Στις επιλογές της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά και στη προσαρμογή των προτεραιοτήτων στη διαχείριση των υγειονομικών αναγκών μεταναστών και προσφύγων αναφέρθηκε ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας Ι. Μπασκόζος στη διαπεριφερειακή συνάντηση του Διεθνή Οργανισμού Μετανάστευσης (ΙΟΜ) και του Ιδρύματος Ασίας-Ευρώπης (ASEF) στη Γενεύη.
Κατά τον κ. Μπασκόζο, η ανάγκη κάλυψης όλων των αναγκών υγείας των πληθυσμών αυτών συμβαδίζει με την ανάγκη συνεργασίας, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, όλων των κρατικών φορέων, καθώς και των εθελοντών και των μη κυβερνητικών οργανώσεων, με την ευθύνη του συντονισμού να ανήκει στο Υπουργείο Υγείας και στην Κυβέρνηση.
Επί της ουσίας, ο γ.γ. περιέγραψε τα βασικά σημεία του Εθνικού Σχεδίου Δράσης που εκπονεί η αρμόδια Επιτροπή, υπογραμμίζοντας τη σημασία προσαρμογής των δράσεων και στο σενάριο μόνιμης παραμονής μεγάλου αριθμού προσφύγων και μεταναστών στην Ελλάδα. Αντίστοιχα, σημαντική παράμετρο στον σχεδιασμό αποτελεί και η αλλαγή των καιρικών συνθηκών, ενώ νέες προτεραιότητες η διαχείριση χρόνιων νοσημάτων, η πλήρης εμβολιαστική κάλυψη των παιδιών, η μητρική φροντίδα, ο έλεγχος των τροφίμων και οι ψεκασμοί για καταπολέμηση των κουνουπιών.
Αναφερόμενος στην πρόσφατη συμφωνία μεταξύ Ευρωπαϊκής Επιτροπής και Τουρκίας, ο κ. Μπασκόζος έκανε λόγο για ένα μεγάλο και δύσκολο καθήκον, αφού «κύριος στόχος της Κυβέρνησης είναι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και η κάλυψη των αναγκών υγείας προσφύγων και μεταναστών».
«Η Ελλάδα ούτε θέλει ούτε μπορεί να προβεί σε ενέργειες που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και τη ζωή των μετακινούμενων πληθυσμών ούτε μπορεί μόνη της να σηκώσει το βάρος της προσφυγικής κρίσης, που επιδεινώνεται από μονομερείς ενέργειες άλλων χωρών», προσέθεσε.
Ασύμφορη καθίσταται η εξαγορά πλασματικών ετών με τη μεταρρύθμιση που επιχειρείται στην κοινωνική ασφάλιση, καθώς αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού της οδηγώντας σε αυξήσεις «φωτιά».
Σήμερα η εξαγορά πλασματικών ετών ασφάλισης υπολογίζεται μηνιαίως ως το 6,67% επί του συντάξιμου μισθού, όπου συντάξιμος μισθός είναι ο βασικός μέχρι και 31/10/2011, συν 140,80 ευρώ. Με τις νέες διατάξεις που προβλέπονται στο Ασφαλιστικό Νομοσχέδιο, η εξαγορά των πλασματικών ετών θα αυξηθεί στο 20% επί του συντάξιμου μισθού, ο οποίος στο μεταξύ θα υπολογίζεται με βάση το σύνολο των αποδοχών.
Το άρθρο 15 αναφέρει χαρακτηριστικά: «… όπου για την αναγνώριση των πλασματικών αυτών χρόνων ασφάλισης προβλέπεται καταβολή εισφοράς, η αναγνώριση γίνεται με την καταβολή από τον ασφαλισμένο για κάθε μήνα αναγνωριζόμενου χρόνου ασφάλισης της εισφοράς ασφαλισμένου και εργοδότη, στο ποσοστό που ισχύει κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης εξαγοράς. Η ως άνω εισφορά υπολογίζεται επί των συντάξιμων αποδοχών του ασφαλισμένου κατά το μήνα υποβολής της αίτησης εξαγοράς και, εφόσον έχει διακοπεί η απασχόληση, επί των αποδοχών του τελευταίου μήνα απασχόλησης αναπροσαρμοσμένων κατά την ετήσια μεταβολή μισθών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το συνολικό ποσό της κατά τα ανωτέρω εξαγοράς καταβάλλεται σε τόσες μηνιαίες δόσεις, όσοι είναι οι μήνες που αναγνωρίζονται. Το ποσό αυτό μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ, οπότε παρέχεται έκπτωση 15%».
«Η κυβέρνηση εκτός της διάλυσης της Κοινωνικής Ασφάλισης κάνει ασύμφορη την αναγνώριση πλασματικών ετών Ασφάλισης, οδηγώντας έτσι όλους να κάνουν χρήση του δικαιώματος σύνταξης» σχολιάζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση μεθοδεύει παράλληλα νέες άμεσες μειώσεις μισθών.
Όπως εξηγεί, με το άρθρο 5 του Νομοσχεδίου «Ενιαίοι κανόνες ασφάλισης – παροχών υπαλλήλων Δημοσίου» από 1/1/2017 το συνολικό ποσοστό εισφοράς κλάδου σύνταξης στον ΕΦΚΑ ασφαλισμένου και εργοδότη ορίζεται σε 20% επί των συντάξιμων μηνιαίων αποδοχών των προσώπων της παρ. 1α του άρ. 4, όπως αυτές ισχύουν κάθε φορά. Το ποσοστό αυτό κατανέμεται κατά 6,67% σε βάρος του ασφαλισμένου και κατά 13,33% σε βάρος του Δημοσίου και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 περ. γ του παρόντος.
Συνεπώς, στο Δημόσιο η εισφορά εργοδότη στις εξαγορές πλασματικών ετών θα επιβαρύνει τον ασφαλισμένο, επισημαίνει η Ομοσπονδία, η οποία εκτιμά ακόμη πως με βάση τα προαναφερόμενα οι υπάλληλοι που κατέθεσαν αιτήσεις εξαγοράς πλασματικών ετών πριν από την ψήφιση του Νομοσχεδίου, κινδυνεύουν να εξεταστούν όχι κατά την συνταξιοδότηση, αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα. «Ποιος Δημόσιος Υπάλληλος μπορεί να διαθέτει σήμερα 300 ευρώ το μήνα για εξαγορά πλασματικών ετών ασφάλισης, από τον ήδη κουτσουρεμένο μισθό του;» διερωτάται λογικά η ΠΟΕΔΗΝ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τις ισχύουσες διατάξεις η δυνατότητα επαναφοράς του αιτήματος εξαγοράς, σε περίπτωση μη αποδοχής του πρώτου αιτήματος, δεν προβλέπεται.
Τον προβληματισμό τους για μια σειρά παρεμβάσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του ΕΟΠΥΥ εκφράζουν οι συμβεβλημένοι γιατροί, παρά την επί της αρχής συμφωνία τους με αυτή την προσπάθεια.
Ο κλάδος εκτιμά πως οι διαδικασίες εκσυγχρονισμού του Οργανισμού θα πρέπει να πληρούν τις εξής προϋποθέσεις: 1) μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών, 2) ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας του ιατρικού κόσμου και 3) επίσπευση της πληρωμής των δεδουλευμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών που χρονολογούνται από το 2012. «Αντ’ αυτού, είμαστε υποχρεωμένοι να αναδείξουμε και να διαμαρτυρηθούμε για τα έντονα προβλήματα που έχουν ανακύψει στο τρέχον χρονικό διάστημα από σωρεία δυσλειτουργιών» λέει η Άννα Μαστοράκου, πρόεδρος ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ, επισημαίνοντας καταρχήν τη δυσαρέσκεια των συμβεβλημένων γιατρών για τη μεγάλη καθυστέρηση που παρατηρείται για την πλήρη εκκαθάριση των δαπανών Ιανουαρίου 2016, ενώ εκκρεμούν αυξημένες υποχρεώσεις (εδώ).
Σε συνδυασμό με την εκκαθάριση, τους συμβεβλημένους γιατρούς προβληματίζει επίσης ο νέος τρόπος υποβολής των παραστατικών, τα οποία πλέον κατατίθενται στην Αθήνα απ’ όλη την Ελλάδα (εδώ). «Οι εικόνες από την υπηρεσία αυτή είναι προς το παρόν απογοητευτικές, ως προς την οργάνωση, χωρίς καμία ασφαλή διαδικασία ως προς τον τρόπο παραλαβής των παραστατικών» αναφέρει η κ. Μαστοράκου, επισημαίνοντας παράλληλα πως «η γραφειοκρατία παραμένει πολύπλοκη, δεδομένου ότι και πάλι χρειάζεται η προσκόμιση στις Πε.Δι. της φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας».
«Αγκάθι» αποτελούν και οι νέες οδηγίες συνταγογράφησης για παρακλινικές εξετάσεις και επισκέψεις (εδώ) για τις οποίες ο γιατρός δεν γνωρίζει εξαρχής εάν ο ασφαλισμένος δικαιούται δωρεάν επίσκεψη, ενώ εντοπίζονται και ασάφειες στην προβλεπόμενη διαδικασία σε περίπτωση υπέρβασης. «Με ποια κριτήρια ο ιατρός θα κληθεί για εξηγήσεις, κυρώσεις ή πρόστιμο και με ποιο δικαίωμα ένστασης και επαναφοράς με επαρκέστερη επιστημονική τεκμηρίωση (κατευθυντήριες οδηγίες);»ρωτάει σχετικά η πρόεδρος της ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ.
Ο κλάδος άλλωστε βρίσκεται ήδη επί ποδός με αφορμή τις πρόσφατες εξελίξεις που αφορούν στο Ασφαλιστικό (εδώκι εδώ), καθώς και σε ετοιμότητα για την αποτροπή υπογραφής «λεόντειων» όρων ενόψει της υπογραφής νέων συμβάσεων με τον ΕΟΠΥΥ.
Τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2016, 17.00-21.00, στο Philippos Xenia Hotel των Σερρών πραγματοποιείται η 13η Ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών, με θέμα «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency II. Εταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα».
Η ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, για τις εξελίξεις, τα προβλήματα και τις προοπτικές της, αποτελεί πρώτιστη επιλογή του insuranceforum.gr από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα. Αιχμή του δόρατος αποτελούν οι ημερίδες που διοργανώνονται σε πολλές πόλεις, κυρίως της περιφέρειας, και προσφέρουν όχι μόνο ενημέρωση από υπεύθυνα στελέχη της αγοράς, αλλά και μοναδική ευκαιρία συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ εταιρειών και διαμεσολαβητών. Ο ρόλος των κατά τόπους συλλογικών φορέων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών είναι καταλυτικός, αφού η από κοινού συνδιοργάνωση των ημερίδων με το insuranceforum.gr αποδεικνύει ότι σε κάθε τοπική κοινωνία υπάρχουν υγιείς δυνάμεις που ενδιαφέρονται για την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την προάσπιση των συμφερόντων των μελών τους και εντέλει την επαγγελματική τους υπόσταση και ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο αυτό, η συνδιοργάνωση της 13ης Ημερίδας με τον Σύλλογο Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών αποτελεί ένα ακόμα βήμα, μετά τις ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν με τεράστια επιτυχία τον Ιανουάριο του 2016 στην Θεσσαλονίκη και τον Μάρτιο στη Λάρισα. Οι Ημερίδες του insuranceforum.gr έχουν πλέον νέα οργανωτική δομή, με ομιλίες αλλά κυρίως με «τραπέζια συζήτησης», συμμετοχή των παρισταμένων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση ουσιαστικών συμπερασμάτων. Υπενθυμίζεται ότι η πόλη των Σερρών είχε φιλοξενήσει και την 7η Ημερίδα τον Φεβρουάριο του 2015, την οποία είχε αγκαλιάσει όλη η τοπική ασφαλιστική αγορά.
Σήμερα, οι εξελίξεις και τα προβλήματα έχουν διαφοροποιηθεί. Η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 εντός του νέου πλαισίου SolvencyII, υιοθετώντας ένα ενιαίο σύστημα υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε πλήρως το επί πολλά χρόνια ισχύον σύστημα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, ο οποίος καλείται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.
Παράλληλα, ο ανταγωνισμός των εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτου έχει φθάσει σε οριακά σημεία, ενώ το φαινόμενο των μαύρων κωδικών έχει διογκωθεί επικίνδυνα και αποτελεί πρόκληση που ανησυχεί τους πάντες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, κυρίως οι ανεξάρτητοι, λειτουργούν πλέον σε ένα ακόμα πιο νεφελώδες περιβάλλον, βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται και αναζητούν εξηγήσεις και λύσεις.
Όλα αυτά τα ζητήματα θα τεθούν και θα συζητηθούν με την συμμετοχή ανθρώπων της αγοράς, εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητικών μονάδων στη νέα ημερίδα του insuranceforum.gr στις Σέρρες, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην τοπική ασφαλιστική αγορά.
Η ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), ενώ, όπως πάντα, τον συντονισμό θα αναλάβει ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation.
Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας
INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
GLASSDRIVE
Χορηγός Ημερίδας
AIG
Η Ημερίδα υποστηρίζεται επικοινωνιακά μεταξύ άλλων και από το insuranceworld.gr, το Περιοδικό insuranceworld και την εφημερίδα asfalizomai
Για περισσότερες πληροφορίες και για τα χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Βασιλειάδη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr.
Τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2016, 17.00-21.00, στο Philippos Xenia Hotel των Σερρών πραγματοποιείται η 13η Ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών, με θέμα «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency II. Εταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα».
Η ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, για τις εξελίξεις, τα προβλήματα και τις προοπτικές της, αποτελεί πρώτιστη επιλογή του insuranceforum.gr από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα. Αιχμή του δόρατος αποτελούν οι ημερίδες που διοργανώνονται σε πολλές πόλεις, κυρίως της περιφέρειας, και προσφέρουν όχι μόνο ενημέρωση από υπεύθυνα στελέχη της αγοράς, αλλά και μοναδική ευκαιρία συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ εταιρειών και διαμεσολαβητών. Ο ρόλος των κατά τόπους συλλογικών φορέων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών είναι καταλυτικός, αφού η από κοινού συνδιοργάνωση των ημερίδων με το insuranceforum.gr αποδεικνύει ότι σε κάθε τοπική κοινωνία υπάρχουν υγιείς δυνάμεις που ενδιαφέρονται για την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την προάσπιση των συμφερόντων των μελών τους και εντέλει την επαγγελματική τους υπόσταση και ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο αυτό, η συνδιοργάνωση της 13ης Ημερίδας με τον Σύλλογο Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών αποτελεί ένα ακόμα βήμα, μετά τις ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν με τεράστια επιτυχία τον Ιανουάριο του 2016 στην Θεσσαλονίκη και τον Μάρτιο στη Λάρισα. Οι Ημερίδες του insuranceforum.gr έχουν πλέον νέα οργανωτική δομή, με ομιλίες αλλά κυρίως με «τραπέζια συζήτησης», συμμετοχή των παρισταμένων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση ουσιαστικών συμπερασμάτων. Υπενθυμίζεται ότι η πόλη των Σερρών είχε φιλοξενήσει και την 7η Ημερίδα τον Φεβρουάριο του 2015, την οποία είχε αγκαλιάσει όλη η τοπική ασφαλιστική αγορά.
Σήμερα, οι εξελίξεις και τα προβλήματα έχουν διαφοροποιηθεί. Η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 εντός του νέου πλαισίου SolvencyII, υιοθετώντας ένα ενιαίο σύστημα υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε πλήρως το επί πολλά χρόνια ισχύον σύστημα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, ο οποίος καλείται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.
Παράλληλα, ο ανταγωνισμός των εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτου έχει φθάσει σε οριακά σημεία, ενώ το φαινόμενο των μαύρων κωδικών έχει διογκωθεί επικίνδυνα και αποτελεί πρόκληση που ανησυχεί τους πάντες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, κυρίως οι ανεξάρτητοι, λειτουργούν πλέον σε ένα ακόμα πιο νεφελώδες περιβάλλον, βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται και αναζητούν εξηγήσεις και λύσεις.
Όλα αυτά τα ζητήματα θα τεθούν και θα συζητηθούν με την συμμετοχή ανθρώπων της αγοράς, εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητικών μονάδων στη νέα ημερίδα του insuranceforum.gr στις Σέρρες, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην τοπική ασφαλιστική αγορά.
Η ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), ενώ, όπως πάντα, τον συντονισμό θα αναλάβει ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation.
Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας
INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
GLASSDRIVE
Χορηγός Ημερίδας
AIG
Η Ημερίδα υποστηρίζεται επικοινωνιακά μεταξύ άλλων και από το insuranceworld.gr, το Περιοδικό insuranceworld και την εφημερίδα asfalizomai
Για περισσότερες πληροφορίες και για τα χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Βασιλειάδη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr.
Τη Δευτέρα 30 Μαΐου 2016, 17.00-21.00, στο Philippos Xenia Hotel των Σερρών πραγματοποιείται η 13η Ημερίδα του insuranceforum.gr και του Συλλόγου Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών, με θέμα «Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά και η εφαρμογή του Solvency II. Εταιρείες και διαμεσολαβητές μπροστά σε νέα δεδομένα».
Η ενημέρωση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, για τις εξελίξεις, τα προβλήματα και τις προοπτικές της, αποτελεί πρώτιστη επιλογή του insuranceforum.gr από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα. Αιχμή του δόρατος αποτελούν οι ημερίδες που διοργανώνονται σε πολλές πόλεις, κυρίως της περιφέρειας, και προσφέρουν όχι μόνο ενημέρωση από υπεύθυνα στελέχη της αγοράς, αλλά και μοναδική ευκαιρία συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ εταιρειών και διαμεσολαβητών. Ο ρόλος των κατά τόπους συλλογικών φορέων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών είναι καταλυτικός, αφού η από κοινού συνδιοργάνωση των ημερίδων με το insuranceforum.gr αποδεικνύει ότι σε κάθε τοπική κοινωνία υπάρχουν υγιείς δυνάμεις που ενδιαφέρονται για την ενημέρωση, την εκπαίδευση, την προάσπιση των συμφερόντων των μελών τους και εντέλει την επαγγελματική τους υπόσταση και ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο αυτό, η συνδιοργάνωση της 13ης Ημερίδας με τον Σύλλογο Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν. Σερρών αποτελεί ένα ακόμα βήμα, μετά τις ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν με τεράστια επιτυχία τον Ιανουάριο του 2016 στην Θεσσαλονίκη και τον Μάρτιο στη Λάρισα. Οι Ημερίδες του insuranceforum.gr έχουν πλέον νέα οργανωτική δομή, με ομιλίες αλλά κυρίως με «τραπέζια συζήτησης», συμμετοχή των παρισταμένων, διάλογο, ανταλλαγή απόψεων και έκδοση ουσιαστικών συμπερασμάτων. Υπενθυμίζεται ότι η πόλη των Σερρών είχε φιλοξενήσει και την 7η Ημερίδα τον Φεβρουάριο του 2015, την οποία είχε αγκαλιάσει όλη η τοπική ασφαλιστική αγορά.
Σήμερα, οι εξελίξεις και τα προβλήματα έχουν διαφοροποιηθεί. Η ασφαλιστική αγορά λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 εντός του νέου πλαισίου SolvencyII, υιοθετώντας ένα ενιαίο σύστημα υπολογισμού των κεφαλαιακών απαιτήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου, το οποίο αντικατέστησε πλήρως το επί πολλά χρόνια ισχύον σύστημα, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, ο οποίος καλείται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας του.
Παράλληλα, ο ανταγωνισμός των εταιρειών στον κλάδο αυτοκινήτου έχει φθάσει σε οριακά σημεία, ενώ το φαινόμενο των μαύρων κωδικών έχει διογκωθεί επικίνδυνα και αποτελεί πρόκληση που ανησυχεί τους πάντες. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, κυρίως οι ανεξάρτητοι, λειτουργούν πλέον σε ένα ακόμα πιο νεφελώδες περιβάλλον, βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται και αναζητούν εξηγήσεις και λύσεις.
Όλα αυτά τα ζητήματα θα τεθούν και θα συζητηθούν με την συμμετοχή ανθρώπων της αγοράς, εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητικών μονάδων στη νέα ημερίδα του insuranceforum.gr στις Σέρρες, η οποία καλείται να διαδραματίσει τον δικό της πρωτοποριακό και αναπτυξιακό ρόλο στην τοπική ασφαλιστική αγορά.
Η ημερίδα θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ) και της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), ενώ, όπως πάντα, τον συντονισμό θα αναλάβει ο Αριστείδης Βασιλειάδης, γενικός διευθυντής της Insurance Innovation.
Μεγάλοι Χορηγοί Ημερίδας
INTERLIFE ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΟΡΙΖΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
GLASSDRIVE
Χορηγός Ημερίδας
AIG
Η Ημερίδα υποστηρίζεται επικοινωνιακά μεταξύ άλλων και από το insuranceworld.gr, το Περιοδικό insuranceworld και την εφημερίδα asfalizomai
Για περισσότερες πληροφορίες και για τα χορηγικά πακέτα μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Βασιλειάδη, τηλ.: 2312 201 003, e-mail: administrator@insuranceforum.gr.
Στον Αστέρα Βουλιαγμένης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Απριλίου το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΑΧΑ και οι βραβεύσεις των καλύτερων αποκλειστικών συνεργατών της εταιρείας, με συμμετοχή 225 συνέδρων.
Η πρόσφατη μοναδική επιτυχία της ΑΧΑ να καταταγεί ως #1BestWorkplace στην Ελλάδα για το 2016, καθώς και το νέο προϊόν υγείας Mediσυν 2, που ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες, σε συνδυασμό με τον φιλόξενο χώρο του συνεδρίου δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για ένα εξαιρετικό συνέδριο, στο οποίο όλοι οι συμμετέχοντες θα ήταν #ΥπερήφανοιΠρεσβευτές της ΑΧΑ.
Το συνέδριο ξεκίνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΧΑ Ερρίκο Μοάτσο να τονίζει: «Στόχος μας είναι να είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των πελατών και των ανθρώπων μας και αυτοί να αποτελούν Υπερήφανους Πρεσβευτές της εταιρείας μας. Έχουμε σημειώσει σημαντικές επιτυχίες καθώς είμαστε: πρώτο brand name1 παγκοσμίως για 7 συνεχή χρόνια, πρώτοι παγκοσμίως σε θέματα καινοτομίας2, πρώτοι ως πράσινη3 ασφαλιστική στον κόσμο και φυσικά πρώτοι ως η καλύτερη εταιρεία4 για να εργάζεται κανείς στην Ελλάδα».
«Διατηρούμε ισορροπημένη στρατηγική κερδοφόρας ανάπτυξης με επίκεντρο τους πελάτες και τους ανθρώπους μας. Ο δείκτης δέσμευσης των ανθρώπων της ΑΧΑ έχει αυξηθεί κατά δύο μονάδες στο 87%, ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργατών μας βρίσκεται στο 92%, ενώ πλέον περισσότεροι από 9 στους 10 πελάτες μας (91%) δηλώνουν ικανοποιημένοι από εμάς. Στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, δεν βλέπουμε το ποτήρι μισοάδειο αλλά ούτε μισογεμάτο: το βλέπουμε γεμάτο προκλήσεις, τις οποίες σκοπεύουμε να κατακτήσουμε» πρόσθεσε ο Ε. Μοάτσος.
Ακολούθως, ο διευθυντής δικτύων διανομής Νίκος Σακελλαρίου σημείωσε: «Για να επιτύχουμε τους παραγωγικούς μας στόχους και παράλληλα να αυξάνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, προχωράμε με πολύ συγκεκριμένη στρατηγική έως το 2020. Οι άξονες όπου θα βασιστούμε καλύπτουν ένα ολοκληρωμένο φάσμα που θα μας βοηθήσει να βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στους πελάτες, ενώ την ίδια ώρα ενισχύουν τον συμβουλευτικό σας ρόλο. Ανάμεσα στις βασικές μας ενέργειες είναι η ενίσχυση των ψηφιακών υποδομών για συνεργάτες και πελάτες, η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη για τα στελέχη του αποκλειστικού μας δικτύου. Μέσα από αυτές τις στρατηγικές θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε».
Προσκεκλημένος στο συνέδριο ήταν ο διευθυντής Δικτύων Διανομής της Περιφέρειας Μεσογείου και Λατινικής Αμερικής Emiliano D’ Angelo, ο οποίος στη διάρκεια της παρουσίασής του έβαλε μια σφραγίδα στήριξης στο αποκλειστικό δίκτυο. Ο κ. D’ Angelo ανέφερε ότι το 49% των εργασιών του ομίλου ΑΧΑ περνά μέσα από τους αποκλειστικούς συνεργάτες και τόνισε ότι η φυσική παρουσία των διαμεσολαβητών στην επικοινωνία με τους πελάτες είναι ιδιαίτερα σημαντική, αλλά και ότι αυτή η παρουσία πρέπει να ενισχύεται με ψηφιακά μέσα, για πιο αποτελεσματική ανάπτυξη εργασιών.
Τη σκυτάλη πήρε ο Ernesto Di Giorgio, αναπληρωτής διευθυντής Δικτύων Διανομής, ο οποίος ξεκίνησε την παρουσίασή του αναφέροντας: «Μας ενδιαφέρει η συνεχής ανάπτυξη και η κερδοφορία σε όλους τους κλάδους, με αιχμή την υγεία, την κατοικία και το αυτοκίνητο. Για να έχουμε επιτυχία, θα εκμεταλλευτούμε όλα τα νέα μας προϊόντα και υπηρεσίες, με στόχευση στη διακράτηση των υφιστάμενων πελατών αλλά και στις σταυροειδείς πωλήσεις. Σύμμαχοί μας καθημερινά θα είναι τα ψηφιακά εργαλεία που έχουμε ήδη στη διάθεσή μας, αλλά και αυτά που πρόκειται να δημιουργήσουμε».
Στη διάρκεια του συνεδρίου όλα τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΑΧΑ συμμετείχαν σε πάνελ και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν το 2015, καθώς και για τη στρατηγική των επόμενων ετών, τόσο για το σύνολο της εταιρείας όσο και για το αποκλειστικό δίκτυο.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι σύνεδροι χαρακτήρισαν το φετινό συνέδριο της ΑΧΑ μεστό, με σημαντικά και ξεκάθαρα μηνύματα για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας, και δεσμεύθηκαν πως θα συνεχίσουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να συνεχίσει η ΑΧΑ στην πορεία της κερδοφόρας ανάπτυξης.
Νέες, μοναδικές δυνατότητες παρέχονται στους συνεργάτες όλων των Δικτύων Πωλήσεων από την Interamerican, μέσω του askme, της πρωτοποριακής πλατφόρμας για την ψηφιακή υποστήριξη των πωλήσεων, όσον αφορά τη διαχείριση των συμβολαίων αυτοκινήτου.
Οι συγκεκριμένες λειτουργίες παρέχονται μέσω της «Αναζήτησης Πελατών» στην ενότητα «Πελάτες» και συγκεκριμένα προσφέρουν τις ακόλουθες δυνατότητες:
αλλαγή/προσθήκη email και κινητού τηλεφώνου στα στοιχεία πελατών
αλλαγή διεύθυνσης αλληλογραφίας συμβολαίου
αλλαγή διάρκειας συμβολαίου
ακύρωση συμβολαίου
επαναφορές συμβολαίων τα οποία έχουν ακυρωθεί μέχρι και 30 ημέρες πριν από την ημερομηνία εργασίας.
Αξιοποιώντας λοιπόν την ψηφιακή τεχνολογία, η Interamerican αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως υποστηρίζει με κάθε σύγχρονο τρόπο τους συνεργάτες της, δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης διεκπεραίωσης αλλαγών, ακυρώσεων και επαναφορών, καθώς και την υποδομή για τη δημιουργία μιας απόλυτα ενημερωμένης βάσης στοιχείων πελατών.
Οι νικητές ξενοδόχοι των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016
Με σημαντικές διακρίσεις μεταξύ των κορυφαίων ξενοδοχείων της Ελλάδας πραγματοποιήθηκε η απονομή των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016, τα οποία διοργάνωσαν για 2η συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία EthosAwards και το περιοδικό Χρήμα σε συνεργασία με τον εθνικό εκθεσιακό φορέα ΔΕΘ Helexpo.
Τα φετινά GreekHospitalityAwards 2016, με τη συμμετοχή πολλών ξενοδοχείων στις κατηγορίες βραβείων, αναδείχθηκαν από την Κριτική Επιτροπή αλλά και το ευρύ κοινό. Υπογραμμίζεται ότι η απονομή στους τελικούς νικητές έλαβε χώρα παρουσία της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και παρουσιαστές τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη και την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Ethos Media S.A. Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη.
Συνολικά στα GreekHospitalityAwards 2016 αναδείχθηκαν οι εξής νικητές:
Kορυφαίο βραβείο του θεσμού «TopGreekHotel 2016»
Grecotel Amirandes
Τιμητικές Διακρίσεις
Τιμητική διάκριση«GreekHospitalityLeader»: Αριστοτέλης Διβάνης, Πρόεδρος του Ομίλου Ξενοδοχείων Divani Collection Hotels και τέως Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου
GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του Oμίλου Grecotel
SILVER: Cactus Royal Spa & Resort
Best Greek Hotel & Resort Brand
GOLD: Astir Palace
GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel
Best Greek Hotel & Resort Loyalty Programme
GOLD: Grecotel Hotels & Resorts
SILVER: Domotel
Best Hotel Technology Innovation
GOLD: Axia Hospitality & Nelios
SILVER: One Appy
Best Greek Hotel & Resort Website
GOLD: Astir Palace
GOLD: Poseidonion Grand Hotel By Nelios
SILVER: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel
Τα βραβεία στους νικητές των βραβείων απένειμαν οι κ.κ.:
Έλενα Κουντουρά, Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού
Δημήτρης Τζώρτζης, Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Γιάννης Μαργαρίτης, Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (ΟΚΕ) και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
ΣπύροςΜησιακούλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου, Ταμίας ΔΣ και Head of «Green Key» Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of nature – HSPN
Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, Καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
Αλέξιος Μ. Δέφνερ, Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και Πανεπιστημιακός
ΒασιλικήΚαζάζη, Systems Certification Manager, Tuv Hellas (TÜV NORD)
Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος, Ερευνητής Μάρκετινγκ Φιλοξενίας και Τουρισμού και Εκδότης, the voyager voice
Μαρία Θεοφανοπούλου, Εκδότρια, Greek Travel Pages
ΑνθούλαΓιολδάση, Marketing Manager, Citi Contact
Υπό την αιγίδα των φορέων: Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ)
Οι νικητές ξενοδόχοι των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016
Με σημαντικές διακρίσεις μεταξύ των κορυφαίων ξενοδοχείων της Ελλάδας πραγματοποιήθηκε η απονομή των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016, τα οποία διοργάνωσαν για 2η συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία EthosAwards και το περιοδικό Χρήμα σε συνεργασία με τον εθνικό εκθεσιακό φορέα ΔΕΘ Helexpo.
Τα φετινά GreekHospitalityAwards 2016, με τη συμμετοχή πολλών ξενοδοχείων στις κατηγορίες βραβείων, αναδείχθηκαν από την Κριτική Επιτροπή αλλά και το ευρύ κοινό. Υπογραμμίζεται ότι η απονομή στους τελικούς νικητές έλαβε χώρα παρουσία της Αναπληρώτριας Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και παρουσιαστές τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη και την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Ethos Media S.A. Σοφία-Αφροδίτη Βουλγαράκη.
Συνολικά στα GreekHospitalityAwards 2016 αναδείχθηκαν οι εξής νικητές:
Kορυφαίο βραβείο του θεσμού «TopGreekHotel 2016»
Grecotel Amirandes
Τιμητικές Διακρίσεις
Τιμητική διάκριση«GreekHospitalityLeader»: Αριστοτέλης Διβάνης, Πρόεδρος του Ομίλου Ξενοδοχείων Divani Collection Hotels και τέως Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου
GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του Oμίλου Grecotel
SILVER: Cactus Royal Spa & Resort
Best Greek Hotel & Resort Brand
GOLD: Astir Palace
GOLD: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel
Best Greek Hotel & Resort Loyalty Programme
GOLD: Grecotel Hotels & Resorts
SILVER: Domotel
Best Hotel Technology Innovation
GOLD: Axia Hospitality & Nelios
SILVER: One Appy
Best Greek Hotel & Resort Website
GOLD: Astir Palace
GOLD: Poseidonion Grand Hotel By Nelios
SILVER: Grecotel Hotels & Resorts του ομίλου Grecotel
Τα βραβεία στους νικητές των βραβείων απένειμαν οι κ.κ.:
Έλενα Κουντουρά, Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού
Δημήτρης Τζώρτζης, Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Γιάννης Μαργαρίτης, Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και Πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (ΟΚΕ) και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
ΣπύροςΜησιακούλης, Καθηγητής Πανεπιστημίου, Ταμίας ΔΣ και Head of «Green Key» Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of nature – HSPN
Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, Πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, Καθηγητής Τουριστικού Μάνατζμεντ
Αλέξιος Μ. Δέφνερ, Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, Σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και Πανεπιστημιακός
ΒασιλικήΚαζάζη, Systems Certification Manager, Tuv Hellas (TÜV NORD)
Δρ. Αντώνης Γιαννόπουλος, Ερευνητής Μάρκετινγκ Φιλοξενίας και Τουρισμού και Εκδότης, the voyager voice
Μαρία Θεοφανοπούλου, Εκδότρια, Greek Travel Pages
ΑνθούλαΓιολδάση, Marketing Manager, Citi Contact
Υπό την αιγίδα των φορέων: Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ)
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Η συγκατάθεσή σας στη χρήση τους θα μας επιτρέψει να γνωρίσουμε καλύτερα τη συμπεριφορά πλοήγησης των επιεσκεπτών μας. Η μη συγκατάθεση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.