back to top
37.1 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1623

Ψηφιακή ανατροπή

0

του Ιωάννη Παν. Βοτσαρίδη, Διευθύνοντος Συμβούλο, INTERLIFE  Α.Α.Ε.Γ.Α.

Το 2018  η Ψηφιακή Οικονομία θα αντιπροσωπεύει διεθνώς ένα κύκλο εργασιών τουλάχιστον 6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για την τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση, την Ψηφιακή Επανάσταση. Μέσα σε 10 χρόνια οι Παγκόσμιες Ψηφιακές Δραστηριότητες έφτασαν να αντιπροσωπεύουν το 12% του ΑΕΠ (από 1% του ΑΕΠ το 2006). Η Νέα Οικονομία – λένε οι ειδικοί – θα στηρίζεται στο μεγαλύτερο μέρος της στο «Διαδίκτυο των Πραγμάτων», ένα παγκόσμιο νοήμον Δίκτυο ανθρώπων, αγαθών και υπηρεσιών, που θα μειώσει τα κόστη παραγωγής, εμπορίας και διανομής, θα αναδιαμορφώσει ριζικά τις συνθήκες εργασίας και θα αλλάξει την καταναλωτική συμπεριφορά εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, ένα τεράστιο φάσμα δραστηριοτήτων θα αποτρέπει τις διαπροσωπικές συναλλαγές του πολίτη με το Δημόσιο-όπως ήδη συμβαίνει σε όλες τις «κανονικές» χώρες του Δυτικού Κόσμου εδώ και αρκετά χρόνια.

Και η Ελλάδα; Πώς θα πορευτεί μέσα απ’ αυτή την ψηφιακή ανατροπή;

Η Ελλάδα, ως οιωνεί «μη κανονική» χώρα, θα αναγκαστεί να προσαρμοστεί. Όχι από διάθεση «εξυγίανσης», «ανανέωσης» κλπ, αλλά γιατί απλά, δεν έχει άλλη επιλογή. Αυτό που δεν κατάφεραν οι Κυβερνήσεις των δύο τελευταίων δεκαετιών, την περίφημη «αναδιάρθρωση του Δημόσιου Τομέα», την Αυτοματοποίηση, τον Εκσυγχρονισμό, την πάταξη της Διαφθοράς, τη μείωση της Γραφειοκρατίας, θα το καταφέρει – είτε το θέλουμε, είτε όχι – η νέα Ψηφιακή Εποχή.

Διότι όταν ο Έλληνας δεν θα μπορεί να έρθει σε προσωπική επαφή με τον Έφορο, τον Ελεγκτή, τον υπάλληλο του Υπουργείου, της Πολεοδομίας, της Δασικής Υπηρεσίας, της Εφορίας Αρχαιοτήτων, της Περιφέρειας, του Δήμου, και θα είναι υποχρεωμένος να διεκπεραιώσει όλες τις υποθέσεις του ηλεκτρονικά, να λύσει τις «απορίες» του μόνο μέσω email – ούτε καν τηλεφωνικά – και να πραγματοποιεί όλες τις πληρωμές του μέσω Διαδικτύου με δεκάδες διασταυρούμενους ελέγχους (όπως ήδη προωθείται), οι δυνατότητές του να «ελιχθεί» κατά το σύνηθες ελληνικό κεκτημένο και να διαπλακεί – προστρέχοντας «δι’ υπόθεσιν του» στον τοπικό βουλευτή – θα είναι, εκ των πραγμάτων, περιορισμένες.

Όχι ότι θα εκλείψουν τελείως παρόμοια φαινόμενα. Αλλά, ίσως για πρώτη φορά στην ιστορία αυτής της χώρας, θα μειωθούν.

Δεν είναι ευσεβείς πόθοι όλα αυτά. Δυστυχώς για τους πολιτικούς και τον περίγυρο τους,  η αναγκαστική και βίαιη προσαρμογή του «εν πολλαίς αμαρτίαις» περιπεσόντος ελληνικού Δημοσίου στην παγκόσμια ψηφιακή πραγματικότητα είναι πολύ κοντά.

Και, ίσως, να είναι το μόνο πράγμα για το οποίο επιτρέπεται να αισιοδοξούμε στις ζοφερές αυτές εποχές.

 

Τ. Λυσιμάχου/Πειραιώς: Τα δυνατά και αδύνατα σημεία του bancassurance

0

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

Για τα δυνατά και αδύνατα σημεία του bancassurance, για την χρηματοοικονομική κρίση και τις επιπτώσεις στο κλάδο, αλλά και τις τάσεις στο κλάδο των αντασφαλειών και το πώς επιδρούν στο  κλάδο του bancassurance μίλησε στο IW στο πλαίσιο του 18ο Hydra. Meeting,  o Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου Σύμβουλος Ασφαλίσεων Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς. Τόνισε, μεταξύ των άλλων οι Τράπεζες διαθέτουν πολύ προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα για να εξατομικεύουν τους πελάτες τους ανάλογα με τις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Αναφερόμενος στο κλάδο των αντασφαλειών και στις τάσεις που επικρατούν διευκρίνισε ότι η πτώση των τιμών στα αντασφάλιστρα και η ελαστικότητα των όρων επιδρούν θετικά στο κανάλι του bancassurance

– Ποιες είναι οι τάσεις στο κλάδο των αντασφαλειών και πώς αυτές οι τάσεις επιδρούν στο κλάδο του bancassurance;

Τα τελευταία 4-5 χρόνια τα αντασφάλιστρα  ακολουθούν καθοδική πορεία. Επιπλέον οι όροι κάλυψης των περισσοτέρων προϊόντων γίνονται πιο ελαστικοί. Η τάση αυτή δεν φαίνεται να αλλάζει και για το 2017, ίσως όμως σε μικρότερη κλίμακα. Το φαινόμενο αυτό οφείλεται κυρίως στην μεγάλη διαθεσιμότητα Κεφαλαίων στην Αντασφαλιστική Αγορά, στα νέα προϊόντα που εισάγονται (Cyber, Financial etc.) και φυσικά στον ανταγωνισμό.

Οι συνθήκες αυτές  έχουν επίπτωση στις τιμές των ασφαλίσεων οι οποίες μειώνονται δραστικά εντείνοντας τον ανταγωνισμό προς όφελος των ασφαλισμένων. Αν εξαιρέσουμε την χώρα μας όπου το διαθέσιμο εισόδημα συρρικνώνεται συνεχώς με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά και ο όγκος των ασφαλίστρων, στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες  η αύξηση του όγκου των ασφαλίστρων είναι συνεχής.

Το Bancassurance σαν ένα κανάλι της αγοράς μέσω του οποίου προωθούνται ασφαλιστικά προϊόντα επηρεάζεται θετικά μεν από τις τιμές τους αλλά λόγω του οικονομικού περιβάλλοντος  υφίσταται κατ αναλογία τις αρνητικές επιπτώσεις.

– Πιστεύετε ότι οι αντασφαλιστικές θα πρέπει να μειώσουν τις προμήθειες που δίνουν στις μεσιτικές ;

Το ύψος των προμηθειών στις αντασφαλίσεις είναι κατά κανόνα αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ του Broker και του Αντασφαλιστή και εξαρτάται από το είδος της Αντασφάλισης, από το είδος των κινδύνων και από το κόστος. Φυσικά επηρεάζεται και από τον Πελάτη – Πρωτασφαλιστή.

Ποια είναι τα αδύνατα σημεία του bancassurance, ποια τα δυνατά και ποιες ευκαιρίες προδιαγράφονται στο μέλλον;

Τα δυνατά σημεία του Bancassurance συνδέονται κυρίως με τους αυτοματισμούς  που χρησιμοποιούνται  κατά την πώληση- και μετά από αυτήν- και την αμεσότητα της επικοινωνίας του υπαλλήλου- πωλητή με τον πελάτη. Για να γίνω σαφής, οι Τράπεζες διαθέτουν πολύ προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα για να εξατομικεύουν τους πελάτες τους ανάλογα με τις ασφαλιστικές τους ανάγκες, το εισόδημα τους, την οικογενειακή τους κατάσταση, το επάγγελμα, την μόρφωση κλπ. Συνεπώς όταν  βρεθούν στο κατάστημα με ραντεβού ή «περαστικοί», ο πιστοποιημένος πωλητής έχει την δυνατότητα να γνωρίζει ποιο/ποια ασφαλιστικά προϊόντα ταιριάζουν στον πελάτη και θα ενδιαφερόταν να τα αγοράσει.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής προσφοράς με τις ίδιες προϋποθέσεις. Έχει ληφθεί επίσης μέριμνα για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων πελατών μετά την πώληση (είσπραξη ασφαλίστρων, αναγγελίες ζημιών,  Πράξεις κλπ.), με την χρήση των Call Canter της Τράπεζας, της ΝΝ και της ERGO και των συστημάτων της WINBANK. Με τον τρόπο αυτόν αφενός μεν καλύπτονται οι απαιτούμενες από τον Νόμο διαδικασίες για την ορθή πώληση αφετέρου δε προσφέρονται στους πελάτες τα προϊόντα που έχουν ανάγκη. Και όλες οι παραπάνω ενέργειες γίνονται σε ελάχιστο χρόνο προς όφελος των συναλλασσομένων. Θα πρόσθετα στα δυνατά σημεία, την δυνατότητα προσφοράς ειδικών ασφαλιστικών προϊόντων (προστασίας δόσης, δανείων, καταθέσεων, συναλλαγών, πορτοφολιού  κ.α.) τα οποία συνδέονται με Τραπεζικά προϊόντα και οι τιμές τους είναι πολύ χαμηλές λόγω της μορφής τους (Ομαδικά).

Το βασικό αδύνατο σημείο είναι ότι ο πιστοποιημένος πωλητής –υπάλληλος της Τράπεζας δεν διαθέτει όλο τον χρόνο του για τις πωλήσεις ασφαλίσεων και δεν έχει την δυνατότητα εκτεταμένης «προσωπικής» επικοινωνίας με τον πελάτη όπως συμβαίνει με τους Ασφαλιστές. Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πάντα θα υπάρχουν πλεονεκτήματα στην ασφάλιση μέσω των Ασφαλιστών.

-Η κρίση στο χρηματοπιστωτικό σύστημα προκαλεί ένα αίσθημα αβεβαιότητας. Υπάρχουν επιδράσεις στις εργασίες του bancassurance;

Ο τομέας των Ασφαλίσεων είναι μέρος του χρηματοπιστωτικού συστήματος και επηρεάζεται ανάλογα από την κρίση. Ιδιαίτερα ο Κλάδος Ζωής και κυρίως τα επενδυτικά προϊόντα δέχονται τα τελευταία 8 χρόνια μία συνεχή πίεση προς τα κάτω λόγω της Ελληνικής και Διεθνούς οικονομικής αβεβαιότητας.

 Μόνο ο Κλάδος υγείας έχει μια σταθερή αύξηση λόγω της υποβάθμισης των υπηρεσιών κοινωνικής υγείας στην Χώρα μας. Η μείωση του όγκου των ασφαλίστρων σε όλους τους κλάδους συνδέεται άμεσα με την Κρίση και οφείλεται τόσο στον περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών όσο και στον ανταγωνισμό που οδηγεί σε μείωση των τιμών π.χ. στον Κλάδο Αυτοκινήτων. Ευτυχώς για την Ασφαλιστική Αγορά, η ομαλή προσαρμογή της στους κανόνες του Solvency II και η κερδοφορία των τελευταίων ετών (λόγω των καλών αποτελεσμάτων του Κλάδου Αυτοκινήτων) θα βοηθήσουν ώστε να μη δημιουργηθούν ανάγκες νέων Κεφαλαίων στο εγγύς μέλλον γιατί αλλιώς οι Ασφαλιστικές Εταιρίες στην χώρα μας θα αντιμετώπιζαν πολύ σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα.

 

Τ. Λυσιμάχου/Πειραιώς: Τα δυνατά και αδύνατα σημεία του bancassurance

0

Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου

Για τα δυνατά και αδύνατα σημεία του bancassurance, για την χρηματοοικονομική κρίση και τις επιπτώσεις στο κλάδο, αλλά και τις τάσεις στο κλάδο των αντασφαλειών και το πώς επιδρούν στο  κλάδο του bancassurance μίλησε στο IW στο πλαίσιο του 18ο Hydra. Meeting,  o Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου Σύμβουλος Ασφαλίσεων Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς. Τόνισε, μεταξύ των άλλων οι Τράπεζες διαθέτουν πολύ προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα για να εξατομικεύουν τους πελάτες τους ανάλογα με τις ασφαλιστικές τους ανάγκες. Αναφερόμενος στο κλάδο των αντασφαλειών και στις τάσεις που επικρατούν διευκρίνισε ότι η πτώση των τιμών στα αντασφάλιστρα και η ελαστικότητα των όρων επιδρούν θετικά στο κανάλι του bancassurance

– Ποιες είναι οι τάσεις στο κλάδο των αντασφαλειών και πώς αυτές οι τάσεις επιδρούν στο κλάδο του bancassurance;

Τα τελευταία 4-5 χρόνια τα αντασφάλιστρα  ακολουθούν καθοδική πορεία. Επιπλέον οι όροι κάλυψης των περισσοτέρων προϊόντων γίνονται πιο ελαστικοί. Η τάση αυτή δεν φαίνεται να αλλάζει και για το 2017, ίσως όμως σε μικρότερη κλίμακα. Το φαινόμενο αυτό οφείλεται κυρίως στην μεγάλη διαθεσιμότητα Κεφαλαίων στην Αντασφαλιστική Αγορά, στα νέα προϊόντα που εισάγονται (Cyber, Financial etc.) και φυσικά στον ανταγωνισμό.

Οι συνθήκες αυτές  έχουν επίπτωση στις τιμές των ασφαλίσεων οι οποίες μειώνονται δραστικά εντείνοντας τον ανταγωνισμό προς όφελος των ασφαλισμένων. Αν εξαιρέσουμε την χώρα μας όπου το διαθέσιμο εισόδημα συρρικνώνεται συνεχώς με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά και ο όγκος των ασφαλίστρων, στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες  η αύξηση του όγκου των ασφαλίστρων είναι συνεχής.

Το Bancassurance σαν ένα κανάλι της αγοράς μέσω του οποίου προωθούνται ασφαλιστικά προϊόντα επηρεάζεται θετικά μεν από τις τιμές τους αλλά λόγω του οικονομικού περιβάλλοντος  υφίσταται κατ αναλογία τις αρνητικές επιπτώσεις.

– Πιστεύετε ότι οι αντασφαλιστικές θα πρέπει να μειώσουν τις προμήθειες που δίνουν στις μεσιτικές ;

Το ύψος των προμηθειών στις αντασφαλίσεις είναι κατά κανόνα αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ του Broker και του Αντασφαλιστή και εξαρτάται από το είδος της Αντασφάλισης, από το είδος των κινδύνων και από το κόστος. Φυσικά επηρεάζεται και από τον Πελάτη – Πρωτασφαλιστή.

Ποια είναι τα αδύνατα σημεία του bancassurance, ποια τα δυνατά και ποιες ευκαιρίες προδιαγράφονται στο μέλλον;

Τα δυνατά σημεία του Bancassurance συνδέονται κυρίως με τους αυτοματισμούς  που χρησιμοποιούνται  κατά την πώληση- και μετά από αυτήν- και την αμεσότητα της επικοινωνίας του υπαλλήλου- πωλητή με τον πελάτη. Για να γίνω σαφής, οι Τράπεζες διαθέτουν πολύ προχωρημένα τεχνολογικά συστήματα για να εξατομικεύουν τους πελάτες τους ανάλογα με τις ασφαλιστικές τους ανάγκες, το εισόδημα τους, την οικογενειακή τους κατάσταση, το επάγγελμα, την μόρφωση κλπ. Συνεπώς όταν  βρεθούν στο κατάστημα με ραντεβού ή «περαστικοί», ο πιστοποιημένος πωλητής έχει την δυνατότητα να γνωρίζει ποιο/ποια ασφαλιστικά προϊόντα ταιριάζουν στον πελάτη και θα ενδιαφερόταν να τα αγοράσει.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής προσφοράς με τις ίδιες προϋποθέσεις. Έχει ληφθεί επίσης μέριμνα για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων πελατών μετά την πώληση (είσπραξη ασφαλίστρων, αναγγελίες ζημιών,  Πράξεις κλπ.), με την χρήση των Call Canter της Τράπεζας, της ΝΝ και της ERGO και των συστημάτων της WINBANK. Με τον τρόπο αυτόν αφενός μεν καλύπτονται οι απαιτούμενες από τον Νόμο διαδικασίες για την ορθή πώληση αφετέρου δε προσφέρονται στους πελάτες τα προϊόντα που έχουν ανάγκη. Και όλες οι παραπάνω ενέργειες γίνονται σε ελάχιστο χρόνο προς όφελος των συναλλασσομένων. Θα πρόσθετα στα δυνατά σημεία, την δυνατότητα προσφοράς ειδικών ασφαλιστικών προϊόντων (προστασίας δόσης, δανείων, καταθέσεων, συναλλαγών, πορτοφολιού  κ.α.) τα οποία συνδέονται με Τραπεζικά προϊόντα και οι τιμές τους είναι πολύ χαμηλές λόγω της μορφής τους (Ομαδικά).

Το βασικό αδύνατο σημείο είναι ότι ο πιστοποιημένος πωλητής –υπάλληλος της Τράπεζας δεν διαθέτει όλο τον χρόνο του για τις πωλήσεις ασφαλίσεων και δεν έχει την δυνατότητα εκτεταμένης «προσωπικής» επικοινωνίας με τον πελάτη όπως συμβαίνει με τους Ασφαλιστές. Για τον λόγο αυτό πιστεύω ότι πάντα θα υπάρχουν πλεονεκτήματα στην ασφάλιση μέσω των Ασφαλιστών.

-Η κρίση στο χρηματοπιστωτικό σύστημα προκαλεί ένα αίσθημα αβεβαιότητας. Υπάρχουν επιδράσεις στις εργασίες του bancassurance;

Ο τομέας των Ασφαλίσεων είναι μέρος του χρηματοπιστωτικού συστήματος και επηρεάζεται ανάλογα από την κρίση. Ιδιαίτερα ο Κλάδος Ζωής και κυρίως τα επενδυτικά προϊόντα δέχονται τα τελευταία 8 χρόνια μία συνεχή πίεση προς τα κάτω λόγω της Ελληνικής και Διεθνούς οικονομικής αβεβαιότητας.

 Μόνο ο Κλάδος υγείας έχει μια σταθερή αύξηση λόγω της υποβάθμισης των υπηρεσιών κοινωνικής υγείας στην Χώρα μας. Η μείωση του όγκου των ασφαλίστρων σε όλους τους κλάδους συνδέεται άμεσα με την Κρίση και οφείλεται τόσο στον περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών όσο και στον ανταγωνισμό που οδηγεί σε μείωση των τιμών π.χ. στον Κλάδο Αυτοκινήτων. Ευτυχώς για την Ασφαλιστική Αγορά, η ομαλή προσαρμογή της στους κανόνες του Solvency II και η κερδοφορία των τελευταίων ετών (λόγω των καλών αποτελεσμάτων του Κλάδου Αυτοκινήτων) θα βοηθήσουν ώστε να μη δημιουργηθούν ανάγκες νέων Κεφαλαίων στο εγγύς μέλλον γιατί αλλιώς οι Ασφαλιστικές Εταιρίες στην χώρα μας θα αντιμετώπιζαν πολύ σοβαρά υπαρξιακά προβλήματα.

 

Στη δημόσια διαβούλευση η Λίστα Χειρουργείου

0

Το σχέδιο της Υπουργικής Απόφασης που θα θέσει σε εφαρμογή τη Λίστα Χειρουργείου εισήγαγε σε δημόσια διαβούλευση το Υπουργείο Υγείας, 7 μήνες μετά την ψήφιση της σχετικής διάταξης (εδώ).

Η Αριστοτέλους ευελπιστεί ότι η θεσμοθέτηση της Λίστας θα βάλει τέλος στην άνιση μεταχείριση των ασθενών, αλλά και στο «φακελάκι», φαινόμενα μου μαστίζουν το χώρο της δημόσιας υγείας εδώ και δεκαετίες. Όπως είχε γράψει το Virus, το Υπουργείο εκτιμάει ότι με την καθιέρωση της κατάρτισης λίστας χειρουργείου, η ημερομηνία χειρουργείου του κάθε ασθενούς θα πάψει να χρησιμοποιείται «εκβιαστικά», ως μέσο συναλλαγής. Θα καθορίζεται βάσει ιατρικών δεδομένων, όπως η σοβαρότητα, και ο ασθενής θα γνωρίζει άμεσα πότε θα χειρουργηθεί (εδώ).

Η προσπάθεια για την υλοποίηση του εν λόγω μέτρου είχε ξεκινήσει απο την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, όταν ο νυν Υπουργός, Ανδρέας Ξανθός κατείχε τη θέση του αναπληρωτή. Βέβαια, η τελική ΥΑ αναμένεται να φέρει την υπογραφή του «διαδόχου» του, Π. Πολάκη.

Στο εισαγωγικό μήνυμά του ο κ. Πολάκης εκτιμά ότι με τη συγκεκριμένα ΥΑ, μεταξύ άλλων, θα μειωθεί και ο χρόνος αναμονής, ενώ η δημοσιοποίηση της θα ενισχύσει τη διαφάνεια.

Η διαβούλευση επί του Σχεδίου της Υπουργικής Απόφασης με τίτλο: «Τρόπος κατάρτισης, οργάνωσης και λειτουργίας της Λίστας Χειρουργείου» θα διαρκέσει μόλις μια εβδομάδα, έως τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου και ώρα 14:00.

Τι προβλέπει

Βάσει του σχεδίου της ΥΑ, σε κάθε Νοσοκομείο υπεύθυνος για την έγκριση της λίστας χειρουργείου και την τήρηση της διαδικασίας διαμόρφωσής της θα είναι ο Αναπληρωτής Διοικητής (ή όπου δεν υπάρχει, άλλο μέλος του Δ.Σ.). Υπεύθυνος της σύνταξης της θα είναι υπάλληλος του νοσοκομείου, κυρίως από το Γραφείο Κίνησης, που θα ορίζεται από το ΔΣ.

Ακόμη, κάθε χειρουργός, μετά την κλινική εκτίμηση της κατάστασης του ασθενούς, θα αξιολογεί τη σοβαρότητα της νόσου σύμφωνα με πίνακα και θα συντάσσει γραπτό ενημερωτικό σημείωμα.

lista_xeirourgeiou

«Το ενημερωτικό σημείωμα αυτό, συντάσσεται υποχρεωτικά, ανεξάρτητα αν η κλινική εκτίμηση έγινε κατά την πρωινή ή την ολοήμερη λειτουργία του νοσοκομείου», αναφέρει η ΥΑ.

Ωστόσο, σε περίπτωση που το περιστατικό, κατά το χρονικό διάστημα αναμονής της χειρουργικής επέμβασης, παρουσιάσει επιπλοκές και κρίνεται σοβαρότερο από άλλο περιστατικό της ίδιας κατηγορίας, ο υπεύθυνος ιατρός οφείλει, με νέο σημείωμα, εντός της ίδιας ημέρας, να απαιτήσει μετακίνηση στη λίστα.

Ακολούθως, «ο εν λόγω υπάλληλος λαμβάνοντας υπόψη του το γραπτό σημείωμα, την κατανομή των χειρουργικών τραπεζών ανά τμήμα, καθώς και τις ημέρες που χειρουργεί κάθε χειρουργός, ενημερώνει τον ασθενή, με κάθε πρόσφορο τρόπο, για τις διαθέσιμες ημερομηνίες που υπάρχουν μέσα στο χρονικό διάστημα που πρέπει να διενεργηθεί η χειρουργική επέμβαση, καθώς και τις ημερομηνίες που χειρουργεί ο/η εκάστοτε υπεύθυνος/η ιατρός, εντός του εν λόγω χρονικού διαστήματος».

Η λίστα θα περιλαμβάνει κάθε τμήμα του νοσοκομείου χωριστά και θα εγκρίνεται από τον αναπληρωτή Διοικητή ή το ορισθέν μέλος του Δ.Σ. Θα ανανεώνεται την τελευταία εργάσιμη ημέρα κάθε εβδομάδας και θα αναρτάται στον ιστότοπο του νοσοκομείου και της ΔΥΠΕ.

Στη λίστα καταχωρούνται:
(α) τα 5 τελευταία ψηφία του ΑΜΚΑ του ασθενούς,
(β) ο αριθμός μητρώου του ασθενούς (εφόσον υπάρχει),
(γ) το είδος του χειρουργείου,
(δ) η κατηγορία στην οποία εντάσσεται το περιστατικό,
(ε) η ημερομηνία κλινικής εκτίμησης της κατάστασης του ασθενούς,
(στ) η ημερομηνία της χειρουργικής επέμβασης, και
(ζ) η εκτιμώμενη διάρκεια της επέμβασης.

Οι ασθενείς που θεωρούν ότι παραβιάζεται η σειρά προτεραιότητας μπορούν να υποβάλλουν καταγγελία στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων του σχετικού νοσοκομείου, ενώ την αποκλειστική ευθύνη της τήρησης της Λίστας φέρει η Επιτροπή Χειρουργείου. Φυσικά, τα επείγοντα περιστατικά δεν εντάσσονται στη διαδικασία της λίστας.

Τέλος, διευκρινίζεται ότι «μη τήρηση του κανονισμού χειρουργείου και της διαδικασίας διαμόρφωσης της λίστας, αποτελούν πειθαρχικά παραπτώματα».

Σχεδιο ΥΑ Λιστας Χειρουργειου

Στοματολογικός προληπτικός έλεγχος

0
στόμα ασθενή, επίσκεψη στον οδοντίατρο

Εβδομάδα στοματολογικού προληπτικού ελέγχου, με δωρεάν εξετάσεις, πραγματοποιείται από τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου, στο Θεραπευτήριο Metropolitan.

Υπολογίζεται ότι χιλιάδες ασθένειες εμφανίζονται στο στόμα. Αυτές μπορεί να είναι είτε τοπικές, είτε να υποκρύπτουν νόσο σε κάποιο άλλο όργανο του σώματος. Κάποια από αυτά τα νοσήματα είναι ακίνδυνα, ενώ άλλα, αν καθυστερήσει η διάγνωσή τους, μπορεί να αποβούν μοιραία για τη ζωή του πάσχοντα.

Ο τακτικός στοματολογικός έλεγχος δίνει τη δυνατότητα στο γιατρό να εντοπίσει τυχόν ανωμαλίες και να προχωρήσει στην κατάλληλη θεραπεία , ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω προβλήματα.

Η δωρεάν εξέταση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού στα τηλέφωνα 210 4809150-60 από τις 10 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα.

Πηγή: virus.com.gr

Παιδεία και Υγεία για παιδιά των προσφύγων

0

Εκπαιδευτική και εμβολιαστική μέριμνα για τα προσφυγόπουλα βρέθηκαν στο επίκεντρο διυπουργικής σύσκεψης. Εκεί τα Υπουργεία Υγείας, Παιδείας και Μεταναστευτικής Πολιτικής συζήτησαν τη διασφάλιση των προϋποθέσεων για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τα παιδιά των προσφύγων στα σχολεία.

Στη σύσκεψη, όπου συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Παιδείας, Ιωάννης Παντής, ο Γενικός Γραμματέας Μεταναστευτικής Πολιτικής, Βασίλης Παπαδόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Ιωάννης Μπασκόζος, διαπιστώθηκε πως το πρόγραμμα εμβολιασμών στις δομές φιλοξενίας προχωρεί κανονικά και υλοποιείται σύμφωνα με τους προγραμματισμούς.

Έτσι, αποφασίστηκε ότι για τη συμμετοχή των παιδιών στα συγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα θα λαμβάνεται υπόψη η πρόοδος του προγράμματος εμβολιασμών που πραγματοποιείται στα κέντρα φιλοξενίας προσφύγων.

«Η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προστατεύσει στην πράξη τα δικαιώματα των παιδιών προσφύγων στην υγεία και στην παιδεία προστατεύοντας ταυτόχρονα τα δικαιώματα και της υγείας των κατοίκων όλης της χώρας», αναφέρει ανακοίνωση της Αριστοτέλους.

Κωλοτούμπα του ΣΥΡΙΖΑ και στην Υγεία

0

Του Αιμίλιου Νεγκή, διευθυντή σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine

Ο φαρισαϊσμός του ΣΥΡΙΖΑ σε όλο του το μεγαλείο. Ενώ κατηγορούσαν τους Άδωνη και Βορίδη ότι είχαν δώσει χρήματα στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, όπως αποκαλύπτουμε σήμερα, εκείνοι δίνουν 4 φορές περισσότερα και μάλιστα εν κρυπτώ και παραβύστω, χωρίς να ενημερωθεί ο Τύπος και η Βουλή!

Θυμίζω ότι, το Φλεβάρη του 2015, με το που ξεκίνησε η περήφανη διαπραγμάτευση Βαρουφάκη, ο Παναγιώτης Κουρουμπλής είχε κάνει επίθεση στους προκατόχους του, κατηγορώντας τους ότι είχαν υπογράψει μία λεόντειο σύμβαση με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας μέσω της Task Force.

Το ύψος της σύμβασης ήταν περίπου 10,2 εκατ. ευρώ και αφορούσε πολλούς άξονες όπως πρωτοβάθμια φροντίδα, προμήθειες νοσοκομείων κ.ο.κ. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είχε αναλάβει ο ίδιος το κομμάτι της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (έναντι περίπου 800.000 ευρώ), ενώ τα υπόλοιπα η γερμανική εταιρεία GIZ.

Είναι αλήθεια ότι ουδέποτε μάθαμε τι παρέδωσε η GIZ. Γνωρίζουμε ότι πληρώθηκε κανονικά τα χρήματα, που είχαν συμφωνηθεί. Προφανώς, μετά τη συμφωνία με τους δανειστές, η κυβέρνηση αναγκάστηκε να κάνει το θέμα γαργάρα… Περάσαμε στην εποχή του ιστορικού συμβιβασμού!

Το εν λόγω πρόγραμμα λοιπόν ολοκληρώθηκε το Δεκέμβριο του 2015. Στο μεταξύ, η λεγόμενη Task Force καταργήθηκε και μετασχηματίστηκε στην επονομαζόμενη Structural Reforms Support Service – μία υπηρεσία με έδρα πλέον στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία χρηματοδοτείται μέσω του νέου ΕΣΠΑ, αλλά η ευθύνη ανήκει στην ίδια την Κομισιόν.

Και ερχόμαστε στην κωλοτούμπα. Εν κρυπτώ και παραβύστω, χωρίς να γίνει καμία ενημέρωση για το θέμα προς τον Τύπο ή στη Βουλή, αποκαλύπτουμε ότι το υπουργείο Υγείας επέκτεινε τη συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), δίνοντάς του άλλο 1 εκατ. ευρώ για το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2016.

Σαν να μην έφθανε αυτό, πριν από λίγες ημέρες, υπογράφηκε νέα συμφωνία με τον ΠΟΥ, αυτή τη φορά ύψους περίπου 2,5 εκατ. ευρώ και η χρονική διάρκεια της συνεργασίας επεκτείνεται μέχρι τον Ιούνιο του 2018.

Με άλλα λόγια, ενώ οι Άδωνης και Βορίδης είχαν δώσει 800.000 ευρώ για διάστημα 2 ετών και είχαν κατηγορηθεί από το ΣΥΡΙΖΑ, η κυβέρνηση της Πρώτης Φοράς Αριστερά έχει δώσει ήδη 1 εκατ. για 6 μήνες και σκοπεύει να δώσει άλλα 2,5 εκατ. για άλλα 2 χρόνια. Μιλάμε για πρωτοφανή φαρισαϊσμό.

Ας έλθουμε τώρα στην ουσία. Καλά έκανε τόσο η προηγούμενη όσο και η σημερινή κυβέρνηση, που η μία ξεκίνησε και η άλλη συνέχισε τη συνεργασία με τον ΠΟΥ. Σκοπός της συνεργασίας είναι ουσιαστικά η υποστήριξη για την ανάπτυξη συστήματος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στη χώρα μας. Μιλάμε για την αχίλλειο πτέρνα του ελληνικού συστήματος υγείας, που χρόνια τώρα όλα τα κόμματα υπόσχονται να αντιμετωπίσουν, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Όπως έχει ανακοινώσει η σημερινή κυβέρνηση, σκοπεύει μέσα στα επόμενα 2 χρόνια να δημιουργήσει ένα δίκτυο υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας. Στο επίκεντρο του δικτύου βρίσκονται οι λεγόμενες Τοπικές Μονάδες Υγείας (ΤΟΜΥ) και τα πρώην ΠΕΔΥ.

Αν και υπάρχει ήδη μεγάλη καθυστέρηση με βάση τις δεσμεύσεις της ίδιας της κυβέρνησης, έχουν γίνει εξαγγελίες για δημιουργία μονάδων σε 4 μεγάλες πόλεις μέχρι το 2018. Ωστόσο, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις, καθώς η πιλοτική φάση έχει ανακοινωθεί ότι θα γίνει με επικουρικό προσωπικό. Και προφανώς με πορδές δεν βάφεις αυγά.

Από την άλλη, αν δούμε το ποτήρι μισογεμάτο, με δεδομένη την απειρία και αδυναμία της ελληνικής δημόσιας διοίκησης στην υλοποίηση μεταρρυθμίσεων, η συνεργασία με τον ΠΟΥ αυξάνει τις όποιες πιθανότητες επιτυχίες του εγχειρήματος. Φοβάμαι όμως ότι οι ιδεοληψίες της Πρώτης Φοράς Αριστερά περί πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης σε μία χώρα με 60.000 ελεύθερους επαγγελματίες γιατρούς, αποτελεί βόμβα στα θεμέλια του όλου οικοδομήματος.

Για να μην αναφερθώ στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, οι οποίοι μόλις αρρωσταίνουν αναζητούν τον γνωστό και φημισμένο γιατρό. Θεωρώ πως οποιαδήποτε μεταρρύθμιση δεν λαμβάνει υπόψη της τους καταναλωτές και την υφιστάμενη δομή της αγοράς είναι καταδικασμένη.

Οδικός Χάρτης για την Αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού

0
γυναίκα με λευκό φανελάκι και ροζ κορδέλα, καρκίνος μαστού

Συμμαχία σε επιστημονικό, θεσμικό και πολιτικό επίπεδο θέτει τις γυναίκες με καρκίνο του μαστού και τη διαχείριση της νόσου τους στο επίκεντρο και πολιτικών αποφάσεων, προκειμένου να αρθούν εμπόδια που κρατούν χιλιάδες γυναίκες στη χώρα μας μακριά από πολύτιμες προληπτικές και διαγνωστικές εξετάσεις που μπορεί να τους σώσουν τη ζωή.

Η Σύμπραξη των Γυναικών Βουλευτών και Ευρωβουλευτών, με την υποστήριξη του Υπουργείου Υγείας, της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ), της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος (ΕΟΠΕ), της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV) και των Συλλόγων Ασθενών «ΑγκαλιάΖΩ», « Άλμα Ζωής» και «Κ.Ε.Φ.Ι», επισημοποιήθηκε με την υπογραφή του «Οδικού Χάρτη για την Αντιμετώπιση του Καρκίνου του Μαστού».

Πρόκειται ουσιαστικά για μια σειρά προτάσεων πολιτικής υγείας για τη διαχείριση του καρκίνου του μαστού, που συντάχθηκε από εμπειρογνώμονες της ΕΣΔΥ σε συνεργασία με την ΕΟΠΕ, με βάση τα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας της Σχολής, που πραγματοποιήθηκε μαζί με το «Άλμα Ζωής», για το ταξίδι των γυναικών από τη στιγμή της διάγνωσης του καρκίνου μέχρι την αποθεραπεία.

Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν την αναγκαιότητα χάραξης συγκεκριμένων πολιτικών.

  • 49% των γυναικών δεν είχε κάνει ποτέ αυτοεξέταση μαστού και το 35,7% δεν είχε κάνει ποτέ μαστογραφία. Μάλιστα, οι γυναίκες με υψηλό εισόδημα και όσες έχουν σταθερό γιατρό για τον έλεγχο του στήθους έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να κάνουν μαστογραφία.
  • Το 30,8% ανέφερε εμπόδια στην πρόσβαση σε γιατρό για υπέρηχο και ψηλάφηση στήθους, και το 26,5% εμπόδια στην πρόσβαση σε μαστογραφία με κύριους λόγους «πολύ απασχολημένη», «αμέλεια», «κόστος».
  • Μόλις το 30,7% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα εντόπισαν το πρόβλημα κατά τη διάρκεια προληπτικού ελέγχου
  • Από την πρώτη επίσκεψη σε γιατρό μέχρι την παραπομπή για διερεύνηση πιθανότητας καρκίνου μεσολαβούν κατά μέσο όρο 18 ημέρες.
  • Οι ασθενείς επισκέπτονται κατά μέσο όρο 1,8 χειρουργούς για να επιλέξουν τον χειρουργό τους.
  • Για την χειρουργική επέμβαση οι περισσότερες γυναίκες επέλεξαν ιδιωτική κλινική – νοσοκομείο (57,4%) αλλά και στα υπόλοιπα στάδια της θεραπείας (χημειοθεραπείες, ακτινοθεραπείες) ο ιδιωτικός τομέας έχει υψηλά ποσοστά επιλογής.
  • Οι σύλλογοι ασθενών έχουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ψυχολογική υποστήριξη των ασθενών, ενώ το κόστος της επαγγελματικής ψυχολογικής υποστήριξης ήταν ο βασικότερος αποτρεπτικός παράγοντας για όσες γυναίκες ένιωσαν την ανάγκη για ψυχολογική υποστήριξη.
  • Τις δαπάνες θεραπείας καλύπτουν κατά κύριο λόγο τα ασφαλιστικά ταμεία, αλλά και οι ίδιες οι ασθενείς με ιδιωτικές πληρωμές. Το 47,3% των νοικοκυριών δαπανούν άνω του 20% του οικογενειακού εισοδήματος για την διαχείριση του καρκίνου του μαστού. Περίπου 10% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα αναγκάστηκαν είτε να δανειστούν είτε εκποίησαν περιουσιακά στοιχεία.

Ο Οδικός Χάρτης

Οι 3 τομείς στους οποίους εκτιμάται ότι θα πρέπει να επικεντρωθούν οι προτάσεις παρέμβασης και πολιτικές διαχείρισης του καρκίνου του μαστού:

  • Πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση
    Παρεμβάσεις κινητοποίησης των δομών δημόσιας υγείας, πρωτοβάθμιας φροντίδας και ιδιαίτερα του οικογενειακού γιατρού, θεσμοθέτηση από την πολιτεία εθνικού προγράμματος προσυμπτωματικού ελέγχου σε πληθυσμιακό επίπεδο και βελτίωση της πρόσβασης στο γιατρό πρώτης επαφής.
  • Διάγνωση, θεραπευτική αντιμετώπιση και παρακολούθηση
    Ανάπτυξη του ρόλου του συντονιστή γιατρού για τον καρκίνο του μαστού, ανάπτυξη ειδικών κέντρων αναφοράς γυναικολογικού καρκίνου, ενίσχυση της ολιστικής και διεπιστημονικής προσέγγισης της νόσου για την ιατρική, ψυχολογική και κοινωνική υποστήριξη της ασθενούς και της οικογένειάς της.
  • Έρευνα, αξιολόγηση των υπηρεσιών και χρηματοδότηση της φροντίδας
    Συγκρότηση μητρώων ασθενών για τη συλλογή και αξιολόγηση των δεδομένων για τη χάραξη επιστημονικά τεκμηριωμένης πολιτικής για τον καρκίνο του μαστού, αξιολόγηση των διαγνωστικών και θεραπευτικών μεθόδων ως προς την κλινική αποτελεσματικότητα και την οικονομική αποδοτικότητά τους, εξασφάλιση σταθερής χρηματοδότησης για τη διαχείριση της νόσου.

«Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του προσυμπτωματικού ελέγχου και χρειάζεται ενημέρωση και εκπαίδευση των γυναικών για να εντοπίζουν εγκαίρως και να αξιολογούν τα συμπτώματα», ανέφερε η Βασιλική Τσιάντου, Εξωτερικός Επιστημονικός συνεργάτης – Τομέας Οικονομικών της Υγείας της ΕΣΔΥ. Παράλληλα, υπάρχει ανάγκη για καθοδήγηση των γυναικών στο σύστημα υγείας από την πρώτη επίσκεψη μέχρι τη διάγνωση αλλά και ανάγκη για ψυχολογική υποστήριξη των γυναικών από τη στιγμή της ανακοίνωσης της διάγνωσης και σε όλο το ταξίδι.photo_i-gineka-asthenis-me-karkino-tou-mastou-sto-epikentro

«Η διαχείριση του καρκίνου μπορεί και πρέπει να είναι πολιτικό θέμα, δεδομένου ότι απαιτεί μία συνολική αντιμετώπιση τόσο σε επιστημονικό όσο και σε κοινωνικοοικονομικό επίπεδο, προκειμένου να συμβαδίζει η κλινική αποτελεσματικότητα με την οικονομική αποδοτικότητα, με στόχο τη διασφάλιση της πρόσβασης των ασθενών σε αποτελεσματικές θεραπευτικές παρεμβάσεις», ανέφερε ο ο Ομότιμος Καθηγητής Οικονομικών της Υγείας της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας κ. Ιωάννης Κυριόπουλος.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος ΕΟΠΕ και Συντονιστής Διευθυντής της Ογκολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων, Ιωάννης Βαρθαλίτης υπογράμμισε ότι «η πρόληψη, η διάγνωση και η θεραπεία του καρκίνου δεν μπορεί να αποτελούν μόνο ατομικό ζήτημα της κάθε γυναίκας. Η πολιτεία οφείλει να παρέχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα που να υποστηρίζει τη γυναίκα σε κάθε βήμα του ταξιδιού, το οποίο όπως αποδείχθηκε από την πρόσφατη έρευνα έχει ανυπέρβλητες δυσκολίες που εστιάζονται κυρίως στην πρόσβαση των ασθενών στις υπηρεσίες υγείας και τη σημαντική οικονομική επιβάρυνση τους».

«Απλές παρεμβάσεις στο σύστημα υγείας μπορούν να μειώσουν σημαντικότατα τη συχνότητα του καρκίνου στις γυναίκες και συγκεκριμένα μιας μορφής γυναικολογικού καρκίνου, του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, ο οποίος οφείλεται στην δράση του ιού των ανθρωπίνων θηλωμάτων HPV (HumanPapillomaVirus) και μπορεί να προληφθεί σχεδόν 100%!», ξεκαθάρισε ο καθηγητής Μαιευτικής και Γυναικολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV), Θεόδωρος Αγοραστός.

Από την πλευρά της πολιτείας, ο Υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός, σε μήνυμά του που αναγνώσθηκε στην εκδήλωση, αναγνώρισε την ανάγκη πιο στοχευμένων παρεμβάσεων στον ευαίσθητο τομέα της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της αποτελεσματικής, θεραπευτικής παρέμβασης στον καρκίνο (εδώ).

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Μανιός ανακοίνωσε ότι η παρούσα Βουλή δεσμεύεται να υπάρξει ειδική συνεδρίαση στο Κοινοβούλιο για τον γυναικολογικό καρκίνο και τις ενέργειες που θα πρέπει να αναληφθούν.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν, υπογράφοντας τον Οδικό Χάρτη, 25 γυναίκες βουλευτές και ευρωβουλευτές, με τη βουλευτή Β’ Πειραιώς της Ένωσης Κεντρώων , Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου να προτείνει την οργάνωση ειδικής Ημερίδας στο Κοινοβούλιο και να εκφράζει την πρόθεσή της να καταθέσει επερώτηση στη Βουλή για την διακοπή της δωρεάν χορήγησης του εμβολίου έναντι του HPV στις γυναίκες άνω των 18 ετών.

Η Πρόεδρος του «Άλμα Ζωής», Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου ζήτησε τη βοήθεια των Ελληνίδων βουλευτών και Ευρωβουλευτών προκειμένοι οι γυναίκες να έρθουν πιο κοντά στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου. Από την πλευρά τους η Μανιώ Κορλέτη, Αντιπρόεδρος του ΑγκαλιάΖΩ και η Ζωή Γραμματόγλου, Πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών – Εθελοντών – Φίλων – Ιατρών «Κ.Ε.Φ.Ι.» Αθηνών μοιράστηκαν με το κοινό τις προσωπικές ιστορίες μελών τους.

ΑΧΑ «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» στο Mobile Apps Panorama

0

Στο 1o Mobile Apps Panorama (23 Σεπτεμβρίου 2016) προσκλήθηκε η ΑΧΑ για να παρουσιάσει την υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», που επιτρέπει στους πελάτες της να λαμβάνουν 20% έκπτωση στο κόστος ασφάλισης του οχήματός τους όταν έχουν διανύσει έως 5.000 χιλιόμετρα σε ένα έτος. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν τα πιο καινοτόμα, πρακτικά και αποτελεσματικά mobile apps της ελληνικής αγοράς.

Η υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» βασίζεται εξ ολοκλήρου σε μια απλή εφαρμογή για smartphones και δημιουργήθηκε στο πλαίσιο στρατηγικής της ΑΧΑ για πελατοκεντρικότητα και καινοτομία. Η εταιρεία εισήγαγε την υπηρεσία τον Σεπτέμβριο του 2015 έχοντας εντοπίσει την ανάγκη για πιο οικονομική και δίκαιη τιμολόγηση της ασφάλισης, καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων αναζητούν τρόπους να μειώσουν το κόστος της ασφάλισής τους.

Στόχος της ΑΧΑ με το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» είναι να μειώσει το κόστος που καλούνται να καταβάλουν ετησίως οι πελάτες της εταιρείας για την ασφάλισή τους, διατηρώντας παράλληλα το κορυφαίο επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει (το 90% των ασφαλισμένων στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι).

Ο διευθυντής Marketing, Ανάπτυξης Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ Μπάμπης Αναστασιάδης ανέφερε: «Για να εξελισσόμαστε αποτελεσματικά πρέπει να ακούμε με προσοχή τις καθημερινές ανάγκες των πελατών μας και να προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας σε αυτές. Το “Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο” είναι μια ιδιαίτερα καινοτόμα υπηρεσία που οι ασφαλισμένοι μας αγκάλιασαν και ανέδειξαν. Καθημερινά εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, ενώ θέλουμε να μοιραζόμαστε την εμπειρία μας με άλλα στελέχη της αγοράς ώστε από κοινού να δημιουργούμε τη μέγιστη αξία προς τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται».

Η ΑΧΑ Ελλάδας βραβεύθηκε προσφάτως σε επίπεδο Περιφέρειας AXA Emerging Markets EMEA – LATAM (ανάμεσα σε 29 χώρες) για το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο». Η υπηρεσία μπορεί να συνδυαστεί με όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της ΑΧΑ και είναι διαθέσιμη για υφιστάμενους και νέους πελάτες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά: https://www.axa.gr/el/autokinito/odigo-ligo-plirono-ligo/

 

Ξεκινά προσεχώς το σεμινάριο του ΕΙΑΣ για τις ασφαλίσεις κατασκευής τεχνικών έργων

0

Την Τετάρτη 5 και την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) το 8ωρο σεμινάριο «Ασφαλίσεις κατασκευής τεχνικών έργων», με εισηγήτρια τη Θεανώ Τελωνιάτη, Property & Energy Lead Underwriter της εταιρείας ΑΙG Ελλάς.

Θεματολογία σεμιναρίου:

  • Γενικά περί των Τεχνικών Ασφαλίσεων
  • Εισαγωγή στις Ασφαλιστικές Καλύψεις Τεχνικών Έργων
  • Είδη Ασφαλιστηρίων Συμβολαίων Τεχνικών Έργων
  • Ασφαλιστήρια Κ.Π.Κ. Εργολάβων & Συναρμολογήσεως
    • Εφαρμογές των συμβολαίων
    • Κύρια χαρακτηριστικά αυτών
    • Καλυπτόμενοι Κίνδυνοι
    • Εξαιρέσεις
    • Περίοδοι Ασφαλίσεως
    • Ασφαλιζόμενα Αντικείμενα
    • Ασφαλιζόμενα κεφάλαια, Απαλλαγές Συμβολαίου και Τιμολόγηση Κινδύνων
    • Επεκτάσεις καλύψεων, Παραρτήματα
    • Έργα με τεχνικές δυσκολίες
      • Εφαρμογή εργαλείων εκτίμησης κινδύνου στην αξιολόγηση του ρίσκου
    • Ζημίες και διαχείριση αυτών
    • Κάλυψη Απώλειας Μελλοντικών Κερδών μέσα από το CAR
    • Πρακτικά παραδείγματα 

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής στο αρχείο ATT00147.