back to top
10.7 C
Athens
Παρασκευή Ιανουάριος 17 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1725

ΕΙΑΣ: MINI  MBA σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

0

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) μέσω της από κοινού δημιουργίας του προγράμματος Mini MBA. Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η υλοποίηση του προγράμματος την περασμένη άνοιξη, το ΕΙΑΣ επαναπροκηρύσσει για δεύτερη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Mini MBA, το οποίο αρχίζει στις 6 Οκτωβρίου 2015.

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.

 

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να

κορυφώσουν τις επιδόσεις τους.

  • κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων

μεθόδων και εργαλείων.

  • αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
  • επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές

για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.

  • διδαχθούν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές.
  • διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.

Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

 

 

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο

 

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).

 

Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει Πιστοποιητικό Συμμετοχής από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.).

Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος

  • Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες)

                      Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ

  • Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπ. Πειραιώς

  • Ενότητα 3: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες)

                        Εισηγητής: Χρήστος Παναγιωτίδης, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence

  • Ενότητα 4: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες)

                      Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ

  • Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες)

                      Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Λέκτορας ΟΠΑ

  • Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες)

                      Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής ΟΠΑ

Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

 

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

 

 

 

 

Τρόπος και Μέσα Εκπαίδευσης

 

Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν αποτελούν μερικές από τις πιο σύγχρονες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιούνται από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα και φορείς παγκοσμίως. Πιο αναλυτικά, εκτός από τις διαλέξεις, θα αξιοποιηθεί μία πληθώρα τεχνικών και μεθόδων εκπαίδευσης (π.χ., πρόγραμμα επιχειρηματικής προσομοίωσης – business simulation, σύγχρονες μελέτες περιπτώσεων – case studies, ασκήσεις ρόλων – role playing exercises, διαδραστικές ασκήσεις, αναλύσεις μαγνητοσκοπημένων προγραμμάτων, παρουσιάσεις, ομαδικές εργασίες, βιβλιογραφία), οι οποίες έχουν ως στόχο την ευκολότερη και πληρέστερη κατανόηση και εμπέδωση του εκπαιδευτικού υλικού.

 

Υποστήριξη προγράμματος

Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πραγματοποιηθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό του  Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) του ΟΠΑ, του οποίου σκοπός είναι η υλοποίηση προγραμμάτων συνεχούς και δια βίου εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης, στον ευρύτερο χώρο των γνωστικών αντικειμένων που καλύπτονται από τα Τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η υποστήριξη αυτή, τόσο σε διοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο τεχνογνωσίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους συμμετέχοντες.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα απευθύνεται

 

Σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

 

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος

Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 9 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 6 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου 2015, ενώ η προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία θα διεξαχθεί έως τα μέσα Δεκεμβρίου 2015.

 

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

 

  • Τρίτη 6 Οκτωβρίου: 09:00 – 17:30
  • Δευτέρα 12 Οκτωβρίου: 16:00 – 20:00
  • Πέμπτη 15 Οκτωβρίου: 16:00 – 20:00
  • Δευτέρα 19 Οκτωβρίου: 16:00 – 20:00
  • Σάββατο 24 Οκτωβρίου: 09:30 – 18:00
  • Δευτέρα 26 Οκτωβρίου: 16:00 – 20:00
  • Πέμπτη 29 Οκτωβρίου: 16:00 – 20:00
  • Δευτέρα 2 Νοεμβρίου:     16:00 – 20:00
  • Πέμπτη 5 Νοεμβρίου: 16:00 – 20:00
  • Δευτέρα 9 Νοεμβρίου: 16:00 – 20:00
  • Σάββατο 14 Νοεμβρίου: 09:30 – 18:00
  • Παρασκευή 20 Νοεμβρίου: 09:00 – 17:30
  • Δευτέρα 23 Νοεμβρίου: 16:00 – 20:00
  • Πέμπτη 26 Νοεμβρίου: 16:00 – 20:00
  • Δευτέρα 30 Νοεμβρίου: 16:00 – 20:00

 

 

 

 

Κόστος Προγράμματος

  • Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
  • Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
  • Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.650 / άτομο
  • Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο

 

Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015.

Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την εβδομάδα από 2 έως 6 Νοεμβρίου 2015. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

Η πληρωμή των διδάκτρων μπορεί να γίνει είτε στα γραφεία του ΕΙΑΣ (με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα) (επιβάρυνση 2% τραπεζικών εξόδων) είτε με κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς του EIAΣ:

 

  • ALPHA BANK: 114-00-2786006633 / IBAN: GR8101401490114002786006633
  • EΘΝΙΚΗ: 142/48003627 /  IBAN: GR6501101420000014248003627
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ: 5032013025-298 /  IBAN: GR6801720320005032013025298
  • EUROBANK: 0026.0141.47.0200566956 /  IBAN: GR4002601410000470200566956

 

Αντίγραφο του καταθετηρίου παρακαλούμε να σταλεί είτε ηλεκτρονικά με mail στο eiasinfo@eias.gr       είτε με fax στον αριθμό 210 9219917.

Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ως γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές.  Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Στο κόστος του προγράμματος περιλαμβάνεται:

  • Το κόστος εκπαίδευσης των συμμετεχόντων και το κόστος προετοιμασίας του υλικού.
  • Το κόστος φιλοξενίας όλου του υλικού για τους εκπαιδευόμενους σε ειδικά διαμορφωμένη

ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΟΠΑ, στην οποία οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση.

  • Το κόστος σύνταξης ενημερωτικού εντύπου εκπαιδευόμενων με αναλυτικές πληροφορίες για το

πρόγραμμα, καθώς και για την κάθε ενότητα που περιλαμβάνει.

  • Το κόστος εξέτασης (και επανεξέτασης εφόσον αυτό απαιτηθεί) με ερωτήσεις πολλαπλών

επιλογών.

  • Το κόστος πιστοποίησης και λήψης Πιστοποιητικού Συμμετοχής των σπουδαστών από το Κ.Ε.Κ.

του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και το ΕΙΑΣ.

Θεωρούμε ότι το πρόγραμμα αυτό, πρέπει να έχει τη στήριξη του συνόλου της ασφαλιστικής αγοράς. Γι΄αυτό παρακαλούμε να δώσετε την κατά την κρίση σας αναγκαία δημοσιότητα και προώθηση στα στελέχη της εταιρίας σας, ώστε να συμμετάσχουν σε αυτό το πρόγραμμα.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Εισαγγελική έρευνα για την τραγωδία στο Δαφνί

0

Εντολή για τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, για τις συνθήκες που οδήγησαν στο θάνατο 3 ανθρώπων στην πυρκαγιά που εκδηλώθηκε την Παρασκευή στο ΨΝΑ Δαφνίου, έδωσε ο προϊστάμενος της Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, Ηλίας Αγοραίος.

Συγκεκριμένα, οι εισαγγελικές αρχές θα εστιάσουν την έρευνα τους στα αίτια εκδήλωσης της φωτιάς αλλά και στις συνθήκες νοσηλείας των ασθενών.
Ωστόσο, η εισαγγελία διευκρινίζει πως δεν υπάρχει αναφορά που να εκκρεμεί σχετικά με τον φερόμενο ως υπαίτιο της πυρκαγιάς.
Να θυμίσουμε πως την Παρασκευή ο Υπηρεσιακός Υπουργός Υγείας, Θ. Δημόπουλος, διέταξε Ένορκη Διοικητική Εξέταση (εδώ).

 

Πηγή: virus.com.gr

Νέο φορολογικό «χαστούκι» στους παρόχους του ΕΟΠΥΥ

0

της Βασιλικής Αγγουρίδη

 

Απανωτά πλήγματα δέχονται οι πάροχοι του ΕΟΠΥΥ, που καλούνται τώρα να πληρώσουν από την τσέπη τους φόρους για ποσά που δεν έχουν ακόμη εισπράξει.
Τα χτυπήματα μοιάζουν να έρχονται το ένα μετά το άλλο. Την ώρα που οι πάροχοι έχουν να δουν από το Μάρτιο χρήματα από τον ΕΟΠΥΥ, η Διεύθυνση Οικονομικού του Οργανισμού τους επιφέρει ένα ακόμα χτύπημα.
Μετά τις αυξήσεις σε φορολογικούς συντελεστές, αλλά και στην προκαταβολή φόρου στο 100% για τους ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και την παρακράτηση επιστροφών rebate και claw back, στη φορολογική καταιγίδα που πλήττει τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ προστίθεται και η υποχρέωση υποβολής τιμολογίου, ακόμη και για υπηρεσίες που δεν έχουν πληρωθεί από τον Οργανισμό.

Με μήνυμα προς τους παρόχους, η Διεύθυνση Οικονομικού και η Διεύθυνση Πληροφορικής του ΕΟΠΥΥ ενημερώνουν για την εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν. 4308 που υποχρεώνει στο εξής φυσικά και μη φυσικά πρόσωπα να υποβάλουν Τιμολόγιο για το σύνολο της αιτούμενης μηνιαίας δαπάνης.

Ο νόμος ουσιαστικά προβλέπει πως ο εκάστοτε ελεύθερος επαγγελματίας, σε αυτή την περίπτωση συμβεβλημένοι γιατροί και λοιποί πάροχοι υγείας του ΕΟΠΥΥ, θα φορολογούνται βάσει των τιμολογίων που «κόβουν».
Δεν επιτρέπει, λοιπόν, τη μεταφορά των ανείσπρακτων ποσών στον επόμενο μήνα.

Έως τώρα στους παρόχους δινόταν η δυνατότητα να εκδίδουν τα τιμολόγια όταν πληρώνονταν. Να τους δίνουν δηλαδή την ημερομηνία είσπραξης ή την προηγούμενη. Αυτή η δυνατότητα είναι πλέον παρελθόν και τώρα το τιμολόγιο, που αποστέλλεται στον ΕΟΠΥΥ με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά πρέπει να αναγράφει την ημερομηνία παροχής της υπηρεσίας.

Οι πάροχοι φορολογούνται άμεσα, από το πρώτο ευρώ, σε χρόνο που δεν αντιστοιχεί με εκείνο της αποπληρωμής τους, η οποία είναι ένα διαρκές αίνιγμα, αποτέλεσμα της χρηματοδοτικής ένδειας που ταλανίζει τον ΕΟΠΥΥ (εδώ) και παρά την προσωρινή λύση που αναμένεται να δώσει μια χρηματοδοτική “ένεση” στον Οργανισμό (εδώ).
«Ουσιαστικά δημιουργούνται πλασματικά φορολογικά εισοδήματα, αφού δεν έχουν πληρωθεί τα ποσά αυτά», εξηγεί στο Virus η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών. «Εμφανίζονται ποσά στην εφορία χωρίς να τα έχουμε εισπράξει», προσθέτει η Άννα Μαστοράκου, εκτιμώντας πως η ερμηνεία του άρθρου είναι προβληματική.

Σήμερα, γιατροί, αλλά και άλλοι πάροχοι, θα απευθυνθούν στην Διεύθυνση Οικονομικού του ΕΟΠΥΥ για διευκρινίσεις, αλλά και προτάσεις για τη διαχείριση του ζητήματος.

Η ανακοίνωση
Διεύθυνση Οικονομικού – Διεύθυνση Πληροφορικής

Σας ενημερώνουμε ότι, σε εφαρμογή του Ν.4308/αρθρο 11 (ΦΕΚ.251/24.11.14), στο εξής όλοι οι πάροχοι (φυσικά και μη φυσικά πρόσωπα) υποχρεούνται στην υποβολή Τιμολογίου, για το σύνολο (100%) της αιτούμενης δαπάνης, που υποβάλλεται ανά μήνα, το οποίο θα παραλαμβάνεται, μαζί με τα υπόλοιπα φυσικά παραστατικά και το αποδεικτικό ηλεκτρονικής υποβολής.

Στο σύστημα e-ΔΑΠΥ, ο πάροχος καταχωρεί το υποβληθέν Τιμολόγιο, το οποίο σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελέγχεται στο σύστημα και να προσαρμόζεται από τη ΠΕ.ΔΙ., κατά τη στιγμή της καταχώρησης Πρωτοκόλλου παραλαβής, σε αντιπαραβολή, τόσο με το φυσικό φορολογικό παραστατικό, όσο και τη συνημμένη εικόνα του, που καταθέτει ο πάροχος.

Πηγή: virus.com.gr

Άγνωστη  η επίδραση των  capital controls στις κεφαλαιακές επάρκειες των ασφαλιστικών

0

[starbox]

Η 1η Ιανουαρίου 2016 πλησιάζει και η εικόνα που έχουμε για τις κεφαλαιακές επάρκειες (πυλώνας Ι των Solvency II) των ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών είναι ανεπαρκής.  Σύμφωνα με πληροφορίες της IW υπάρχει «συμφωνία κυρίων» μεταξύ ΔΕΙΑ και ΕΑΕΕ προκειμένου να μην υπάρξουν διαρροές για κεφαλαιακές ανεπάρκειες εταιρειών.  Έτσι η αγορά αρκείται μόνο στα δελτία τύπου τα οποία εκδίδουν οι ασφαλιστικές εταιρείες και φέρεται ότι όλες έχουν τα απαραίτητα κεφάλαια.  Έτσι ήταν τουλάχιστον μέχρι τις 26 Ιουνίου 2015 όταν ξεκίνησαν τα capital controls . Μετά τι έγινε;  Για τους επόμενους δύο μήνες (Ιούλιο-Αύγουστο)  δεν υπάρχει ενημέρωση αφού και οι ίδιες οι εταιρείες τώρα μετρούν τις  κεφαλαιακές τους απώλειες για το διάστημα αυτό.  Το άλλο ζήτημα είναι πως θα επηρεαστούν οι ασφαλιστικές θυγατρικές τραπεζικών ομίλων απ ό την διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών.  Το τρίτο και βασικότερο ερώτημα είναι εάν οι υπόλοιποι δύο πυλώνες των Solvency II (έλεγχοι και παρουσίαση οικονομικών αποτελεσμάτων) έχουν προχωρήσει.  Όπως γράφαμε και παλαιότερα , το γραφειοκρατικό κόστος της εφαρμογής τους μετριέται σε αρκετές χιλιάδες ευρώ και με εξαίρεση ορισμένες ξένες πολυεθνικές , λίγες εταιρείες φαίνεται ότι πληρούν τις συνθήκες.

Ζητούν παράταση και οι Ευρωπαίοι για τα Solvency II 

Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, οι περισσότεροι ξένοι όμιλοι ήδη ξιφουλκούν εναντίον της εφαρμογής των Solvency II θεωρώντας ότι τα κεφάλαια που εγκλωβίζονται στερούν τις ασφαλιστικές από απαραίτητες επενδύσεις και στόχους.  Με τιμητές  τις γερμανικές, γαλλικές, ολλανδικές και βρετανικές ασφαλιστικές εταιρείες  τα Solvency II ίσως χρειαστούν να πάρουν μία χρονική παράταση, αφού σύμφωνα με στοιχεία της Insurance Europe θα απαιτηθούν αρκετά δις. ευρώ προκειμένου να καλυφθούν οι κεφαλαιακές ανάγκες. Tα κεφάλαια αυτά είναι δύσκολο να βρεθούν σ’ αυτή την συγκυρία. Όμως όλοι οι ασφαλιστικοί όμιλοι θεωρούν ότι η μετάθεση των Solvency II είναι εφικτή αφού τελικά δεν διακυβεύεται τίποτε ουσιαστικό παρά μόνο η φερεγγυότητα (Solvency ) της Ευρωπαικής Επιτροπής.

Προγράμματα ομαδικής ασφάλισης από την Εθνική Ασφαλιστική

0

Η Εθνική Ασφαλιστική προσφέρει προγράμματα Ομαδικής Ασφάλισης που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των εργαζομένων τους και συνδυάζουν καλύψεις όπως ασφάλισης ζωής, μόνιμης ή προσωρινής ανικανότητας, επιδομάτων μητρότητας, δαπανών νοσοκομειακής και εξωνοσοκομειακής περίθαλψης, νοσοκομειακών και χειρουργικών επιδομάτων καθώς και ταξιδιωτικής βοήθειας.

Αναφορικά με τις καλύψεις Υγείας, τα προγράμματα εμπλουτίζονται με ένα πλήθος υπηρεσιών, οι οποίες προσφέρουν απ’ ευθείας κάλυψη στα συμβεβλημένα νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα, μείωσης των απαλλαγών ή/και αύξηση του ποσοστού κάλυψης σε περίπτωση προτίμησής τους από τον ασφαλισμένο.

Τα προγράμματα της Εθνικής Ασφαλιστικής προσαρμόζονται ευέλικτα τόσο στις πραγματικές ανάγκες της κάθε επιχείρησης (tailor made) όσο και στις οικονομικές της δυνατότητες, με στόχο την μεγιστοποίηση των παροχών που θα απολαμβάνει ο εργαζόμενος.  Η ανταποδοτικότητα των προγραμμάτων της Εθνικής Ασφαλιστικής αντικατοπτρίζεται όχι μόνο στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και παροχών που λαμβάνει ο εργαζόμενος, αλλά και στο χαμηλό κόστος που καλείται ο ίδιος να καταβάλει για την συνασφάλισή του, εκμεταλλευόμενος τις εξαιρετικές συμφωνίες που έχει επιτύχει η Εθνική Ασφαλιστική με τα συμβεβλημένα νοσοκομεία και διαγνωστικά κέντρα..

Επιπρόσθετα η Εθνική Ασφαλιστική προσφέρει ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα καθορισμένων εισφορών, είτε εγγυημένου επιτοκίου είτε αμιγώς επενδυτικά, τα οποία, σε σχεδιασμό με την κάθε επιχείρηση, αποσκοπούν στην μεγιστοποίηση ενός κεφαλαίου συνταξιοδότησης ικανό να αναπληρώσει την διαρκώς μειούμενη από το Κύριο Ασφαλιστικό Φορέα καταβαλλόμενη σύνταξη

Ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή που τα ασφαλιστικά ταμεία επαναπροσδιορίζουν τις παροχές προς τους ασφαλισμένους τους, η ομαδική ασφάλιση στην Εθνική Ασφαλιστική, λειτουργώντας συμπληρωματικά με την ατομική και κοινωνική ασφάλιση, μπορεί να επιτύχει την πλήρη κάλυψη των ασφαλιστικών αναγκών ενός εργαζομένου και της οικογένειάς του.

 

Πηγή: Περιοδικό Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)

Glassdrive® : Έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη

0

[starbox]

Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης και άρτια εξυπηρέτηση. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας της Glassdrive, που συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη και τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται. Όπως αναφέρει στο iw ο κύριος Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Saint-Gobain Autover Hellas, η πορεία της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. «Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας». Η στόχευση της εταιρείας τα επόμενα χρόνια είναι να παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στο πελατολόγιό της.

 

iw? Ποιες υπηρεσίες περιλαμβάνει η ασφάλιση θραύσης κρυστάλλων; Γιατί να την επιλέξει ο καταναλωτής;

 

Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης: Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής στην περίπτωση της θραύσης των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του. H αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δικιά του οικονομική επιβάρυνση. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν όλες τις αιτίες θραύσης, αλλά υπάρχουν και ορισμένες εταιρείες οι οποίες εξαιρούν κάποιες αιτίες θραύσης, όπως αυτές που οφείλονται σε ατύχημα, σε καιρικά φαινόμενα, αυτοκίνητα cabrio κ.λπ. Συνεπώς, ο ασφαλισμένος θα πρέπει να συμβουλεύεται πάντοτε την ασφαλιστική του εταιρεία για να γνωρίζει το ακριβές πακέτο κάλυψής του. Είναι προφανές ότι από άποψη κόστους η συμπληρωματική αυτή κάλυψη είναι προς όφελος του καταναλωτή. Εμείς στην Glassdrive® προσφέρουμε στους καταναλωτές εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστους σταθμούς τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη.

 

iw? Για ποιους λόγους να απευθυνθεί ο καταναλωτής σε μια εξειδικευμένη εταιρεία για να επισκευάσει τη ζημιά που έχουν τα κρύσταλλά του ή να τα αντικαταστήσει;

 

Κ.Δ.: Tα βασικά συστατικά ενός αξιόπιστου δικτύου στο οποίο μπορούν να βασιστούν οι καταναλωτές και οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι: Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία και αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό πως όταν μια εταιρεία εμπιστεύεται τον πελάτη της σε έναν συνεργάτη, ο τρόπος με τον οποίο θα εξυπηρετηθεί ο πελάτης από τον συνεργάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στη σχέση του πελάτη με την αρχική εταιρεία. Εμείς στην Glassdrive® προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας έχοντας σαν μέγιστη προτεραιότητά μας την ασφάλεια των πελατών μας:

 

  • Ως εταιρεία που ανήκει στον πολυεθνικό γαλλικό όμιλο Saint-Gobain, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημο προμηθευτή όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών, τοποθετούμε μόνο γνήσια ανταλλακτικά, για τα οποία δίνουμε πιστοποιητικό γνησιότητας.
  • Το δίκτυό μας απαρτίζεται από επαγγελματίες εξειδικευμένους τεχνίτες, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς από το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive®, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
  • Εγγυόμαστε για το αποτέλεσμα της εργασίας μας με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής.
  • Προσφέρουμε εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση αποδεδειγμένου κατασκευαστικού ελαττώματος.
  • Δεσμευόμαστε και εξυπηρετούμε τον πελάτη μας εντός 24 ωρών από την αναγγελία του συμβάντος.
  • Διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών εξυπηρέτησης και συνεργαζόμαστε με τις περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες, αναλαμβάνοντας τη γραφειοκρατική διαδικασία για λογαριασμό των πελατών μας.

 

iw? Είναι συχνές οι ζημιές θραύσης κρυστάλλων στους καταναλωτές;

 

Κ.Δ.: Η συχνότητα των ζημιών θραύσης στη χώρα μας εξαρτάται από τρεις κυρίως παράγοντες: α) την κυκλοφορία των οχημάτων, β) την κατάσταση των οδοστρωμάτων και γ) την εγκληματικότητα. Όσο περισσότερο κινούνται τα οχήματα στον δρόμο τόσο αυξάνεται η πιθανότητα το εμπρόσθιο κρύσταλλο να υποστεί θραύση. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η γενική κατάσταση των οδοστρωμάτων, καθώς ένα οδόστρωμα που δεν είναι σε καλή κατάσταση (λακκούβες, χαλίκια, πέτρες) επηρεάζει σημαντικά τη συχνότητα της θραύσης. Τέλος, η αύξηση ή η μείωση της εγκληματικότητας επηρεάζει ώς έναν βαθμό τη συχνότητα των ζημιών θραύσης των πλαϊνών κρυστάλλων του οχήματος.

 

iw? Μπορούν οι πελάτες σας να εξυπηρετηθούν άμεσα σε όλη την Ελλάδα;

 

Κ.Δ.: Η Glassdrive® είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φιλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 500 ιδιόκτητων και franchise σταθμών. Ανήκει στην Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Στην Ελλάδα, η Glassdrive® ξεκίνησε το 2008. Στα πέντε αυτά χρόνια, η εταιρεία μας, με την υποστήριξη των ασφαλιστικών εταιρειών, των συνεργατών της αλλά και των καταναλωτών, κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες. Στα πέντε αυτά χρόνια της πορείας μας, το δίκτυό μας υπερδιπλασιάστηκε και αριθμεί πλέον πάνω από 130 σταθμούς εξυπηρέτησης –45 επίσημους σταθμούς και περισσότερα από 90 συνεργαζόμενα συνεργεία– σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, το δίκτυό μας διαθέτει τις υπηρεσίες κινητής μονάδας εξυπηρέτησης πελατών στον χώρο που επιθυμούν, παρέχοντάς τους ευκολία και οικονομία. Επομένως, οι πελάτες μας μπορούν με ένα απλό τηλεφώνημα στο τηλεφωνικό μας κέντρο (210 55 93 976), που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, να εξυπηρετηθούν άμεσα και γρήγορα σε οποιονδήποτε σταθμό του δικτύου μας τους εξυπηρετεί, απολαμβάνοντας τις μοναδικές υπηρεσίες μας.

 

iw? Υπάρχουν σχέδια για τη διεύρυνση των εργασιών σας; Ποια είναι αυτά;

 

Κ.Δ.: Το μυστικό της επιτυχίας της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας. Ως πάροχος υπηρεσιών θραύσης, θέλουμε να επιλύουμε τα προβλήματα των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του πελάτη μας, επαναφέροντας το όχημά του στην αρχική του κατάσταση και κάνοντάς το και πάλι ασφαλές. Κι αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε, καθώς η Glassdrive® χρησιμοποιεί γνήσια ανταλλακτικά και τα κατάλληλα εργαλεία. Αλλά η εργασία δεν μπορεί να διεξαχθεί μόνο με ποιοτικά εργαλεία: οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά στην Glassdrive®. Οι τεχνικοί μας είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και οι δεξιότητές τους είναι άριστες, καθώς ενημερώνονται και εκπαιδεύονται διαρκώς από το παγκόσμιο δίκτυο της Glassdrive®. Σε όλες τις δραστηριότητές μας εστιάζουμε πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα. Η στρατηγική μας για τα επόμενα χρόνια είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα, προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους συνεργάτες και στους πελάτες μας.

 

iw? Ποιες λύσεις παρέχετε σαν εταιρεία;

 

Κ.Δ.: Πέρα από την επισκευή παρμπρίζ και την αντικατάσταση κρυστάλλων, η Glassdrive® προσφέρει τις εξής υπηρεσίες στους πελάτες της:

 

  • Εφαρμογή Aquacontrol: Μια υδροαπωθητική επίστρωση που βελτιώνει την άνεση και την ορατότητα του οδηγού σε όλες τις καιρικές συνθήκες.
  • Τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών: Μια μεμβράνη που απορροφά τη θερμότητα, με στόχο να διατηρεί δροσερό το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Προσφέρει προστασία UV, εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει την ιδιωτικότητα.
  • Επισκευή φαναριών: Επισκευή βαθιών εκδορών, λείανση φθαρμένων επιφανειών και στίλβωση των θολών φαναριών, για να ανακτήσουν την καθαρή και διαυγή εμφάνισή τους.
  • Αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων.
  • Αντικατάσταση και επισκευή μηχανισμών πλαϊνών κρυστάλλων θυρών.
  • Αντικατάσταση πλαϊνών καθρεπτών.

 

Βασική μας προτεραιότητα είναι να προσπαθούμε πάντοτε να βελτιώνουμε το εύρος και το επίπεδο των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας, ανταποκρινόμενοι δημιουργικά στις νέες συνθήκες της αγοράς.

 

iw? Με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε στην ασφαλιστική αγορά;

 

Κ.Δ.: Η Glassdrive® συνεργάζεται με τις περισσότερες και μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. Οι συνεργασίες μας διέπονται από πλήρη διαφάνεια, η οποία επιτυγχάνεται μέσω της κεντρικής διαχείρισης και τιμολόγησης των ζημιών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε ασφαλιστικής εταιρείας και της εποπτικής αρχής. Όσον αφορά τις συνεργασίες μας, ενδεικτικά αναφέρω με τυχαία σειρά την Interamerican, την Groupama-Φοίνιξ, την Ευρωπαϊκή Ένωση-Μinetta, την Εθνική, την Ευρωπαϊκή Πίστη, την Interlife, την AIG, την Allianz, την Interasco, την Αιγαίον, την Ergo, την Υδρόγειο, την Αγροτική, την Generali, την AXA, την International Life, την Ατλαντική Ένωση, τη Δύναμις, τη Συνεταιριστική, την NP Νέος Ποσειδών, τη Nequs, τη Eurostatus, τη City, κ.ά.

 

 

 

Ο Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1965. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing στο Deree College και είναι κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει εικοσαετή εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων και του marketing και έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του αυτοκινήτου και των κατασκευών.

Τον Φεβρουάριο του 2010 ανέλαβε τη θέση του market development manager στην Saint-Gobain Autover Hellas και από τον Σεπτέμβριο του 2011 κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας.

Μειώνεται το δίχτυ κοινωνικής ασφάλειας στην Ευρώπη

0

 

Τρόπους να γεφυρώσουν το κοινωνικό κενό, που δημιουργείται από τη συνεχή μείωση των παροχών του δημοσίου προς τους πολίτες πρέπει να βρουν οι Ευρωπαίοι, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει ο ιδιωτικός τομέας μέσα από συμπράξεις με το δημόσιο. Οι εξελίξεις στις ευρωπαικές οικονομίες, στα συνταξιοδοτικά συστήματα και στη δημόσια υγεία έχουν οδηγήσει σε αυξημένες ανάγκες από την πλευρά των πολιτών, που έχουν απολέσει το Δίκτυ προστασίας που είχαν τα προηγούμενα χρόνια. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι ότι δημόσιες κοινωνικές δαπάνες μεταξύ των κρατών-μελών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης, έχουν αυξηθεί από το 15,4 % του ΑΕΠ το 1980 στο 21,6 % στο τέλος του 2014.Με τις προυποάρχουσες κοινωνικές δομές να υποχωρούν, μεγάλος αριθμός Ευρωπαίων, που έχουν βιώσει την τελευταία πενταετία αλλαγές στο βιοτικό τους επίπεδο κυρίως μέσω της μείωσης των εισοδημάτων,  παραμένει εκτεθειμένος σε βασικούς τομείς όπως η ζωή και η υγεία.

 

Σύμφωνα με έρευνα της Zurich η προσπάθεια για να γεφυρωθεί το χάσμα κοινωνικής προστασίας πρέπει να έρθει μέσα από τη συνεργασία του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα.

 

Οι οικονομίες των κρατών μελών πιέζονται από τρεις παράγοντες:

 

  1. Τις δημογραφικές εξελίξεις: Η γήρανση του πληθυσμού, η ταχεία αύξηση του πληθυσμού και η υπογεννητικότητα, αυξάνουν τη ζήτηση για την κοινωνική προστασία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των εργαζομένων που συνεισφέρουν στα κοινωνικά συστήματα μειώνεται. Στην επικαιροποίηση του 2015 της έκθεσής του για τον παγκόσμιο πληθυσμό, ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών προβλέπει ότι ο αριθμός των εργαζομένων ανά συνταξιούχο θα μειωθεί δραματικά. Η έκθεση αναφέρει ότι, «μέχρι το 2050, επτά χώρες της Ασίας, 24 ευρωπαϊκές χώρες, και τέσσερις χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής αναμένεται να έχουν το δείκτη PSR κάτω από το 2, υπογραμμίζοντας τις δημοσιονομικές και πολιτικές πιέσεις που θα υποστούν τα συστήματα υγειονομικής περίθαλψης
  2. Συρρίκνωση του εισοδήματος: Η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας αναφέρει ότι οι πραγματικοί μισθοί έχουν σε μεγάλο βαθμό παραμείνει σταθεροί στις ανεπτυγμένες οικονομίες κατά την τελευταία δεκαετία, και έχουν μειωθεί σε συγκεκριμένες χώρες, που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
  3. Φαύλος κύκλος: Η μείωση των εισοδημάτων δημιουργεί μεγαλύτερη εξάρτηση από τις κοινωνικές δαπάνες του σε μια εποχή που πολλά ανεπτυγμένα κράτη προσπαθούν να περικόψει τις μελλοντικές δεσμεύσεις πρόνοιας. Στην Ευρώπη, για παράδειγμα, τα στοιχεία της Eurostat δείχνουν ότι ένα στα τέσσερα άτομα στα 28 κράτη μέλη της ΕΕ διατρέχουν τον κίνδυνο της φτώχειας ή του κοινωνικού αποκλεισμού. Ως αποτέλεσμα, αυτά τα συστήματα γίνονται όλο και πιο βιώσιμα.

 

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες λύσεις ότι κι αν τύχει

0

Στην ΑΤΕ Ασφαλιστική προσφέρουμε μία πλήρη σειρά προϊόντων τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, όσο και στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών. Με φιλοσοφία που εστιάζει στον άνθρωπο, προσαρμόζουμε συνεχώς το προϊόντικό χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να είμαστε πάντα στο πλευρό των πελατών μας για να τους προστατεύουμε και να διασφαλίζουμε κάθε τι που αξίζει από ένα ευρύτατο φάσμα κινδύνων στους οποίους μπορούν να εκτεθούν. Με το εξειδικευμένο προσωπικό και τους Συνεργάτες μας, παρέχουμε στους πελάτες μας συνεπή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ατομικό/οικογενειακό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο, εξασφαλίζοντάς τους σιγουριά και οικονομική σταθερότητα, ό,τι κι αν τύχει.

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Ζωής – Υγείας – Εισοδήματος:

Διαθέτοντας εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία, παρέχουμε μία ολοκληρωμένη σειρά Ασφαλιστικών Προγραμμάτων που καλύπτει κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη από απρόβλεπτους κινδύνους, για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα, την επένδυση, το μέλλον των παιδιών:

  • Ομαδικών Ασφαλίσεων
  • Ασφαλίσεων Ζωής
  • Προσωπικού Ατυχήματος
  • Πλήρους Νοσοκομειακής και Εξωνοσοκομειακής κάλυψης
  • Ανικανότητας για Εργασία
  • Απώλειας Εισοδήματος
  • Εξασφάλισης του παιδιού
  • Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Περιουσιακών Στοιχείων:

Τα ασφαλιστικά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής καλύπτουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα κάθε τομέα της σύγχρονης δραστηριότητας, με ασφαλίσεις:

  • Αυτοκινήτων
  • Πυρός
  • Κατοικιών
  • Επαγγελματικής Στέγης
  • Απώλειας Μικτών Κερδών
  • Θραύσης Κρυστάλλων
  • Κλοπής Χρηματοκιβωτίων
  • Θερμοκηπίων
  • Φωτοβολταϊκών Συστημάτων
  • Τεχνικών και Κατασκευαστικών Έργων, Συναρμολόγησης, Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Αστικής ευθύνης
  • Νομικής προστασίας
  • Οδικής Βοήθειας
  • Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
  • Μεταφορών Χερσαίων, Θαλάσσιων και Αεροπορικών
  • Αλιευτικών και Σκαφών Αναψυχής
  • Πληρωμάτων Πλοίων
  • Φυτικού και Ζωικού τομέα
  • Υδατοκαλλιεργειών

Πηγή: Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες λύσεις ότι κι αν τύχει

0

Στην ΑΤΕ Ασφαλιστική προσφέρουμε μία πλήρη σειρά προϊόντων τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, όσο και στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών. Με φιλοσοφία που εστιάζει στον άνθρωπο, προσαρμόζουμε συνεχώς το προϊόντικό χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να είμαστε πάντα στο πλευρό των πελατών μας για να τους προστατεύουμε και να διασφαλίζουμε κάθε τι που αξίζει από ένα ευρύτατο φάσμα κινδύνων στους οποίους μπορούν να εκτεθούν. Με το εξειδικευμένο προσωπικό και τους Συνεργάτες μας, παρέχουμε στους πελάτες μας συνεπή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ατομικό/οικογενειακό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο, εξασφαλίζοντάς τους σιγουριά και οικονομική σταθερότητα, ό,τι κι αν τύχει.

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Ζωής – Υγείας – Εισοδήματος:

Διαθέτοντας εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία, παρέχουμε μία ολοκληρωμένη σειρά Ασφαλιστικών Προγραμμάτων που καλύπτει κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη από απρόβλεπτους κινδύνους, για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα, την επένδυση, το μέλλον των παιδιών:

  • Ομαδικών Ασφαλίσεων
  • Ασφαλίσεων Ζωής
  • Προσωπικού Ατυχήματος
  • Πλήρους Νοσοκομειακής και Εξωνοσοκομειακής κάλυψης
  • Ανικανότητας για Εργασία
  • Απώλειας Εισοδήματος
  • Εξασφάλισης του παιδιού
  • Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Περιουσιακών Στοιχείων:

Τα ασφαλιστικά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής καλύπτουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα κάθε τομέα της σύγχρονης δραστηριότητας, με ασφαλίσεις:

  • Αυτοκινήτων
  • Πυρός
  • Κατοικιών
  • Επαγγελματικής Στέγης
  • Απώλειας Μικτών Κερδών
  • Θραύσης Κρυστάλλων
  • Κλοπής Χρηματοκιβωτίων
  • Θερμοκηπίων
  • Φωτοβολταϊκών Συστημάτων
  • Τεχνικών και Κατασκευαστικών Έργων, Συναρμολόγησης, Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Αστικής ευθύνης
  • Νομικής προστασίας
  • Οδικής Βοήθειας
  • Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
  • Μεταφορών Χερσαίων, Θαλάσσιων και Αεροπορικών
  • Αλιευτικών και Σκαφών Αναψυχής
  • Πληρωμάτων Πλοίων
  • Φυτικού και Ζωικού τομέα
  • Υδατοκαλλιεργειών

Πηγή: Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένες λύσεις ότι κι αν τύχει

0

Στην ΑΤΕ Ασφαλιστική προσφέρουμε μία πλήρη σειρά προϊόντων τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, όσο και στις ασφαλίσεις κατά Ζημιών. Με φιλοσοφία που εστιάζει στον άνθρωπο, προσαρμόζουμε συνεχώς το προϊόντικό χαρτοφυλάκιό μας, ώστε να είμαστε πάντα στο πλευρό των πελατών μας για να τους προστατεύουμε και να διασφαλίζουμε κάθε τι που αξίζει από ένα ευρύτατο φάσμα κινδύνων στους οποίους μπορούν να εκτεθούν. Με το εξειδικευμένο προσωπικό και τους Συνεργάτες μας, παρέχουμε στους πελάτες μας συνεπή και ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τόσο σε ατομικό/οικογενειακό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο, εξασφαλίζοντάς τους σιγουριά και οικονομική σταθερότητα, ό,τι κι αν τύχει.

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Ζωής – Υγείας – Εισοδήματος:

Διαθέτοντας εξειδικευμένη γνώση και πολυετή εμπειρία, παρέχουμε μία ολοκληρωμένη σειρά Ασφαλιστικών Προγραμμάτων που καλύπτει κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη από απρόβλεπτους κινδύνους, για τη ζωή, την υγεία, το εισόδημα, την επένδυση, το μέλλον των παιδιών:

  • Ομαδικών Ασφαλίσεων
  • Ασφαλίσεων Ζωής
  • Προσωπικού Ατυχήματος
  • Πλήρους Νοσοκομειακής και Εξωνοσοκομειακής κάλυψης
  • Ανικανότητας για Εργασία
  • Απώλειας Εισοδήματος
  • Εξασφάλισης του παιδιού
  • Επενδυτικά και Συνταξιοδοτικά Προγράμματα εγγυημένων αποδόσεων

 

Ασφαλιστικά Προγράμματα Προστασίας Περιουσιακών Στοιχείων:

Τα ασφαλιστικά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής καλύπτουν ευέλικτα και ολοκληρωμένα κάθε τομέα της σύγχρονης δραστηριότητας, με ασφαλίσεις:

  • Αυτοκινήτων
  • Πυρός
  • Κατοικιών
  • Επαγγελματικής Στέγης
  • Απώλειας Μικτών Κερδών
  • Θραύσης Κρυστάλλων
  • Κλοπής Χρηματοκιβωτίων
  • Θερμοκηπίων
  • Φωτοβολταϊκών Συστημάτων
  • Τεχνικών και Κατασκευαστικών Έργων, Συναρμολόγησης, Μηχανικών Βλαβών και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού
  • Αστικής ευθύνης
  • Νομικής προστασίας
  • Οδικής Βοήθειας
  • Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
  • Μεταφορών Χερσαίων, Θαλάσσιων και Αεροπορικών
  • Αλιευτικών και Σκαφών Αναψυχής
  • Πληρωμάτων Πλοίων
  • Φυτικού και Ζωικού τομέα
  • Υδατοκαλλιεργειών

Πηγή: Insurance World (Ιουλίου – Αυγούστου)