back to top
40.1 C
Athens
Παρασκευή 25 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1660

ΑΧΑ και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» εκπαίδευσαν περισσότερους από 4.600 μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου

0

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της συνεργασίας με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», η  ΑΧΑ υλοποίησε για 5η συνεχή χρονιά εκπαιδευτικά προγράμματα για θέματα οδικής ασφάλειας, που απευθύνονταν σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών.

Αναλυτικότερα, από τον Οκτώβριο του 2015 έως τον Ιούλιο του 2016 περισσότεροι από 4.600 μαθητές σε όλη την Ελλάδα παρακολούθησαν ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που περιλάμβανε: 

  • συζήτηση με εξειδικευμένους εκπαιδευτές του Ι.Ο.ΑΣ.
  • προβολή παρουσίασης και ειδικού οπτικοακουστικού υλικού
  • συμμετοχή των μαθητών μετά την εκπαίδευση στο online ερωτηματολόγιο kantososta.gr.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η εκπαίδευση για την πρόληψη των τροχαίων συμβάντων αποτελεί για την ΑΧΑ έναν διαχρονικό πυλώνα ανάπτυξης δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού. Στόχος της ΑΧΑ είναι να συμβάλει στον μέγιστο δυνατό βαθμό στην αντιμετώπιση αυτού του κρίσιμου προβλήματος για τη χώρα, τόσο από κοινωνικής όσο και από οικονομικής άποψης.

Σύμφωνα με τα στατιστικά της Τροχαίας, το 2015 789 συμπολίτες μας έχασαν τη ζωή τους στον δρόμο, ενώ 1.068 τραυματίστηκαν σοβαρά. Παράλληλα, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) ανακοινώνει πως η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις χώρες που δαπανούν 1,45% του ετήσιου ΑΕΠ τους εξαιτίας των τροχαίων.

Η ΑΧΑ, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» από το 2012, επενδύει στην πρόληψη των τροχαίων συμβάντων, συμμετέχοντας στην προσπάθεια πρόληψης των τροχαίων συμβάντων και των αποτελεσμάτων τους.

ΑΤΕ Ασφαλιστική: Σύμβαση Συνεργασίας με τον Όμιλο ΙΑΣΩ

0

Σύμβαση συνεργασίας υπέγραψε η ΑΤΕ Ασφαλιστική με τον Όμιλο ΙΑΣΩ, που περιλαμβάνει τα νοσηλευτήρια ΙΑΣΩ, ΙΑΣΩ ΠΑΙΔΩΝ, ΙΑΣΩ GENERAL και ΙΑΣΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ. Η σύμβαση με τον Όμιλο ΙΑΣΩ προβλέπει, μεταξύ άλλων, για τους ασφαλισμένους της ΑΤΕ Ασφαλιστικής:

  • απευθείας και συνεχή πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα
  • προνομιακό τιμοκατάλογο παροχών υγείας
  • υπηρεσίες συντονιστικού κέντρου, όλο το 24ωρο, μέσω της υπηρεσίας «Ανοιχτή Γραμμή Υγείας» στα τηλέφωνα 210.62.88077 (από κινητό) και 801.11.41051 (από σταθερό).

Η συνεργασία με τον Όμιλο ΙΑΣΩ εντάσσεται στο πρόγραμμα «ΑΤΕ Ασφαλιστική: ό,τι καλύτερο για την υγεία σας», που προβλέπει:

  • τον σχεδιασμό / παροχή καινοτόμων ασφαλιστικών προγραμμάτων υγείας που καλύπτουν κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη, τόσο για φυσικά όσο και για νομικά πρόσωπα
  • την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών υγείας με τους πλέον ελκυστικούς όρους για τους ασφαλισμένους (ατομικών και ομαδικών συμβολαίων)
  • την ολοκληρωμένη υποστήριξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με κατάλληλα εργαλεία, εκπαίδευση και προωθητικό υλικό, με στόχο την αποτελεσματική προσέγγιση του υφιστάμενου και δυνητικού πελατολογίου.

Ο διευθυντής του Κλάδου Ζωής και Υγείας της ΑΤΕ Ασφαλιστικής D. Krumbholz δήλωσε: «Το οικονομικό περιβάλλον και οι τάσεις που επικρατούν ή αναμένεται να επικρατήσουν στον χώρο της Υγείας απαιτούν προσέγγιση νέας ματιάς και φιλοσοφίας. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΤΕ Ασφαλιστική απαντά στις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες υγείας των πελατών με προσιτές και ολοκληρωμένες λύσεις που απευθύνονται σε όλους. Η υλοποίηση της ανανεωμένης πολιτικής μας βασίζεται στην οικοδόμηση συνεργασιών στρατηγικής σημασίας με κορυφαίους παρόχους του χώρου, όπως ο Όμιλος ΙΑΣΩ. Η αμοιβαία επωφελής συνεργασία ΑΤΕ Ασφαλιστικής και Ομίλου ΙΑΣΩ μάς επιτρέπει να σχεδιάζουμε προγράμματα και υπηρεσίες υγείας που παρέχουν πραγματική αξία στους πελάτες μας, τόσο σε ατομικές όσο και σε ομαδικές ασφαλίσεις».

Σε δήλωσή του για τη συνεργασία με τον Όμιλο ΙΑΣΩ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΕ Ασφαλιστικής I. Χατζηιωσήφ τόνισε: «Με τον Όμιλο ΙΑΣΩ μοιραζόμαστε κοινές αξίες αναφορικά με την ολοκληρωμένη κάλυψη των πραγματικών αναγκών υγείας κάθε ανθρώπου. Η επίσημη ενεργοποίηση της συνεργασίας ΑΤΕ Ασφαλιστικής και Ομίλου ΙΑΣΩ μάς επιτρέπει να συνεχίσουμε να δημιουργούμε προγράμματα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι μας να απολαμβάνουν ό,τι καλύτερο σε θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας φροντίδας υγείας, και να έχουν απτή εμπειρία της σιγουριάς και της ασφάλειας που τους παρέχουμε».

Ο δρ. Γεώργιος Σταματίου, πρόεδρος ΔΣ Ομίλου ΙΑΣΩ, αναφερόμενος στη συνεργασία δήλωσε: «Η οικογένεια του Ομίλου ΙΑΣΩ δεσμεύεται για ολοένα καλύτερες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας στους ανθρώπους που μας επιλέγουν και μας εμπιστεύονται για ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε. Την υγεία μας.  Μέσα σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία, τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι αξίες οι οποίες διέπουν την φιλοσοφία μας παραμένουν ακόμα πιο δυνατές και μας ξεχωρίζουν. Το ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό μας είναι δίπλα σε κάθε ασθενή, με ευγένεια και φιλικότητα, με ενδιαφέρον και προσοχή,με επαγγελματισμό, με αφοσίωση και φροντίδα, με αξιοπρέπεια και με σεβασμό στις ξεχωριστές του ανάγκες. Η συνεργασία μας με την ΑΤΕ Ασφαλιστική, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες της χώρας, έχει ως κύριο μέλημά μας την παροχή ενός εξαιρετικού επιπέδου περίθαλψης σε κάθε ασφαλισμένο της εταιρείας».

  • Το ΙΑΣΩ βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 37-39, Μαρούσι (Τηλ. Κέντρο: 210 6184000).
  • Το ΙΑΣΩ Παίδων βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 37-39, Μαρούσι (Τηλ. Κέντρο: 210 6383000).
  • Το ΙΑΣΩ General βρίσκεται στη Λεωφόρο Μεσογείων 264, Χολαργός (Τηλ. Κέντρο: 210 6502000).
  • Το ΙΑΣΩ Θεσσαλίας βρίσκεται στο 8ο χλμ. ΠΕΟ Λάρισας- Αθηνών, Λάρισα (Τηλ. Κέντρο: 2410 996000).

International Life: Θα μεταφέρει συμβόλαια Γενικών Ασφαλίσεων στην Interamerican;

0

Παράταση χρόνου για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου και των ζημιών και μετά το τέλος Αυγούστου προτίθεται να δώσει η Τράπεζα της Ελλάδος στην International Life ΑΕΓΑ (Ζημιών), προκειμένου να υπάρξει ανετότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση των συμβολαίων της εταιρείας. Σύμφωνα με το Euro2day,   υπάρχει συμφωνία συνεργασίας με τον όμιλο Interamerican έτσι ώστε από την 1η Αυγούστου τα συμβόλαια της International Life ΑΕΓΑ που λήγουν να μεταφέρονται στο γνωστό πολυεθνικό όμιλο.

Έκδοση στοιχείων έρευνας για την κοινωνική υπευθυνότητα υποστηρίζει η INTERAMERICAN

0

Την ιδιαίτερου ενδιαφέροντος έκδοση «Η εικόνα της ΕΚΕ στην Ελλάδα σήμερα» της DIRECTION Business Network υποστηρίζει χορηγικά η INTERAMERICAN. Στην έκδοση παρουσιάζονται στοιχεία συστηματικής έρευνας για τις τάσεις και εξελίξεις στον τομέα της ΕΚΕ, που διενεργήθηκε μεταξύ των επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά για τον βαθμό διείσδυσης της ιδέας της κοινωνικής υπευθυνότητας στην επιχειρηματική κοινότητα, την αλληλεπίδραση των επιχειρήσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη, τους πόρους (χρηματοδότηση, εθελοντική συνεισφορά), την ανταγωνιστικότητα και τις πρακτικές ΕΚΕ των επιχειρήσεων κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.

Για την εν λόγω διαδικτυακή έρευνα δημιουργήθηκε σχετικό «εργαλείο» από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (Athens Laboratory of Research in Marketing – ALARM) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), την DIRECTION Business Network και το Ελληνικό Δίκτυο ΕΚΕ (CSR Hellas).

Η χορηγία της INTERAMERICAN έρχεται ως συνέχεια προηγούμενης χορηγικής σύμπραξης για την έκδοση «CSR Lexicon» της DIRECTION, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον της εταιρείας για την ανάπτυξη γνώσεων και κουλτούρας στον κόσμο των επιχειρήσεων για την κοινωνική υπευθυνότητα.

Η εταιρεία εκτιμά ότι η εκδοτική παρουσίαση της έρευνας διευκολύνει ουσιαστικά την κατανόηση του «ειδικού βάρους» που αποκτά η ΕΚΕ για τις επιχειρήσεις στο σύγχρονο, έντονα μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον, και στο πλαίσιο σχετικών εξελίξεων, όπως η δημοσιοποίηση μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών εκ μέρους των μεγάλων επιχειρηματικών οργανισμών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 76% των 67 εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν αναλάβει δημόσια δέσμευση για την εφαρμογή πολιτικών ΕΚΕ προσδιορίζοντας τα ενδιαφερόμενα μέρη, ενώ μόλις 28% από αυτές έχουν αναπτύξει διαδικασίες οργανωμένης διαβούλευσης με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 30% των εταιρειών κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης αύξησε τους διατιθέμενους πόρους σε δράσεις ΕΚΕ, ενώ το 8% τους μείωσε. Επίσης, το 71% των εταιρειών συμμορφώνονται προς διεθνείς πρωτοβουλίες αρχών, πρακτικών και προτύπων ΕΚΕ, ενώ περίπου οι μισές δημοσιεύουν περιοδικά απολογισμό.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η INTERAMERICAN, έχοντας ξεκινήσει τη σταδιακή ενσωμάτωση της κοινωνικής υπευθυνότητας στην εταιρική στρατηγική με σχέδιο από το 2004, έχει αναπτύξει μια ολιστική προσέγγιση και διακρίνεται στο σύνολο των εγχωρίων επιχειρήσεων για την πρόοδό της στον τομέα της ΕΚΕ.

Είναι χαρακτηριστική, σχετικά, η σύγχρονη διακυβέρνηση της εταιρείας, οι δεσμεύσεις που διεθνώς έχει αναλάβει, η εστίασή της στο όφελος των πελατών, των συνεργατών και στη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος, οι οργανωμένες πρωτοβουλίες της στο επίπεδο των κοινωνικών αναγκών και περιβαλλοντικών προτεραιοτήτων -σε αρκετές περιπτώσεις συναφείς με το ασφαλιστικό αντικείμενο- και ακόμη η τακτική απολογιστική έκθεσή της, που αξιολογείται μεταξύ των καλυτέρων στην Ελλάδα.

Επενδύοντας στην ανθρώπινη πλευρά της ασφάλισης

0

του Παύλου Κασκαρέλη,   Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου, Υδρόγειος Ασφαλιστική

 

Η ερώτηση είναι: Θα έπρεπε; Αξίζει και μπορούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να συνεχίσουν να επενδύουν στα ανθρώπινα «στοιχεία» της ασφάλισης – ανθρώπινα δίκτυα, ανθρώπινη επαφή, επικοινωνία, εκπαίδευση, κινητοποίηση, συναίσθημα- και με ποιον τρόπο, τη στιγμή που η υψηλή τεχνολογία και ο αυτοματισμός που αυτή συνεπάγεται μοιάζουν η απόλυτη προτεραιότητα της εποχής μας;

Πολλά τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας. Και αδιαμφισβήτητα. Ταχύτητα, εξοικονόμηση κόστους, αυτοματοποίηση, άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, γρήγορη ανάλυση δεδομένων, κ.ο.κ. Σε έναν εντελώς δια-δικτυωμένο κόσμο, η συζήτηση για το μέλλον της ασφαλιστικής βιομηχανίας περιστρέφεται κατά κόρον γύρω από το πώς αυτή μπορεί, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων κλάδων, να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που δημιουργούνται από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις νέες τεχνολογίες αιχμής.

Ποια όμως η θέση των ανθρώπινων δικτύων μέσα σ’ αυτό το τοπίο; Μπορεί ο επαγγελματίας της ασφάλισης σήμερα να διατηρήσει και – κυρίως – να ενισχύσει το ρόλο του – όχι απλώς ως «πωλητή» ή «διαχειριστή συμβολαίων» – αλλά ως συμβούλου, που βρίσκεται δίπλα στον πελάτη για να ακούσει ανάγκες, να προτείνει λύσεις, να εμφυσήσει εμπιστοσύνη, να εμπνεύσει, να καθοδηγήσει; Ή ο καταναλωτής αναζητά απλώς ευκολία, ταχύτητα, απόλυτο έλεγχο των επιλογών του;

Και τα δύο παραπάνω είναι κατά κάποιον τρόπο αλήθεια. Από τη μια, οι νέες γενιές καταναλωτών «οδηγούν» σήμερα την αγορά στην παροχή πιο αυτοματοποιημένων, self-service ψηφιακών λύσεων. Οι ασφαλιστικές τους ανάγκες, ωστόσο, ωριμάζουν σταδιακά και γίνονται πιο σύνθετες. Έρευνες δείχνουν ότι, ενώ αυτοί αναζητούν και συγκρίνουν ασφαλίσεις στο διαδίκτυο, όταν καλούνται να πάρουν πιο περίπλοκες αποφάσεις ή όταν το ουσιαστικό πρόβλημα (η ζημιά) προκύψει, στρέφονται στον ασφαλιστή τους για εμπεριστατωμένη συμβουλή, υποστήριξη, καθοδήγηση. Αλλά ακόμα και όταν αυτό συμβεί, οι προσδοκίες τους διαφέρουν από αυτές των προηγούμενων γενεών. Αναζητούν δηλαδή ταχύτητα, ευκολία, εξοικείωση με τους νέους τρόπους επικοινωνίας, με άλλα λόγια, έναν επαγγελματία που «μιλάει» με τους όρους της εποχής τους και είναι όχι μόνο ασφαλιστικά αλλά και τεχνολογικά ενημερωμένος.

Έναν τέτοιο επαγγελματία του «μέλλοντος» έχουμε ανάγκη και οι ασφαλιστικές εταιρείες που στηρίζουμε και στηριζόμαστε στα ανθρώπινα δίκτυα. Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι αξίζει να επενδύσουμε στα στοιχεία εκείνα – τεχνολογικά εργαλεία, συστήματα, εκπαίδευση, ενημέρωση, υπηρεσίες – που «εξοπλίζουν» τους ασφαλιστές μας, τους απαλλάσσουν από γραφειοκρατικές διαδικασίες, τους επιτρέπουν να εστιάσουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους και να επιτελέσουν το ανθρώπινο έργο τους, σύμφωνα όμως με τις απαιτήσεις της εποχής (άμεσα – εύκολα – παντού!).

Συμπέρασμα : Οι ασφαλιστικές εταιρείες που πιστεύουμε και επενδύουμε στα έμψυχα δίκτυα οφείλουμε να κατανοήσουμε τους προβληματισμούς της νέας εποχής και να προσπαθήσουμε να πετύχουμε μία σωστή εξισορρόπηση των προτεραιοτήτων μας. Δηλαδή, να αναζητήσουμε νέους, καινοτόμους τρόπους που αξιοποιούν τα στρατηγικά πλεονεκτήματα της τεχνολογίας ενώ ταυτόχρονα εμπλουτίζουν το δημιουργικό ρόλο των ανθρώπων – συνεργατών μας και αγγίζουν τις ουσιαστικές, ανθρώπινες ανάγκες των πελατών μας.

 

Insurance Europe: Ερωτήματα για το Πανευρωπαϊκό “Διαβατήριο”

0
insurance europe logo

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Αμφιβολίες εκφράζει η Insurance Europe σχετικά με την ιδέα ενός πανευρωπαϊκού “διαβατηρίου” παροχής υπηρεσιών σε ολόκληρη την ΕΕ, σε ό,τι αφορά την παροχή διασυνοριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση της Κομισιόν για δημόσια διαβούλευση επί του θέματος, ο Σύνδεσμος ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιρειών της ΕΕ υπογραμμίζει ότι στηρίζει την προοπτική διευκόλυνσης της παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών σε διασυνοριακό επίπεδο, αμφισβητεί όμως ότι ένας πάροχος υπηρεσιών είναι ικανός να ικανοποιήσει διασυνοριακές ασφαλιστικές υποχρεώσεις.

“Οι διαφορετικές ασφαλιστικές ανάγκες στις χώρες της ΕΕ πηγάζουν από τις διαφορές στην εθνική νομοθεσία (π.χ. για την αστική ευθύνη),  τις διαφορετικές ρυθμίσεις και προαπαιτούμενα για τους επαγγελματίες του κλάδου και τα τοπικά κόστη που επηρεάζουν τις  καταβαλλόμενες αποζημιώσεις. Είναι δύσκολο ένα ενιαίο διαβατήριο να παρακάμψει όλες αυτές τις διαφορές”, υποστηρίζει η Insurance Europe.

Συγκεκριμένα, βασισμένη στο έγγραφο διαβούλευσης της Επιτροπής, η Insurance Europe προειδοποίησε ότι παραμένει ασαφές το πώς ένα διαβατήριο υπηρεσιών στην ΕΕ θα διευκόλυνε την παροχή διασυνοριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών και τι ρόλο θα διαδραμάτιζαν οι ασφαλιστικές εταιρίες στην ανάπτυξη και διανομή του διαβατηρίου.

Η παροχή και η βελτιωμένη πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν τα επαγγελματικά προσόντα για τον ασφαλιστικό κλάδο σε κάθε χώρα της ΕΕ είναι ο καλύτερος τρόπος για να στηριχθούν οι πάροχοι υπηρεσιών που θέλουν να δραστηριοποιηθούν σε διασυνοριακό επίπεδο, καταλήγει η ανακοίνωση του Συνδέσμου.

Δείτε τις θέσεις της Insurance Europe στο έγγραφο διαβούλευσης της Κομισιόν:

http://www.insuranceeurope.eu/sites/default/files/attachments/Response%20to%20European%20Commission%20consultation%20on%20a%20services%20passport.pdf

City Insurance : Σχέδιο αναδιάρθρωσης με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μέχρι τις 30/9

0

Καθοριστική για την πορεία του ρουμανικού ασφαλιστικού ομίλου θα είναι η 30η Σεπτεμβρίου καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση της εποπτικής αρχής μέχρι εκείνη την ημερομηνία θα πρέπει να ετοιμαστούν και να παραδοθούν τα έγγραφα εσωτερικού ελέγχου από την Deloitte  ενώ ταυτόχρονα ο όμιλος θα πρέπει να προχωρήσει μέχρι εκείνη την ημερομηνία  σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 30 εκατ. ευρώ μέσω κοινοπρακτικού δανείου.

Επίσης θα πρέπει να αρχίσουν να εξυπηρετούνται τα δάνεια της City Insurance προς συνδεδεμένες  θυγατρικές εταιρείες (City Invest) , συνεργάτες (Unity Broker) και άλλες πλευρές συνολικού ύψους 39 εκατ. ευρώ.

Τέλος θα πρέπει να υπάρχει σαφές πλάνο για την αντασφάλιση του ομίλου και εποπτεία βάσει των Solvency II ή αντίστοιχου συστήματος.

City Insurance : Σχέδιο αναδιάρθρωσης με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μέχρι τις 30/9

0

Καθοριστική για την πορεία του ρουμανικού ασφαλιστικού ομίλου θα είναι η 30η Σεπτεμβρίου καθώς σύμφωνα με ανακοίνωση της εποπτικής αρχής μέχρι εκείνη την ημερομηνία θα πρέπει να ετοιμαστούν και να παραδοθούν τα έγγραφα εσωτερικού ελέγχου από την Deloitte  ενώ ταυτόχρονα ο όμιλος θα πρέπει να προχωρήσει μέχρι εκείνη την ημερομηνία  σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 30 εκατ. ευρώ μέσω κοινοπρακτικού δανείου.

Επίσης θα πρέπει να αρχίσουν να εξυπηρετούνται τα δάνεια της City Insurance προς συνδεδεμένες  θυγατρικές εταιρείες (City Invest) , συνεργάτες (Unity Broker) και άλλες πλευρές συνολικού ύψους 39 εκατ. ευρώ.

Τέλος θα πρέπει να υπάρχει σαφές πλάνο για την αντασφάλιση του ομίλου και εποπτεία βάσει των Solvency II ή αντίστοιχου συστήματος.

Προσωρινός εκκαθαριστής στην Enterprise Insurance

0

Σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση της Επιτροπής Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ (Gibraltar Financial Services Commission – GFSC), ως Προσωρινός Εκκαθαριστής (Provisional Liquidator) της ασφαλιστικής εταιρίας Enterprise Insurance Company Plc ορίστηκε με δικαστική απόφαση ο κ. Frederick White, ο οποίος θα διαχειρίζεται στο εξής τις υποθέσεις της εταιρίας υπό την εποπτεία της GFSC, αναφέρει η TτΕ σε σχετική ανακοίνωση.

Ο Προσωρινός Εκκαθαριστής θα διερευνήσει τις δυνατότητες για τη μεταβίβαση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, την προστασία των περιουσιακών στοιχείων της εταιρίας και άλλα μέτρα που εξασφαλίζουν καλύτερα τη θέση των ασφαλισμένων, καθώς και τη διεκπεραίωση των εκκρεμών απαιτήσεων ζημιών σε όλες τις χώρες όπου λειτουργεί η Enterprise, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Ο κ. White θα ενημερώσει όλους τους ασφαλισμένους για τον διορισμό του και την τρέχουσα κατάσταση, και θα επικοινωνήσει απευθείας με το δίκτυο διανομής της εταιρίας.

Οι ασφαλισμένοι και οι συνεργάτες της Enterprise μπορούν να ενημερώνονται απευθείας από τον δικτυακό τόπο της και να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eigplc.com.

Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά και την παραλία

0

Εκστρατεία που συνδυάζει το τερπνόν μετά του ωφελίμου πραγματοποιούν πραγματοποιούν η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία και το MEDASSET.

Ο λόγος για την καμπάνια «Υπόσχεσή μας: Καθαρές θάλασσες», που βάζει στο στόχαστρο το τσιγάρο.

Με σύνθημα «το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά και την παραλία», οι δύο φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για να «απαγορεύσουν» το κάπνισμα και για την ακρίβεια τη ρύπανση από τα αποτσίγαρα στις παραλίες.

smoke2Στην ομιλία του, ο πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας Ευάγγελος Φιλόπουλος τόνισε ότι παγκοσμίως παράγονται 6 τρισ. αποτσίγαρα το χρόνο και ότι από αυτά τα 4,5 πετάγονται σε δημόσιους χώρους. Στη συνέχεια, ζήτησε από τους Δήμους της χώρας μας να υποστηρίξουν τη νέα εκστρατεία της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας που θα απαγορεύει το κάπνισμα σε επιλεγμένους ανοιχτούς δημόσιους χώρους.

Η υπεύθυνη της εκστρατείας του MEDASSET «Υπόσχεσή μας: Καθαρές θάλασσες» Κωνσταντίνα Κωστούλα επισήμανε τον τεράστιο κίνδυνο που αποτελούν για το περιβάλλον οι γόπες αποτσίγαρων, καθώς κάθε τσιγάρο υπολογίζεται ότι περιέχει περίπου 4.000 τοξικές ουσίες, μεταξύ των οποίων κάδμιο, μόλυβδο και αρσενικό! Πολλά θαλάσσια ζώα, όπως ψάρια και χελώνες, καταπίνουν τα αποτσίγαρα γιατί τα μπερδεύουν με την τροφή τους.

Η εκστρατεία «Υπόσχεσή μας: Καθαρές Θάλασσες» ξεκίνησε το 2015, με στόχο την προστασία του θαλάσσιου πλούτου της χώρας μας, καλώντας τους λάτρεις του ελληνικού καλοκαιριού να δώσουν και να τηρήσουν την υπόσχεσή smokeτους για καθαρές θάλασσες, γεμάτες ζωή. Οι υποσχέσεις καταγράφονται στην ιστοσελίδα www.katharesthalasses.gr.

Με σύνθημα «Φροντίζουμε τον τόπο που μας φιλοξενεί», η εκστρατεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των τουριστικών προορισμών και προσκαλεί τις τουριστικές επιχειρήσεις να συμμετέχουν στο δίκτυό της.

Ο Αντώνης Τσαπατάκης (παραολυμπιονίκης κολύμβησης), η Τάμτα (τραγουδίστρια), η Νικολέττα Ράλλη (παρουσιάστρια και ραδιοφωνική παραγωγός) και ο Χρόνης Δαμαλάς (βραβευμένος σεφ) έχουν δώσει ήδη την υπόσχεσή τους και ως πρεσβευτές της εκστρατείας διαδίδουν το μήνυμα για καθαρές θάλασσες.

Η εκστρατεία τελεί υπό την αιγίδα των φορέων: Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, ΣΕΤΕ, Συμβούλιο ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, ΗΑΤΤΑ και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, και υλοποιείται με την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.