back to top
37.1 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1622

Έναρξη για το πρόγραμμα LIFE SELLING SKILLS CERTIFICATE (LSSC) του ΕΙΑΣ

0

Τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου ξεκινά στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) το 20ωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Life Selling Skills Certificate (LSSC)», με εισηγητή τον Άκη Αγγελάκη, Authorized Trainer & Counselor.

Το περιεχόμενο του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 θεματικές ενότητες:

  • 1η Ενότητα: Power selling: Τα βήματα της σύγχρονης ασφαλιστικής πώλησης
  • 2η Ενότητα: Οργανωμένη εξεύρεση & προσέγγιση πελατών
  • 3η Ενότητα: Τelemarketing – Τεχνικές κλεισίματος του ραντεβού από το τηλέφωνο.

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, το ΕΙΑΣ προσφέρει δωρεάν στους συμμετέχοντες 6 ώρες επιπρόσθετης εκπαίδευσης σε διάστημα 2 μηνών από τη λήξη του σεμιναρίου, οι οποίες κατανέμονται σε 2 εκπαιδευτικές συναντήσεις  (διάρκειας 2 ωρών η κάθε μία) για follow-up πρακτικής εφαρμογής και 2 ώρες παρακολούθησης μέσω διαδικτύου (webinar).

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο Angelakis_LIFE SELLING SKILLS_October 2016.

Έναρξη για το πρόγραμμα LIFE SELLING SKILLS CERTIFICATE (LSSC) του ΕΙΑΣ

0

Τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου ξεκινά στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) το 20ωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Life Selling Skills Certificate (LSSC)», με εισηγητή τον Άκη Αγγελάκη, Authorized Trainer & Counselor.

Το περιεχόμενο του σεμιναρίου χωρίζεται σε 3 θεματικές ενότητες:

  • 1η Ενότητα: Power selling: Τα βήματα της σύγχρονης ασφαλιστικής πώλησης
  • 2η Ενότητα: Οργανωμένη εξεύρεση & προσέγγιση πελατών
  • 3η Ενότητα: Τelemarketing – Τεχνικές κλεισίματος του ραντεβού από το τηλέφωνο.

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, το ΕΙΑΣ προσφέρει δωρεάν στους συμμετέχοντες 6 ώρες επιπρόσθετης εκπαίδευσης σε διάστημα 2 μηνών από τη λήξη του σεμιναρίου, οι οποίες κατανέμονται σε 2 εκπαιδευτικές συναντήσεις  (διάρκειας 2 ωρών η κάθε μία) για follow-up πρακτικής εφαρμογής και 2 ώρες παρακολούθησης μέσω διαδικτύου (webinar).

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο Angelakis_LIFE SELLING SKILLS_October 2016.

Συμμετοχή εργαζομένων Ευρωπαϊκής Πίστης και Alter Ego στο «Greece Race for the Cure»

0

Η Ευρωπαϊκή Πίστη και η Alter Ego συμμετείχαν για πέμπτο συνεχόμενο έτος στον αγώνα «Greece Race for the Cure», τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε με επιτυχία στις 25 Σεπτεμβρίου ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής».

Τόσο η Ευρωπαϊκή Πίστη όσο και η Alter Ego, εκτός από Χορηγοί Υπηρεσιών, έδωσαν ηχηρό παρών για άλλη μια χρονιά, με περισσότερες από 120 συμμετοχές, με σκοπό την ενίσχυση των προσπαθειών του Συλλόγου για την ψυχοκοινωνική στήριξη γυναικών με εμπειρία καρκίνου μαστού και την ενημέρωση για πρόληψη και προαγωγή της έγκαιρης διάγνωσης.

Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο παρουσία 30.000 ατόμων, που συμμετείχαν ενεργά στον σκοπό του Συλλόγου είτε τρέχοντας μια διαδρομή 5 χλμ. είτε περπατώντας μια διαδρομή 2 χλμ.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης με ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τη δύσκολη αλλά αισιόδοξη προσπάθεια του Συλλόγου, με στόχο την ελπίδα, την εξάλειψη του φόβου και την ενημέρωση που σώζει ζωές.

 

Συμμετοχή εργαζομένων Ευρωπαϊκής Πίστης και Alter Ego στο «Greece Race for the Cure»

0

Η Ευρωπαϊκή Πίστη και η Alter Ego συμμετείχαν για πέμπτο συνεχόμενο έτος στον αγώνα «Greece Race for the Cure», τη μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση με κοινωνικό σκοπό στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε με επιτυχία στις 25 Σεπτεμβρίου ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής».

Τόσο η Ευρωπαϊκή Πίστη όσο και η Alter Ego, εκτός από Χορηγοί Υπηρεσιών, έδωσαν ηχηρό παρών για άλλη μια χρονιά, με περισσότερες από 120 συμμετοχές, με σκοπό την ενίσχυση των προσπαθειών του Συλλόγου για την ψυχοκοινωνική στήριξη γυναικών με εμπειρία καρκίνου μαστού και την ενημέρωση για πρόληψη και προαγωγή της έγκαιρης διάγνωσης.

Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο παρουσία 30.000 ατόμων, που συμμετείχαν ενεργά στον σκοπό του Συλλόγου είτε τρέχοντας μια διαδρομή 5 χλμ. είτε περπατώντας μια διαδρομή 2 χλμ.

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος Ευρωπαϊκή Πίστη, ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης με ευαισθησία σε θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης, θα συνεχίσει να στηρίζει έμπρακτα τη δύσκολη αλλά αισιόδοξη προσπάθεια του Συλλόγου, με στόχο την ελπίδα, την εξάλειψη του φόβου και την ενημέρωση που σώζει ζωές.

 

Clements Worlwide: Αυξάνεται η ανησυχία των επιχειρήσεων για τρομοκρατία και κυβερνοεπιθέσεις

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

H διαταραχή επιχειρηματικής δραστηριότητας, η καταστροφή περιουσίας και η γενική ευθύνη είναι οι τρεις μεγαλύτεροι κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις, μη κυβερνητικές οργανώσεις και δημόσιες υπηρεσίες, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Δείκτη Ρίσκου της Clements Worlwide, αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρείας με εξειδίκευση στην κάλυψη στελεχών που εργάζονται στο εξωτερικό (expatriates) και πολυεθνικών ομίλων.

Όπως προκύπτει από την μελέτη -που καταρτίζει η Clements σε εξαμηνιαία βάση-, η απειλή διαταραχής της επιχειρηματικής δραστηριότητας και καταστροφής της περιουσίας -εν πολλοίς εξαιτίας κρουσμάτων πολιτικής βίας και τρομοκρατικών επιθέσεων- έχουν οδηγήσει το 35% των επιχειρήσεων να αναβάλουν τα σχέδια διεθνούς επέκτασής τους. Στην προηγούμενη έρευνα, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 27%.

«Έχουμε γνώση των ανησυχιών των πελατών μας σε σχέση με τα αναπτυξιακά τους σχέδια και συνεργαζόμαστε με έναν αυξανόμενο αριθμό εταιρειών για να έχουμε πρόσβαση στις κατάλληλες καλύψεις, με κριτήριο τις χώρες όπου έχουν παρουσία και το αντικείμενο δραστηριότητάς τους», δήλωσε ο Chris Beck, πρόεδρος της Clements Worldwide. «Καθώς πολλές οργανώσεις επανεξετάζουν την ασφαλιστική τους κάλυψη, αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι οι “ανθρώπινης προέλευσης” κίνδυνοι, όπως η πολιτική βία και οι κυβερνοεπιθέσεις είναι εξίσου σημαντικοί με τις φυσικές καταστροφές», πρόσθεσε. Η έρευνα διενεργήθηκε μέσω διαδικτύου, με τη συμμετοχή 409 στελεχών που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση κινδύνων σε πολυεθνικές εταιρείες και μη κυβερνητικές οργανώσεις.

Το 25% των ερωτώμενων ανέφερε την τρομοκρατία ως τη μεγαλύτερη εστία ανησυχίας, ενώ 26% θεωρεί ως μεγαλύτερο κίνδυνο την έλλειψη κάλυψης έναντι του κινδύνου κυβερνοεπιθέσεων, καθώς και τα κενά που υπάρχουν αναφορικά με την ανάληψη της ευθύνης για τις επιθέσεις αυτές. «Καμία μεμονωμένη εταιρεία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τις αυξανόμενες απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολυεθνικοί όμιλοι», λέει ο κ. Beck. «Από τον Δείκτη Ρίσκου που καταρτίζουμε καθίσταται ωστόσο σαφές ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν περισσότερα για να μειώσουν τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν π.χ. από την πολιτική βία ή τις κυβερνοεπιθέσεις.

»Η δημιουργική και ενεργητική διαχείριση κινδύνων -συμπεριλαμβανομένης και της ενδεδειγμένης ασφαλιστικής κάλυψης κατά περίπτωση- αποτελεί παράγοντα ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των πολυεθνικών επιχειρήσεων και της διεθνούς οικονομίας.»

Τι κάνει την ασφαλιστική αγορά ιδιαίτερα επιρρεπή στο digital marketing;

0

Του Γιώργου Αναγνωστόπουλου, ιδρυτή και CEO της Socialab

Η οικονομική κρίση εδώ και χρόνια είναι και μια κρίση αξιών. Καθώς ο κοινωνικός ιστός μέρα με τη μέρα αποδυναμώνεται, το ίδιο συμβαίνει και στις αξίες που έχουν συνδεθεί με εμπορικά σήματα τα οποία εμπιστεύεται το καταναλωτικό κοινό. Οι Έλληνες έχουν ολοένα μεγαλύτερη ανάγκη για ασφάλεια, αλλά την ίδια στιγμή αδυνατούν οικονομικά να επενδύσουν στην ασφάλιση ακόμα και της καθημερινής τους ρουτίνας, πόσο μάλλον να ασφαλίσουν κάτι σημαντικό όπως την υγεία τους.

Τι έχουν, όμως, όλα αυτά να κάνουν με το ψηφιακό marketing;

Θα σας πω το ιστορικό μου με τον ασφαλιστή μου. Με το Δημήτρη ήμασταν κολλητοί και συμφοιτητές στα ’90s. Γνωρίζει καλά ότι ήμουν από τους πρώτους που είχα πρόσβαση στο Internet στην Ελλάδα και ότι είχα ξεκινήσει τα πρώτα online επιχειρηματικά μου βήματα το 1994 με ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, το πρώτο της Ελλάδας. Και παρόλα αυτά, δεν έχω γυρίσει στο μοντέλο Direct ακόμα.

Ο Δημήτρης, σήμερα, έχει ασφαλιστικό γραφείο στον Πειραιά. Είμαι πελάτης του για τα πάντα. Αυτοκίνητο, σπίτι, εταιρεία, υγεία, ακόμα και νομική κάλυψη.

Ως άνθρωπος της γενιάς μου, ξέρω ότι πάρα πολλοί προτιμούν να αγοράζουν ασφάλιση για τις πιο καθημερινές τους ανάγκες, με πρώτο το αυτοκίνητο, online. Εκεί είναι εύκολο να συγκρίνεις τιμές, μπορείς να το κάνεις στον ελεύθερο χρόνο κάποιο βράδυ στο σαλόνι σου, πληρώνεις και ξεσκάς χωρίς να μιλήσεις με άνθρωπο.

Εγώ όμως, αν και είμαι πολύ digital στις περισσότερες επιλογές μου, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι παραγγέλνω φαγητό κάθε μέρα από έξω αλλά μόνο ηλεκτρονικά και όχι τηλεφωνικά, ακόμα δεν έχω γυρίσει την ασφάλισή μου online.

Και ο λόγος είναι ότι, ενώ παροτρύνω άλλους να το κάνουν, είναι πως έχω πολύ μεγάλη πελατειακή πίστη στον Δημήτρη, γιατί κάποια στιγμή όταν μου παρουσιάστηκε ένα πιθανόν σημαντικό θέμα στην υγεία μου ο Δημήτρης φρόντισε να μιλήσω την επόμενη μέρα με Έλληνα γιατρό που διδάσκει στο Harvard και μόνο τότε καθησυχάστηκα πως δεν είχα τίποτα σοβαρό. Σε διαφορετική περίπτωση, έπρεπε να κάνω ένα δύσκολο χειρουργείο ακόμα και για διάγνωση.

Δεν ξέρω ότι μου κοστίζει παραπάνω ο Δημήτρης από οποιοδήποτε άλλο Direct μοντέλο; Φυσικά και το γνωρίζω! Αλλά, για την ώρα, μπορώ να αντέξω την οικονομική διαφορά.

Είμαι όμως η εξαίρεση. Με τον καιρό, ολοένα και περισσότεροι θα γυρίζουν στην ηλεκτρονική επιλογή ασφάλισης. Πρώτα για το αυτοκίνητο, μετά για το σπίτι και τέλος για την υγεία.

Και επειδή ο ρόλος της ασφαλιστικής εταιρείας αλλά και του ασφαλιστικού πράκτορα θα αλλάζει συνεχώς, πρέπει τα στελέχη του κλάδου που θέλουν να είναι ανταγωνιστικά να είναι ενημερωμένα για το τι μπορούν να επιτύχουν και πώς να φροντίσουν να είναι εκμοντερνισμένοι στην επικοινωνία τους.

Γίνεται λοιπόν ολοένα και πιο σημαντικό να γνωρίζουμε εργαλεία όπως το Google και το Facebook, μεθόδους επικοινωνίας όπως είναι το email και το smartphone, αλλά και στρατηγικές όπως είναι το disintermediation και το reintermediation.

Γι αυτό το λόγο δημιουργήσαμε μαζί με το ΕΙΑΣ και το ALBA το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING FOR INSURANCE PROFESSIONALS, στο οποίο θα εκπαιδεύσουμε αποκλειστικά στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο. Θα διδάξουμε τα εργαλεία της αγοράς και θα συζητήσουμε μαζί στον ίδιο χώρο για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η ψηφιακή εποχή στο marketing των επιχειρήσεων στον κλάδο της ασφάλισης.

Τόσο εγώ όσο και τα άλλα στελέχη της Socialab που διδάσκουμε στο σεμινάριο αυτό θα σας πούμε πολλά μέσα από τα -συνδυαστικά- 45 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στο digital marketing για επιχειρήσεις.

Για πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ΕΙΑΣ. Οι εγγραφές έχουν ήδη αρχίσει και υπάρχει αυστηρό ανώτατο όριο στον αριθμό συμμετοχών λόγω υποστήριξης του προγράμματος από ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ.

 

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος έχει 22 χρόνια εμπειρία στο digital marketing στην Ελλάδα, στη Μεγάλη Βρετανία και στις ΗΠΑ. Είναι ιδρυτής και CEO της Socialab, μιας διαφημιστικής εταιρείας με πρωταρχικό focus τον πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον. Ξεκινώντας από ένα άτομο, η Socialab σήμερα απασχολεί 40 στελέχη και συνεργάζεται ενεργά με 45 εθνικά και παγκόσμια εμπορικά σήματα.

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος θα είναι ο υπεύθυνος και ένας από τους εισηγητές του εκπαιδευτικού προγράμματος «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals», που διοργανώνει από 18 Οκτωβρίου το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) σε συνεργασία με το ALBA και τη Socialab. 

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Τι κάνει την ασφαλιστική αγορά ιδιαίτερα επιρρεπή στο digital marketing;

0

Του Γιώργου Αναγνωστόπουλου, ιδρυτή και CEO της Socialab

Η οικονομική κρίση εδώ και χρόνια είναι και μια κρίση αξιών. Καθώς ο κοινωνικός ιστός μέρα με τη μέρα αποδυναμώνεται, το ίδιο συμβαίνει και στις αξίες που έχουν συνδεθεί με εμπορικά σήματα τα οποία εμπιστεύεται το καταναλωτικό κοινό. Οι Έλληνες έχουν ολοένα μεγαλύτερη ανάγκη για ασφάλεια, αλλά την ίδια στιγμή αδυνατούν οικονομικά να επενδύσουν στην ασφάλιση ακόμα και της καθημερινής τους ρουτίνας, πόσο μάλλον να ασφαλίσουν κάτι σημαντικό όπως την υγεία τους.

Τι έχουν, όμως, όλα αυτά να κάνουν με το ψηφιακό marketing;

Θα σας πω το ιστορικό μου με τον ασφαλιστή μου. Με το Δημήτρη ήμασταν κολλητοί και συμφοιτητές στα ’90s. Γνωρίζει καλά ότι ήμουν από τους πρώτους που είχα πρόσβαση στο Internet στην Ελλάδα και ότι είχα ξεκινήσει τα πρώτα online επιχειρηματικά μου βήματα το 1994 με ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, το πρώτο της Ελλάδας. Και παρόλα αυτά, δεν έχω γυρίσει στο μοντέλο Direct ακόμα.

Ο Δημήτρης, σήμερα, έχει ασφαλιστικό γραφείο στον Πειραιά. Είμαι πελάτης του για τα πάντα. Αυτοκίνητο, σπίτι, εταιρεία, υγεία, ακόμα και νομική κάλυψη.

Ως άνθρωπος της γενιάς μου, ξέρω ότι πάρα πολλοί προτιμούν να αγοράζουν ασφάλιση για τις πιο καθημερινές τους ανάγκες, με πρώτο το αυτοκίνητο, online. Εκεί είναι εύκολο να συγκρίνεις τιμές, μπορείς να το κάνεις στον ελεύθερο χρόνο κάποιο βράδυ στο σαλόνι σου, πληρώνεις και ξεσκάς χωρίς να μιλήσεις με άνθρωπο.

Εγώ όμως, αν και είμαι πολύ digital στις περισσότερες επιλογές μου, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι παραγγέλνω φαγητό κάθε μέρα από έξω αλλά μόνο ηλεκτρονικά και όχι τηλεφωνικά, ακόμα δεν έχω γυρίσει την ασφάλισή μου online.

Και ο λόγος είναι ότι, ενώ παροτρύνω άλλους να το κάνουν, είναι πως έχω πολύ μεγάλη πελατειακή πίστη στον Δημήτρη, γιατί κάποια στιγμή όταν μου παρουσιάστηκε ένα πιθανόν σημαντικό θέμα στην υγεία μου ο Δημήτρης φρόντισε να μιλήσω την επόμενη μέρα με Έλληνα γιατρό που διδάσκει στο Harvard και μόνο τότε καθησυχάστηκα πως δεν είχα τίποτα σοβαρό. Σε διαφορετική περίπτωση, έπρεπε να κάνω ένα δύσκολο χειρουργείο ακόμα και για διάγνωση.

Δεν ξέρω ότι μου κοστίζει παραπάνω ο Δημήτρης από οποιοδήποτε άλλο Direct μοντέλο; Φυσικά και το γνωρίζω! Αλλά, για την ώρα, μπορώ να αντέξω την οικονομική διαφορά.

Είμαι όμως η εξαίρεση. Με τον καιρό, ολοένα και περισσότεροι θα γυρίζουν στην ηλεκτρονική επιλογή ασφάλισης. Πρώτα για το αυτοκίνητο, μετά για το σπίτι και τέλος για την υγεία.

Και επειδή ο ρόλος της ασφαλιστικής εταιρείας αλλά και του ασφαλιστικού πράκτορα θα αλλάζει συνεχώς, πρέπει τα στελέχη του κλάδου που θέλουν να είναι ανταγωνιστικά να είναι ενημερωμένα για το τι μπορούν να επιτύχουν και πώς να φροντίσουν να είναι εκμοντερνισμένοι στην επικοινωνία τους.

Γίνεται λοιπόν ολοένα και πιο σημαντικό να γνωρίζουμε εργαλεία όπως το Google και το Facebook, μεθόδους επικοινωνίας όπως είναι το email και το smartphone, αλλά και στρατηγικές όπως είναι το disintermediation και το reintermediation.

Γι αυτό το λόγο δημιουργήσαμε μαζί με το ΕΙΑΣ και το ALBA το εκπαιδευτικό πρόγραμμα DIPLOMA IN DIGITAL MARKETING FOR INSURANCE PROFESSIONALS, στο οποίο θα εκπαιδεύσουμε αποκλειστικά στελέχη από τον ασφαλιστικό κλάδο. Θα διδάξουμε τα εργαλεία της αγοράς και θα συζητήσουμε μαζί στον ίδιο χώρο για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η ψηφιακή εποχή στο marketing των επιχειρήσεων στον κλάδο της ασφάλισης.

Τόσο εγώ όσο και τα άλλα στελέχη της Socialab που διδάσκουμε στο σεμινάριο αυτό θα σας πούμε πολλά μέσα από τα -συνδυαστικά- 45 χρόνια εμπειρίας που έχουμε στο digital marketing για επιχειρήσεις.

Για πληροφορίες για το σεμινάριο μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ΕΙΑΣ. Οι εγγραφές έχουν ήδη αρχίσει και υπάρχει αυστηρό ανώτατο όριο στον αριθμό συμμετοχών λόγω υποστήριξης του προγράμματος από ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ.

 

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος έχει 22 χρόνια εμπειρία στο digital marketing στην Ελλάδα, στη Μεγάλη Βρετανία και στις ΗΠΑ. Είναι ιδρυτής και CEO της Socialab, μιας διαφημιστικής εταιρείας με πρωταρχικό focus τον πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον. Ξεκινώντας από ένα άτομο, η Socialab σήμερα απασχολεί 40 στελέχη και συνεργάζεται ενεργά με 45 εθνικά και παγκόσμια εμπορικά σήματα.

Ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος θα είναι ο υπεύθυνος και ένας από τους εισηγητές του εκπαιδευτικού προγράμματος «Diploma in Digital Marketing for Insurance Professionals», που διοργανώνει από 18 Οκτωβρίου το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) σε συνεργασία με το ALBA και τη Socialab. 

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής εδώ.

Διαβάστε το ενημερωτικό φυλλάδιο του προγράμματος:

 

Ασπίς: Ξεμπλοκάρει ο μηχανισμός αποζημιώσεων

0

Την ερχόμενη Άνοιξη ή το αργότερο στις αρχές καλοκαιριού θα αρχίσουν να καταβάλλονται οι πρώτες αποζημιώσεις σε ασφαλισμένους της πάλαι ποτέ κραταιάς ασφαλιστικής Ασπίς Πρόνοια.

Βασική προϋπόθεση είναι να έχουν, στο μεταξύ, εκδικαστούν οι αιτήσεις ανακοπών που έχουν καταθέσει περίπου 10.000 ασφαλισμένοι κατά του πίνακα με τους 40.000 δικαιούχους που κατάρτισαν οι εκκαθαριστές της εταιρείας.

Η όλη διαδικασία καθυστέρησε λόγω της πολύμηνης απεργίας των δικηγόρων και πλέον ξεμπλόκαρε, όμως ο χρόνος που θα μεσολαβήσει έως και την ολοκλήρωσή της υπολογίζεται σε 6 με 8 μήνες.

Βέβαια, αυτό το οποίο έχει ενδιαφέρον είναι ότι από το σύνολο των περίπου 260.000 δικαιούχων αποζημιώσεων θα καλυφθούν μόλις 50.000, εκ των οποίων οι 40.00 έχουν ήδη περιληφθεί στον επίμαχο πίνακα και οι υπόλοιποι 10.000 έχουν προσφύγει στα δικαστήρια, αιτούμενοι την ένταξή τους στον πίνακα.

Όσο για τους υπόλοιπους 210.000 ασφαλισμένους φαίνεται ότι θα βρεθούν χωρίς αποζημιώσεις, είτε διότι τα ποσά που ήταν να λαμβάνουν περιορίζονταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα οπότε έκριναν σκόπιμο να μην τα διεκδικήσουν, είτε δεν έλαβαν γνώση για το δικαίωμα που είχαν να καταθέσουν, εντός προθεσμίας, αίτηση ανακοπής της όλης διαδικασίας. Αυτοί θα είναι που θα βρεθούν ακάλυπτοι, χάνοντας όσα είχαν να διεκδικήσουν από την Ασπίς πρόνοια και το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής.

 Όσο για το ύψος των αποζημιώσεων υπολογίζεται, σε μέσα επίπεδα, στα 8.000 ευρώ ανά φάκελο.

Ασπίς: Ξεμπλοκάρει ο μηχανισμός αποζημιώσεων

0

Την ερχόμενη Άνοιξη ή το αργότερο στις αρχές καλοκαιριού θα αρχίσουν να καταβάλλονται οι πρώτες αποζημιώσεις σε ασφαλισμένους της πάλαι ποτέ κραταιάς ασφαλιστικής Ασπίς Πρόνοια.

Βασική προϋπόθεση είναι να έχουν, στο μεταξύ, εκδικαστούν οι αιτήσεις ανακοπών που έχουν καταθέσει περίπου 10.000 ασφαλισμένοι κατά του πίνακα με τους 40.000 δικαιούχους που κατάρτισαν οι εκκαθαριστές της εταιρείας.

Η όλη διαδικασία καθυστέρησε λόγω της πολύμηνης απεργίας των δικηγόρων και πλέον ξεμπλόκαρε, όμως ο χρόνος που θα μεσολαβήσει έως και την ολοκλήρωσή της υπολογίζεται σε 6 με 8 μήνες.

Βέβαια, αυτό το οποίο έχει ενδιαφέρον είναι ότι από το σύνολο των περίπου 260.000 δικαιούχων αποζημιώσεων θα καλυφθούν μόλις 50.000, εκ των οποίων οι 40.00 έχουν ήδη περιληφθεί στον επίμαχο πίνακα και οι υπόλοιποι 10.000 έχουν προσφύγει στα δικαστήρια, αιτούμενοι την ένταξή τους στον πίνακα.

Όσο για τους υπόλοιπους 210.000 ασφαλισμένους φαίνεται ότι θα βρεθούν χωρίς αποζημιώσεις, είτε διότι τα ποσά που ήταν να λαμβάνουν περιορίζονταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα οπότε έκριναν σκόπιμο να μην τα διεκδικήσουν, είτε δεν έλαβαν γνώση για το δικαίωμα που είχαν να καταθέσουν, εντός προθεσμίας, αίτηση ανακοπής της όλης διαδικασίας. Αυτοί θα είναι που θα βρεθούν ακάλυπτοι, χάνοντας όσα είχαν να διεκδικήσουν από την Ασπίς πρόνοια και το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής.

 Όσο για το ύψος των αποζημιώσεων υπολογίζεται, σε μέσα επίπεδα, στα 8.000 ευρώ ανά φάκελο.

Ψηφιακή ανατροπή

0

του Ιωάννη Παν. Βοτσαρίδη, Διευθύνοντος Συμβούλο, INTERLIFE  Α.Α.Ε.Γ.Α.

Το 2018  η Ψηφιακή Οικονομία θα αντιπροσωπεύει διεθνώς ένα κύκλο εργασιών τουλάχιστον 6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για την τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση, την Ψηφιακή Επανάσταση. Μέσα σε 10 χρόνια οι Παγκόσμιες Ψηφιακές Δραστηριότητες έφτασαν να αντιπροσωπεύουν το 12% του ΑΕΠ (από 1% του ΑΕΠ το 2006). Η Νέα Οικονομία – λένε οι ειδικοί – θα στηρίζεται στο μεγαλύτερο μέρος της στο «Διαδίκτυο των Πραγμάτων», ένα παγκόσμιο νοήμον Δίκτυο ανθρώπων, αγαθών και υπηρεσιών, που θα μειώσει τα κόστη παραγωγής, εμπορίας και διανομής, θα αναδιαμορφώσει ριζικά τις συνθήκες εργασίας και θα αλλάξει την καταναλωτική συμπεριφορά εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, ένα τεράστιο φάσμα δραστηριοτήτων θα αποτρέπει τις διαπροσωπικές συναλλαγές του πολίτη με το Δημόσιο-όπως ήδη συμβαίνει σε όλες τις «κανονικές» χώρες του Δυτικού Κόσμου εδώ και αρκετά χρόνια.

Και η Ελλάδα; Πώς θα πορευτεί μέσα απ’ αυτή την ψηφιακή ανατροπή;

Η Ελλάδα, ως οιωνεί «μη κανονική» χώρα, θα αναγκαστεί να προσαρμοστεί. Όχι από διάθεση «εξυγίανσης», «ανανέωσης» κλπ, αλλά γιατί απλά, δεν έχει άλλη επιλογή. Αυτό που δεν κατάφεραν οι Κυβερνήσεις των δύο τελευταίων δεκαετιών, την περίφημη «αναδιάρθρωση του Δημόσιου Τομέα», την Αυτοματοποίηση, τον Εκσυγχρονισμό, την πάταξη της Διαφθοράς, τη μείωση της Γραφειοκρατίας, θα το καταφέρει – είτε το θέλουμε, είτε όχι – η νέα Ψηφιακή Εποχή.

Διότι όταν ο Έλληνας δεν θα μπορεί να έρθει σε προσωπική επαφή με τον Έφορο, τον Ελεγκτή, τον υπάλληλο του Υπουργείου, της Πολεοδομίας, της Δασικής Υπηρεσίας, της Εφορίας Αρχαιοτήτων, της Περιφέρειας, του Δήμου, και θα είναι υποχρεωμένος να διεκπεραιώσει όλες τις υποθέσεις του ηλεκτρονικά, να λύσει τις «απορίες» του μόνο μέσω email – ούτε καν τηλεφωνικά – και να πραγματοποιεί όλες τις πληρωμές του μέσω Διαδικτύου με δεκάδες διασταυρούμενους ελέγχους (όπως ήδη προωθείται), οι δυνατότητές του να «ελιχθεί» κατά το σύνηθες ελληνικό κεκτημένο και να διαπλακεί – προστρέχοντας «δι’ υπόθεσιν του» στον τοπικό βουλευτή – θα είναι, εκ των πραγμάτων, περιορισμένες.

Όχι ότι θα εκλείψουν τελείως παρόμοια φαινόμενα. Αλλά, ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία αυτής της χώρας, θα μειωθούν.

Δεν είναι ευσεβείς πόθοι όλα αυτά. Δυστυχώς για τους πολιτικούς και τον περίγυρο τους,  η αναγκαστική και βίαιη προσαρμογή του «εν πολλαίς αμαρτίαις» περιπεσόντος ελληνικού Δημοσίου στην παγκόσμια ψηφιακή πραγματικότητα είναι πολύ κοντά.

Και, ίσως, να είναι το μόνο πράγμα για το οποίο επιτρέπεται να αισιοδοξούμε στις ζοφερές αυτές εποχές.