιημένους ασφαλιστικούς Συμβούλους και έναν unit manager. Χαρακτηρίζεται δε από την προσέλκυση νέων συνεργατών αλλά και τις πολύ καλές επιδόσεις σε νέες εργασίες, ιδιαίτερα σε ασφαλίσεις υγείας, ήδη από τους πρώτους μήνες λειτουργίας του.

Στην κατάρτιση, στις φιλοδοξίες και στις ικανότητες των στελεχών πωλήσεων του γραφείου Πειραιά εστιάστηκε ο κ. Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών, ο οποίος στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου agency επισήμανε τα πολύτιμα εφόδια που παρέχει η εταιρεία στους συνεργάτες της -συνεχή εκπαίδευση, τεχνολογία αιχμής και καινοτομία στην εργαλειοθήκη του ασφαλιστή, μαζί με τα πλέον ανταγωνιστικά και ολοκληρωμένα συστήματα και προγράμματα ασφάλισης-, πέραν των δεδομένων κινήτρων επιβράβευσης και ανταμοιβής που προβλέπονται.

Ο κ. Ηλίας Μάλλιος, διευθυντής πωλήσεων, υπό την ιδιότητα του υπεύθυνου για το δίκτυο agency, αναφέρθηκε στις ιδιαίτερες επαγγελματικές ικανότητες του νέου συντονιστή κ. Τερζάκη, ενώ ο επικεφαλής του Γραφείου Πειραιά δεσμεύτηκε για πολλή δουλειά και καλά αποτελέσματα.

Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν, εκτός των διοικητικών στελεχών και συνεργατών του Δικτύου Agency και του πειραϊκού Δικτύου Υγείας της εταιρείας, καθώς και φίλων και πελατών του Γραφείου Πειραιά, ο αντιδήμαρχος Α. Αργουδέλης, η πρόεδρος της Επιτροπής Προληπτικής του Οδοντιατρικού Συλλόγου Πειραιά Α. Σεληνίδου, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά Ν. Πλατανησιώτης, ο διευθυντής του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά Μ. Γιάγκας και άλλα πρόσωπα της πειραϊκής κοινωνίας και της αγοράς.

Στιγμιότυπο έξω από το Γραφείο Πωλήσεων
Στιγμιότυπο έξω από το Γραφείο Πωλήσεων

Ανακοινώθηκε επίσης η πρωτοβουλία της Interamerican να συνδράμει ως «εταιρεία της κοινωνίας, με ευρύτερη συναίσθηση της ευθύνης της», όπως τόνισε ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων και κοινωνικής υπευθυνότητας Γιάννης Ρούντος, το έργο της UNESCO Πειραιά & Νήσων στις κοινωνικές δομές που έχει αναπτύξει για τους απόρους και τους αστέγους των εν λόγω περιοχών.

Μάλιστα ο κ. Γιάννης Μαρωνίτης, πρόεδρος της UNESCO Πειραιά & Νήσων και αντιπρόεδρος του οργανισμού διεθνώς, δίνοντας επίσης το παρών στα εγκαίνια, χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική την υποστήριξη της Interamerican στην προσπάθεια της UNESCO για αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης.

Insurancewebinars.gr: Aσφαλιστικά σεμινάρια σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη

0

Δύο καινοτόμα σεμινάρια για στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σπουδαστές και όχι μόνο διοργανώνει σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα το Insurancewebinars.gr, την Τετάρτη 10 και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016.

Το σεμινάριο της Αθήνας, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», θα διεξαχθεί την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική αίθουσα της Interlife Ασφαλιστικής (Καλλιρόης 65, Αθήνα), με εισηγητές τον σύμβουλο εκπαίδευσης Απόστολο Μαρτζάκλη και τον οικονομολόγο Νίκο Κλήμη. Αναλυτικότερα:

«Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα»

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δώσουμε λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιάσουμε το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
  • Με ποιoν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου.
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου.
  • Η ασφαλιστική μας αγορά. Πόσο καλά την ξέρουμε;
  • Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
  • Προοπτικές του επαγγέλματος.
  • Οι ορατοί και αόρατοι κίνδυνοι για την ανεξάρτητη διαμεσολάβηση.
  • Συνεργασίες και συνέργειες. Είναι λύση και, αν ναι, με ποια μορφή;
  • Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;

Κόστος σεμιναρίου

40 €

Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00

***

Στη Θεσσαλονίκη, το Insurancewebinars.gr διοργανώνει την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική του αίθουσα (Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη) σεμινάριο με τίτλο «Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»Εισηγήτρια θα είναι  η οικονομολόγος Ρούλα Κωτούδη, η οποία διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία εκπαίδευσης στελεχών οργανισμών, δημοσίων υπηρεσιών και επιχειρήσεων. Από 25ετίας και πλέον, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων  management, time & stress management, επικοινωνίας, team building, συναισθηματικής νοημοσύνης, πωλήσεων, προσωπικής ανάπτυξης, κλπ., σε  ΟΤΑ, δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς, βιομηχανίες, βιοτεχνίες και εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα, νοσοκομεία και λοιπούς χώρους υγείας, ξενοδοχεία και ασφαλιστικές εταιρείες. Αναλυτικότερα για το σεμινάριο:

«Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν  τις γνώσεις τους και να κατανοήσουν την αξία της θετικής σκέψης. Επίσης, να αντιληφθούν πως η θετική σκέψη συμβάλλει στη δημιουργικότητα και στην εξεύρεση  προτάσεων που οδηγούν σε πωλήσεις ακόμη και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς και διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και υπαλλήλων ασφαλιστικών εταιρειών που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Η δύναμη της θετικής σκέψης και της ενεργής ακρόασης στην επικοινωνία της πώλησης.
  • Ο χειρισμός των μη λεκτικών μηνυμάτων αποτελούν τα όπλα στην περαιτέρω ανίχνευση αναγκών του πελάτη.
  • Το παιχνίδι των ανοιχτών ερωτήσεων και η δημιουργία κινήτρων θετικής απόφασης κατά την πώληση.
  • Η δημιουργία συναισθημάτων και η ώθηση του πελάτη στο να επιλέξει ο ίδιος
  •  να αγοράσει το ασφαλιστικό προΐόν.
  • Οι αντιρρήσεις του πελάτη ισοδυναμούν πάντα με περαιτέρω επιχειρήματα.

Κόστος σεμιναρίου

35€

Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00

***

Τα δύο σεμινάρια θα διεξαχθούν με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων το καθένα. Για κράτηση θέσης, επικοινωνήστε με την Insurancewebinars.gr στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε την αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής, για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Insurancewebinars.gr

Tηλέφωνο επικοινωνίας: 2312 201003

E-mail: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη

Insurancewebinars.gr: Aσφαλιστικά σεμινάρια σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη

0

Δύο καινοτόμα σεμινάρια για στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σπουδαστές και όχι μόνο διοργανώνει σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα το Insurancewebinars.gr, την Τετάρτη 10 και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016.

Το σεμινάριο της Αθήνας, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», θα διεξαχθεί την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική αίθουσα της Interlife Ασφαλιστικής (Καλλιρόης 65, Αθήνα), με εισηγητές τον σύμβουλο εκπαίδευσης Απόστολο Μαρτζάκλη και τον οικονομολόγο Νίκο Κλήμη. Αναλυτικότερα:

«Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα»

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δώσουμε λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιάσουμε το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
  • Με ποιoν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου.
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου.
  • Η ασφαλιστική μας αγορά. Πόσο καλά την ξέρουμε;
  • Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
  • Προοπτικές του επαγγέλματος.
  • Οι ορατοί και αόρατοι κίνδυνοι για την ανεξάρτητη διαμεσολάβηση.
  • Συνεργασίες και συνέργειες. Είναι λύση και, αν ναι, με ποια μορφή;
  • Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;

Κόστος σεμιναρίου

40 €

Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00

***

Στη Θεσσαλονίκη, το Insurancewebinars.gr διοργανώνει την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική του αίθουσα (Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη) σεμινάριο με τίτλο «Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»Εισηγήτρια θα είναι  η οικονομολόγος Ρούλα Κωτούδη, η οποία διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία εκπαίδευσης στελεχών οργανισμών, δημοσίων υπηρεσιών και επιχειρήσεων. Από 25ετίας και πλέον, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων  management, time & stress management, επικοινωνίας, team building, συναισθηματικής νοημοσύνης, πωλήσεων, προσωπικής ανάπτυξης, κλπ., σε  ΟΤΑ, δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς, βιομηχανίες, βιοτεχνίες και εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα, νοσοκομεία και λοιπούς χώρους υγείας, ξενοδοχεία και ασφαλιστικές εταιρείες. Αναλυτικότερα για το σεμινάριο:

«Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν  τις γνώσεις τους και να κατανοήσουν την αξία της θετικής σκέψης. Επίσης, να αντιληφθούν πως η θετική σκέψη συμβάλλει στη δημιουργικότητα και στην εξεύρεση  προτάσεων που οδηγούν σε πωλήσεις ακόμη και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς και διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και υπαλλήλων ασφαλιστικών εταιρειών που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Η δύναμη της θετικής σκέψης και της ενεργής ακρόασης στην επικοινωνία της πώλησης.
  • Ο χειρισμός των μη λεκτικών μηνυμάτων αποτελούν τα όπλα στην περαιτέρω ανίχνευση αναγκών του πελάτη.
  • Το παιχνίδι των ανοιχτών ερωτήσεων και η δημιουργία κινήτρων θετικής απόφασης κατά την πώληση.
  • Η δημιουργία συναισθημάτων και η ώθηση του πελάτη στο να επιλέξει ο ίδιος
  •  να αγοράσει το ασφαλιστικό προΐόν.
  • Οι αντιρρήσεις του πελάτη ισοδυναμούν πάντα με περαιτέρω επιχειρήματα.

Κόστος σεμιναρίου

35€

Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00

***

Τα δύο σεμινάρια θα διεξαχθούν με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων το καθένα. Για κράτηση θέσης, επικοινωνήστε με την Insurancewebinars.gr στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε την αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής, για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Insurancewebinars.gr

Tηλέφωνο επικοινωνίας: 2312 201003

E-mail: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη

Α. Σαρρηγεωργίου: Η ιδιωτική ασφάλιση έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο μέλλον

0

Στις προοπτικές ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Α. Σαρρηγεωργίου στην ετήσια εκδήλωση της Ένωσης για την Πρωτοχρονιάτικη πίτα. Όπως είπε τη χρονιά που πέρασε η παραγωγή της ασφαλιστικής αγοράς μίκρυνε λόγω των οικονομικών συνθηκών της χώρας, η ευκαιρία, όμως για τον κλάδο, μεγάλωσε. Η Ιδιωτική Ασφάλιση έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης στο μέλλον ιδιαίτερα στους τομείς της σύνταξης και της υγείας όπου αναμένεται να ενισχυθεί ο συμπληρωματικός της ρόλος προς την Κοινωνική Ασφάλιση, λόγω του περιορισμού των παροχών της τελευταίας. Για τον ασφαλιστικό κλάδο το 2015 ήταν χρονιά εντατικής προετοιμασίας για την εφαρμογή του νέου αυστηρότατου ευρωπαϊκού κανονιστικού πλαισίου Solvency II το οποίο συνεπάγεται αναβαθμισμένη αξιοπιστία για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, επιβάλλοντας αυστηρότατους κανόνες στη λειτουργία τους. «Η ελληνική ασφαλιστική αγορά προσφέρει στην κοινωνία και την οικονομία, με 25.000 θέσεις εργασίας, € 12 δισ. επενδύσεις και αποζημιώσεις που κυμαίνονται από € 2,5 έως 3 δισ. ετησίως. Είμαστε περήφανοι για το θεσμό που υπηρετούμε», τόνισε ο κ. Σαρρηγεωργίου.

Στην εκδήλωση της ΕΑΕΕ συμμετείχαν εκπρόσωποι των εταιριών – μελών της ΕΑΕΕ, της εποπτικής αρχής, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, των σωματείων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των εργαζομένων, του ασφαλιστικού και οικονομικού Τύπου και φορέων του κλάδου όπως το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, το Επικουρικό Κεφάλαιο Αυτοκινήτων κ.ά.

Υπερήφανος Υποστηρικτής της ελληνικής ολυμπιακής αποστολής η Ευρωπαϊκή Πίστη

0
Ο κ. Θ. Τερζής, πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας, παραδίδει το τιμητικό βραβείο στον διευθύνοντα σύμβουλο της Ευρωπαϊκής Πίστης, κ. Χ. Γεωργακόπουλο

Τη συνεργασία της με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, με σκοπό να ενισχύσει τις προσπάθειες των αθλητών που θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στη μεγαλύτερη παγκόσμια αθλητική οργάνωση, τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016, ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ.

Η συγκεκριμένη συνεργασία αφορά την ομαδική ασφάλιση των μελών της αποστολής που θα ταξιδέψει στο Ρίο της Βραζιλίας και θα καλύπτει όλες τις μετακινήσεις τους στο εξωτερικό, από τον χώρο διαμονής ως τους αγωνιστικούς-προπονητικούς χώρους στις διάφορες πόλεις όπου θα αγωνίζονται. Επιπρόσθετα, θα καλύπτει τα ατυχήματα κατά τη διάρκεια των αγώνων και των προπονήσεων.

Εξάλλου, ως «Υποστηρικτής της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας», η Ευρωπαϊκή Πίστη βραβεύτηκε μαζί με τους πλέον διακεκριμένους αθλητές και αθλήτριες σε ειδική εκδήλωση της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 27 Ιανουαρίου στο αμφιθέατρο της ΕΟΕ.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Τόμας Μπαχ, ο πρόεδρος των Ευρωπαϊκών Ολυμπιακών Επιτροπών Πάτρικ Χίκεϊ και ο επίτιμος πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Ζακ Ρογκ, οι οποίοι επίσης τιμήθηκαν από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή για την προσφορά τους στον ολυμπισμό και στον αθλητισμό.

Παραλαμβάνοντας το τιμητικό βραβείο από τον Θ. Τερζή, πρόεδρο της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης Χ. Γεωργακόπουλος δήλωσε: «Στην Ευρωπαϊκή Πίστη είμαστε υπερήφανοι που ως “Υποστηρικτής της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας” κρατάμε ζωντανό το όνειρο της εκπροσώπησης της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο. Ευχόμαστε η ελληνική αποστολή να πανηγυρίσει επιτυχίες και να προβάλει σε όλο τον κόσμο ένα θετικό πρόσωπο, κρατώντας ψηλά την ελληνική σημαία με μεγάλες επιτυχίες και διακρίσεις κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, προωθώντας το αθλητικό ιδεώδες».

EDI 2016: Μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου οι εγγραφές – περιορισμένες θέσεις για τους συμμετέχοντες

0

Την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 ξεκινά το νέο, επανασχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών του ΕΙΑΣ «Executive Development in Insurance (EDI) 2016» (Ανάπτυξη Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων). Το ΕΙΑΣ υπενθυμίζει στους ενδιαφερόμενους σπουδαστές ότι οι Αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016. Για τις λίγες εναπομείνασες θέσεις θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας των αιτήσεων εγγραφής λόγω του συγκεκριμένου αριθμού θέσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα και του αυξημένου ενδιαφέροντος των υποψηφίων.

 

Το 10μηνο πρόγραμμα EDI 2016 αποτελείται από οκτώ ενότητες, τις οποίες καλύπτουν 31 εξειδικευμένοι εισηγητές, και είναι διάρκειας 225 ωρών απογευματινής διδασκαλίας (συνολικά 250 ώρες μαζί με 25 ώρες για τις γραπτές εξετάσεις και τις συναντήσεις για την πτυχιακή εργασία). Το Πρόγραμμα θα ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Δεκεμβρίου 2016 (με διακοπή 2,5 μηνών το καλοκαίρι).

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε  έμπειρους επαγγελματίες, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων, ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές), που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές , να ενισχύσουν τις δυνατότητες επαγγελματικής και ενδοεπιχειρησιακής εξέλιξής τους και να αυξήσουν τα αποτελέσματα της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

 

Στόχος του προγράμματος είναι οι απόφοιτοι να έχουν μια συνολική εποπτική και προχωρημένη γνώση όχι μόνο των τεχνικών ασφαλιστικών κλάδων αλλά και των άλλων λειτουργιών μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, όπως σε θέματα management, διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, marketing, διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, CRM & εξυπηρέτησης πελάτη, χρηματοοικονομικών λειτουργιών, νέων σύγχρονων εφαρμογών κλπ.

 

Η ουσιαστική κατάρτιση που παρέχεται από το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα E.D.I. του ΕΙΑΣ είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος είναι οι απόφοιτοί του να καταστούν βασικά στελέχη μιας επιχείρησης, με επαρκείς βάσεις και επικαιροποιημένες γνώσεις, που θα τους  δώσουν τη δυνατότητα να καταλάβουν –εξελισσόμενοι- ανώτερες θέσεις στη διοίκησή της.

 

Οι 31 διδάσκοντες στο Πρόγραμμα είναι σύμβουλοι εκπαίδευσης, ανώτατα και ανώτερα στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και προσωπικότητες του ασφαλιστικού και οικονομικού χώρου, με υψηλή εξειδίκευση στο διδακτικό αντικείμενο ευθύνης τους. Όλοι είναι πιστοποιημένοι εισηγητές από τον ΟΑΕΔ (με κωδικό ΛΑΕΚ), με υψηλή βαθμολογία στις αξιολογήσεις εκπαιδευτών του Ινστιτούτου βάσει προτύπου διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2008.

 

Πλεονεκτήματα προγράμματος:

 

  • Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, με υψηλή εξειδίκευση.
  • Επαγγελματική αναγνώριση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του στελέχους στην ασφαλιστική αγορά.
  • Απόκτηση πιστοποιητικού σπουδών ετησίου προγράμματος ΕΙΑΣ.
  • Ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των στελεχών.
  • Ενίσχυση δυνατοτήτων σπουδαστών για επαγγελματική και ενδοεπιχειρησιακή εξέλιξη και αύξηση

αποτελεσμάτων της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

  • Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι απόφοιτοι θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γίνουν πιο

αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην καθημερινή τους εργασία, να προτείνουν αξιόπιστες λύσεις σε

επιχειρησιακά προβλήματα.

  • Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μόνο απογευματινές ώρες.
  • Καταβολή διδάκτρων σε δόσεις.
  • Συμμετοχή των σπουδαστών στα σεμινάρια που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ, κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, με έκπτωση 50%.

 

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο, δύο απογεύματα την εβδομάδα (Δευτέρα & Τετάρτη), και ώρες 16:15 -20:30. Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών επιτυχούς αποφοίτησης, ύστερα από εξεταστική διαδικασία σε πέντε ενότητες και συγγραφή πτυχιακής εργασίας.

 

Τo Ελληvικό Ivστιτoύτo Ασφαλιστικώv Σπoυδώv πιστεύει ότι η εκπαίδευση απoτελεί, όπως είvαι άλλωστε διεθvώς αvαγvωρισμένο, τηv καλύτερη επέvδυση και ότι τόσo η επιχείρηση όσo και o εκπαιδευόμεvoς γρήγoρα θα αvτιληφθoύv τα άμεσα και έμμεσα oφέλη που συνεπάγεται η παρακολούθηση αυτού του Προγράμματος.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες (εγκύκλιο, δίδακτρα, αίτηση εγγραφής) μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του ΕΙΑΣ (T: 210 9219660, E: eiasinfo@eias.gr) είτε να επισκεφθείτε το web site του ΕΙΑΣ http://www.eias.gr  ή να ακολουθήσετε το παρακάτω link:

http://www.eias.gr/images/files/EDI_egkyklios_mathimata_didaktra_aitisi.pdf

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 1η  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ  (45h)

  • Εισαγωγή στην Ασφάλιση – έννοια, σκοπός, λειτουργία
  • Βασικές Λειτουργίες Ασφάλισης
  • Οργάνωση και Λειτουργία ασφαλιστικής αγοράς
  • Δομή και Βασικά Χαρακτηριστικά ασφαλιστικής σύμβασης
  • Risk Management – αντικείμενο, διαδικασία και μέθοδοι Διαχείρισης Κινδύνου
  • Βασικές Αρχές Αντασφάλισης
  • Γενικές Αρχές Underwriting & Διαχείρισης Ζημιών
  • Σύγχρονες Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών

    ΕΝΟΤΗΤΑ 2η  ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ  (50h)

  • Ασφαλίσεις Πυρός
  • Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων
  • Ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης
  • Ασφαλίσεις Νομικής Προστασίας
  • Ασφαλίσεις Περιβαλλοντικής Ρύπανσης
  • Ασφαλίσεις Μεταφορών
  • Τεχνικές Ασφαλίσεις

 

  ΕΝΟΤΗΤΑ 3η  ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ  (25h)

  • Ασφαλίσεις Προστασίας (Θανάτου, Ανικανότητας, Ατυχήματος)
  • Ασφαλίσεις Υγείας
  • Ασφαλίσεις Σύνταξης
  • Ασφαλίσεις Επενδυτικών & Χρηματοοικονομικών Προϊόντων (Α/Κ & U/L)
  • Ομαδικές Ασφαλίσεις Ζωής, Υγείας & Σύνταξης

 ΕΝΟΤΗΤΑ 4η  ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  (35h)

  • Χρηματοοικονομική Εποπτεία – Εισαγωγή στο Solvency II
  • Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Ανάλυση Βασικών Στοιχείων Ισολογισμού ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Εσωτερικός Έλεγχος ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Μέτρα Πρόληψης και Καταστολής ασφαλιστικής απάτης & για Ξέπλυμα Χρήματος

  ΕΝΟΤΗΤΑ 5η  MANAGEMENT (20h)

  • Ρόλος, Σημασία & Βασικές Λειτουργίες του Management
  • Διοίκηση Επιχειρησιακής Aπόδοσης (ΔΕΑ) & Balanced Scorecard
  • Ολική Ποιότητα στο Management
  • Project Management
  • Stress Management & Αντιμετώπιση Κρίσεων

   ΕΝΟΤΗΤΑ 6η  ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ  (15h)

  • Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Εργασιακή Ψυχολογία & Συμπεριφορά
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 7η  CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) &                             

                         ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ  ΠΕΛΑΤΩΝ  (15h)

 

  • CRM & Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Διαχείριση Πελατολογίου
  • Μέθοδοι Αντιμετώπισης Παραπόνων Πελατών
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 8η  MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ  (20h)

 

  • Διοίκηση, Οργάνωση & Δομές του Marketing
  • Marketing Προϊόντων στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις
  • Αρχές Επικοινωνίας & Διαπραγματεύσεις
  • Τεχνικές Πωλήσεων

EDI 2016: Μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου οι εγγραφές – περιορισμένες θέσεις για τους συμμετέχοντες

0

Την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 ξεκινά το νέο, επανασχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών του ΕΙΑΣ «Executive Development in Insurance (EDI) 2016» (Ανάπτυξη Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων). Το ΕΙΑΣ υπενθυμίζει στους ενδιαφερόμενους σπουδαστές ότι οι Αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016. Για τις λίγες εναπομείνασες θέσεις θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας των αιτήσεων εγγραφής λόγω του συγκεκριμένου αριθμού θέσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα και του αυξημένου ενδιαφέροντος των υποψηφίων.

 

Το 10μηνο πρόγραμμα EDI 2016 αποτελείται από οκτώ ενότητες, τις οποίες καλύπτουν 31 εξειδικευμένοι εισηγητές, και είναι διάρκειας 225 ωρών απογευματινής διδασκαλίας (συνολικά 250 ώρες μαζί με 25 ώρες για τις γραπτές εξετάσεις και τις συναντήσεις για την πτυχιακή εργασία). Το Πρόγραμμα θα ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Δεκεμβρίου 2016 (με διακοπή 2,5 μηνών το καλοκαίρι).

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε  έμπειρους επαγγελματίες, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων, ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές), που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές , να ενισχύσουν τις δυνατότητες επαγγελματικής και ενδοεπιχειρησιακής εξέλιξής τους και να αυξήσουν τα αποτελέσματα της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

 

Στόχος του προγράμματος είναι οι απόφοιτοι να έχουν μια συνολική εποπτική και προχωρημένη γνώση όχι μόνο των τεχνικών ασφαλιστικών κλάδων αλλά και των άλλων λειτουργιών μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, όπως σε θέματα management, διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, marketing, διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, CRM & εξυπηρέτησης πελάτη, χρηματοοικονομικών λειτουργιών, νέων σύγχρονων εφαρμογών κλπ.

 

Η ουσιαστική κατάρτιση που παρέχεται από το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα E.D.I. του ΕΙΑΣ είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος είναι οι απόφοιτοί του να καταστούν βασικά στελέχη μιας επιχείρησης, με επαρκείς βάσεις και επικαιροποιημένες γνώσεις, που θα τους  δώσουν τη δυνατότητα να καταλάβουν –εξελισσόμενοι- ανώτερες θέσεις στη διοίκησή της.

 

Οι 31 διδάσκοντες στο Πρόγραμμα είναι σύμβουλοι εκπαίδευσης, ανώτατα και ανώτερα στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και προσωπικότητες του ασφαλιστικού και οικονομικού χώρου, με υψηλή εξειδίκευση στο διδακτικό αντικείμενο ευθύνης τους. Όλοι είναι πιστοποιημένοι εισηγητές από τον ΟΑΕΔ (με κωδικό ΛΑΕΚ), με υψηλή βαθμολογία στις αξιολογήσεις εκπαιδευτών του Ινστιτούτου βάσει προτύπου διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2008.

 

Πλεονεκτήματα προγράμματος:

 

  • Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, με υψηλή εξειδίκευση.
  • Επαγγελματική αναγνώριση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του στελέχους στην ασφαλιστική αγορά.
  • Απόκτηση πιστοποιητικού σπουδών ετησίου προγράμματος ΕΙΑΣ.
  • Ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των στελεχών.
  • Ενίσχυση δυνατοτήτων σπουδαστών για επαγγελματική και ενδοεπιχειρησιακή εξέλιξη και αύξηση

αποτελεσμάτων της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

  • Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι απόφοιτοι θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γίνουν πιο

αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην καθημερινή τους εργασία, να προτείνουν αξιόπιστες λύσεις σε

επιχειρησιακά προβλήματα.

  • Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μόνο απογευματινές ώρες.
  • Καταβολή διδάκτρων σε δόσεις.
  • Συμμετοχή των σπουδαστών στα σεμινάρια που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ, κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, με έκπτωση 50%.

 

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο, δύο απογεύματα την εβδομάδα (Δευτέρα & Τετάρτη), και ώρες 16:15 -20:30. Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών επιτυχούς αποφοίτησης, ύστερα από εξεταστική διαδικασία σε πέντε ενότητες και συγγραφή πτυχιακής εργασίας.

 

Τo Ελληvικό Ivστιτoύτo Ασφαλιστικώv Σπoυδώv πιστεύει ότι η εκπαίδευση απoτελεί, όπως είvαι άλλωστε διεθvώς αvαγvωρισμένο, τηv καλύτερη επέvδυση και ότι τόσo η επιχείρηση όσo και o εκπαιδευόμεvoς γρήγoρα θα αvτιληφθoύv τα άμεσα και έμμεσα oφέλη που συνεπάγεται η παρακολούθηση αυτού του Προγράμματος.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες (εγκύκλιο, δίδακτρα, αίτηση εγγραφής) μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του ΕΙΑΣ (T: 210 9219660, E: eiasinfo@eias.gr) είτε να επισκεφθείτε το web site του ΕΙΑΣ http://www.eias.gr  ή να ακολουθήσετε το παρακάτω link:

http://www.eias.gr/images/files/EDI_egkyklios_mathimata_didaktra_aitisi.pdf

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 1η  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ  (45h)

  • Εισαγωγή στην Ασφάλιση – έννοια, σκοπός, λειτουργία
  • Βασικές Λειτουργίες Ασφάλισης
  • Οργάνωση και Λειτουργία ασφαλιστικής αγοράς
  • Δομή και Βασικά Χαρακτηριστικά ασφαλιστικής σύμβασης
  • Risk Management – αντικείμενο, διαδικασία και μέθοδοι Διαχείρισης Κινδύνου
  • Βασικές Αρχές Αντασφάλισης
  • Γενικές Αρχές Underwriting & Διαχείρισης Ζημιών
  • Σύγχρονες Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών

    ΕΝΟΤΗΤΑ 2η  ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ  (50h)

  • Ασφαλίσεις Πυρός
  • Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων
  • Ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης
  • Ασφαλίσεις Νομικής Προστασίας
  • Ασφαλίσεις Περιβαλλοντικής Ρύπανσης
  • Ασφαλίσεις Μεταφορών
  • Τεχνικές Ασφαλίσεις

 

  ΕΝΟΤΗΤΑ 3η  ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ  (25h)

  • Ασφαλίσεις Προστασίας (Θανάτου, Ανικανότητας, Ατυχήματος)
  • Ασφαλίσεις Υγείας
  • Ασφαλίσεις Σύνταξης
  • Ασφαλίσεις Επενδυτικών & Χρηματοοικονομικών Προϊόντων (Α/Κ & U/L)
  • Ομαδικές Ασφαλίσεις Ζωής, Υγείας & Σύνταξης

 ΕΝΟΤΗΤΑ 4η  ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  (35h)

  • Χρηματοοικονομική Εποπτεία – Εισαγωγή στο Solvency II
  • Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Ανάλυση Βασικών Στοιχείων Ισολογισμού ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Εσωτερικός Έλεγχος ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Μέτρα Πρόληψης και Καταστολής ασφαλιστικής απάτης & για Ξέπλυμα Χρήματος

  ΕΝΟΤΗΤΑ 5η  MANAGEMENT (20h)

  • Ρόλος, Σημασία & Βασικές Λειτουργίες του Management
  • Διοίκηση Επιχειρησιακής Aπόδοσης (ΔΕΑ) & Balanced Scorecard
  • Ολική Ποιότητα στο Management
  • Project Management
  • Stress Management & Αντιμετώπιση Κρίσεων

   ΕΝΟΤΗΤΑ 6η  ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ  (15h)

  • Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Εργασιακή Ψυχολογία & Συμπεριφορά
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 7η  CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) &                             

                         ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ  ΠΕΛΑΤΩΝ  (15h)

 

  • CRM & Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Διαχείριση Πελατολογίου
  • Μέθοδοι Αντιμετώπισης Παραπόνων Πελατών
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 8η  MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ  (20h)

 

  • Διοίκηση, Οργάνωση & Δομές του Marketing
  • Marketing Προϊόντων στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις
  • Αρχές Επικοινωνίας & Διαπραγματεύσεις
  • Τεχνικές Πωλήσεων

EDI 2016: Μέχρι τις 8 Φεβρουαρίου οι εγγραφές – περιορισμένες θέσεις για τους συμμετέχοντες

0

Την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 ξεκινά το νέο, επανασχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφαλιστικών σπουδών του ΕΙΑΣ «Executive Development in Insurance (EDI) 2016» (Ανάπτυξη Στελεχών Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων). Το ΕΙΑΣ υπενθυμίζει στους ενδιαφερόμενους σπουδαστές ότι οι Αιτήσεις των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016. Για τις λίγες εναπομείνασες θέσεις θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας των αιτήσεων εγγραφής λόγω του συγκεκριμένου αριθμού θέσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα και του αυξημένου ενδιαφέροντος των υποψηφίων.

 

Το 10μηνο πρόγραμμα EDI 2016 αποτελείται από οκτώ ενότητες, τις οποίες καλύπτουν 31 εξειδικευμένοι εισηγητές, και είναι διάρκειας 225 ωρών απογευματινής διδασκαλίας (συνολικά 250 ώρες μαζί με 25 ώρες για τις γραπτές εξετάσεις και τις συναντήσεις για την πτυχιακή εργασία). Το Πρόγραμμα θα ξεκινήσει την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 και θα ολοκληρωθεί στα μέσα Δεκεμβρίου 2016 (με διακοπή 2,5 μηνών το καλοκαίρι).

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε  έμπειρους επαγγελματίες, ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών (πράκτορες, μεσίτες ασφαλίσεων, ασφαλιστικούς συμβούλους, συντονιστές), που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές , να ενισχύσουν τις δυνατότητες επαγγελματικής και ενδοεπιχειρησιακής εξέλιξής τους και να αυξήσουν τα αποτελέσματα της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

 

Στόχος του προγράμματος είναι οι απόφοιτοι να έχουν μια συνολική εποπτική και προχωρημένη γνώση όχι μόνο των τεχνικών ασφαλιστικών κλάδων αλλά και των άλλων λειτουργιών μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, όπως σε θέματα management, διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, marketing, διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, CRM & εξυπηρέτησης πελάτη, χρηματοοικονομικών λειτουργιών, νέων σύγχρονων εφαρμογών κλπ.

 

Η ουσιαστική κατάρτιση που παρέχεται από το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα E.D.I. του ΕΙΑΣ είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, καθώς ένας από τους κύριους στόχους του προγράμματος είναι οι απόφοιτοί του να καταστούν βασικά στελέχη μιας επιχείρησης, με επαρκείς βάσεις και επικαιροποιημένες γνώσεις, που θα τους  δώσουν τη δυνατότητα να καταλάβουν –εξελισσόμενοι- ανώτερες θέσεις στη διοίκησή της.

 

Οι 31 διδάσκοντες στο Πρόγραμμα είναι σύμβουλοι εκπαίδευσης, ανώτατα και ανώτερα στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και προσωπικότητες του ασφαλιστικού και οικονομικού χώρου, με υψηλή εξειδίκευση στο διδακτικό αντικείμενο ευθύνης τους. Όλοι είναι πιστοποιημένοι εισηγητές από τον ΟΑΕΔ (με κωδικό ΛΑΕΚ), με υψηλή βαθμολογία στις αξιολογήσεις εκπαιδευτών του Ινστιτούτου βάσει προτύπου διασφάλισης ποιότητας ISO 9001:2008.

 

Πλεονεκτήματα προγράμματος:

 

  • Πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης, με υψηλή εξειδίκευση.
  • Επαγγελματική αναγνώριση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του στελέχους στην ασφαλιστική αγορά.
  • Απόκτηση πιστοποιητικού σπουδών ετησίου προγράμματος ΕΙΑΣ.
  • Ανανέωση και εκσυγχρονισμός των επαγγελματικών γνώσεων των στελεχών.
  • Ενίσχυση δυνατοτήτων σπουδαστών για επαγγελματική και ενδοεπιχειρησιακή εξέλιξη και αύξηση

αποτελεσμάτων της οικονομικής δραστηριότητάς τους.

  • Οι γνώσεις που θα αποκτήσουν οι απόφοιτοι θα τους δώσουν τη δυνατότητα να γίνουν πιο

αποτελεσματικοί και αποδοτικοί στην καθημερινή τους εργασία, να προτείνουν αξιόπιστες λύσεις σε

επιχειρησιακά προβλήματα.

  • Το πρόγραμμα πραγματοποιείται μόνο απογευματινές ώρες.
  • Καταβολή διδάκτρων σε δόσεις.
  • Συμμετοχή των σπουδαστών στα σεμινάρια που πραγματοποιεί το ΕΙΑΣ, κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, με έκπτωση 50%.

 

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ, Λ. Συγγρού 106, στον 5ο όροφο, δύο απογεύματα την εβδομάδα (Δευτέρα & Τετάρτη), και ώρες 16:15 -20:30. Στο τέλος του προγράμματος θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Σπουδών επιτυχούς αποφοίτησης, ύστερα από εξεταστική διαδικασία σε πέντε ενότητες και συγγραφή πτυχιακής εργασίας.

 

Τo Ελληvικό Ivστιτoύτo Ασφαλιστικώv Σπoυδώv πιστεύει ότι η εκπαίδευση απoτελεί, όπως είvαι άλλωστε διεθvώς αvαγvωρισμένο, τηv καλύτερη επέvδυση και ότι τόσo η επιχείρηση όσo και o εκπαιδευόμεvoς γρήγoρα θα αvτιληφθoύv τα άμεσα και έμμεσα oφέλη που συνεπάγεται η παρακολούθηση αυτού του Προγράμματος.

 

Για περισσότερες λεπτομέρειες (εγκύκλιο, δίδακτρα, αίτηση εγγραφής) μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία του ΕΙΑΣ (T: 210 9219660, E: eiasinfo@eias.gr) είτε να επισκεφθείτε το web site του ΕΙΑΣ http://www.eias.gr  ή να ακολουθήσετε το παρακάτω link:

http://www.eias.gr/images/files/EDI_egkyklios_mathimata_didaktra_aitisi.pdf

 

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 1η  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ  (45h)

  • Εισαγωγή στην Ασφάλιση – έννοια, σκοπός, λειτουργία
  • Βασικές Λειτουργίες Ασφάλισης
  • Οργάνωση και Λειτουργία ασφαλιστικής αγοράς
  • Δομή και Βασικά Χαρακτηριστικά ασφαλιστικής σύμβασης
  • Risk Management – αντικείμενο, διαδικασία και μέθοδοι Διαχείρισης Κινδύνου
  • Βασικές Αρχές Αντασφάλισης
  • Γενικές Αρχές Underwriting & Διαχείρισης Ζημιών
  • Σύγχρονες Εφαρμογές Νέων Τεχνολογιών

    ΕΝΟΤΗΤΑ 2η  ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ  (50h)

  • Ασφαλίσεις Πυρός
  • Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων
  • Ασφαλίσεις Αστικής Ευθύνης
  • Ασφαλίσεις Νομικής Προστασίας
  • Ασφαλίσεις Περιβαλλοντικής Ρύπανσης
  • Ασφαλίσεις Μεταφορών
  • Τεχνικές Ασφαλίσεις

 

  ΕΝΟΤΗΤΑ 3η  ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ  (25h)

  • Ασφαλίσεις Προστασίας (Θανάτου, Ανικανότητας, Ατυχήματος)
  • Ασφαλίσεις Υγείας
  • Ασφαλίσεις Σύνταξης
  • Ασφαλίσεις Επενδυτικών & Χρηματοοικονομικών Προϊόντων (Α/Κ & U/L)
  • Ομαδικές Ασφαλίσεις Ζωής, Υγείας & Σύνταξης

 ΕΝΟΤΗΤΑ 4η  ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  (35h)

  • Χρηματοοικονομική Εποπτεία – Εισαγωγή στο Solvency II
  • Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Ανάλυση Βασικών Στοιχείων Ισολογισμού ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Εσωτερικός Έλεγχος ασφαλιστικών επιχειρήσεων
  • Μέτρα Πρόληψης και Καταστολής ασφαλιστικής απάτης & για Ξέπλυμα Χρήματος

  ΕΝΟΤΗΤΑ 5η  MANAGEMENT (20h)

  • Ρόλος, Σημασία & Βασικές Λειτουργίες του Management
  • Διοίκηση Επιχειρησιακής Aπόδοσης (ΔΕΑ) & Balanced Scorecard
  • Ολική Ποιότητα στο Management
  • Project Management
  • Stress Management & Αντιμετώπιση Κρίσεων

   ΕΝΟΤΗΤΑ 6η  ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ  (15h)

  • Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Οργανωσιακή Συμπεριφορά
  • Εργασιακή Ψυχολογία & Συμπεριφορά
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 7η  CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) &                             

                         ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ  ΠΕΛΑΤΩΝ  (15h)

 

  • CRM & Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Διαχείριση Πελατολογίου
  • Μέθοδοι Αντιμετώπισης Παραπόνων Πελατών
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Δύσκολων Πελατών

 

     ΕΝΟΤΗΤΑ 8η  MARKETING & ΠΩΛΗΣΕΙΣ  (20h)

 

  • Διοίκηση, Οργάνωση & Δομές του Marketing
  • Marketing Προϊόντων στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις
  • Αρχές Επικοινωνίας & Διαπραγματεύσεις
  • Τεχνικές Πωλήσεων