back to top
33.1 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1620

Η Εurolife ανοίγει διάλογο με τους πολίτες με την πλατφόρμα ‘Ας μιλήσουμε’

0

της Ελενας Ερμείδου

Την πλατφόρμα «Ας μιλήσουμε» παρουσίασε σήμερα σε μία ιδιαίτερη  συνέντευξη τύπου η Eurolife ERB, ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς Ομίλους στην ελληνική αγορά

Μέσα από την πλατφόρμα η Eurolife θέλει να ενισχύσει τον διάλογο γύρω από απλά, αλλά και πιο σύνθετα θέματα της καθημερινότητάς, αφυπνίζοντας την κοινωνία.

Στόχος της Eurolife  να συμβάλει στην εκπαίδευση της Ελληνικής κοινωνίας ως προς τη σημασία της ασφαλιστική συνείδησης, δίνοντας έμφαση στη σημασία της προνοητικότητας και του προγραμματισμού για την ποιότητα ζωής των ασφαλισμένων και των οικογενειών τους.

Η πλατφόρμα χωρίζεται σε 4 θεματικές ενότητες το περιεχόμενο των οποίων καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που παρουσιάζονται μέσα από την σκοπιά όσων πιστεύουν ότι είναι καλύτερα να ζουν τη ζωή με γνώση, ερευνητικό πνεύμα, έμπνευση, εναλλακτική ματιά, συμμετοχή, προγραμματισμό και να μην μένουν θεατές.

Οι ενότητες αναλυτικότερα είναι οι εξής:

  • Αναζητάμε την έμπνευση – Ιδέες, θέματα, πρωτοβουλίες που διευρύνουν τους ορίζοντές μας
  • Δείτε το από άλλη γωνία – Γιατί πάντα υπάρχει και η άλλη όψη των πραγμάτων
  • Εξυπνότεροι στα καθημερινά – Όσα μας βοηθούν να ζούμε καλύτερα κάθε μέρα
  • Όταν δεν ξέρουμε ρωτάμε – Για όλα υπάρχει κάποιος, κάπου που έχει την απάντηση

Ο διάλογος αναπτύσσεται μέσω του site της πλατφόρμας www.as-milisoume.gr, αλλά και μέσω της σελίδας στο Facebook https://www.facebook.com/as.milisoume.2014

 

Η Εurolife ανοίγει διάλογο με τους πολίτες με την πλατφόρμα ‘Ας μιλήσουμε’

0

της Ελενας Ερμείδου

Την πλατφόρμα «Ας μιλήσουμε» παρουσίασε σήμερα σε μία ιδιαίτερη  συνέντευξη τύπου η Eurolife ERB, ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς Ομίλους στην ελληνική αγορά

Μέσα από την πλατφόρμα η Eurolife θέλει να ενισχύσει τον διάλογο γύρω από απλά, αλλά και πιο σύνθετα θέματα της καθημερινότητάς, αφυπνίζοντας την κοινωνία.

Στόχος της Eurolife  να συμβάλει στην εκπαίδευση της Ελληνικής κοινωνίας ως προς τη σημασία της ασφαλιστική συνείδησης, δίνοντας έμφαση στη σημασία της προνοητικότητας και του προγραμματισμού για την ποιότητα ζωής των ασφαλισμένων και των οικογενειών τους.

Η πλατφόρμα χωρίζεται σε 4 θεματικές ενότητες το περιεχόμενο των οποίων καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που παρουσιάζονται μέσα από την σκοπιά όσων πιστεύουν ότι είναι καλύτερα να ζουν τη ζωή με γνώση, ερευνητικό πνεύμα, έμπνευση, εναλλακτική ματιά, συμμετοχή, προγραμματισμό και να μην μένουν θεατές.

Οι ενότητες αναλυτικότερα είναι οι εξής:

  • Αναζητάμε την έμπνευση – Ιδέες, θέματα, πρωτοβουλίες που διευρύνουν τους ορίζοντές μας
  • Δείτε το από άλλη γωνία – Γιατί πάντα υπάρχει και η άλλη όψη των πραγμάτων
  • Εξυπνότεροι στα καθημερινά – Όσα μας βοηθούν να ζούμε καλύτερα κάθε μέρα
  • Όταν δεν ξέρουμε ρωτάμε – Για όλα υπάρχει κάποιος, κάπου που έχει την απάντηση

Ο διάλογος αναπτύσσεται μέσω του site της πλατφόρμας www.as-milisoume.gr, αλλά και μέσω της σελίδας στο Facebook https://www.facebook.com/as.milisoume.2014

 

123 συμμετοχές από την ΙΝΤERAMERICAN στο Greece Race for Cure

0
Oμάδα εργαζομένων της INTERAMERICAN στην αφετηρία του φετινού Greece Race for Cure

Ένδειξη ιδιαίτερης ευαισθητοποίησης είναι η αθρόα ανταπόκριση των εργαζομένων της INTERAMERICAN στην πρόσκληση για συμμετοχή στην πιο μαζική κοινωνική εκδήλωση στην ‘Ελλάδα, τον συμβολικό αγώνα δρόμου Greece Race for Cure, προς διάδοση της ενημέρωσης για τις πρακτικές πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και θεραπείας του καρκίνου του μαστού. Συνολικά 123 άτομα από το προσωπικό της εταιρείας -αριθμός διπλάσιος σε σχέση με το 2015- βρέθηκαν την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο και έλαβαν μέρος στη διαδρομή, τρέχοντας ή περπατώντας τα 5 ή 2 χιλιόμετρα αντιστοίχως, στο κέντρο της Αθήνας.

Ο καρκίνος του μαστού αποτελεί τη συχνότερη μορφή κακοήθους ασθένειας στις γυναίκες παγκοσμίως και στη χώρα μας αναφέρονται περί τις 4.000 πρώτες διαγνώσεις ετησίως. Οι βασικές γνώσεις για την ασθένεια: οι παράγοντες κινδύνου, τα συμπτώματα, τα βήματα θεραπείας, αποτελούν αντικείμενο ενδιαφέροντος και σχετικών ενημερωτικών ενεργειών της INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της υλοποίησης του εταιρικού σχεδίου κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής». Η εταιρεία αναπτύσσει οργανωμένα πρωτοβουλίες ειδικότερα στον άξονα για τη φροντίδα της υγείας, με έμφαση στην πρόληψη και σε συνάφεια με την επιχειρησιακή δραστηριότητα στον τομέα της υγείας.

Τη διεθνούς απήχησης δράση Race for Cure -η οποία αποτελεί ετήσιο θεσμό- οργανώνει στην Ελλάδα ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής», που ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1988. Σύμφωνα με στοιχεία του συλλόγου, στη χώρα μας διαπιστώνεται σημαντική υστέρηση πρώιμης διάγνωσης της ασθένειας, με αποτέλεσμα να καταγράφεται σε μεγάλο ποσοστό περιστατικών αρνητική εξέλιξη, ενώ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η έγκαιρη διάγνωση ανέρχεται μέχρι και το 60%.

 

123 συμμετοχές από την ΙΝΤERAMERICAN στο Greece Race for Cure

0
Oμάδα εργαζομένων της INTERAMERICAN στην αφετηρία του φετινού Greece Race for Cure

Ένδειξη ιδιαίτερης ευαισθητοποίησης είναι η αθρόα ανταπόκριση των εργαζομένων της INTERAMERICAN στην πρόσκληση για συμμετοχή στην πιο μαζική κοινωνική εκδήλωση στην ‘Ελλάδα, τον συμβολικό αγώνα δρόμου Greece Race for Cure, προς διάδοση της ενημέρωσης για τις πρακτικές πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και θεραπείας του καρκίνου του μαστού. Συνολικά 123 άτομα από το προσωπικό της εταιρείας -αριθμός διπλάσιος σε σχέση με το 2015- βρέθηκαν την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου στο Ζάππειο και έλαβαν μέρος στη διαδρομή, τρέχοντας ή περπατώντας τα 5 ή 2 χιλιόμετρα αντιστοίχως, στο κέντρο της Αθήνας.

Ο καρκίνος του μαστού αποτελεί τη συχνότερη μορφή κακοήθους ασθένειας στις γυναίκες παγκοσμίως και στη χώρα μας αναφέρονται περί τις 4.000 πρώτες διαγνώσεις ετησίως. Οι βασικές γνώσεις για την ασθένεια: οι παράγοντες κινδύνου, τα συμπτώματα, τα βήματα θεραπείας, αποτελούν αντικείμενο ενδιαφέροντος και σχετικών ενημερωτικών ενεργειών της INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της υλοποίησης του εταιρικού σχεδίου κοινωνικής υπευθυνότητας «Πράξεις Ζωής». Η εταιρεία αναπτύσσει οργανωμένα πρωτοβουλίες ειδικότερα στον άξονα για τη φροντίδα της υγείας, με έμφαση στην πρόληψη και σε συνάφεια με την επιχειρησιακή δραστηριότητα στον τομέα της υγείας.

Τη διεθνούς απήχησης δράση Race for Cure -η οποία αποτελεί ετήσιο θεσμό- οργανώνει στην Ελλάδα ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής», που ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1988. Σύμφωνα με στοιχεία του συλλόγου, στη χώρα μας διαπιστώνεται σημαντική υστέρηση πρώιμης διάγνωσης της ασθένειας, με αποτέλεσμα να καταγράφεται σε μεγάλο ποσοστό περιστατικών αρνητική εξέλιξη, ενώ σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η έγκαιρη διάγνωση ανέρχεται μέχρι και το 60%.

 

Ανθρωποκεντρική επένδυση ΑΧΑ: Επίκεντρο η εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της

0

Μέσω ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης, η ΑΧΑ συνεχίζει να προσφέρει στους ανθρώπους της τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία που θα τους δώσουν τη δυνατότητα για επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη. Η στρατηγική της έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες και προτεραιότητες, τόσο του ανθρώπινου δυναμικού της όσο και της ίδιας της εταιρείας, δημιουργώντας μια κοινή και παράλληλη πορεία ανάπτυξης και εξέλιξης.

Οι δράσεις της ΑΧΑ για την Εκπαίδευση και Ανάπτυξη των ανθρώπων της αφορούν 5 βασικούς πυλώνες που αποτελούνται από 80 εκπαιδευτικά προγράμματα:

  • Ηγετικές δεξιότητες (Managerial Excellence)
  • Τεχνικές δεξιότητες (Technical Excellence)
  • Ψηφιακές δεξιότητες (Digital Excellence)
  • Προσωπικές δεξιότητες (Personal Excellence)
  • Kουλτούρα ΑΧΑ (AXA Excellence)

Τα παραπάνω προγράμματα επικεντρώνονται στην εκπαίδευση τόσο των εργαζομένων όσο και των συνεργατών της AXA, στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στη διεύρυνση και επικαιροποίηση των τεχνικών τους γνώσεων, καθώς και στην προσωπική εξέλιξη μέσα από πρόγραμμα απόκτησης MSc-MBA, ανάπτυξη δεξιοτήτων, εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας i-learn και άλλα.

Έμφαση αυτή τη χρονιά θα δοθεί στην κατηγορία Ηγεσία και Διοικητική Υπεροχή (Managerial Excellence), που προωθεί την ανάπτυξη ηγετικών και διοικητικών ικανοτήτων και παράλληλα την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης. Βασικό εργαλείο σε αυτή την εκπαίδευση θα είναι το πρόγραμμα «Manager@AXA», που προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στους τομείς της διαχείρισης ανθρώπων και της εν συναίσθησης και αφορά τόσο το διοικητικό προσωπικό όσο και το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας.

Επιπλέον, η ΑΧΑ, πρωτοπόρος στην ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού της, προσέφερε στο πλαίσιο της ανάπτυξης Προσωπικών Δεξιοτήτων σε όλους τους εργαζομένους της και στα μέλη των οικογενειών τους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα αγγλικών μέσω της εξ αποστάσεως πλατφόρμας Gymglish σε συνεργασία με τον Όμιλο Linguaphone.

Η έμπρακτη απόδειξη της ανθρωποκεντρικής επένδυσης της ΑΧΑ επισφραγίζεται και με την έναρξη της Ασφαλιστικής Ακαδημίας ΑΧΑ που έχει ως στόχο την ανάπτυξη των Τεχνικών Δεξιοτήτων των εργαζομένων. Έναρξη της πρωτοβουλίας αυτής αποτέλεσε η Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης (Insurance Week@AXA) στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, όπου το προσωπικό ενημερώθηκε από εξειδικευμένους συναδέλφους για τα προϊόντα της ΑΧΑ. Χαρακτηριστικά ένας από τους συμμετέχοντες ανέφερε: «H Insurance Week ήταν μια πολύ χρήσιμη και ενδιαφέρουσα εμπειρία. Αφενός, μάθαμε βασικές αρχές πολλών ασφαλιστικών κλάδων και αφετέρου, μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τα προϊόντα της ΑΧΑ. Επιπροσθέτως, ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τους συναδέλφους μας και να βιώσουμε (έστω και έμμεσα) την εργασιακή καθημερινότητά τους».

Η στρατηγική της ΑΧΑ για την Εκπαίδευση και Ανάπτυξη θέτει τα θεμέλια για την ταχύτερη εξέλιξη των ανθρώπων της και για την προσέλκυση νέων ταλέντων. Στοχεύοντας στην επαγγελματική αριστεία συμβάλλει, επίσης, σημαντικά στην βελτίωση της απόδοσης και της συνεργασίας με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός κορυφαίου ανθρώπινου δυναμικού.

 

Ανθρωποκεντρική επένδυση ΑΧΑ: Επίκεντρο η εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της

0

Μέσω ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης, η ΑΧΑ συνεχίζει να προσφέρει στους ανθρώπους της τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία που θα τους δώσουν τη δυνατότητα για επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη. Η στρατηγική της έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες και προτεραιότητες, τόσο του ανθρώπινου δυναμικού της όσο και της ίδιας της εταιρείας, δημιουργώντας μια κοινή και παράλληλη πορεία ανάπτυξης και εξέλιξης.

Οι δράσεις της ΑΧΑ για την Εκπαίδευση και Ανάπτυξη των ανθρώπων της αφορούν 5 βασικούς πυλώνες που αποτελούνται από 80 εκπαιδευτικά προγράμματα:

  • Ηγετικές δεξιότητες (Managerial Excellence)
  • Τεχνικές δεξιότητες (Technical Excellence)
  • Ψηφιακές δεξιότητες (Digital Excellence)
  • Προσωπικές δεξιότητες (Personal Excellence)
  • Kουλτούρα ΑΧΑ (AXA Excellence)

Τα παραπάνω προγράμματα επικεντρώνονται στην εκπαίδευση τόσο των εργαζομένων όσο και των συνεργατών της AXA, στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στη διεύρυνση και επικαιροποίηση των τεχνικών τους γνώσεων, καθώς και στην προσωπική εξέλιξη μέσα από πρόγραμμα απόκτησης MSc-MBA, ανάπτυξη δεξιοτήτων, εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας i-learn και άλλα.

Έμφαση αυτή τη χρονιά θα δοθεί στην κατηγορία Ηγεσία και Διοικητική Υπεροχή (Managerial Excellence), που προωθεί την ανάπτυξη ηγετικών και διοικητικών ικανοτήτων και παράλληλα την ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης. Βασικό εργαλείο σε αυτή την εκπαίδευση θα είναι το πρόγραμμα «Manager@AXA», που προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στους τομείς της διαχείρισης ανθρώπων και της εν συναίσθησης και αφορά τόσο το διοικητικό προσωπικό όσο και το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας.

Επιπλέον, η ΑΧΑ, πρωτοπόρος στην ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού της, προσέφερε στο πλαίσιο της ανάπτυξης Προσωπικών Δεξιοτήτων σε όλους τους εργαζομένους της και στα μέλη των οικογενειών τους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν μαθήματα αγγλικών μέσω της εξ αποστάσεως πλατφόρμας Gymglish σε συνεργασία με τον Όμιλο Linguaphone.

Η έμπρακτη απόδειξη της ανθρωποκεντρικής επένδυσης της ΑΧΑ επισφραγίζεται και με την έναρξη της Ασφαλιστικής Ακαδημίας ΑΧΑ που έχει ως στόχο την ανάπτυξη των Τεχνικών Δεξιοτήτων των εργαζομένων. Έναρξη της πρωτοβουλίας αυτής αποτέλεσε η Εβδομάδα Ασφαλιστικής Ενημέρωσης (Insurance Week@AXA) στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας, όπου το προσωπικό ενημερώθηκε από εξειδικευμένους συναδέλφους για τα προϊόντα της ΑΧΑ. Χαρακτηριστικά ένας από τους συμμετέχοντες ανέφερε: «H Insurance Week ήταν μια πολύ χρήσιμη και ενδιαφέρουσα εμπειρία. Αφενός, μάθαμε βασικές αρχές πολλών ασφαλιστικών κλάδων και αφετέρου, μας δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τα προϊόντα της ΑΧΑ. Επιπροσθέτως, ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τους συναδέλφους μας και να βιώσουμε (έστω και έμμεσα) την εργασιακή καθημερινότητά τους».

Η στρατηγική της ΑΧΑ για την Εκπαίδευση και Ανάπτυξη θέτει τα θεμέλια για την ταχύτερη εξέλιξη των ανθρώπων της και για την προσέλκυση νέων ταλέντων. Στοχεύοντας στην επαγγελματική αριστεία συμβάλλει, επίσης, σημαντικά στην βελτίωση της απόδοσης και της συνεργασίας με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός κορυφαίου ανθρώπινου δυναμικού.

 

Σε… υπονόμους και αιολικά πάρκα αναζητούν αποδόσεις οι ευρωπαϊκές ασφαλιστικές

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Επί σειρά ετών, το βασικό συστατικό της επενδυτικής συνταγής της Allianz -όπως και όλων σχεδόν των ασφαλιστικών- ήταν τα κρατικά κυρίως, ομόλογα χαμηλού ρίσκου. Καθώς όμως η αποδόσεις των περισσότερων τίτλων στην κατηγορία αυτή είναι… υπό το μηδέν, ο γερμανικός όμιλος υποχρεώθηκε να στραφεί σε εναλλακτικές επενδύσεις τοποθετώντας -μεταξύ άλλων- κεφάλαια σε ένα αιολικό πάρκο στο Τέξας, έναν αγωγό διάθεσης υγρών αποβλήτων μήκους 16 μιλίων στο Λονδίνο και στο 10 Hudson Yards, δηλαδή το μεγαλύτερο κατασκευαστικό project στο Τέξας από την εποχή του Rockefeller Center. Στον αντίποδα, η ελβετική Zurich Insurance επιμένει στη «δίαιτα» των ομολόγων, παρά την… απίσχνανση των αποδόσεων.

Οι αποκλίνουσες στρατηγικές δυο εκ των μεγαλύτερων ασφαλιστικών ομίλων της Ευρώπης αντανακλούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος μετά την απώλεια των σταθερών εσόδων από τόκους που αποτελούσαν μια από τις βασικές πηγές εσόδων του. Οι επενδύσεις της Allianz στο real estate και σε έργα υποδομής έχουν βέβαια μικρότερη εμπορευσιμότητα σε σχέση με τις «κλασικές» επενδύσεις στα ομόλογα, όμως προσφέρουν πολύ μεγαλύτερες αποδόσεις και αντανακλούν την όψιμη δημιουργικότητα αλλά και την αύξηση του προφίλ ρίσκου μιας βιομηχανίας που φημίζεται για τον συντηρητισμό της. Το υπό διαχείριση ενεργητικό των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιρειών ανήλθε στα 9,8 τρισ. ευρώ στο τέλος του 2015, ποσό που αντιστοιχεί στο 61% του ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με την Insurance Europe.

Όπως αναφέρει ο αναλυτής της JP Morgan Chase Michael Huttner, «Η μέση απόδοση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων των ασφαλιστικών κυμαίνεται στο 3% με πτωτική τάση, ενώ λίγα χρόνια πριν υπερέβαινε το 5%». Παρότι η συνολική κερδοφορία τους δεν έχει ακόμα επηρεαστεί δραματικά, εντούτοις «εγείρεται το ερώτημα πού θα βρίσκεται ο κλάδος σε 5-10 χρόνια», όπως παρατηρεί ο WIlliam Hawkins της Keefe, Bruyette & Woods. Ο ίδιος προσθέτει ότι σε γενικές γραμμές οι ασφαλιστικές αναζητούν επενδύσεις ελεγχόμενου ρίσκου και «ικανοποιητικών αποδόσεων», προειδοποιεί όμως ότι, σε περίπτωση που αυτά τα assets παγώσουν συνολικά, μπορούν να υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις. Είναι νωπές ακόμα οι μνήμες  του περασμένου καλοκαιριού, όταν η Aviva Investors (επενδυτικός βραχίονας της Aviva) και η Standard Life Investments πάγωσαν για κάποιο διάστημα τις  ρευστοποιήσεις μεριδίων σε funds που διαχειρίζονται και τα οποία επενδύουν στον κλάδο εμπορικών ακινήτων της χώρας.

Περί τα 90 δισ. ευρώ (ή 15% του επενδυτικού χαρτοφυλακίου της Allianz, συνολικής αξίας 600 δισ. ευρώ) είναι τοποθετημένα σε εναλλακτικές τοποθετήσεις. Το 2012 το αντίστοιχο ποσοστό ανερχόταν στο 10%. Ένας από τους λόγους που η Allianz υποχρεώθηκε να γίνει εφευρετική σε ό,τι αφορά την επενδυτική της στρατηγική είναι η έκθεσή της στον κλάδο ασφαλειών ζωής στη Γερμανία, που χαρακτηρίζεται από μακροχρόνια συμβόλαια και εγγυημένες αποδόσεις για τους κατόχους τους.

Σε κάθε περίπτωση, η Allianz είναι εμβληματική της επενδυτικής στροφής που συντελείται, την οποία δεν ακολουθούν πάντως όλοι: Ο οικονομικός διευθυντής της  Zurich Insurance George Quinn προειδοποίησε πρόσφατα ότι η «δημιουργικότητα» μπορεί να δώσει προσωρινή ώθηση στα μεγέθη των ασφαλιστικών, η στρατηγική αυτή όμως μπορεί να αποδειχθεί προβληματική όταν αλλάξουν οι συνθήκες: «Η μουσική σταματά και βρίσκεσαι στο ζενίθ του ρίσκου. Πρέπει πραγματικά να το αποφύγουμε αυτό… Προτιμάμε να χαρακτηριζόμαστε συντηρητικός επενδυτής, που κερδίζει αρκετά για να καλύπτει τις υποχρεώσεις του, παρά κάποιος που συγκεντρώνει ρευστό όπως τα hedge funds».

Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές vs bancassurance

0

Τη μερίδα του λέοντος στις ασφαλίσεις ζωής ελέγχουν οι αποκλειστικής συνεργασίας διαμεσολαβούντες του κλάδου σε ότι αφορά τις πωλήσεις των ατομικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων, ενώ τις εντυπώσεις στις ομαδικές ασφαλίσεις φαίνεται ότι κερδίζει το bancassurance.

Τα ανωτέρω προκύπτουν από έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για τη διάρθρωση της αγοράς, όπως αυτή αποτυπώθηκε βάσει στοιχείων α΄ τριμήνου 2016.

Ειδικότερα, στις ατομικές ασφαλίσεις, από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αποκλειστικής συνεργασίας προήλθε το 57,1% της παραγωγής α΄ τριμήνου, το bancassurance ήλεγξε το 28,1% της αγοράς, ενώ κατά 13,3% τα έσοδα προήλθαν από τη δραστηριοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μη αποκλειστικής συνεργασίας. Όσο για τα call center και το direct mail, η συνδρομή τους στην ανάπτυξη της αγοράς ήταν απειροελάχιστη αφού περιορίσθηκε στο 0,9%.

 Αντίστοιχα στις ομαδικές ασφαλίσεις, το bancassurance έφερε το 35,4% των εσόδων, οι άμεσες πωλήσεις (εταιρικές πωλήσεις, ασφαλιστικοί υπάλληλοι) εξασφάλισαν το 28,9% της παραγωγής, το 13,8% του τζίρου προκλήθηκε από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αποκλειστικής συνεργασίας, ενώ ποσοστό 21,9% προήλθε από λοιπά κανάλια, και ειδικότερα το 19% από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μη αποκλειστικής συνεργασίας και το 2,8% από άμεσες πωλήσεις, δηλαδή τα call center και το direct mail.

Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο φέτος, η αγορά έχει 1,72 εκατ. ατομικά συμβόλαια με συνολικά ασφάλιστρα 347,8 εκατ. ευρώ, ενώ εκδόθηκαν 7.263 ομαδικά συμβόλαια με ασφάλιστρα αξίας 138,34 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά τις αποζημιώσεις, σε συνολικό επίπεδο έφθασαν τα 532,7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 450,6 εκατ. ευρώ διατέθηκαν σε κατόχους ατομικών συμβολαίων.

 Ποσό ύψους 225,7 εκατ. ευρώ αφορούσε αποζημιώσεις του κλάδου ζωής για ασφαλίσεις που συνδέονταν με επενδύσεις, 137,4 εκατ. ευρώ Ζωής και 86,4 εκατ. ευρώ Υγείας.

 Στα ομαδικά συμβόλαια καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 82,15 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 39,8 εκατ. ευρώ για εργαζομένους, 19,5 εκατ. ευρώ σε συνταξιοδοτικά προγράμματα και 17,4 εκατ. ευρώ σε δανειολήπτες και 5,4 εκατ. ευρώ σε συντάξεις.

Ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές vs bancassurance

0

Τη μερίδα του λέοντος στις ασφαλίσεις ζωής ελέγχουν οι αποκλειστικής συνεργασίας διαμεσολαβούντες του κλάδου σε ότι αφορά τις πωλήσεις των ατομικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων, ενώ τις εντυπώσεις στις ομαδικές ασφαλίσεις φαίνεται ότι κερδίζει το bancassurance.

Τα ανωτέρω προκύπτουν από έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για τη διάρθρωση της αγοράς, όπως αυτή αποτυπώθηκε βάσει στοιχείων α΄ τριμήνου 2016.

Ειδικότερα, στις ατομικές ασφαλίσεις, από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αποκλειστικής συνεργασίας προήλθε το 57,1% της παραγωγής α΄ τριμήνου, το bancassurance ήλεγξε το 28,1% της αγοράς, ενώ κατά 13,3% τα έσοδα προήλθαν από τη δραστηριοποίηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μη αποκλειστικής συνεργασίας. Όσο για τα call center και το direct mail, η συνδρομή τους στην ανάπτυξη της αγοράς ήταν απειροελάχιστη αφού περιορίσθηκε στο 0,9%.

 Αντίστοιχα στις ομαδικές ασφαλίσεις, το bancassurance έφερε το 35,4% των εσόδων, οι άμεσες πωλήσεις (εταιρικές πωλήσεις, ασφαλιστικοί υπάλληλοι) εξασφάλισαν το 28,9% της παραγωγής, το 13,8% του τζίρου προκλήθηκε από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές αποκλειστικής συνεργασίας, ενώ ποσοστό 21,9% προήλθε από λοιπά κανάλια, και ειδικότερα το 19% από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μη αποκλειστικής συνεργασίας και το 2,8% από άμεσες πωλήσεις, δηλαδή τα call center και το direct mail.

Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο φέτος, η αγορά έχει 1,72 εκατ. ατομικά συμβόλαια με συνολικά ασφάλιστρα 347,8 εκατ. ευρώ, ενώ εκδόθηκαν 7.263 ομαδικά συμβόλαια με ασφάλιστρα αξίας 138,34 εκατ. ευρώ.

Σε ότι αφορά τις αποζημιώσεις, σε συνολικό επίπεδο έφθασαν τα 532,7 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 450,6 εκατ. ευρώ διατέθηκαν σε κατόχους ατομικών συμβολαίων.

 Ποσό ύψους 225,7 εκατ. ευρώ αφορούσε αποζημιώσεις του κλάδου ζωής για ασφαλίσεις που συνδέονταν με επενδύσεις, 137,4 εκατ. ευρώ Ζωής και 86,4 εκατ. ευρώ Υγείας.

 Στα ομαδικά συμβόλαια καταβλήθηκαν αποζημιώσεις ύψους 82,15 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 39,8 εκατ. ευρώ για εργαζομένους, 19,5 εκατ. ευρώ σε συνταξιοδοτικά προγράμματα και 17,4 εκατ. ευρώ σε δανειολήπτες και 5,4 εκατ. ευρώ σε συντάξεις.

Τι είπε ο Υποδιοικητής της ΤτΕ στο 9o Insurance Conference

0

Σε θέματα διαφάνειας, ενημέρωσης και προστασίας του καταναλωτή αναφέρθηκε στο 9ο Insurance Conference, o Υποδιοικητής της ΤτΕ κ. Θεόδοωρος Μητράκος, επισημαίνοντας ότι η αγορά από την 1η Ιανουαρίου 2016 λειτουργεί υπό το Ευρωπαϊκό Εποπτικό Καθεστώς Solvency II.

Υπογράμμισε μεταξύ των άλλων ότι πρέπει να γίνει συνείδηση στο δίκτυο διανομής ότι το επάγγελματα δεν είναι ευκαιριακό, δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και την επαναπιστοποίηση των ασφαλιστκών καθώς και την σωστή διαχείριση των αιτιάσεων. Αναφορα τέλος έκανε στα επενδυτικά προϊοντα PRIPs και την Οδηγία ΙDD.

Δείτε όλη την ομιλία του παρακάτω σε βίντεο